Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gasellen skrev (2 minutter siden):

Interessant er det jo kanskje ikke. Men alle vet at grunnskolen går over ti år og ikke 9 lenger. Det er ganske lenge siden 1997. 😅 Man trenger ikke ha egne barn eller være under 30 for å vite sånt. 
 

Det ble bare litt komisk iom at du i samme kommentaren hintet litt frempå at man merket på Sara at hun ikke hadde høyere utdanning og at det kunne tolkes litt som at hun ikke var så smart. 
Jeg finner ikke igjen sitatet nå. Det er er redigert bort. 

Det er jo dette som er dagene hennes nå 😅 Hun går jo bare alene hjemme, er gravid, og filmer reklamesnutter. 
Hun kan ikke lage innhold om kjæresten, barna og det en "momfluencer" pleier å dele. Og hun er jo ikke ute av huset og "på jobb" sånn som andre. Så da blir det jo sånn da. Snakker om spying, spising og planer for fremtiden. 
 

Det må bli utrolig lange dager. Og vanskelig å lage innhold som faktisk fenger følgerne. 
Det er jo litt slik at de eneste som synes at en graviditet er litt interessant er de som selv er gravide. 

 

Ja, men hun klarte jo å være kreativ før. Skulle jo tro hun følte seg inspirert med nytt hus, nye framtidsplaner til å lage noe gøy. Reklamen hennes var jo faktisk litt morsomt før. Nå er det jo det samme som alle de andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Hvorfor ikke passe på deg selv 🙄

Sier du som hakker på hva influencer Yummymummy putter i seg i tråden om henne her inne.🤭🤨

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (4 minutter siden):

Hun får virkelig kjenne på baksiden av medaljen nå. Er jo helt tydelig at hun burde sykemelde seg og konsentrere seg helt om det som skjer på hjemmebane, sånn som alle andre hadde gjort som hun sier.

Men det er jo det som blir så vanskelig når jobb og privatliv henger så tett sammen og jeg antar at hun er avhengig av inntekten. Vet ikke hvilke andre grunner hun kan ha for å få fortsette å presse seg selv på den måten. 

Hun har jo en busniess som hun lever på også nå. Pluss de er to. Skulle tro de har råd til at hun sykemelder seg en mnd eller noe. Hun blir å gå på veggen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 minutter siden):

Sier du som hakker på hva influencer Yummymummy putter i seg i tråden om henne her inne.🤭🤨

Det har man da iallefall ikke noe med🙈 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (3 minutter siden):

Ja, men hun klarte jo å være kreativ før. Skulle jo tro hun følte seg inspirert med nytt hus, nye framtidsplaner til å lage noe gøy. Reklamen hennes var jo faktisk litt morsomt før. Nå er det jo det samme som alle de andre.

Absolutt!

Men nå sa hun faktisk på snap i dag at hun angret på at hun flytta. Eller. Hun sa vel ikke akkurat det men at hadde hun visst hvordan ting så ut om 6 mnd så hadde hun ikke flyttet. Det skjønner jeg godt. 
 

Hun er veldig kreativ. Men alle har jo perioder hvor kreativiteten og motivasjonen ikke er på topp. Hun er jo kanskje i en slik nedoverbakke nå.

Uansett tenker jeg at influenceryrket ikke nødvendigvis er evig. Og at hun kanskje burde logge av litt og ta en pause og kanskje prøve å tenke ut en plan B. 
Hun går åpenbart tom for innhold og tar på seg lite troverdige reklameoppdrag. Kanskje er tiden inne for å ta opp fag og ordne en utdanning hun kan falle tilbake på i fremtiden? Hun sier jo selv at hun er blitt flink til mye innen økonomi/bedriftsledelse. Kanskje det hadde vært en vei og gå :) hun har jo den muligheten at hun kan kombinere jobb og studier etterhvert. Når babyen er blitt litt større og de er kommet i orden som samboere. 
 

