Gå til innhold

Ingen jenter er gode nok for meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke en kjekk mann, men gjør det ok økonomisk og utdanningsmessig. Dette gjør at de aller flotteste jentene er ute av min liga. Samtidig kjenner jeg at ingen av de jentene jeg kan få eller som er over min liga, i realiteten er gode nok for meg. Ingen kvinner jeg møter er rett og slett gode nok. Kanskje så vidt 0,5%  av den søteste delen av den kvinnelige befolkning.

Hvordan kan jeg lære meg å få lavere standarder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym27 skrev:

Jeg er ikke en kjekk mann, men gjør det ok økonomisk og utdanningsmessig. Dette gjør at de aller flotteste jentene er ute av min liga. Samtidig kjenner jeg at ingen av de jentene jeg kan få eller som er over min liga, i realiteten er gode nok for meg. Ingen kvinner jeg møter er rett og slett gode nok. Kanskje så vidt 0,5%  av den søteste delen av den kvinnelige befolkning.

Kan du ikke bare vente til du forelsker deg? Ikke bidra til enda et intetsigende forhold. Eller... ha sex og hold det til det.

• Liker 13
Skrevet

I min verden er det følelsene som dukker opp som gjelder. Når jeg begynner å spørre meg hvorfor jeg faller for DEN personen uten at det var pga økonomien, utdannelsen, utseendet eller hva det enn er.

Kanskje du rett og slett bare er sær. Kanskje du ikke får kjemi med de fleste. Tror ikke det har å gjøre med at du gjør det ok utdanningsmessig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt problem er at kvinner ofte vil sette nye liv til verden. Ellers er jeg ikke kresen.  

Anonymkode: 080ef...54b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Anonym27 said:

Hvorfor skal du ha lavere standarder? Tror ikke det fins så mange som 0,5% av menn jeg kunne blitt sammen med, bedre å være alene enn sammen med noen man ikke matcher med tilnærmet 100%.

Anonymkode: e07f4...4fc

• Liker 2
Skrevet

Håper du forblir alene for alltid med den holdningen !

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gode nok? Eller bare ikke pene nok, ikke morsomme nok osv? Du høres veldig blærete ut ved å si at "ingen er gode nok for meg" 

Anonymkode: 82a04...ec3

• Liker 9
Skrevet

Det høres ut som du egentlig vil være singel. Det er vel greit å leve alene?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym27 skrev:

Hvorfor tror du at økonomi og utdanning betegner deg som et kupp, når du tydeligvis ikke har hverken utseende eller personlighet på din side? 

Du mangler fullstendig selvinnsikt, noe som gjør at du bare kan betegne deg selv som midt på treet. Det nivået bør du også lete etter partnere på. 

Skrevet
9 minutter siden, visp skrev:

Kan du ikke bare vente til du forelsker deg? Ikke bidra til enda et intetsigende forhold. Eller... ha sex og hold det til det.

Det er naturligvis en løsning, å vente på forelskelsen. Men vil noen, noen gang være gode nok. Hmmm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er homofil? 

Anonymkode: 99bda...89e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ingen jenter er gode nok for deg har du to valg: Forbli singel, eller prøve om det funker bedre med menn. 

Anonymkode: f0d89...cae

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Anonym27 skrev:

Det er naturligvis en løsning, å vente på forelskelsen. Men vil noen, noen gang være gode nok. Hmmm.

Spørsmålet er vel heller om du noengang vil møte noen hvor dere begge passer og matcher hverandre. Antageligvis ikke da det er heller sjeldent, men det er da ikke noe problem å leve alene idag. Heller det enn med en du ikke anser som bra nok.

AnonymBruker
Skrevet

Når det er noe galt med alle andre, så bør man kanskje se på seg selv. 

Anonymkode: e1169...a8c

• Liker 11
Skrevet
19 minutter siden, Anonym27 skrev:

Jeg tenker at den eneste løsningen her er det at du heller bør begynne å lete etter en mann istedet! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

MÅ du være i et forhold da? Går det ikke an å ha det ok på egenhånd?

Anonymkode: 5a069...02b

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor har du økonomi og utdanning som utgangspunkt? Folk flest er vel mest opptatt av kjemi og personlige egenskaper....? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så..du er singel og ALLE kvinner er for dårlig for deg. Er ikke det bare bra da? Da kan du jo bare fortsette å kose deg i ensomhet?

Anonymkode: 95ddb...e24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Hvorfor har du økonomi og utdanning som utgangspunkt? Folk flest er vel mest opptatt av kjemi og personlige egenskaper....? 

Nå var poenget mitt med karakteristikkene i starten, at jeg ikke har sjans på de fineste jentene.

Anonymkode: 29a25...9da

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå var poenget mitt med karakteristikkene i starten, at jeg ikke har sjans på de fineste jentene.

Anonymkode: 29a25...9da

Men hvor kommer kjemi og personlige egenskaper inn i bildet? Det bør vel absolutt være det aller viktigste. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...