Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sprite skrev (47 minutter siden):

Alikevel. Tror du hun har bedt om tilllatelse?

Det har hun sagt at hun gjorde, om du følger med på snap. Therese var visst med på det, forstå humoren de som kan. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luluk skrev (1 time siden):

Og i dag er hun plutselig ikke plaget av kvalme, kan det se ut som 

Merkelig, selvfølgelig bedre idag når hun er ute av hjemmet

Hvor ser du at hun ikke er preget av kvalme? Hun har vist hveteboller til servering og nevner ikke noe rundt det. Klager hun ikke over kvalmen, blir det kritisert og mistenkeliggjort at hun «plutselig er bedre». Nevner hun det, får hun pes fordi man er lei av å høre om det. Kan influensere gjøre noe riktig egentlig? 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luluk skrev (2 timer siden):

Og i dag er hun plutselig ikke plaget av kvalme, kan det se ut som 

Merkelig, selvfølgelig bedre idag når hun er ute av hjemmet

Damned if you do, damned if you don’t har vel sjeldent passet bedre 😂😂 herrefred

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (3 timer siden):

Det har hun sagt at hun gjorde, om du følger med på snap. Therese var visst med på det, forstå humoren de som kan. 

Her tror jeg egentlig SE dreit på draget, begynte å grine for de hun ble tatt på det, også sier Therese at vi kan late som det var med meningen og at det er morsomt. Forstår overhodet ikke humoren ved det. Og at det kan sammenliknes med stranda og bikini? Nope, det kan ikke det. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (13 minutter siden):

Her tror jeg egentlig SE dreit på draget, begynte å grine for de hun ble tatt på det, også sier Therese at vi kan late som det var med meningen og at det er morsomt. Forstår overhodet ikke humoren ved det. Og at det kan sammenliknes med stranda og bikini? Nope, det kan ikke det. 

Hvorfor kan det ikke sammenlignes med stranda? Om Therese hadde gått i bakgrunnen med bikini på ville det sett helt likt ut...er som hun sa selv ikke noe vi ikke har sett før. Hun har jo stått modell for Careless, hun er ikke blyg på kroppen sin virker det som. Det er mye å ta influenser på, men prøv å vær litt seriøse da hvis ikke blir denne tråden bare oppgulp. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (24 minutter siden):

Snakk om å konstruere fakta for å ha noe å klage på😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (3 timer siden):

Uansett om det var en feil eller om det var avtalt så syntes jeg det var fint de lot bilde stå. Deilig å se normale kropper i normale positur uten av de gjør seg til sånne naturlige bilder av kropp trenger ihvertfall jeg mer av, er ikke det samme når de gjør seg til å skal vise at de de komfortable med kroppen sin så blir det ofte teit.

Så tommel opp for therese som her byr på seg selv og er et fint forbilde som ikke alltid trenger posere for å vise kropp på godt å vondt! 👏

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikkaa skrev (19 timer siden):

Ja jeg har discord på både pc og telefon. Har brukt det i mange år. Vil du sende linken til serveren til meg?

Linken ligger på jodel. På  bloggersnikksnakk. Litt nede på siden. (Orange rute). 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (8 timer siden):

Uansett om det var en feil eller om det var avtalt så syntes jeg det var fint de lot bilde stå. Deilig å se normale kropper i normale positur uten av de gjør seg til sånne naturlige bilder av kropp trenger ihvertfall jeg mer av, er ikke det samme når de gjør seg til å skal vise at de de komfortable med kroppen sin så blir det ofte teit.

Så tommel opp for therese som her byr på seg selv og er et fint forbilde som ikke alltid trenger posere for å vise kropp på godt å vondt! 👏

Nettopp.

