Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #41 Skrevet 31. mai 2019 19 timer siden, Anonym27 skrev: Hvordan kan jeg lære meg å få lavere standarder? Date kvinner som du faktisk kan få? Så må du prøve å leve med de en periode og se hva det gir deg. Om det ikke gir deg noe? Du må bare leve alene. For å si at "Ingen damer er god nok for meg" er det samme som å si at det er deg det noe galt med. Og det kan bare du gjøre noe med. Du kommer ingen vei med å syte over dette, og tro at du kan endre damene som er langt over din evne til å kapre, å jenke seg etter deg. Det vil bare aldri skje. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #42 Skrevet 31. mai 2019 Alltid noe å trekke for hos en kvinne, slik er det jo bare. Så du må se på totalpakken. At det er til å leve med, kanskje nedgradere forholdet. For meg er det viktig å ikke bo sammen eller overnatting, men å besøke hverandre etter behov. Det løfter forholdet mye, slipper mas og å bli kvalt. Anonymkode: 3978c...6bb
herzeleid Skrevet 31. mai 2019 #43 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, SunnivaOslo skrev: Legger ikke skyld på noen, responderer til TS og sier at han er som de fleste andre av hans kjønn, ingen er bra nok og man skal alltid finne en bedre til de er 40+ og sinte fordi de er alene når de har kastet bort 1 mill sjanser. Når du tror de fleste menn tenker slik gjør du i praksis det jo. ‘De fleste menn’ er ikke problemet, på samme måte som ‘de fleste kvinner’ ikke er det for mennene du snakker om, og jo før dere forstår det, jo før vil dere kunne klare å finne den riktige for dere.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #44 Skrevet 1. juni 2019 Du høres ut som en sær person som ikke klarer å få kjemi med jenter, og dermed heller ikke faller for noen. Og om det virkelig er sånn at du kun faller for en spesifikt type utseende, de du mener er de fineste, så virker du også ganske enkel. Og de aller fleste damer faller ikke for sære og enkle menn, så da er det lett å forstå at du sliter med å få kjemi med noen som helst. Anonymkode: 2149b...a65 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå