Gå til innhold

kvinner er ikke single?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er hun egentlig singel? kvinner forteller dem har sex partner, men offentlig forteller dem at dem er singel.

hm, er kvinner egentlig singel. Jeg vil si dem ikke er singel. Og hvordan skal vi tolke hva singel egentlig er? 

Anonymkode: 557eb...b49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Singel er når man ikke er i et forhold. Ikke når man ikke har sex. 

Anonymkode: b3005...59a

• Liker 17
Skrevet

Er kvinner single? Noen er det, noen ikke. Singel er når man ikke er i et forhold. Samme om det er kvinner eller menn. Det å være singel men likevel ha en sexpartner er vel like vanlig blant menn som kvinner? Så skjønte ikke helt spørsmålsstillingen. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Thyra skrev:

Singel er når man ikke er i et forhold.

Det var en dårlig definisjon. For hva er et forhold? Man er i et eller annet forhold til ALLE mennesker man kjenner: et vennskapsforhold, et arbeidsforhold, et bekjentskapsforhold, et samboerforhold, et slektskapsforhold...

Anonymkode: c4b96...3f3

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en dårlig definisjon. For hva er et forhold? Man er i et eller annet forhold til ALLE mennesker man kjenner: et vennskapsforhold, et arbeidsforhold, et bekjentskapsforhold, et samboerforhold, et slektskapsforhold...

Dust. I et kjæresteforhold selvfølgelig. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

kan vi bare si at kvinner som har sex utenfor forhold, de er løs? de har faktisk intimt forhold til en mann, dermed er dem jo i et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dust. I et kjæresteforhold selvfølgelig. 

Men så skriv det da, Einstein!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

kan vi bare si at kvinner som har sex utenfor forhold, de er løs? de har faktisk intimt forhold til en mann, dermed er dem jo i et forhold.

Da er i tilfelle mannen de har sex med også løs.

Anonymkode: 1fd2a...a4d

• Liker 17
Gjest Impressa
Skrevet

Haha. Den hodeløse kjønnsgeneraliseringen på kvinneguiden har gått langt når det har blitt sånn at hvis én kvinne er singel så er alle det.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så skriv det da, Einstein!

Det var tydeligvis ikke så innlysende som jeg trodde... her må visst noen ha det med t skje. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn har jo sex, da de er single, er ikke de single heller da? Og er de løse og?

Anonymkode: 742be...7d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun egentlig singel? kvinner forteller dem har sex partner, men offentlig forteller dem at dem er singel.

hm, er kvinner egentlig singel. Jeg vil si dem ikke er singel. Og hvordan skal vi tolke hva singel egentlig er? 

Jeg er faktisk enig med deg, og vi er egentlig mange nok som mener det, men dessverre er det et flertall, grunnet hyklersk og ekstrem feminisme, fått det for seg at det å ri på andre d!cks, gjør at de "fortsatt er single". 

Det startet først med at en del kvinner gjorde bagatell ut av å date flere samtidig, og nå er det heller ikke "opptatt" når de rir på andre siden d!cks, hvis de samtidig dater en annen mann.

Når jeg er på date, så prøver jeg alltid å finne ut av først og fremst om hun egentlig er helt singel - og det vil si 1) Ikke dater flere samtidig med meg 2) Ikke rir på andre d!cks mens hun dater meg og 3) At hun mentalt sett er ferdig med ex-ene sine. 

Bare tanken på at hun knuller og suger en annen mens ei dater meg gjør meg helt kvalm. Jeg tenker bare: hun har hatt en c#ck i kjeften igår kveld, og idag skal hun kysse meg med den samme munnen. Nei takk til det. 

Sagt på en annen måte - når jeg er på date med ei, så foretrekker jeg å ikke sløse tiden min på ei som blir fylt opp med fremmed sperm samtidig som jeg dater henne. 

Anonymkode: ef9df...18c

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med menn som har sex utenom forhold, er de løse? 

De har faktisk et imtimt forhold til en kvinne, dermed er de jo i et forhold. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk enig med deg, og vi er egentlig mange nok som mener det, men dessverre er det et flertall, grunnet hyklersk og ekstrem feminisme, fått det for seg at det å ri på andre d!cks, gjør at de "fortsatt er single". 

Det startet først med at en del kvinner gjorde bagatell ut av å date flere samtidig, og nå er det heller ikke "opptatt" når de rir på andre siden d!cks, hvis de samtidig dater en annen mann.

Når jeg er på date, så prøver jeg alltid å finne ut av først og fremst om hun egentlig er helt singel - og det vil si 1) Ikke dater flere samtidig med meg 2) Ikke rir på andre d!cks mens hun dater meg og 3) At hun mentalt sett er ferdig med ex-ene sine. 

Bare tanken på at hun knuller og suger en annen mens ei dater meg gjør meg helt kvalm. Jeg tenker bare: hun har hatt en c#ck i kjeften igår kveld, og idag skal hun kysse meg med den samme munnen. Nei takk til det. 

Sagt på en annen måte - når jeg er på date med ei, så foretrekker jeg å ikke sløse tiden min på ei som blir fylt opp med fremmed sperm samtidig som jeg dater henne. 

At man ønsker å være eksklusive tidlig, er så sin sak.

Men alt det pratet om at det er heslig at hun har hatt en i munnen igår, og sperm inni seg, det er jo bare dobbeltmoralsk. Da får du la være å besudle prinsessen på pidestallen også.

Anonymkode: c1c0f...f9a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man ønsker å være eksklusive tidlig, er så sin sak.

Men alt det pratet om at det er heslig at hun har hatt en i munnen igår, og sperm inni seg, det er jo bare dobbeltmoralsk. Da får du la være å besudle prinsessen på pidestallen også.

Anonymkode: c1c0f...f9a

Det eneste som er heslig, bortsett fra det jeg har nevnt, er nettopp hykleriet som du og dine likesinnede hjernevasker folk med at det angivelig skal være "normalt" å date flere samtidig og i tillegg ha sex med noen andre ved siden av. 

Som sagt, vi lever ikke 200 år i snitt, og jeg foretrekker å ikke sløse bort tid på ei som fylles av fremmed sperm. Det har ingenting med "eksklusivitet" å gjøre - dette var faktisk vanlig folkeskikk for ikke så altfor mange år siden. Men etter at de sosiale mediene og diverse "dating apper" gjorde sitt inntog for 10 - 12 år siden, så har alt gått ned i dass, men det betyr ikke at poenget fortsatt ikke står. Det er en uting å date flere samtidig og / eller pule noen andre ved siden av mens man dater. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig udelikat måte du beskriver kvinner og sex på. Er du 14 år? Har du en diagnose av noe slag? 

Anonymkode: f3822...1db

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tolker ikke det her som et seriøst innlegg... 

Likevel noen poeng her da. Hvordan skal det gå an å finne en partner samtidig som man har FFs og det ene og det andre. Normale mennesker greier ikke fokusere følelsene sine på mange forskjellige samtidig. 

Anonymkode: b3b5e...7f1

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tolker ikke det her som et seriøst innlegg... 

Likevel noen poeng her da. Hvordan skal det gå an å finne en partner samtidig som man har FFs og det ene og det andre. Normale mennesker greier ikke fokusere følelsene sine på mange forskjellige samtidig. 

Anonymkode: b3b5e...7f1

Litt enig. Ville vært turn off å date en fyr og vite at han har en, to eller tre kvinner han har jevnlig sex med mens han dater meg, ville følt meg så lite spesiell.

Anonymkode: c0871...974

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn har jo sex, da de er single, er ikke de single heller da? Og er de løse og?

Anonymkode: 742be...7d7

selvsagt er dem løse! Det er iallfall ikke forbildelig.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt enig. Ville vært turn off å date en fyr og vite at han har en, to eller tre kvinner han har jevnlig sex med mens han dater meg, ville følt meg så lite spesiell.

Anonymkode: c0871...974

tror neppe han ville fortalt deg det heller, det er det som mange holder for seg selv. Det er det som kalles å være troverdig i 2019.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...