visp Skrevet 30. mai 2019 #21 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Men hvor kommer kjemi og personlige egenskaper inn i bildet? Det bør vel absolutt være det aller viktigste. Nei, nå må du gi deg! Det har da ingenting å si. Haha! 3
Anonym27 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #22 Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, visp skrev: Nei, nå må du gi deg! Det har da ingenting å si. Haha! Hahahahahaha, enig! 😄
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #23 Skrevet 30. mai 2019 Har du flere gode venner? For da burde du vel klare å finne noen å falle for og. Og hva har du å tilby en dame? Hva er så fantastisk med deg? Anonymkode: f2201...60d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #24 Skrevet 30. mai 2019 Jeg er enig med noen av de andre, i at du har ett litt problematisk forhold til kategoriseringer av både deg selv og potensielle partnere, men hvis jeg skal tolke deg i beste mening kan jeg til dels kjenne meg igjen. Tror du noe av løsningen kan ligge i hvordan du oppfører deg rundt de ulike kvinnene i ulik «liga» som du kaller det? Jeg er ekstremt sosial, pratsom og fandenivoldsk og de gutta som faller for meg, liker gjerne denne energiske siden - at jeg trekker dem litt opp? Selv synes jeg de er dørgende kjedelige, og vil ikke ha en som ikke gir meg motstand eller kan ta den pågående biten. Men jeg fyres opp av at jeg ser folk liker meg og blir enda mer åpen, lattermild og tøysete. Men når jeg er rundt de jeg liker selv, blir jeg helt amøbe og selvbevisst, og klarer på ingen måte å holde samme type samtale som gjør at jeg føler meg som den ekstroverte, morsomme jeg. Jeg blir oppmerksom på at jeg oppfører meg annerledes og blir enda mer akward, prøver å være morsom, men feiler, blir plutselig helt stille og kan trekke meg unna, total uforståelig oppførsel og ikke særlig sjarmerende. Anonymkode: 71a1b...d70 3
visp Skrevet 30. mai 2019 #25 Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, Anonym27 skrev: Hahahahahaha, enig! 😄 Nå var jo jeg veldig ironisk da, men om du faktisk mener dette kan det umulig være vanskelig å finne noen. Bare gå etter noen som har litt tomt blikk. Så lenge hun er på topp utseendemessig selvfølgelig. 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. mai 2019 #26 Skrevet 30. mai 2019 35 minutter siden, Anonym27 skrev: Jeg er ikke en kjekk mann, men gjør det ok økonomisk og utdanningsmessig. Dette gjør at de aller flotteste jentene er ute av min liga. Samtidig kjenner jeg at ingen av de jentene jeg kan få eller som er over min liga, i realiteten er gode nok for meg. Ingen kvinner jeg møter er rett og slett gode nok. Kanskje så vidt 0,5% av den søteste delen av den kvinnelige befolkning. Hvordan kan jeg lære meg å få lavere standarder? Lavere standard? Tja, hva med å heller bli mindre overfladisk og heller se om du finner en kjekk jente som du faktisk har noe til felles med fremfor å kun tenke på kvinner som en bil som er i rett stand og har de rette linjene....? Jeg er en av de som du ville kategorisert som «høyere liga» og en av de som jeg var sammen med i mange år var rent utseendemessig ikke det mange ville kalt for kjekk. Men i mine øyne var han fantastisk, sexy og flott. Morsom, flott utstråling, god selvtillit, alltid et midtpunkt som folk trakk mot fordi han var åpen og inkluderende. Utseendet i et forhold betyr til syvende og sist lite om man ikke har mer å falle tilbake på enn nettopp det, utseende og det overfladiske.
