Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Just now, Dupers said:

Har serr klær fra cubus og hm tilutleie på finn også. Deter etmarked blandt de som har kapselgarderobe, spessielt om de er klær som kan brukes til såessielle anledninger. Kjenner flere som ikke har egne turklær, de leier turklær og kjøper seg heller gode fjellsko som de selv eier.

Og nå er det ikke sånn at de leier bare turklær, det var et eksempel på en anledning man kan leie klær til. Mamge leier også når de skal være bryllupsgjest for å unngå å bruke samme kjole flere ganger, og til bryllupsgjest funker jo belle ganske bra. En maxikjole med farger som ikke er bryllups-fy og som ikke tar oppmerksomhet fra bruden

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (1 time siden):

Dette er veldig interessant, finnes det dokumentasjon som underbygger dette?

Jeg prøver å lete litt på nett mens jeg sitter på toget og fant dette. Riktignok fra 2019

https://www.minmote.no/nyheter/a/8mj601/studie-influencere-har-mistet-paavirkningskraft

Link fra min mote

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (54 minutter siden):

Har serr klær fra cubus og hm tilutleie på finn også. Deter etmarked blandt de som har kapselgarderobe, spessielt om de er klær som kan brukes til såessielle anledninger. Kjenner flere som ikke har egne turklær, de leier turklær og kjøper seg heller gode fjellsko som de selv eier.

Klær fra Cubus og HM til utleie på Finn ? Har du dokumentasjon på dette? Det stor forskjell på å leie turklær som koster flere tusen i innkjøp, enn polyester kjole fra Careless til en tusenlapp. Poenget med en kapselgardrobe er at man ikke skal leie noe som helst til spesielle anledninger, det er for at man skal ha få plagg som man kan bruke til alle anledninger. Derav «kapselgardrobe» begrepet. Med tanke på kvaliteten på disse Belle kjolene så er det billigere å kjøpe de brukt enn å leie, hvis man må betale 1000 kr i depositum. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (24 minutter siden):

Klær fra Cubus og HM til utleie på Finn ? Har du dokumentasjon på dette? Det stor forskjell på å leie turklær som koster flere tusen i innkjøp, enn polyester kjole fra Careless til en tusenlapp. Poenget med en kapselgardrobe er at man ikke skal leie noe som helst til spesielle anledninger, det er for at man skal ha få plagg som man kan bruke til alle anledninger. Derav «kapselgardrobe» begrepet. Med tanke på kvaliteten på disse Belle kjolene så er det billigere å kjøpe de brukt enn å leie, hvis man må betale 1000 kr i depositum. 

Har sjekket finn og det kommer ikke opp noe tøy fra Cubus,hm eller Lindex til leie.

Er noe fra careless eller går det igjen bunader, festdrakt,ballkjoler,festkjoler til bryllup og masse fra merke By Timo

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Og nå er det ikke sånn at de leier bare turklær, det var et eksempel på en anledning man kan leie klær til. Mamge leier også når de skal være bryllupsgjest for å unngå å bruke samme kjole flere ganger, og til bryllupsgjest funker jo belle ganske bra. En maxikjole med farger som ikke er bryllups-fy og som ikke tar oppmerksomhet fra bruden

Jeg ville aldri kledd meg i en Careless kjole i bryllup , synes rett og slett den ikke er pen nok til det . Nå har kanskje SE selv ødelagt litt mitt inntrykk av disse kjolene siden hun bare går i de ( de er for hverdagskjoler å regne for meg ) . Skal i bryllup i sommer og ha meg ny kjole men det blir ikke fra SE hvertfall . Veldig greit vi har ulik smak egentlig 🤩

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (15 minutter siden):

Jeg ville aldri kledd meg i en Careless kjole i bryllup , synes rett og slett den ikke er pen nok til det . Nå har kanskje SE selv ødelagt litt mitt inntrykk av disse kjolene siden hun bare går i de ( de er for hverdagskjoler å regne for meg ) . Skal i bryllup i sommer og ha meg ny kjole men det blir ikke fra SE hvertfall . Veldig greit vi har ulik smak egentlig 🤩

Så SE fikk melding fra ei i dag som skulle gifte seg. Iført careless kjole 🙈

Så klart må alle få kledd som de vil. Men hadde jeg ikke hatt råd til en penere kjole så hadde jeg ventet med og gifte meg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette virkelig seriøst?? I tillegg er jo flere av disse kjolene feilsydd 

 

 

 

 

Screenshot_2024-05-24-14-44-42-14_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Endret av Elhaym
Anonymisert
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (56 minutter siden):