Influencerbransjen og motebransjen skifter fort. Og mange barn og unge har ingen anelse om hvem hun er. Det er veldig vanskelig å si hvor hun er om 10 år. Bikinikolleksjon eller ei. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt barn,halvveis samboer,ny graviditet,flytting etc,totalen av dette kaoset var hva jeg mente når jeg tidligere sa at hun burde komme i orden i huset så hodet også kan lande litt.

Jeg vet og forstår at folk er ulike,men å leve i denne form for kaos (vet ikke engang hvor ting er i eget hus..) gjør ikke saken bedre med alt annet som også skjer rundt henne.

Hvorfor ikke bruke dette halvåret på å bli kjent med nye rutiner vedr sykdom og komme seg i orden i huset før baby kommer..

Sikkert bedre tidsbruk enn å drukne i snørr og tårer på SC.

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (26 minutter siden):

Ta til deg ditt eget råd.

Jeg skriver ikke at folk driter seg loddrett ut 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (19 minutter siden):

Sier du som hakker på hva influencer Yummymummy putter i seg i tråden om henne her inne.🤭🤨

Lite liv om du har kontroll på hvem, hva, hvor og plukker ting ut av kontekst 😘

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Jeg skriver ikke at folk driter seg loddrett ut 😘

Kyssefjes som hersketeknikk er så himla teit at jeg ikke engang gidder å respondere utover dette.

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (16 minutter siden):

Det har man da iallefall ikke noe med🙈 

Er sånn rykter oppstår, men er jo KG 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (30 minutter siden):

Interessant er det jo kanskje ikke. Men alle vet at grunnskolen går over ti år og ikke 9 lenger. Det er ganske lenge siden 1997. 😅 Man trenger ikke ha egne barn eller være under 30 for å vite sånt. 
 

Det ble bare litt komisk iom at du i samme kommentaren hintet litt frempå at man merket på Sara at hun ikke hadde høyere utdanning og at det kunne tolkes litt som at hun ikke var så smart. 
Jeg finner ikke igjen sitatet nå. Det er er redigert bort. 

Det er jo dette som er dagene hennes nå 😅 Hun går jo bare alene hjemme, er gravid, og filmer reklamesnutter. 
Hun kan ikke lage innhold om kjæresten, barna og det en "momfluencer" pleier å dele. Og hun er jo ikke ute av huset og "på jobb" sånn som andre. Så da blir det jo sånn da. Snakker om spying, spising og planer for fremtiden. 
 

Det må bli utrolig lange dager. Og vanskelig å lage innhold som faktisk fenger følgerne. 
Det er jo litt slik at de eneste som synes at en graviditet er litt interessant er de som selv er gravide. 

 

Unnskyld meg, men dette er litt spesielt eller? Å mene at det ENE året gir så mye mer dybde?
Sier Ikke at hun ikke er intelligent, men at man mister mye «kunnskap» og dybde ved å ikke gå videre med både høyere utdanning og det ordinære arbeidslivet. Jeg merker det hvertfall på de mammainfluenserne som florerer på SoMe, og ser en likhet bare. Handler ikke om hun er intelligent/smart eller ikke. Men du mener at jeg ikke er smart fordi jeg ikke kunne nok om 94 eller 97 reformen?😂 Oida. 

Endret av Plast
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende å se hvordan "tilhengerene" til Sara velger å ordlegge seg.

Dette såg man forøvrig hos sara selv også (jodel). Der gikk det i banning, nedverdigende kallenavn osv. Kan man ikke holde seg saklig er det greit å tie stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (18 minutter siden):

Sjarmerende å se hvordan "tilhengerene" til Sara velger å ordlegge seg.

Dette såg man forøvrig hos sara selv også (jodel). Der gikk det i banning, nedverdigende kallenavn osv. Kan man ikke holde seg saklig er det greit å tie stille.

Så du mener alt annet er saklig? Er mye oppgulp her i tråden og det er ikke fra tilhengere som du kaller de. Man trenger ikke være tilhenger, fan eller hva det måtte være for å kunne si i fra om noe..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Lite liv om du har kontroll på hvem, hva, hvor og plukker ting ut av kontekst 😘

Har ikke liv fordi jeg ser du er aktiv i en annen tråd jeg også følger her inne? Jeg orker ikke.🙈 Og den hersketeknikken kan du stappe en viss plass..💩 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig trist om hun angrer seg allerede nå etter å ha punget ut så mange millioner for ny bolig. Det er jo et veldig stort lån for en person alene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Så du mener alt annet er saklig? Er mye oppgulp her i tråden og det er ikke fra tilhengere som du kaller de. Man trenger ikke være tilhenger, fan eller hva det måtte være for å kunne si i fra om noe..... 

Har jeg skrevet at "alt annet er saklig"? 

Ser ingen av de som er kritiske til Sara bruker nedverdigende kallenavn? 

Innlegget mitt var heller ikke adressert til deg, men du følte deg kanskje truffet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne87Rogaland skrev (3 timer siden):

Jeg håper for Sarah Emilie sin del at hun ikke er her inne og leser. Herremin så mange surmaga nettroll det er her. 

Er jo ganske latterlig å sitte her inne og klage på noe som er frivillig å følge. Jeg interesserer meg ikke for sport, derfor følger jeg ikke slikt. Jeg piner meg ikke gjennom det, for så å bruke fritida mi på å klage på det 🤣

Hun er influenser, og lever av det. Selvfølgelig blir det jo litt spons, det er jo inntekten hennes?

Og folk blir sure når hun ikke deler, også klager de på det som deles. Går jo ikke an å vinne.

Og Sara Emilie, hvis du leser her inne likevel, vit at det er folk der ute som synes det er hyggelig å følge deg, og som ikke er konstant ute etter å finne feil og kritisere ❤️ 

Og jeg har også termin i februar, så jeg digger at du deler MASSE om graviditeten 😍

Men du bruker fritiden din på å pine deg igjennom innlegg fra det du mener er surmaga nettroll, for så å klage på det etterpå?😂

Jeg liker i utgangspunktet SE, men det ble alt for masse graviditetsprat for min del nå, så jeg har avfulgt henne. Men flott at noen liker at hun skriver så mye om det. Også får du bare huske på at SE tjener penger på at folk følger henne i sosiale medier, enten de liker henne eller ikke. Det er jo tross alt det hun lever av. Hun lever av å dele hverdagen sin til alle som følger med henne, og det er klart at folk vil ha ulike meninger om det hun deler. Folk vil også ha ulike måter de uttrykker disse meningene sine, fordi vi er så forskjellig. Mennesker i ulike livssituasjoner, kognitiv fungering og perspektiver på hva som er greit å si eller gjøre vil uttrykke sine meninger på ulike måter. Så tåler man ikke kritikk (uavhengig om den er konstruktiv eller ikke), så kan man ikke jobbe som influenser.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic94 skrev (16 minutter siden):

Det er jo veldig trist om hun angrer seg allerede nå etter å ha punget ut så mange millioner for ny bolig. Det er jo et veldig stort lån for en person alene.

Antar hun angrer på flyttingen fordi det er så mye som skjer akkurat nå mtp sykdom og graviditet.

Men mye hadde jo vært gjort om hun hadde prioritert flyttingen fremfor farting i 2 mnd.

Når man er litt mer innbodd er det jo mer stabilt enn når man bare flytter men ikke egentlig flytter inn/bor seg til..

Alt er liksom så halvgjort og spontant,og samtidig.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (32 minutter siden):

Har jeg skrevet at "alt annet er saklig"? 

Ser ingen av de som er kritiske til Sara bruker nedverdigende kallenavn? 

Innlegget mitt var heller ikke adressert til deg, men du følte deg kanskje truffet? 

Jeg stilte spm?  Kan man ikke stille spm i en allmenn tråd uten å føle seg truffet? Men nei, jeg følte meg ikke truffet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...