herzeleid Skrevet 30. mai 2019 #27 Skrevet 30. mai 2019 58 minutter siden, rosaprosa skrev: Håper du forblir alene for alltid med den holdningen ! Og jeg håper du slipper å være alene for alltid, selv om jeg synes det er nedrig at du ønsker andre så vondt
Thyra Skrevet 31. mai 2019 #28 Skrevet 31. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå var poenget mitt med karakteristikkene i starten, at jeg ikke har sjans på de fineste jentene. Anonymkode: 29a25...9da Du er i det minste ærlig. Det er jo det det ofte dreier seg om når menn klager over at "ingen" vil damer ha dem. De mener egentlug "ingen av de fineste damene"... 7
Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2019 #29 Skrevet 31. mai 2019 14 timer siden, Anonym27 skrev: Jeg er ikke en kjekk mann, men gjør det ok økonomisk og utdanningsmessig. Dette gjør at de aller flotteste jentene er ute av min liga. Samtidig kjenner jeg at ingen av de jentene jeg kan få eller som er over min liga, i realiteten er gode nok for meg. Ingen kvinner jeg møter er rett og slett gode nok. Kanskje så vidt 0,5% av den søteste delen av den kvinnelige befolkning. Hvordan kan jeg lære meg å få lavere standarder? Jeg tror du skal tviholde på din høye standard og ellers bruke høyrehånden mye.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #30 Skrevet 31. mai 2019 14 timer siden, Anonym27 skrev: Jeg er ikke en kjekk mann, men gjør det ok økonomisk og utdanningsmessig. Dette gjør at de aller flotteste jentene er ute av min liga. Samtidig kjenner jeg at ingen av de jentene jeg kan få eller som er over min liga, i realiteten er gode nok for meg. Ingen kvinner jeg møter er rett og slett gode nok. Kanskje så vidt 0,5% av den søteste delen av den kvinnelige befolkning. Hvordan kan jeg lære meg å få lavere standarder? Hva mener du med de flotteste jentene? De som har fikset trynet sitt og er bimboer?? Anonymkode: 0f1df...ba8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #31 Skrevet 31. mai 2019 14 timer siden, Anonym27 skrev: Det er naturligvis en løsning, å vente på forelskelsen. Men vil noen, noen gang være gode nok. Hmmm. Joda. Blir du forelska så. Men ikke alle opplever det. Anonymkode: 002a8...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #32 Skrevet 31. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå var poenget mitt med karakteristikkene i starten, at jeg ikke har sjans på de fineste jentene. Anonymkode: 29a25...9da Men du sier jo at de heller ikke er bra nok for deg, så hvilken relevans har det? Anonymkode: 95ddb...e24 1
SunnivaOslo Skrevet 31. mai 2019 #34 Skrevet 31. mai 2019 Er det ikke slik de fleste menn tenker da? Ingen er gode nok for dem men kvinnene selv skal ha 0 krav/preferanser/standarder? 3
herzeleid Skrevet 31. mai 2019 #35 Skrevet 31. mai 2019 31 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Er det ikke slik de fleste menn tenker da? Ingen er gode nok for dem men kvinnene selv skal ha 0 krav/preferanser/standarder? Nei. 1
SunnivaOslo Skrevet 31. mai 2019 #36 Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, herzeleid skrev: Nei. 50% av dem da?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #37 Skrevet 31. mai 2019 19 hours ago, Anonym27 said: Jeg er ikke en kjekk mann, men gjør det ok økonomisk og utdanningsmessig. Dette gjør at de aller flotteste jentene er ute av min liga. Samtidig kjenner jeg at ingen av de jentene jeg kan få eller som er over min liga, i realiteten er gode nok for meg. Ingen kvinner jeg møter er rett og slett gode nok. Kanskje så vidt 0,5% av den søteste delen av den kvinnelige befolkning. Hvordan kan jeg lære meg å få lavere standarder? Hva jobber du med? Anonymkode: 9f5d8...7ad
herzeleid Skrevet 31. mai 2019 #38 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, SunnivaOslo skrev: 50% av dem da? Igjen nei: Sitat Blant personer mellom 16 og 79 år lever nesten 70 prosent i samliv https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/samboer/aar/2015-11-26 Jeg skjønner at det er behagelig å skylde egen situasjon på menn/kvinner, men sannheten er at de aller fleste faktisk finner noen. Virkeligheten er faktisk mer oppmuntrende enn bildet du sitter med 1
SunnivaOslo Skrevet 31. mai 2019 #39 Skrevet 31. mai 2019 2 minutter siden, herzeleid skrev: Igjen nei: Jeg skjønner at det er behagelig å skylde egen situasjon på menn/kvinner, men sannheten er at de aller fleste faktisk finner noen. Virkeligheten er faktisk mer oppmuntrende enn bildet du sitter med Legger ikke skyld på noen, responderer til TS og sier at han er som de fleste andre av hans kjønn, ingen er bra nok og man skal alltid finne en bedre til de er 40+ og sinte fordi de er alene når de har kastet bort 1 mill sjanser.
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #40 Skrevet 31. mai 2019 18 timer siden, Forundret.. skrev: Jeg tenker at den eneste løsningen her er det at du heller bør begynne å lete etter en mann istedet! Som de samme "lovene" ikke gjelder da? Har det rablet helt for dere . Du kan da ikke søke en mann å like, når du liker damer Hører mye dumt her inne, men dette tar kaken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå