Sharp75! Skrevet 24. mai #34661 Del Skrevet 24. mai elskersommer skrev (1 time siden): Du er jo en som er så sykt opptatt av att folk skal legge ved dokumentasjon. Men når folk etterspør så ber du oss om og finne det selv 🙈 Det var for at når noen sa noe som var til fordel for SE så måtte man bevise det så tenkte da får det vel gå begge veier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. mai #34662 Del Skrevet 24. mai elskersommer skrev (1 time siden): Om det er bilder med masse tekst over så har jeg sluttet og sende inn de. Men de to nederste bildene du har med her skal merkes med er nå jeg😊 Å nei frøken Tandberg.. du kan ikke jobben din. Det er mange snapchat hver eneste dag med umerket reklame Nei det har jeg fått med meg. Men der hun står i bikini er det ikke akkurat mye tekst over et careless produkt... Å det svaret hennes ; "jeg kan jobben min......" Nei det kan hun ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. mai #34663 Del Skrevet 24. mai Roe skrev (9 timer siden): Dette er veldig interessant, finnes det dokumentasjon som underbygger dette? bare a google hvis du vil lese mer, ligger flere artikler rundt dette ut. som denne: https://www.npr.org/2024/03/25/1239897929/influencers-deinfluencing-tiktok-instagram-shopping-environment 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. mai #34664 Del Skrevet 24. mai Sharp75! skrev (23 minutter siden): Det var for at når noen sa noe som var til fordel for SE så måtte man bevise det så tenkte da får det vel gå begge veier. Så klart skal det gå begge veier. Legg ut dokumentasjon 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. mai #34665 Del Skrevet 24. mai Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Nei det har jeg fått med meg. Men der hun står i bikini er det ikke akkurat mye tekst over et careless produkt... Å det svaret hennes ; "jeg kan jobben min......" Nei det kan hun ikke. Nei hun kan ikke jobben sin.. eller det kan jo hende hun vet hvordan hun skal merke men hun gjør det bare ikke. For da tjener hun mer penger 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. mai #34666 Del Skrevet 24. mai Men jeg er litt usikker på en ting. Dersom en følger spør SE eller TL om f.eks "hvordan er kjolen i størrelse? Eller når er det slipp på badetøy/nattøy?" Skal dette merkes med reklame når disse to damene svarer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. mai #34667 Del Skrevet 24. mai Bibbi_ skrev (1 time siden): Hadde dialog med selveste carelessdronninga før i dag. Hvor jeg kommenterte flere umerka snapper. Dere kan lese svaret i skjermbildet jeg legger ut. Da jeg spurte hvorfor hun plutselig på en snap merker egenreklame, som er helt lik en snap uten merking, fikk jeg ikke mer svar. Og hvis ikke bryster med bikini er i fokus på nederste bilde så ja.... Skjermbilde fra snap dialog med Sara Emilie og Sara Emilie sin snap. Kan jobben sin🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 24. mai #34668 Del Skrevet 24. mai Stargaze skrev (39 minutter siden): bare a google hvis du vil lese mer, ligger flere artikler rundt dette ut. som denne: https://www.npr.org/2024/03/25/1239897929/influencers-deinfluencing-tiktok-instagram-shopping-environment Tusen takk, det skal jeg absolutt gjøre, spennende lesing Er jo egentlig veldig positivt hvis dette blir utfallet over tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. mai #34669 Del Skrevet 24. mai Roe skrev (1 minutt siden): Tusen takk, det skal jeg absolutt gjøre, spennende lesing Er jo egentlig veldig positivt hvis dette blir utfallet over tid De kommer garantert ikke til å vare evig…😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 27. mai #34670 Del Skrevet 27. mai Slipp av kjole i dag. Den modellen er visstnok amazing. Ikke krymper den, og den er strykefri, slik» Anna « modellen også er. Hvorfor i alle verden blir « Anna « så krøllete og krymper i vask? Dette er villende markedsføring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 27. mai #34671 Del Skrevet 27. mai Stemmer det at du ikke får levert kjolen om den ble feil?. Jeg liker ikke disse kjolene . Men synes det høres rart ut at ikke kunden kan angre?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 28. mai #34672 Del Skrevet 28. mai Mammairene skrev (38 minutter siden): Stemmer det at du ikke får levert kjolen om den ble feil?. Jeg liker ikke disse kjolene . Men synes det høres rart ut at ikke kunden kan angre?. Angreretten er lovfestet og regulert i angrerettloven, og er ikke noe Careless kan "reservere" seg mot på nett. I fysisk butikk stiller reglene litt annerledes og forbruker må forholde seg til butikkens egne rutiner for retur. Av nettsiden til Careless forstår jeg likevel at i de fysiske butikkene deres kan du returnere varer gratis, det opplyses dog ikke om noen frist her heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 28. mai #34673 Del Skrevet 28. mai Mammairene skrev (9 timer siden): Stemmer det at du ikke får levert kjolen om den ble feil?. Jeg liker ikke disse kjolene . Men synes det høres rart ut at ikke kunden kan angre?. Selvfølgelig kan du angre. Jeg har sent tilbake flere ganger. Det er overhode ingen problem. Pengene tilbake innen kort tid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. mai #34674 Del Skrevet 28. mai Begynner folk å få øya opp for Careless, når de ikke gidder å bruke gavekortene sine der? Dette er vel muligens gavekort på et produkt som de har klaget på, og så er de ikke interessert i å handle der igjen? Skjermbilde fra Careless sin facebookside 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai #34675 Del Skrevet 28. mai Bella50 skrev (5 timer siden): Selvfølgelig kan du angre. Jeg har sent tilbake flere ganger. Det er overhode ingen problem. Pengene tilbake innen kort tid. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så MANGE som velger og selge kjoler som er for stort på finn/Tise om det er så enkelt og sende tilbake og få igjen penger? Jeg fatter bare ikke hvorfor? Har ei i huset som kjøper mye tøy og hun sender så klart tøy i retur om det er feil størrelse. Hun legger det jo ikke ut på finn.no for salg🙈 Har noen et godt svar på HVORFOR? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai #34676 Del Skrevet 28. mai Bibbi_ skrev (4 timer siden): Begynner folk å få øya opp for Careless, når de ikke gidder å bruke gavekortene sine der? Dette er vel muligens gavekort på et produkt som de har klaget på, og så er de ikke interessert i å handle der igjen? Skjermbilde fra Careless sin facebookside Hun har kommentert veldig lite om hvordan dropp på kjole i går gikk. Er ikke noe utsolgt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 28. mai #34677 Del Skrevet 28. mai elskersommer skrev (23 minutter siden): Men det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så MANGE som velger og selge kjoler som er for stort på finn/Tise om det er så enkelt og sende tilbake og få igjen penger? Jeg fatter bare ikke hvorfor? Har ei i huset som kjøper mye tøy og hun sender så klart tøy i retur om det er feil størrelse. Hun legger det jo ikke ut på finn.no for salg🙈 Har noen et godt svar på HVORFOR? Du får spørre de. Kan tenke meg til at det går fortere og at det er derfor. På nettsiden til Careless står det at en retur kan ta opptil 20 dager, om du selger den i denne gruppa eller finn/tise så får du pengene tilbake fortere, skal du bytte til en annen størrelse går det også fortere enn 20 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai #34678 Del Skrevet 28. mai Roe skrev (1 time siden): Du får spørre de. Kan tenke meg til at det går fortere og at det er derfor. På nettsiden til Careless står det at en retur kan ta opptil 20 dager, om du selger den i denne gruppa eller finn/tise så får du pengene tilbake fortere, skal du bytte til en annen størrelse går det også fortere enn 20 dager. Helt merkelig.. for det er mye som ligger på Tise/finn som har ligget der langt mer enn 20 dager. Så det er jo bare tull at det selges raskere der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 28. mai #34679 Del Skrevet 28. mai elskersommer skrev (1 time siden): Men det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så MANGE som velger og selge kjoler som er for stort på finn/Tise om det er så enkelt og sende tilbake og få igjen penger? Jeg fatter bare ikke hvorfor? Har ei i huset som kjøper mye tøy og hun sender så klart tøy i retur om det er feil størrelse. Hun legger det jo ikke ut på finn.no for salg🙈 Har noen et godt svar på HVORFOR? Dette spørsmålet ble stilt i Calreless kjøp og salg gruppen for en stund tilbake. Svarene var at dersom du legger det ut for salg, så får du hele summen tilbake. Fordi den du selger til betaler full pris + frakt. Så var det noen som hadde brukt for lang tid på å bestemme seg, så 14 dager fristen var utløp. Jeg tror ikke du forstår hvor populært Careless er. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneme Skrevet 28. mai #34680 Del Skrevet 28. mai Tror ikke på at en polyesterkjole puster så utroooolig bra. Synes også at V virker veldig barnslig det han sitter i bakgrunnen og gir grimaser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå