Ella Ellefantella Skrevet 30. mai 2019 #21 Skrevet 30. mai 2019 Hva har det med saken å gjøre at noen dater flere på en gang og HI? HI spør om single damer som har elskere er single. Det er de selvfølgelig, herav ordet "single". Jeg, f eks. Jeg ville likevel aldri datet en annen enn den jeg ligger med, da ville jeg avsluttet elskerforholdet først. Det betyr ikke at alle andre ville gjort det samme, men det er heller ikke spørsmålet i hovedinnlegget. (Innlegget stinker uansett kvinneforakt og dobbeltmoral så det holder) 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #22 Skrevet 30. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: tror neppe han ville fortalt deg det heller, det er det som mange holder for seg selv. Det er det som kalles å være troverdig i 2019. Anonymkode: 557eb...b49 Nei, han ville nok ikke det. Men man har en viss magefølelse på verdiene til fyren uansett, jeg har lest mannfolk veldig lett og ser fort hvem som har en haug på lur og de som er seriøse og er interessert i sex og noe seriøst med bare meg. Anonymkode: c0871...974
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #23 Skrevet 30. mai 2019 Forumtråden ble født på bakgrunn der kvinne offentlig forteller hun er singel. Men i frekvens med andre mennesker der dem fisker ut hva hun gjorde en spesiell dag, så kommer hun til erkjennelse og bekrefter hun hadde sex med en mann den dagen. Da spør jeg meg selv, er ei kvinne da singel? i mitt hode er hun ikke det. Fordi da har hun faktisk et intimt forhold til en mann... kan vi kalle det å være løs eller er det bare sånt venner bare gjør til og fra? Dette er en forum, og jeg ønsker selvsagt en diskusjon rundt det. Siden jeg tror neppe de fleste vil involvere seg til ei/en som har allerede en elsker. Men de fleste offentlig gjør ikke det. Men det gjorde denne aktuelle kvinnen. Anonymkode: 557eb...b49
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #24 Skrevet 30. mai 2019 7 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Hva har det med saken å gjøre at noen dater flere på en gang og HI? HI spør om single damer som har elskere er single. Det er de selvfølgelig, herav ordet "single". Jeg, f eks. Jeg ville likevel aldri datet en annen enn den jeg ligger med, da ville jeg avsluttet elskerforholdet først. Det betyr ikke at alle andre ville gjort det samme, men det er heller ikke spørsmålet i hovedinnlegget. (Innlegget stinker uansett kvinneforakt og dobbeltmoral så det holder) til det tror jeg kvinne og mann har forskjellig syn på det. Anonymkode: 557eb...b49
Ella Ellefantella Skrevet 30. mai 2019 #25 Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: til det tror jeg kvinne og mann har forskjellig syn på det. Anonymkode: 557eb...b49 Hva mener du? At menn automatisk tror de eier damer de ligger med, selv om avtalen er ikke noe forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #26 Skrevet 30. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: til det tror jeg kvinne og mann har forskjellig syn på det. Anonymkode: 557eb...b49 Forskjellig syn på hva? Anonymkode: 1fd2a...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #27 Skrevet 30. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: selvsagt er dem løse! Det er iallfall ikke forbildelig. Anonymkode: 557eb...b49 De som hevder forhold er eneste vei å gå er de desidert verste forbildene. Anonymkode: e9b0d...05c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #28 Skrevet 30. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt enig. Ville vært turn off å date en fyr og vite at han har en, to eller tre kvinner han har jevnlig sex med mens han dater meg, ville følt meg så lite spesiell. Anonymkode: c0871...974 Du er jo ikke spesiell ennå når det bare er en date. Anonymkode: 136af...f08 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #29 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er jo ikke spesiell ennå når det bare er en date. Anonymkode: 136af...f08 Nei, tenkte litt lenger ut i datingen enn èn date Anonymkode: c0871...974 1
