Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (21 timer siden):

Det mener jeg fremdeles. Hun eksponerer IKKE barna sine. Det er ikke og eksponere barn og fortelle en og annen setning om dem. 

Å dele sykdomshistorikk er strengt tatt sensitive opplysninger ref gdpr. At «vi» vet så mye om den gutten og de utfordringene han har er utlevering og massiv deling.. Så det holder. Hun har til og med hatt reklameoppdrag og tjent penger på diagnosen.
Forkastelig. Håper han saksøker henne for å eksponere sensitiv info når han blir voksen.

Om minste vet vi veeeldig mye. Hun har delt alt mulig og fremstår som en mor som ikke burde fått nr.3. Han sov ikke, han krevde oppmerksomhet når mamma var på telefon, hun sov ikke. Etc etc. Bare syting. Og utlevering.

Ser ikke akkurat ut som om hun har velig travle arbeidsdsger men ungen er rett i fulle dager. Plassert der av en mor som aldri hadde orket en normal 8-16 jobb. 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (1 time siden):

Å dele sykdomshistorikk er strengt tatt sensitive opplysninger ref gdpr. At «vi» vet så mye om den gutten og de utfordringene han har er utlevering og massiv deling.. Så det holder. Hun har til og med hatt reklameoppdrag og tjent penger på diagnosen.
Forkastelig. Håper han saksøker henne for å eksponere sensitiv info når han blir voksen.

Om minste vet vi veeeldig mye. Hun har delt alt mulig og fremstår som en mor som ikke burde fått nr.3. Han sov ikke, han krevde oppmerksomhet når mamma var på telefon, hun sov ikke. Etc etc. Bare syting. Og utlevering.

Ser ikke akkurat ut som om hun har velig travle arbeidsdsger men ungen er rett i fulle dager. Plassert der av en mor som aldri hadde orket en normal 8-16 jobb. 

 

Er vel egentlig bare datteren som vi ikke vet så mye om heldigvis. Sjelden hun  nevner henne og bra det er ett barn som får slippe

Å i dag fikk vi i tillegg vite at hennes mamma havnet på sykehuset og hvorfor. Å hvem som døde i nær familie og skal begraves i morgen. Men heldigvis var begravelsen viktigere enn åpning av butikken 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (16 timer siden):

Kan komme til å gå særdeles dårlig. Tenker da på at hun har ME. Men mulig Sara nå kjenner sin kropp såpass godt at hun vet hva som trigger sykdommen. 
Når DET er sagt. Det må være særdeles lite kjendiser i Norge pr dags. Utrolig mange som ikke aner hvem «denne Sara» er. 

Det har jeg stusset over på forrige 16 ukers helvete Bootcamp , 71° Nord og andre reality programmer også, det er en del som er med som ikke jeg kjenner til. De jeg ikke kjenner til er som regel influencere og youtubere, så det kan tenkes at jeg ikke følger så mye med på slike da jeg mener mange av de ikke er kjendiser på samme måte som mange andre. 🫣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (41 minutter siden):

Det har jeg stusset over på forrige 16 ukers helvete Bootcamp , 71° Nord og andre reality programmer også, det er en del som er med som ikke jeg kjenner til. De jeg ikke kjenner til er som regel influencere og youtubere, så det kan tenkes at jeg ikke følger så mye med på slike da jeg mener mange av de ikke er kjendiser på samme måte som mange andre. 🫣

Jeg har sett lite på 16 uker helvete. Men på 71 grader nord er det med mye idrettsfolk eller tv personligheter. Er få som er det jeg kaller kjendis. SE er ingen kjendis. 

Men føler at så fort de er med på Paradise Hotel eller er en ubetydelig influencer så er de en kjendis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje managementet hennes har tett kontakt med produksjon for å melde henne på? Alt for PR? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noldus skrev (1 time siden):

Skulle de ikke til Island nå egentlig?

Kanskje hun fikk den reality-jobben i siste liten og avlyste..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (2 timer siden):

Hun sa på snap forrige uke at de skal dra nå i neste uke tror jeg

De skal jo på fjellet i hele påsken 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

De skal jo på fjellet i hele påsken 

De kan vel reise til Island neste uke fordi om de skal på fjellet i påsken. For de fleste starter ikke påsken før skjærtorsdag, for noen fra palmesøndag, men det er jo uansett ikke før om vel en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 timer siden):

Er vel egentlig bare datteren som vi ikke vet så mye om heldigvis. Sjelden hun  nevner henne og bra det er ett barn som får slippe

Å i dag fikk vi i tillegg vite at hennes mamma havnet på sykehuset og hvorfor. Å hvem som døde i nær familie og skal begraves i morgen. Men heldigvis var begravelsen viktigere enn åpning av butikken 

Passer jo godt at hun har kjolen belle dots i sort, perfekt til begravelse. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (På 14.3.2024 den 1.38):

Kan komme til å gå særdeles dårlig. Tenker da på at hun har ME. Men mulig Sara nå kjenner sin kropp såpass godt at hun vet hva som trigger sykdommen. 
Når DET er sagt. Det må være særdeles lite kjendiser i Norge pr dags. Utrolig mange som ikke aner hvem «denne Sara» er. 

Hun har nok plutselig ikke ME lenger. Kun når det passer det

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (3 timer siden):

Passer jo godt at hun har kjolen belle dots i sort, perfekt til begravelse. 

Selv før en begravelse av V sin bestemor må hun kjøre på med reklame 😞 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Blåmuggost skrev (2 timer siden):

Hun har nok plutselig ikke ME lenger. Kun når det passer det

Når ble det din jobb og påstå at hun ikke har ME? Hvis du ikke har kompetanse på sånt er det ikke din jobb og diagnostisere andres sykdommer. 
 

ME forsvinner ikke men personer med ME må hele tiden ta hensyn til aktiviteter de gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (56 minutter siden):

Når ble det din jobb og påstå at hun ikke har ME? Hvis du ikke har kompetanse på sånt er det ikke din jobb og diagnostisere andres sykdommer. 
 

ME forsvinner ikke men personer med ME må hele tiden ta hensyn til aktiviteter de gjør. 

Det finnes de som blir frisk av ME. ME er også i det siste omtalt av forskere at de antar at det er en sykdom med undergrupper som en del andre sykdommer. Dvs hun kan ha en ME som reversere seg og opphører spontant. Så vil si at begge deler er riktig, noen må alltid ville måtte ta hensyn, noen få har blitt friske. Mener SE også en gang i tiden har sagt hun har blitt frisk? Uten at jeg kan dokumentere det. Og ja jeg har ME, så har litt innsikt i nyere forsking og sykdommen generelt . 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Det finnes de som blir frisk av ME. ME er også i det siste omtalt av forskere at de antar at det er en sykdom med undergrupper som en del andre sykdommer. Dvs hun kan ha en ME som reversere seg og opphører spontant. Så vil si at begge deler er riktig, noen må alltid ville måtte ta hensyn, noen få har blitt friske. Mener SE også en gang i tiden har sagt hun har blitt frisk? Uten at jeg kan dokumentere det. Og ja jeg har ME, så har litt innsikt i nyere forsking og sykdommen generelt . 

Glemte å skrive, barn blir diagnostisert etter litt videre og mindre strenge  kriterier en voksne, dvs større sjangs for at de har noe lignende som kan gå over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartgirl
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Glemte å skrive, barn blir diagnostisert etter litt videre og mindre strenge  kriterier en voksne, dvs større sjangs for at de har noe lignende som kan gå over. 

Kjenner flere med ME og de har både dårlige og gode dager. På dårlige dager må de avlyse avtaler. 
 

Uansett ikke vår oppgave og si om SE har ME eller ikke. Hun er nå heldig i den situasjonen at hun slipper og jobbe fullt fra klokken 08.00-16,00. Nå styrer hun sin egen dag som hun vil. 
 

Er jo supert for henne hvis hun ikke er så plaget av ME. 
 

Jeg synes synd på de som har ME hvordan de sliter og de får null tilrettelegging på jobb slik at de har vært nøtt til og få uføretrygd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (7 minutter siden):

Glemte å skrive, barn blir diagnostisert etter litt videre og mindre strenge  kriterier en voksne, dvs større sjangs for at de har noe lignende som kan gå over. 

Når det er sagt så har hun vel fått diagnosen hos Dag Storla, mener hun leste opp fra epikrisen fra han på snap en gang, han er ganske anerkjent lege inne ME feltet. Så det er jo ikke tvil om at hun har vært veldig syk etter kyssesyke. Ikke det jeg mener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Kjenner flere med ME og de har både dårlige og gode dager. På dårlige dager må de avlyse avtaler. 
 

Uansett ikke vår oppgave og si om SE har ME eller ikke. Hun er nå heldig i den situasjonen at hun slipper og jobbe fullt fra klokken 08.00-16,00. Nå styrer hun sin egen dag som hun vil. 
 

Er jo supert for henne hvis hun ikke er så plaget av ME. 
 

Jeg synes synd på de som har ME hvordan de sliter og de får null tilrettelegging på jobb slik at de har vært nøtt til og få uføretrygd. 

Jeg kommenterte som jeg gjorde, da jeg mener hun selv har sagt hun har blitt frisk på sin egen kanal tidligere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
GulleGull skrev (42 minutter siden):

Jeg kommenterte som jeg gjorde, da jeg mener hun selv har sagt hun har blitt frisk på sin egen kanal tidligere. 

Forstår det 😊 

Tror de trenger mer forskning på ME. Det er en sykdom som møtet motbør hos en del som kanskje ikke kjenner den så godt. 
 

Har hun blitt bedre er det supert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...