Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

What, klager ikke folk på feilvarer!!!😱

Og for en elendig kundeservice!!😱 Lite å være stolt av. Selge, selge...er eneste som stå4 i hodet på de! Hjelpe meg...håper folk våkner! 

Lokal dame her som vil kjøpe en "festkjole" før 17.mai fordi hennes hadde blitt levert med produksjonsfeil....

Endret av Moongirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (41 minutter siden):

What, klager ikke folk på feilvarer!!!😱

Og for en elendig kundeservice!!😱 Lite å være stolt av. Selge, selge...er eneste som stå4 i hodet på de! Hjelpe meg...håper folk våkner! 

Lokal dame her som vil kjøpe en "festkjole" før 17.mai fordi hennes hadde blitt levert med produksjonsfeil....

Om disse damene som kjøper fra careless hadde kjøpt en kjole hos Floyd til 1600 kr hadde de da også bare solgt det videre? Selv med feil.

Jeg skjønner meg bare ikke på folk. Ser litt på Tise og nesten alle som selger kjoler har fortsatt lappen på men selges fordi plagget er for stort. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (11 timer siden):

What, klager ikke folk på feilvarer!!!😱

Og for en elendig kundeservice!!😱 Lite å være stolt av. Selge, selge...er eneste som stå4 i hodet på de! Hjelpe meg...håper folk våkner! 

Lokal dame her som vil kjøpe en "festkjole" før 17.mai fordi hennes hadde blitt levert med produksjonsfeil....

Hva er så elendig med kundeservice? 🤔 Etter hva jeg leser håndterer kundeservice dette på normal måte. 
Prisavslag om du ønsker å beholde kjolen. Eller retur og pengene tilbake om du ikke ønsker å beholde den. 
Hva tenker du at kundeservice burde gjort? 🤔

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (47 minutter siden):

Hva er så elendig med kundeservice? 🤔 Etter hva jeg leser håndterer kundeservice dette på normal måte. 
Prisavslag om du ønsker å beholde kjolen. Eller retur og pengene tilbake om du ikke ønsker å beholde den. 
Hva tenker du at kundeservice burde gjort? 🤔

Tror ikke du har fulgt med på hva SE svarer de som har klagd på ett produkt på denne kjøp/salg siden på facebook 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Hva er så elendig med kundeservice? 🤔 Etter hva jeg leser håndterer kundeservice dette på normal måte. 
Prisavslag om du ønsker å beholde kjolen. Eller retur og pengene tilbake om du ikke ønsker å beholde den. 
Hva tenker du at kundeservice burde gjort? 🤔

Det er denne kundeservicen du snakker om, ikke sant?

En daglig leder som ikke klarer å gi et tydelig svar når folk ber om hjelp? Første her skylder hun på vask, UTEN å ha fått produktet i retur. Hun svarer altså helt fra hoftene. På den andre her så sier hun "tror" om en intern rutine på et spørsmål fra en potensiell kunde. Hun TROR de får komme først i køen....

Bibbi_ skrev (På 9.5.2024 den 19.11):

Hvorfor får ikke folk øya opp for både dårlig kvalitet og dårlig svar fra kundeservice (eller Sara Emilie Tandberg) ?? Bestiller samme str i 2  bikinitruser, ikke samtidig da, og det er stor forskjell i str på de. Sara Emilie svarer at det kan være at den er vasket så mye (dog kunden sier den er minimalt brukt den første hun kjøpte) at den derfor har forandret fasong. Samtidig har hun stått på snap å sagt at de ikke forandrer seg pga spandex i stoffet. Altså 🙈😂 Men folks, bare løp og kjøp og støtt dette useriøse firmaet 👍

Skjermbilder fra Facebook 

Screenshot_20240509_181040_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_181025_Facebook.jpg

 

Bibbi_ skrev (På 8.5.2024 den 9.27):

Som eier og leder av en bedrift tenker jeg man virkelig burde satt seg inn i problemer og problemløsninger. Å svare "slik jeg har forstått det" til kunder er jo i mine øyne elendig. Min mann jobber som leder i en bedrift, dukker det opp et problem setter han seg inn i saken å vet hvordan man løser ting. Han svarer ikke "tror jeg". 

