Gå til innhold

Har de som stopper trafikken lov og rett til det eller kan man gi faen i de å bare kjøre??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes det er så morsomt å komme for sent på jobben hver jævla dag pga slik idioti?? 

Anonymkode: 9fbdf...9af

er ikke det fint da? da har du gylden unnskyldning. De kan ikke sparke deg om du ikke er skyld i din forsinkelse...kommer du borti en ulykke har du stoppeplikt også. Du kan jo bevise hva som foregår. men nå som du vet det er arbeid der så kan du reise tidligere. om det ikke er veiarbeid så klager folk på dårlige veier

Anonymkode: 9f17a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å holde farten nede også blandt de siste bilene. De fremste kjører i takt med ledebil, jo lengre kolonne jo lengre må ledebilen holde nede farten. For når ledebilen slipper kolonnen, så blir det til at de bakerste kjører fortere og fortere. Det er derfor det brukes ledebil, bl.a for å gjøre det mer trygt for veiarbeiderne. ;) 
 

Anonymkode: 9f17a...2a5

Det er veldig farlig å kjøre i 40 forbi?? Trafikken går ikke fortere enn i 10 km i timen, går fortere!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er ikke det fint da? da har du gylden unnskyldning. De kan ikke sparke deg om du ikke er skyld i din forsinkelse...kommer du borti en ulykke har du stoppeplikt også. Du kan jo bevise hva som foregår. men nå som du vet det er arbeid der så kan du reise tidligere. om det ikke er veiarbeid så klager folk på dårlige veier

Anonymkode: 9f17a...2a5

Nei det er ikke fint, hater å komme for sent, og det har jeg nå gjort snart i 2 uker! 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke fint, hater å komme for sent, og det har jeg nå gjort snart i 2 uker! 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Kjør hjemmefra tidligere. 

Rart du ikke hisser deg opp over rushtrafikk og kø også, andre kan holde seg borte når du skal ut og kjøre, vel? 

Anonymkode: d3b4d...885

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør hjemmefra tidligere. 

Rart du ikke hisser deg opp over rushtrafikk og kø også, andre kan holde seg borte når du skal ut og kjøre, vel? 

Anonymkode: d3b4d...885

Jeg har elbil å kjører i kollektivfelt, jeg blir ikke plaget av rushtrafikken 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grensen for hvor lenge de kan hstoøpe og terrorisere trafikken?

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kunne da hvertfall hatt åpent et kollektivt kjørefelt så busser og taxier samt alle vi som kjører elbil kan kjøre, lov å bruke hue. 

Utrolig at ikke bussjåførene blir forbannet de også, eller forresten det blir de nok også, de har tider å kjøre etter å da kan de ikke bli stoppet i opptil over 30 min!!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Haha, gode gud! Nevøen min hadde dette som sommerjobb for noen år siden. Han ble spyttet på, varm kaffe helt over seg og en kollega av han ble slått ned. Dere bil-fanatikere er virkelig klin gærne når trafikkflyten ikke er på deres side.

Anonymkode: 0fe43...ff0

Er nok ikke bil-fanatikerne som klager nei, det er mannen i gata... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AndreasBR skrev:

Er nok ikke bil-fanatikerne som klager nei, det er mannen i gata... 

Det som frustrerer meg er at de stopper trafikken da det er på det mest trafikkerte i døgnet. De må vel ha vett til å åpne for trafikken da?

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som frustrerer meg er at de stopper trafikken da det er på det mest trafikkerte i døgnet. De må vel ha vett til å åpne for trafikken da?

Anonymkode: 9fbdf...9af

Jeg er ikke uenig med deg.. Synes det er like latterlig som at hastigheten på veien ikke settes opp igjen på ettermiddag/natt når ingen jobber der.. 

Strengt tatt bør det vel finnes en omvei å kjøre der det ikke er veiarbeid? 
Men... Så lenge man vet at det er veiarbeid, eller kan være veiarbeid, så er det DIN (og min) jobb å ta høyde for dette når vi skal på jobb.

Folk som sier "Bussen var forsinket" osv... Det er ikke en gyldig grunn for å være for sen.. Det skulle man antatt at bussen KUNNE være for sen.. 

For min del, synes jeg at jeg er sent ute om jeg kommer mer enn 15 minutter tidligere til noe som er avtalt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AndreasBR skrev:

Jeg er ikke uenig med deg.. Synes det er like latterlig som at hastigheten på veien ikke settes opp igjen på ettermiddag/natt når ingen jobber der.. 

Strengt tatt bør det vel finnes en omvei å kjøre der det ikke er veiarbeid? 
Men... Så lenge man vet at det er veiarbeid, eller kan være veiarbeid, så er det DIN (og min) jobb å ta høyde for dette når vi skal på jobb.

Folk som sier "Bussen var forsinket" osv... Det er ikke en gyldig grunn for å være for sen.. Det skulle man antatt at bussen KUNNE være for sen.. 

For min del, synes jeg at jeg er sent ute om jeg kommer mer enn 15 minutter tidligere til noe som er avtalt.. 

De gjør det kun for faenskap, de elsker å terrorisere bilistene, hadde de ikke gjort det hadde de ikke stoppet i rushen og hatt latterlig lave fartsgrenser som du sier også når ingen jobber der. 

Vi skal ikke måtte starte over 30 min før man må kun pga slik idiotarbeid, 5 minutter er mer enn nok! 

Veiarbeiderne får ta straffen for at jeg og alle andre kommer for sent til jobben hver jævla dag, for jeg er helt klart ikke alene om det! 

Der er jeg forsåvidt enig med deg, bare at jeg har 10 min som grense, så når jeg blir stående i kø i 15-30 min så kommer jeg for sent, jeg er heller aldri først i køen så mulig trafikken har stått i nærmere en time, ikke vet jeg  

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2019 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Nå står jeg i den jævla køen igjen, sikkert 2-300 biler før meg og har kommet sikkert 50 etter meg igjen. De kan da faen bruke hue å ikke sperre midt i rush trafikken!!!!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Du skriver ikke på kg når du sitter i en bilkø. Du kan risikere en skikkelig bot.

Anonymkode: 18145...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De gjør det kun for faenskap, de elsker å terrorisere bilistene, hadde de ikke gjort det hadde de ikke stoppet i rushen og hatt latterlig lave fartsgrenser som du sier også når ingen jobber der. 

Vi skal ikke måtte starte over 30 min før man må kun pga slik idiotarbeid, 5 minutter er mer enn nok! 

Veiarbeiderne får ta straffen for at jeg og alle andre kommer for sent til jobben hver jævla dag, for jeg er helt klart ikke alene om det! 

Der er jeg forsåvidt enig med deg, bare at jeg har 10 min som grense, så når jeg blir stående i kø i 15-30 min så kommer jeg for sent, jeg er heller aldri først i køen så mulig trafikken har stått i nærmere en time, ikke vet jeg  

Anonymkode: 9fbdf...9af

Idiotarbeid? Jo, det er idiotarbeid når de driver å jobber på en veistrekning som skal idioter som deg bedre vei.

Anonymkode: 18145...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veiarbeiderne som har laget veien i utgangspunktet, de er i sin fulle rett til å plukke den fra hverandre og lage eksperimentell kunst.  Ædda bædda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2019 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal de ha lov til å terrorisere oss bilister på denne måten når de kan jobbe om natten i steden å være mye mindre i veien?? De kan da faen bruke hue litt de også som alle andre oppegående og normale mennesker.!!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Så du synes det er helt topp at skattepengene dine brukes på overtid og nattarbeidstakster? 

På 1.6.2019 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke fint, hater å komme for sent, og det har jeg nå gjort snart i 2 uker! 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Og enda har ikke cella kommet til at du må begynne å reise hjemmefra tidligere. I rest my case ... 

Anonymkode: 498cb...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep, spekulasjoner, brukerdebatt, innhold med opphavsrett, avsporinger og svar til dette.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.6.2019 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Du skriver ikke på kg når du sitter i en bilkø. Du kan risikere en skikkelig bot.

Anonymkode: 18145...482

Nei? Ikke om bilen er parkert... ;) Om jeg står i kø og venter, og har skrudd av motoren kjører jeg ikke bil. Da er bilen midlertidig parkert i påvente av grønt lys.

Synes det er forskjell på vanlig lyskryss og slike arbeidslys, spesielt om de sprenger kan man måtte vente i evigheter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...