Tenker det er viktig å fremheve hva de gjør bra også,for det er ikke utelukkende negativt alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man et så sliten at man gråter da er det vel et tegn fra kroppen å ta det litt med ro. Rød løper trumfer vel alt. Har hun ikke hatt ME da? Er det en fare for at den sykdommen kommer tilbake? Kan lite om den diagnosen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (16 timer siden):

Hva var så galt med det bilde? Hun har jo på seg undertøy

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (13 timer siden):

Dama har jo på seg truse og bh😳 når folk startet og nevne det her inne så trodde jeg det sto en naken dame rett bak SE..  Dette kan da ikke være mye og diskutere 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (13 timer siden):

Når man et så sliten at man gråter da er det vel et tegn fra kroppen å ta det litt med ro. Rød løper trumfer vel alt. Har hun ikke hatt ME da? Er det en fare for at den sykdommen kommer tilbake? Kan lite om den diagnosen. 

Ja, man kan bli sykere igjen enten av å f.eks presse seg over lang tid, få infeksjon, covid eller andre årsaker. Tror ikke hun definerer seg som frisk fra ME, men at hun har hatt langvarig bra periode. Man kan ikke ta det for gitt at det er for alltid og burde passe bedre på, enn friske folk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iansak skrev (På 1.9.2022 den 0.01):

Helt enig om at dette er bra av Therese og at hun får en stor tommel opp for å fronte normal kropp👍🏻 Kommentaren min dreide seg hovedsakelig om SE og det man ser går igjen om dagen på henne SoMe🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fulgt Sara / Therese en stund ser man nærmest ett fast mønster. Hvor ting ser ut til å gå litt på repeat... Sara gjør noe ho får kritikk for, Therese er kjapt ute og forklarer / forsvarer, senere på dagen kommer det en lang story fra Therese om hvor fantastisk vennskap de har (og som oftest blir det flettet inn at det er en ferie / reise de ser såååå frem til). Deretter blir det postet innlegg på instagram der en av de kjefter på disse grusomme nettrolla. 

Therese er uten tvil en god venninne. Bare synd at denne beskyttelsestrangen ofte fører til at ho selv får negativ omtale. 

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato

Hvorfor må hun absolutt sitte der med dådyrblikket sitt, med munnen full av bolle, mens hun lirer av seg følgende:

"...men selvfølgelig falt denne festen på den helgen jeg har barn, så da reiser jeg hjem i stedet😔 Kjenner at det er litt kjipt..."

Håper ikke barna får med seg slike snaps😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MrsMacchiato skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må hun absolutt sitte der med dådyrblikket sitt, med munnen full av bolle, mens hun lirer av seg følgende:

"...men selvfølgelig falt denne festen på den helgen jeg har barn, så da reiser jeg hjem i stedet😔 Kjenner at det er litt kjipt..."

Selvfølgelig er det kjipt å reise hjem derfra! Det skjønner jeg godt. 
… og selvfølgelig får ikke barna med seg det, de har da ikke snap. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Coleus skrev (57 minutter siden):

Selvfølgelig er det kjipt å reise hjem derfra! Det skjønner jeg godt. 
… og selvfølgelig får ikke barna med seg det, de har da ikke snap. 

Man kan si at noe er kjipt uten å blande inn "men jeg må hjem til ungene, *sukk* ".

Vet om mange barn som har snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (Akkurat nå):

Man kan si at noe er kjipt uten å blande inn "men jeg må hjem til ungene, *sukk* ".

Vet om mange barn som har snap.

Ja, men disse er altfor unge til det. Og hun sa det ikke sånn det ble fremstilt her. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (3 timer siden):

Hun burde utelatt å nevne det med barna! Stakkars! Utrolig dårlig gjort ovenfor dem. Uansett hvor gamle de er, og om de får det med seg eller ikke: hun har sagt det høyt, vi vet det. Vi som er fremmede. 

Jeg reagerer veldig når man på en måte snakker ned barna sine på den måten.

Dessuten! Det å skjerme barn på sosiale medier handler ikke bare om å la være å legge ut bilder av dem. 

Endret av Henikka
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...