Å ser på Facebook folk synes dette er elendig å ha bestilt men ikke får varen allikevel. Men ser frem til neste dropp. Og dermed fortsetter å handle.... Jaja, de om det. Trodde kanskje det gikk ann å få tak i shortser andre steder jeg 😄

 

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240508_083035_Facebook.jpg

 

Så har du dette eksempelet her, som er midt i blinken med eksempelet ditt - hvor kunden får tilbud om 40% avslag på et defekt produkt, og når kunden ikke ønsker det så svarer ikke kundeservice lenger. Hvordan passer dette inn i utsagnet ditt om at kundene får returnere varen om de ikke vil ha rabatt?

elskersommer skrev (På 29.4.2024 den 12.03):

Dårlig tilbakemelding på Trustpilot 

Bilder fra Trustpilot 

Screenshot_20240429-115745~2.png

Screenshot_20240429-115837~2.png

 

Og ser man på andre tilbakemeldinger på Trustpilot er ikke dette det eneste eksempelet. Og en annen gjenganger er at når de driver med fast fashion slik de gjør så kan de ikke tilby nytt produkt for sannsynligheten er der at de ikke har samme kjole tilgjengelig i kundens størrelse. Alt skal ut samtidig...

Og så har vi jo tilfellet med kjolen som manglet knapp hvor kundeservice heller ikke var i stand til å hjelpe. Elendig kundeservice. Elendig kunnskap. Elendig miljøfokus.

Det var dette du tenkte på som kundeservice?

  • Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snublefot62 said:

Det er denne kundeservicen du snakker om, ikke sant?

En daglig leder som ikke klarer å gi et tydelig svar når folk ber om hjelp? Første her skylder hun på vask, UTEN å ha fått produktet i retur. Hun svarer altså helt fra hoftene. På den andre her så sier hun "tror" om en intern rutine på et spørsmål fra en potensiell kunde. Hun TROR de får komme først i køen....

 

 

Så har du dette eksempelet her, som er midt i blinken med eksempelet ditt - hvor kunden får tilbud om 40% avslag på et defekt produkt, og når kunden ikke ønsker det så svarer ikke kundeservice lenger. Hvordan passer dette inn i utsagnet ditt om at kundene får returnere varen om de ikke vil ha rabatt?

 

Og ser man på andre tilbakemeldinger på Trustpilot er ikke dette det eneste eksempelet. Og en annen gjenganger er at når de driver med fast fashion slik de gjør så kan de ikke tilby nytt produkt for sannsynligheten er der at de ikke har samme kjole tilgjengelig i kundens størrelse. Alt skal ut samtidig...

Og så har vi jo tilfellet med kjolen som manglet knapp hvor kundeservice heller ikke var i stand til å hjelpe. Elendig kundeservice. Elendig kunnskap. Elendig miljøfokus.

Det var dette du tenkte på som kundeservice?

Hun er vel ikke daglig leder lengre? Har ikke vegard den stillingen nå? Hun er grunder og ansvarlig for å godkjenne design

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (1 time siden):

Hun er vel ikke daglig leder lengre? Har ikke vegard den stillingen nå? Hun er grunder og ansvarlig for å godkjenne design

I følge det hun sa tidligere i år så var hun ikke det lenger nei. Men enda er ikke Brreg oppdatert så hun står fortsatt som daglig leder der med det ansvaret og den rollen det innebærer.

Skjermbilde2024-05-16144628.png.2a039a2603232830618dde6696e3545f.png

Hentet fra proff.no nå nettopp.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (8 timer siden):

Hva er så elendig med kundeservice? 🤔 Etter hva jeg leser håndterer kundeservice dette på normal måte. 
Prisavslag om du ønsker å beholde kjolen. Eller retur og pengene tilbake om du ikke ønsker å beholde den. 
Hva tenker du at kundeservice burde gjort? 🤔

Her har du noen omtaler på Trustpilot.. mener du fortsatt att de har topp service?

Screenshot_20240516-132909~2.png

Screenshot_20240516-132935~2.png

Screenshot_20240516-133016~2.png

Screenshot_20240516-133240~2.png

Screenshot_20240516-133429~2.png

Screenshot_20240516-133549~2.png

Screenshot_20240516-133640~2.png

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det SE som har skrevet beklagelse selv på Facebook ? De det gjelder får så klart full refusjon ? Bare meg som ikke synes det er god norsk ? 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (18 minutter siden):

Er det SE som har skrevet beklagelse selv på Facebook ? De det gjelder får så klart få full refusjon ? Bare meg som ikke synes det er god norsk ? 

Hva beklager hun?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (26 minutter siden):

Hva beklager hun?

Regner kanskje med det siktes til dette som ble lagt ut i gruppen på Facebook

Screenshot_20240516_221917_Facebook.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (26 minutter siden):

Regner kanskje med det siktes til dette som ble lagt ut i gruppen på Facebook

Screenshot_20240516_221917_Facebook.jpg

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her er hvor god kundeservice egentlig er, helt til de sikkert fikk for mange klager, og dermed kom med en offentlig beklagelse. 

30% i refusjon når man reklamerer på et plagg det tydeligvis er noe galt med, er jo absolutt ikke greit. Da skal det være pengene tilbake eller en ny kjole som er i orden. 

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240517_002444_Facebook.jpg

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Er det SE som har skrevet beklagelse selv på Facebook ? De det gjelder får så klart full refusjon ? Bare meg som ikke synes det er god norsk ? 

Hva mener du Careless skulle gjort da? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Men her er hvor god kundeservice egentlig er, helt til de sikkert fikk for mange klager, og dermed kom med en offentlig beklagelse. 

30% i refusjon når man reklamerer på et plagg det tydeligvis er noe galt med, er jo absolutt ikke greit. Da skal det være pengene tilbake eller en ny kjole som er i orden. 

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240517_002444_Facebook.jpg

Nei, det er virkelig ikke greit og hadde gjort meg sur og jeg hadde sluttet å handle der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Men her er hvor god kundeservice egentlig er, helt til de sikkert fikk for mange klager, og dermed kom med en offentlig beklagelse. 

30% i refusjon når man reklamerer på et plagg det tydeligvis er noe galt med, er jo absolutt ikke greit. Da skal det være pengene tilbake eller en ny kjole som er i orden. 

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240517_002444_Facebook.jpg

Men det er vel regler på sånn? Kan de bare finne på litt underveis? Gi random 30%? Og så angre og gi full refusjon? Vedder på at hvis man hadde gått inn i en hvilken som helst fysisk butikk og vist plagget, så hadde man fått full kontant refusjon med en gang. Det virker som om de er livredde for å tape penger. Noe som er litt rart når det må være en enorm fortjeneste på disse temu-kjolene 🙈

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pidla skrev (15 minutter siden):

Men det er vel regler på sånn? Kan de bare finne på litt underveis? Gi random 30%? Og så angre og gi full refusjon? Vedder på at hvis man hadde gått inn i en hvilken som helst fysisk butikk og vist plagget, så hadde man fått full kontant refusjon med en gang. Det virker som om de er livredde for å tape penger. Noe som er litt rart når det må være en enorm fortjeneste på disse temu-kjolene 🙈

Nei. De kan ikke finne på ting underveis. Det er forbrukerkjøpsloven som regulerer dette og det gir forbrukeren rett til å kunne kreve avhjelp (reparasjon av vare eller bytte av vare - men som fast fashion bedrift har de ikke kompetanse til å reparere og de er tomme for størrelser ganske fort) eller heving (alle pengene inkl frakt tilbake).

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (36 minutter siden):

Hva mener du Careless skulle gjort da? 

Personlig hadde jeg forventet at de var tydelige på at de og dekket returfrakt. Noe som ikke kommer så klart frem.

Jeg hadde faktisk og forventet et lite plaster på «såret». Det er ikke krav om det men det er heller ikke uvanlig.

I tillegg stusser jeg på at de bare legger dette ut på Facebook i stede for å sende info på e-post til de som de har kontaktinfo til og som har kontaktet de om dette problemet til nå.

For meg er dette et ganske tydelig tegn på at normal praksis i Careless er å nekte for feil og nekte kunden åpenbare lovmessige krav og kun avspise med et lite avslag på defekte varer, men at de denne gangen må «strekke seg litt lenger» enn vanlig og faktisk heve kjøp. I tillegg mistenker her at de prøver å unngå at alle får det med seg.

For det er ganske tydelig at de «glemte» å informere de som allerede hadde reklamert om dette.

image.jpeg.483aa6118c079635937ee72c831223ae.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (3 timer siden):

Hva mener du Careless skulle gjort da? 

Skrevet det litt mer proff og ikke med SE sine ord og utrykk ?! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått gjennom store deler av Oslo i dag uten å se en eneste fuskebunad fra Careless.
Lurer på hvor kundene holder til?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...