Gå til innhold

5 dager over ikm + brun utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 dager over ikm i dag og har hatt brun utflod i 3 dager nå, som bare kommer ut når jeg er på do. Har godt med bin de siste dagene fordi jeg trodde mensen var på vei, men de forblir helt tørre. Ingen antydning til friskt blod. Sist jeg tok en graviditetstest var dagen etter ikm hvis jeg ikke husker helt feil og den var negativ. 

Er det noen andre her inne som har opplevd det samme? Er det enda håp siden mensen ikke har kommet?

Anonymkode: c0eb3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått brun utflod når jeg ventet mensen de to gangene jeg har vært gravid, og en gang hvor jeg ikke var det (negativ test), og mensen kom for fullt noen dager senere. Det er håp så lenge mensen ikke har kommet :) 

Anonymkode: 73917...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått mensen og er nå 8 dager over ikm og den brune utfloden gav seg mellom fredag og lørdag og nå har jeg vanlig utflod igjen. Var dette kanskje "mensen"? Ingen frisk blod og luktet heller ikke noe bare sånn til informasjon. 

Har ikke tatt en graviditetstest enda, tenkte å kjøpe i morgen og ta tirsdag morgen. Hadde litt kvalme på kvelden i går og murringer og trodde at nå kom mensen, men nei. Flere som har opplevd dette og fikk positiv test? 

ts

Anonymkode: c0eb3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også brunlig utflod rundt da jeg skulle hatt mensen da jeg ble gravid. Testet positivt to dager etter IKM (hadde ikke testet tidligere, da jeg hadde ingen symptomer og trodde mensen var på vei, men det ble jo aldri noe av). Ville tatt en test, det er er i alle fall ikke utelukket at du kan være gravid!

Anonymkode: 35789...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk også brunlig utflod rundt da jeg skulle hatt mensen da jeg ble gravid. Testet positivt to dager etter IKM (hadde ikke testet tidligere, da jeg hadde ingen symptomer og trodde mensen var på vei, men det ble jo aldri noe av). Ville tatt en test, det er er i alle fall ikke utelukket at du kan være gravid!

Anonymkode: 35789...739

Åh da er det enda håp! Jeg har vært litt redd for å teste igjen da jeg fikk negativ dagen etter ikm. Nå må jeg bare holde ut to dager til før jeg kan teste! ts

Anonymkode: c0eb3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2019 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Åh da er det enda håp! Jeg har vært litt redd for å teste igjen da jeg fikk negativ dagen etter ikm. Nå må jeg bare holde ut to dager til før jeg kan teste! ts

Anonymkode: c0eb3...fae

Har du testet?

Jeg hadde IKM i går, og fikk mensen som normalt men myyye svakere, også varte det bare 1times tid. Ikke sett snurten til hverken mensen eller mellomblødning etter det 🤔

Anonymkode: 6816c...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet?

Jeg hadde IKM i går, og fikk mensen som normalt men myyye svakere, også varte det bare 1times tid. Ikke sett snurten til hverken mensen eller mellomblødning etter det 🤔

Anonymkode: 6816c...d31

Testet senest i går og den var negativ. Er nå 14 dager over ikm, og begynner å lure på om jeg faktisk bare ikke hadde noe eggløsning denne mnd, venter på neste mensen som skal komme rundt 25 juni. Hvis den ikke har kommet til da er det rett til legen. ts

Anonymkode: c0eb3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...