Arabella Skrevet 30. mai 2019 #30 Skrevet 30. mai 2019 (endret) Jeg har et spørsmål, mulig det er nevnt tidligere i tråden. Jeg har ikke lest hele. Dere skriver stadig singel/single. Hva er forskjellen på singel og enslig? Er det noen forskjell? For meg betyr singel/enslig at man ikke har en partner på noen områder. Endret 30. mai 2019 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #31 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har et spørsmål, mulig det er nevnt tidligere i tråden. Jeg har ikke lest hele. Dere skriver stadig singel/single. Hva er forskjellen på singel og enslig? Er det noen forskjell? For meg betyr singel/enslig at man ikke har en partner. Jeg synes enslig er et mye bedre ord om man har valgt å være alene og slik skal det forbli. Når folk sier singel så tenker jeg på folk som søker etter en partner Selv er jeg enslig 😄 Anonymkode: e9b0d...05c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #32 Skrevet 30. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun egentlig singel? kvinner forteller dem har sex partner, men offentlig forteller dem at dem er singel. hm, er kvinner egentlig singel. Jeg vil si dem ikke er singel. Og hvordan skal vi tolke hva singel egentlig er? Anonymkode: 557eb...b49 Du kan ikke ta kvinner under en kam. Vi er forskjellige typer kvinner. Jeg har alltid vært singel og aldri hatt sex. Mine venninner som også er singel har heller ikke sex pga at vi er i et konservativt miljø. Anonymkode: 42cac...0ce
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #33 Skrevet 30. mai 2019 33 minutter siden, Arabella said: Jeg har et spørsmål, mulig det er nevnt tidligere i tråden. Jeg har ikke lest hele. Dere skriver stadig singel/single. Hva er forskjellen på singel og enslig? Er det noen forskjell? For meg betyr singel/enslig at man ikke har en partner på noen områder. Det er nok essensen her. Noen mener det er greit å gå på date med noen samtidig som man har en elsker, andre synes det blir feil. Selv forstår jeg ikke de som får til å holde på slik, ha FFs og date andre. Folk får gjøre som de vil, men følelseslivet mitt ville dødd av å holde på slik 😢 Anonymkode: b3b5e...7f1
Arabella Skrevet 30. mai 2019 #34 Skrevet 30. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes enslig er et mye bedre ord om man har valgt å være alene og slik skal det forbli. Når folk sier singel så tenker jeg på folk som søker etter en partner Selv er jeg enslig 😄 Anonymkode: e9b0d...05c Det var en god beskrivelse, synes jeg. Jeg er også enslig, kunne ikke tenke å bo sammen med en mann igjen. Men jeg kjenner av og til et savn etter en nær venn.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #35 Skrevet 30. mai 2019 38 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har et spørsmål, mulig det er nevnt tidligere i tråden. Jeg har ikke lest hele. Dere skriver stadig singel/single. Hva er forskjellen på singel og enslig? Er det noen forskjell? For meg betyr singel/enslig at man ikke har en partner på noen områder. Godt svar, det vil si dem som har intimt forhold til en/ei en relasjon som tilsvarer dem ikke er singel/enslig. Anonymkode: 557eb...b49
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #36 Skrevet 30. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke ta kvinner under en kam. Vi er forskjellige typer kvinner. Jeg har alltid vært singel og aldri hatt sex. Mine venninner som også er singel har heller ikke sex pga at vi er i et konservativt miljø. Anonymkode: 42cac...0ce i dette tilfelle snakker jeg helt konkret om en kvinne! Anonymkode: 557eb...b49
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #37 Skrevet 30. mai 2019 4 minutter siden, Arabella skrev: Det var en god beskrivelse, synes jeg. Jeg er også enslig, kunne ikke tenke å bo sammen med en mann igjen. Men jeg kjenner av og til et savn etter en nær venn. jeg håper du får oppleve en nær venn, om det skulle være en ung herremann. Anonymkode: 557eb...b49
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #38 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: i dette tilfelle snakker jeg helt konkret om en kvinne! Anonymkode: 557eb...b49 Hvorfor skriver du kvinner da? Anonymkode: 1fd2a...a4d 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #39 Skrevet 30. mai 2019 definisjon jeg er ute etter. Men det tror jeg er utvannet. Kvinner som sier dem er singel, men har elsker på si, kan jeg ikke si er singel. Men har en løs samhold. Anonymkode: 557eb...b49
Arabella Skrevet 30. mai 2019 #40 Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg håper du får oppleve en nær venn, om det skulle være en ung herremann. Anonymkode: 557eb...b49 Kanskje det, du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå