Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 9/4/2024 at 2:29 PM, AnonymBruker said:

Oh well.. Hvor skal jeg begynne? Jeg hadde ekstremt mye sex når jeg var 16-25 år. Nå som jeg er litt eldre så tenker jeg at det muligens var en avhengighet. Gutter, jenter, eldre kvinner, eldre menn. Har hatt sex på toaletter på utesteder og restauranter, på stranda både på natta og på dagtid med folk rundt, jeg har både sugd og blitt fingra i baksetet på taxi, jeg har blitt fingra under pledd i flere sosiale settinger, sex på parkeringsplass, jeg og ei venninne sugde typen hennes mens han filmet, slikka bartenderen på et utested på toalettet, ble slikka av en eldre kvinne på toalettet i et bryllup, ble slikka av ei venninne utenfor et festlokale med masse folk (eeh, akkurat det har nok skjedd med flere venninner når jeg tenker meg om), hadde sex i et boblebad mens venninna mi hadde sex ved siden av, har flere ganger hatt sex med flere ulike menn i løpet av en kveld, hadde sex på kjøkkenbenken på nash mens resten av festen satt i stua, sex på benk i en park på natta, jeg og venninna mi sugde en på kino, hadde sex med en kompis mens kompisen hans sov i samme seng.. Og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde det sykt mye gøy og angrer ikke på noe, men jeg kommer aldri til å fortelle noen akkurat hvor mye sex jeg har hatt og hvor mange jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 5ec3d...476

Godt utgangspunkt for et forhold å lyve om dette ja...

Anonymkode: 96758...3d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vel, jeg synes ikke noe om ekle eller sykelig overvektige folk som ferdes i offentligheten og jeg må se dem. Allikevel er de i sin fulle rett til det. Ser strengt tatt heller noen hygge seg når jeg passerer forbi. Plager meg betydelig mindre.

Anonymkode: 32005...7a8

Det er ikke straffbart å være "ekkel" eller overvektig. Det er derimot straffbar å utvise seksuelt krenkende atferd offentlig eller overfor noen som ikke har samtykket. Les § 298, og § 305 (hvis barn er tilstede) 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Paneera skrev (16 timer siden):

Det er ikke straffbart å være "ekkel" eller overvektig. Det er derimot straffbar å utvise seksuelt krenkende atferd offentlig eller overfor noen som ikke har samtykket. Les § 298, og § 305 (hvis barn er tilstede) 

JEG synes det er krenkende å måtte omgås mennesker som ikke evner å ta vare på seg selv. Jeg spaserer heller forbi noen som har sex i en bakgate enn å sitte ved siden av et illeluktende og overvektig mennesket på flyet. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 15.57):

Squirta på legen min

Anonymkode: fae7a...37a

Fosen?

Anonymkode: aa6fa...a4e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 14.29):

Oh well.. Hvor skal jeg begynne? Jeg hadde ekstremt mye sex når jeg var 16-25 år. Nå som jeg er litt eldre så tenker jeg at det muligens var en avhengighet. Gutter, jenter, eldre kvinner, eldre menn. Har hatt sex på toaletter på utesteder og restauranter, på stranda både på natta og på dagtid med folk rundt, jeg har både sugd og blitt fingra i baksetet på taxi, jeg har blitt fingra under pledd i flere sosiale settinger, sex på parkeringsplass, jeg og ei venninne sugde typen hennes mens han filmet, slikka bartenderen på et utested på toalettet, ble slikka av en eldre kvinne på toalettet i et bryllup, ble slikka av ei venninne utenfor et festlokale med masse folk (eeh, akkurat det har nok skjedd med flere venninner når jeg tenker meg om), hadde sex i et boblebad mens venninna mi hadde sex ved siden av, har flere ganger hatt sex med flere ulike menn i løpet av en kveld, hadde sex på kjøkkenbenken på nash mens resten av festen satt i stua, sex på benk i en park på natta, jeg og venninna mi sugde en på kino, hadde sex med en kompis mens kompisen hans sov i samme seng.. Og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde det sykt mye gøy og angrer ikke på noe, men jeg kommer aldri til å fortelle noen akkurat hvor mye sex jeg har hatt og hvor mange jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 5ec3d...476

Hehe, dette var gøy å lese... var som å lese om meg selv... 😄 Bortsett fra mindre av det samme kjønn, men mye annet rart med gutter/menn...

Anonymkode: 6d06f...2c0

Skrevet

Hatt sex flere ganger med noen som rent brukte meg og viste kun forakt for meg bare fordi jeg syns han var sexy og jeg var kåt. 

Anonymkode: 5f887...0cb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 13.32):

I min ungdom så knullet jeg 3 stk på samme kveld. 
Har flere ganger gitt BJ's til flere på samme dag og med tilskuere.
Hadde "sex" med ei venninne for å få goder.
Men det mest "horete" er kanskje at jeg ble sur på ei venninne av meg, så jeg filmet at jeg hadde sex med typen hennes. Og sendte filmen til henne, 😂

Anonymkode: f6e61...548

Du er bare en kvalm og motbydelig person. 

Anonymkode: 4d933...501

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du er bare en kvalm og motbydelig person. 

Anonymkode: 4d933...501

Det var ikke særlig bra gjort med tanke på noen av de involverte, men å dømme en person i ung alder gjorde noe slikt, vi har alle vært ung og dum. Men hva vil du oppnå med å kalle henne Kvalm og motbydelig? Du oppnår vel neppe annet enn å stemple henne med din personlige mening i denne saken. Tipper at om en hadde gravd i din bakgrunn så er det rusk der også som du ikke gjør igjen, slik som de fleste har i bagasjen. Men vet du det er ikke det vi gjorde som d3finerer oss men hvordan vi taklet og tok lærdom av det som viser hvem vi er.

Jeg synes hun viser anger og når hun da er ærlig så synes jeg hun er kul og det er stilig at hun tør å innrømme det og da er hun et menneske det står respekt av. Du derimot vil bare dømme andre og med det så sier du at du aldri har vært der og vet du, ikke en sjel tror på deg annet enn deg selv. 

Gratulerer med å forherlige din egen begrensede innsikt! Men jeg tipper du lærer av dette😉

• Hjerte 1
Skrevet

Praksis gjennom navsystemet,føler meg brukt.

Anonymkode: dd00b...56e

• Hjerte 1
Skrevet

Som tenåring var jeg på en bar i redlight i Amsterdam hvor jeg ble påspandert en 7-retters med en av bardamene som bl.a. Inkluderte knulling av henne med strapon oppe på bardisken. Jeg ble så kåt at jeg gikk rett inn på en av båsene i gata utenfor og betalte for å få lettet på trykket.

Anonymkode: 8d2b4...7bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 11.38):

Oj, dette tente meg. M

Anonymkode: 36978...d0e

Tenner gubben min også, han blir veeeeldig ivrig 😎

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 17.1.2021 den 3.56):

[..] som dørvakt [..]

I Trondheim tydeligvis. På 90/2000-tallet? Kanskje du var en av de vi hilste på der vi sjangla rundt. Kramboden, Bajazzo, Jurrasic park som den het i Prinsenkrysset. Bestandig litt forvirring når kjent vakt dukka opp på annen plass. Fine år og dager :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Sophie-Ann skrev (På 27.7.2022 den 15.38):

Men i motsetning til veldig mange menn her inne, sørget du for at jentene hadde det like digg som deg 🥳

La oss få høre hvordan du vet. Søte, snille.. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 11.20):

JEG synes det er krenkende å måtte omgås mennesker som ikke evner å ta vare på seg selv. Jeg spaserer heller forbi noen som har sex i en bakgate enn å sitte ved siden av et illeluktende og overvektig mennesket på flyet. 

Du er et skadet menneske. Har du forsøkt å oppsøke psykolog? Hvor får man forresten forbindelsen at overvektig betyr illeluktende? Dette er bare trist. Forstår godt du gjør deg anonym,for dette er flaut,med mindre du er under 14.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 10.52):

Lastet ned tinder i sommerferien pga ikke noe reising, måtte bli hjemme.

Oppdager hvor lett det var som kvinne å få sex der, trengte ikke bruke mer enn 10-15min med meldinger...aldri hatt så mye sex i juli i mitt liv. Slettet appen i går, føler jeg har vært et skikkelig "ludder". Men det har vært utrolig bra opplevelse, jeg er 36år.  Anonymkode: 8a3ea...875

Var det du som skrev en slags reise-tråd (eller reisningstråd..) på et eller annet halv-snuskte nettsted jeg også er på. Noe med at du skrev i tråden osm en slags reklame for prosjektet? Kul greie, jeg er for feig eller no' sånt på slikt. Trur eg.

Skrevet

Sugde sjefen minst 2 ganger i uka gjennom et par år.. 😅

Anonymkode: 3d331...ae0

• Hjerte 1
Skrevet

Faktisk vert ganske snill og kjedelig i forhold til andre folk her inne ser jeg! 😂

1. Før jeg ble sammen med hun jeg er med nå så hadde jeg sex med fortid, datid og fremtid på under 24 timer. Altså exen min, min daværende kjæreste og min nåværende kjæreste.

2. Har hatt sex rett under de 3 sverd i stein i Rogaland mens de var lyst opp midt på natten.

3. Noen one-night-stands i busken på fest.

4. Hadde en knullevenn når jeg gikk på videregående, vi koste oss så og si nesten hvert friminutt. Hun var heftig!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 15.57):

Hatt sex flere ganger med noen som rent brukte meg og viste kun forakt for meg bare fordi jeg syns han var sexy og jeg var kåt. 

Anonymkode: 5f887...0cb

Vel, det er jo sexlivet til nesten samtlige single kvinner som ligger oppover. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde sex med en jeg traff i Australia på gulvet i en hotellgang. Fikk gnagsår på ryggen. Har aldri sett hverandre igjen.

Anonymkode: 3b6dd...238

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vel, det er jo sexlivet til nesten samtlige single kvinner som ligger oppover. 

Om noen ikke hat respekt for andre har de ingen rett til å være overlegne på noe som helst måte. Defekt hjerne.

Anonymkode: 4c526...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...