Så SE fikk melding fra ei i dag som skulle gifte seg. Iført careless kjole 🙈

Så klart må alle få kledd som de vil. Men hadde jeg ikke hatt råd til en penere kjole så hadde jeg ventet med og gifte meg

Helt enig ! Ville ikke hatt den til hverdags/som gjest i bryllup og hvertfall ikke som brud !!Jeg synes rett og slett de er stygge alle sammen . Har alvorlige problemer med å forstå at noen liker de og er villig til å betale så mye penger for den drittkvaliteteten og alle feil som har vært på dette styret . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 time siden):

Er dette virkelig seriøst?? I tillegg er jo flere av disse kjolene feilsydd 

 

 

 

 

Screenshot_2024-05-24-14-44-42-14_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Dette er seriøst dessverre. Folk selger kjoler med feil til høy pris istedenfor å returnere og folk kjøper de. Hva skal man si? Verden vil bedras. 

Endret av caremore
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Så SE fikk melding fra ei i dag som skulle gifte seg. Iført careless kjole 🙈

Så klart må alle få kledd som de vil. Men hadde jeg ikke hatt råd til en penere kjole så hadde jeg ventet med og gifte meg

Tuller du?? Gifte seg i careless kjole?  Hadde jeg vært i et bryllup hvor bruden brukte careless kjole hadde jeg faktisk stusset om vedkommende var ved sine fulle 5. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (15 minutter siden):

Dette er seriøst dessverre. Folk selger kjoler med feil til høy pris istedenfor å returnere og folk kjøper de. Hva skal man si? Verden vil bedras. 

Å leie denne kjolen en helg er jo samme som å kjøpe den, kan ikke forstå at noen gjør dette. Har vondt for å tro at det er et marked for dette. Er jo ikke snakk om en dress eller bunad til Titusenvis av kroner, men en overprisa plastkjole

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Tuller du?? Gifte seg i careless kjole?  Hadde jeg vært i et bryllup hvor bruden brukte careless kjole hadde jeg faktisk stusset om vedkommende var ved sine fulle 5. 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240524-174427~2.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Har sjekket finn og det kommer ikke opp noe tøy fra Cubus,hm eller Lindex til leie.

Er noe fra careless eller går det igjen bunader, festdrakt,ballkjoler,festkjoler til bryllup og masse fra merke By Timo

Da må du søke igjen, for jeg fant både jakke, skjørt og kjole fra H&M til leie.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Da må du søke igjen, for jeg fant både jakke, skjørt og kjole fra H&M til leie.

Link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 minutter siden):

Link?

Her er et eksempel..

Screenshot_20240524_180229.jpg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (51 minutter siden):

Link?

Hvorfor ikke søke selv. Er også barnetøy til leie fra H&M, skjorte(r), usikker på om det var 1 eller flere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (1 time siden):

Da må du søke igjen, for jeg fant både jakke, skjørt og kjole fra H&M til leie.

Men hvorfor kan du ikke dokumentere dette. Jeg trykket på tøy.. utleie og skrev de 3 aktuelle kjeden i søkefeltet og fikk null resultat. Hadde ikke tid til og se gjennom 1500 annonser. Men jeg kan alltids gjøre det nå mens Dagsrevyen ruller på tv😊

Nå fant jeg.. helt utrolig. 

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (50 minutter siden):

Hvorfor ikke søke selv. Er også barnetøy til leie fra H&M, skjorte(r), usikker på om det var 1 eller flere.

Du er jo en som er så sykt opptatt av att folk skal legge ved dokumentasjon. Men når folk etterspør så ber du oss om og finne det selv 🙈

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (2 timer siden):

Her er et eksempel..

Screenshot_20240524_180229.jpg

Da skal man f... meg være desperat. Leie en h&m kjole for 230 kr døgnet? Ikke bare desperat, men vil faktisk påstå dum også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dialog med selveste carelessdronninga før i dag. Hvor jeg kommenterte flere umerka snapper. Dere kan lese svaret i skjermbildet jeg legger ut. Da jeg spurte hvorfor hun plutselig på en snap merker egenreklame, som er helt lik en snap uten merking, fikk jeg ikke mer svar. 

Og hvis ikke bryster med bikini er i fokus på nederste bilde så ja....

Skjermbilde fra snap dialog med Sara Emilie og Sara Emilie sin snap.

Screenshot_20240524_163636_Snapchat.jpg

Screenshot_20240524_163450_Snapchat.jpg

Screenshot_20240524_163438_Snapchat.jpg

Screenshot_20240524_163227_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...