Apis Skrevet 30. mai 2019 #81 Del Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når veien er totalt stengt og åpne bruer så hjelper det fint lite om en bil skal forbi som om det er 1000 biler som skal forbi... Anonymkode: 9fbdf...9af Da er det robåt som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #82 Del Skrevet 30. mai 2019 4 minutter siden, Apis skrev: Da er det robåt som gjelder Trafikklys er bedre Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #83 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trafikklys er bedre Anonymkode: 9fbdf...9af Ja, men kanskje de noen ganger tenker at det er tryggere med dirigenter, i tilfelle utrykningsbil eller liknende. Trafikklys er forresten der veiarbeidet foregår mer på siden. når det er i selve veien trengs det kanskje litt mer observasjon. Anonymkode: 9f17a...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 30. mai 2019 #84 Del Skrevet 30. mai 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trafikklys er bedre Anonymkode: 9fbdf...9af Skal en med trafikklys når veien er borte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #85 Del Skrevet 30. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ingen link Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det! Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag! Anonymkode: 9fbdf...9af Da må du på diverse kurs først. En bekjent kjørte ledebil i en tunnel i forbindelse med veiarbeid. Da han kom kjørende med en hale biler bak seg, traff han en elbil midt inne i tunnelen. Han hadde snodd seg forbi blinkende lys og flyttet noen sperringer. Da føreren av ledebilen spurte hva i huleste han drev med, og hvilken del av sperringene og skilt med STENGT-VENT PÅ LEDEBIL han ikke forstod, fikk han til svar at han kjørte jo elbil, så det gjaldt ikke for ham. Sjåføren av ledebilen ble aldeles stum. Elbil-sjåføren måtte rygge hele veien tilbake, etter mye sutring. Var dette deg, TS? Ambulanser og andre utrykningskjøretøy holder seg oppdatert på veimeldinger om forsinkelser pga veiarbeid. Og jeg ler hver gang idiotene må snu utenfor huset mitt her, etter å ha kjørt forbi flere skilt det det står at veien stenges ved nr XX fra dato til dato. Anonymkode: d3b4d...885 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 31. mai 2019 #86 Del Skrevet 31. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du på diverse kurs først. En bekjent kjørte ledebil i en tunnel i forbindelse med veiarbeid. Da han kom kjørende med en hale biler bak seg, traff han en elbil midt inne i tunnelen. Han hadde snodd seg forbi blinkende lys og flyttet noen sperringer. Da føreren av ledebilen spurte hva i huleste han drev med, og hvilken del av sperringene og skilt med STENGT-VENT PÅ LEDEBIL han ikke forstod, fikk han til svar at han kjørte jo elbil, så det gjaldt ikke for ham. Sjåføren av ledebilen ble aldeles stum. Elbil-sjåføren måtte rygge hele veien tilbake, etter mye sutring. Var dette deg, TS? Ambulanser og andre utrykningskjøretøy holder seg oppdatert på veimeldinger om forsinkelser pga veiarbeid. Og jeg ler hver gang idiotene må snu utenfor huset mitt her, etter å ha kjørt forbi flere skilt det det står at veien stenges ved nr XX fra dato til dato. Anonymkode: d3b4d...885 Forundrer meg ikke, TS nevnte noe om å ha en Tesla på andre siden, så kunne vedkommende sykle gjennom. Akkurat som om det er noe mer lovlig 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NBA Skrevet 31. mai 2019 #87 Del Skrevet 31. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge skal de få lov til å holde trafikken uten å få konsekvenser da?? Flere timer?? Hva faen skjer om det kommer et utrykningskjøretøy og de da blir stanset av all den køen og sperringene som tydeligvis er der inne når vi ikke kan kjøre?? Anonymkode: 9fbdf...9af Dette kvarteret ditt vokste raskt gitt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #88 Del Skrevet 31. mai 2019 Nå står jeg i den jævla køen igjen, sikkert 2-300 biler før meg og har kommet sikkert 50 etter meg igjen. De kan da faen bruke hue å ikke sperre midt i rush trafikken!!!! Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #89 Del Skrevet 31. mai 2019 At politiet ikke reagerer når de stopper så lenge så det blir kilometer med kø er langt over min fatteevne Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #90 Del Skrevet 31. mai 2019 Stemmer for at du kjører på, jeg. Brøyt vel, feil kjørebane, rundt en gravnaskin eller midt i sprengefelt. Det er kanskje på tide med en norsk vinner av Darwin Awards. Anonymkode: 7bc86...4c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #91 Del Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer for at du kjører på, jeg. Brøyt vel, feil kjørebane, rundt en gravnaskin eller midt i sprengefelt. Det er kanskje på tide med en norsk vinner av Darwin Awards. Anonymkode: 7bc86...4c9 Gjør det til uka om de fortsetter på dette tullet, de får jobbe natt da det er lite trafikk. Vanskeligere er det ikke!. Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #92 Del Skrevet 31. mai 2019 På 30.5.2019 den 16.41, AnonymBruker skrev: Hvorfor har de lov til det? Det er jo i trafikkreglene at trafikken ikke skal bli unødig hinderet og det gjør de så til de grader her, så nei det kan ikke være lovlig! Anonymkode: 9fbdf...9af De har lov til det så, pga VEIARBEID. veien skal utbedres eller det er generelt veiarbeid på strekningen, ofte stoppes trafikken med hensyn til bilistene pga sprengning osv. Hvordan er det mulig å ikke forstå dette Anonymkode: ffe9f...6f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #93 Del Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De har lov til det så, pga VEIARBEID. veien skal utbedres eller det er generelt veiarbeid på strekningen, ofte stoppes trafikken med hensyn til bilistene pga sprengning osv. Hvordan er det mulig å ikke forstå dette Anonymkode: ffe9f...6f6 Hvorfor skal de ha lov til å terrorisere oss bilister på denne måten når de kan jobbe om natten i steden å være mye mindre i veien?? De kan da faen bruke hue litt de også som alle andre oppegående og normale mennesker.!! Anonymkode: 9fbdf...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 31. mai 2019 #94 Del Skrevet 31. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de ha lov til å terrorisere oss bilister på denne måten når de kan jobbe om natten i steden å være mye mindre i veien?? De kan da faen bruke hue litt de også som alle andre oppegående og normale mennesker.!! Anonymkode: 9fbdf...9af Hehe, det ryktes om at de bygger 3 dobbel veibom der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #95 Del Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Apis skrev: Hehe, det ryktes om at de bygger 3 dobbel veibom der Det gjør meg ikke noe, jeg har tesla. De får bare gjøre det ferdig på natten så jeg slipper å bli plaget noe mer med det tullet! Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #96 Del Skrevet 31. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du på diverse kurs først. En bekjent kjørte ledebil i en tunnel i forbindelse med veiarbeid. Da han kom kjørende med en hale biler bak seg, traff han en elbil midt inne i tunnelen. Han hadde snodd seg forbi blinkende lys og flyttet noen sperringer. Da føreren av ledebilen spurte hva i huleste han drev med, og hvilken del av sperringene og skilt med STENGT-VENT PÅ LEDEBIL han ikke forstod, fikk han til svar at han kjørte jo elbil, så det gjaldt ikke for ham. Sjåføren av ledebilen ble aldeles stum. Elbil-sjåføren måtte rygge hele veien tilbake, etter mye sutring. Var dette deg, TS? Ambulanser og andre utrykningskjøretøy holder seg oppdatert på veimeldinger om forsinkelser pga veiarbeid. Og jeg ler hver gang idiotene må snu utenfor huset mitt her, etter å ha kjørt forbi flere skilt det det står at veien stenges ved nr XX fra dato til dato. Anonymkode: d3b4d...885 Jeg var også borti disse som ikke skjønte hva "LEDEBIL. FØLG MEG" betydde. Helt utrolig. Anonymkode: 9f17a...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 31. mai 2019 #97 Del Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjør meg ikke noe, jeg har tesla. De får bare gjøre det ferdig på natten så jeg slipper å bli plaget noe mer med det tullet! Anonymkode: 9fbdf...9af ”Jeg kjører elbil og har krav på å komme fram når jeg vil” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #98 Del Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også borti disse som ikke skjønte hva "LEDEBIL. FØLG MEG" betydde. Helt utrolig. Anonymkode: 9f17a...2a5 De kjører latterlig tregt, tar jo tusen år å komme igjennom området av å ligge bak de! Helt utrolig at de må kjøre så sinnsykt sakte Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #99 Del Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, tdm900 skrev: ”Jeg kjører elbil og har krav på å komme fram når jeg vil” Det har ikke noe med om jeg har elbil eller ikke, men de kan tenke litt lenger enn nesa rekker å jobbe natt da det er lite trafikk!! Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #100 Del Skrevet 31. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kjører latterlig tregt, tar jo tusen år å komme igjennom området av å ligge bak de! Helt utrolig at de må kjøre så sinnsykt sakte Anonymkode: 9fbdf...9af For å holde farten nede også blandt de siste bilene. De fremste kjører i takt med ledebil, jo lengre kolonne jo lengre må ledebilen holde nede farten. For når ledebilen slipper kolonnen, så blir det til at de bakerste kjører fortere og fortere. Det er derfor det brukes ledebil, bl.a for å gjøre det mer trygt for veiarbeiderne. Anonymkode: 9f17a...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå