Bibbi_ Skrevet 22. mai #34581 Del Skrevet 22. mai (endret) K_mb skrev (3 timer siden): Men hvorfor? Er det fordi de ikke vil skuffe "venninna" si? Er jo helt sprøtt å kjøpe dyre klær i dårlig kvalitet og med feil uten å returnere for å ikke skuffe en nyrik influencer. Tenker de samme folkene lett returnerer klær fra HM, Cubus o.l som er rimelige kjeder. Hvis jeg skal tippe, så har nok mange av de venninnefølelse og vil ikke at deres gode venninne Sara Emilie skal bli lei seg. Så har du de som sitter der med dårlig selvbilde og som tenker at de er kule som har en (ræva) kjole fra influenser Sara Emilie Tandberg... Har noen noengang sett en ekte kjendis med klær fra Careless? Endret 22. mai av Bibbi_ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai #34582 Del Skrevet 22. mai K_mb skrev (1 time siden): Men hvorfor? Er det fordi de ikke vil skuffe "venninna" si? Er jo helt sprøtt å kjøpe dyre klær i dårlig kvalitet og med feil uten å returnere for å ikke skuffe en nyrik influencer. Tenker de samme folkene lett returnerer klær fra HM, Cubus o.l som er rimelige kjeder. Disse kundene til SE som forguder henne ville garantert klagd om det samme skjedde hos Cubus eller HM. Virker som at de forguder SE og alt hun gjør men en dag håper jeg de våkner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mai #34583 Del Skrevet 22. mai 55 minutter siden, Bibbi_ said: Hvis jeg skal tippe, så har nok mange av de venninnefølelse og vil ikke at deres gode venninne Sara Emilie ikke skal bli lei seg. Så har du de som sitter der med dårlig selvbilde og som tenker at de er kule som har en (ræva) kjole fra influenser Sara Emilie Tandberg... Har noen noengang sett en ekte kjendis med klær fra Careless? Jeg vet ikke hva du mener med ekte kjendis, men jeg har sett flere store norske profiler i klær fra careless. Både influensere, skuespillere, og folk jeg ikke kan kategorisere men de er i rampelyset. Har dog sett veldi få idrettsproffiler i klær fra careless 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mai #34584 Del Skrevet 22. mai Dupers skrev (48 minutter siden): Jeg vet ikke hva du mener med ekte kjendis, men jeg har sett flere store norske profiler i klær fra careless. Både influensere, skuespillere, og folk jeg ikke kan kategorisere men de er i rampelyset. Har dog sett veldi få idrettsproffiler i klær fra careless Aldri sett bilde av noen i Careless. Men da kan du kanskje si hvem og hvor du har sett de. Er bare nysgjerrig på om noen evt hvilke ekte kjendiser bruker Careless. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mai #34585 Del Skrevet 22. mai 31 minutter siden, Bibbi_ said: Aldri sett bilde av noen i Careless. Men da kan du kanskje si hvem og hvor du har sett de. Er bare nysgjerrig på om noen evt hvilke ekte kjendiser bruker Careless. Jeg vet ikke hva du mener en ekte kjendis er, jeg vet ikke om vi har noen av de jeg mener er ekte kjendiser i Norge. Den eneste jeg husker navn på i farta er pengesnakk på instagram, for hun gikk i anna da hun hadde flytrøbbel. Jeg kan desverre ikke gi deg navnet på flere fordi jeg ikke husker. Det jeg kan si er at det var en kjendis fest av noe slag i fjor sommer/høst hvor iallefall to kjente fjes gikk i belle. Og at jeg har sett flere varianter på god morgen norge (dog ikke sett noen siden i vinter) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai #34586 Del Skrevet 22. mai Dupers skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva du mener med ekte kjendis, men jeg har sett flere store norske profiler i klær fra careless. Både influensere, skuespillere, og folk jeg ikke kan kategorisere men de er i rampelyset. Har dog sett veldi få idrettsproffiler i klær fra careless Hvem skuespillere og kjente folk kler seg i careless? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai #34587 Del Skrevet 22. mai Dupers skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke hva du mener en ekte kjendis er, jeg vet ikke om vi har noen av de jeg mener er ekte kjendiser i Norge. Den eneste jeg husker navn på i farta er pengesnakk på instagram, for hun gikk i anna da hun hadde flytrøbbel. Jeg kan desverre ikke gi deg navnet på flere fordi jeg ikke husker. Det jeg kan si er at det var en kjendis fest av noe slag i fjor sommer/høst hvor iallefall to kjente fjes gikk i belle. Og at jeg har sett flere varianter på god morgen norge (dog ikke sett noen siden i vinter) Skuespillere, influencere og kjente folk ble kokt ned til en på IG og to på en kjendis fest 🙈 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. mai #34588 Del Skrevet 22. mai Dupers skrev (12 minutter siden): Jeg vet ikke hva du mener en ekte kjendis er, jeg vet ikke om vi har noen av de jeg mener er ekte kjendiser i Norge. Den eneste jeg husker navn på i farta er pengesnakk på instagram, for hun gikk i anna da hun hadde flytrøbbel. Jeg kan desverre ikke gi deg navnet på flere fordi jeg ikke husker. Det jeg kan si er at det var en kjendis fest av noe slag i fjor sommer/høst hvor iallefall to kjente fjes gikk i belle. Og at jeg har sett flere varianter på god morgen norge (dog ikke sett noen siden i vinter) Kan det hende du husker feil? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mai #34589 Del Skrevet 22. mai 45 minutter siden, elskersommer said: Skuespillere, influencere og kjente folk ble kokt ned til en på IG og to på en kjendis fest 🙈 Ble kokt ned til en på IG to på kjendisfest og flere varianter på god morgen norge. * Jeg vet ikke med dere, men jeg synes virkelig ikke det er rart at jeg ikke husker akkurat hvem det var som hadde på seg careless for ett år siden, jeg husker ikke hva jeg hadde på meg for ei uke siden engang. Nå må dere virkelig skjerpe dere, det er greit at dere missliker dama og klærne hennes, men la nå folk få like det de liker. Hva har det å si om kjendiser egentlig går i klærne hennes? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mai #34590 Del Skrevet 22. mai Jeg har egentlig ganske nøytrale meninger om dama og klærne, men dere gjør det vanskelig å ikke melde meg inn i vennindegjengen hennes bare for at dere er urimelige. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai #34591 Del Skrevet 22. mai Dupers skrev (10 minutter siden): Ble kokt ned til en på IG to på kjendisfest og flere varianter på god morgen norge. * Jeg vet ikke med dere, men jeg synes virkelig ikke det er rart at jeg ikke husker akkurat hvem det var som hadde på seg careless for ett år siden, jeg husker ikke hva jeg hadde på meg for ei uke siden engang. Nå må dere virkelig skjerpe dere, det er greit at dere missliker dama og klærne hennes, men la nå folk få like det de liker. Hva har det å si om kjendiser egentlig går i klærne hennes? Som jeg har sagt før så må helt klart folk få gå i det de vil.. Men hvor er ALLE disse folkene som går i careless sine kjoler hele tiden.?jeg har sett ei dame og ei på en IG konto. Å en annen ting jeg også synes er rart er at hvorfor selges det så mange kjole videre på Tise og Finn? Hvor det på 90% av annonsene selges når produktet er for stort eller de er kun brukt 1 gang. Selger virkelig folk kjoler til 1200-1600 kr etter kun bruk 1 gang? Det hjelper lite og selge 1000 kjoler om 800 av de selges på finn/Tise fordi folk er misfornøyde 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mai #34592 Del Skrevet 22. mai Dupers skrev (43 minutter siden): Ble kokt ned til en på IG to på kjendisfest og flere varianter på god morgen norge. * Jeg vet ikke med dere, men jeg synes virkelig ikke det er rart at jeg ikke husker akkurat hvem det var som hadde på seg careless for ett år siden, jeg husker ikke hva jeg hadde på meg for ei uke siden engang. Nå må dere virkelig skjerpe dere, det er greit at dere missliker dama og klærne hennes, men la nå folk få like det de liker. Hva har det å si om kjendiser egentlig går i klærne hennes? Dupers skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hva du mener med ekte kjendis, men jeg har sett flere store norske profiler i klær fra careless. Både influensere, skuespillere, og folk jeg ikke kan kategorisere men de er i rampelyset. Har dog sett veldi få idrettsproffiler i klær fra careless Du vet du har sett flere store norske profiler.... og klarer ikke å komme på noen. Du nevner "pengesnakk". Jeg aner ikke hva / hvem det er. Og det var for 1 år siden... Så tror kanskje ikke du har sett noen. Jeg var bare nysgjerrig jeg om noen ekte kjendiser bruker careless, eller om det bare er venninnene hennes som kjøper (og selger før de knapt har brukt klea). 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mai #34593 Del Skrevet 22. mai elskersommer skrev (31 minutter siden): Som jeg har sagt før så må helt klart folk få gå i det de vil.. Men hvor er ALLE disse folkene som går i careless sine kjoler hele tiden.?jeg har sett ei dame og ei på en IG konto. Å en annen ting jeg også synes er rart er at hvorfor selges det så mange kjole videre på Tise og Finn? Hvor det på 90% av annonsene selges når produktet er for stort eller de er kun brukt 1 gang. Selger virkelig folk kjoler til 1200-1600 kr etter kun bruk 1 gang? Det hjelper lite og selge 1000 kjoler om 800 av de selges på finn/Tise fordi folk er misfornøyde Godt spørsmål. "Brukt noen timer, brukt 1 gang". Ikke sikkert de faller i smak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai #34594 Del Skrevet 22. mai Bibbi_ skrev (31 minutter siden): Godt spørsmål. "Brukt noen timer, brukt 1 gang". Ikke sikkert de faller i smak. Det har de jo tydeligvis ikke gjort., men velger de personene og kjøpe noe annet fra careless når de ikke er fornøyd med kjole nr 1? Alt er jo likt utseendemessig så liker du ikke kjole 1 så liker man mest sannsynlig ikke kjole nr 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. mai #34595 Del Skrevet 22. mai elskersommer skrev (10 minutter siden): Det har de jo tydeligvis ikke gjort., men velger de personene og kjøpe noe annet fra careless når de ikke er fornøyd med kjole nr 1? Alt er jo likt utseendemessig så liker du ikke kjole 1 så liker man mest sannsynlig ikke kjole nr 2 Fordelen her med Careless er jo at en ikke helt vet hva en får eller hvordan de passer. Bestilte du en L som passet sist kan den være for liten eller for stor nå. Manglet forrige BH hempene til å feste den med kan det hende du får en annen farge enn du bestilte denne gang. Så det er jo ikke utenkelig at det er spenningen som gjør at man handler der. Litt som forundringsposer. Man vet det bare stort sett er billig ræl oppi der - men kanskje - bare kanskje - får man noe bra.. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. mai #34596 Del Skrevet 22. mai Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Fordelen her med Careless er jo at en ikke helt vet hva en får eller hvordan de passer. Bestilte du en L som passet sist kan den være for liten eller for stor nå. Manglet forrige BH hempene til å feste den med kan det hende du får en annen farge enn du bestilte denne gang. Så det er jo ikke utenkelig at det er spenningen som gjør at man handler der. Litt som forundringsposer. Man vet det bare stort sett er billig ræl oppi der - men kanskje - bare kanskje - får man noe bra.. Da kan man kanskje like greit handle på Temu ? Der er det mye ræl ! Men det er billig hvertfall 🙈🥳🤷🏼♀️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mai #34597 Del Skrevet 22. mai Snublefot62 skrev (23 minutter siden): Fordelen her med Careless er jo at en ikke helt vet hva en får eller hvordan de passer. Bestilte du en L som passet sist kan den være for liten eller for stor nå. Manglet forrige BH hempene til å feste den med kan det hende du får en annen farge enn du bestilte denne gang. Så det er jo ikke utenkelig at det er spenningen som gjør at man handler der. Litt som forundringsposer. Man vet det bare stort sett er billig ræl oppi der - men kanskje - bare kanskje - får man noe bra.. 😂👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 22. mai #34598 Del Skrevet 22. mai elskersommer skrev (1 time siden): Som jeg har sagt før så må helt klart folk få gå i det de vil.. Men hvor er ALLE disse folkene som går i careless sine kjoler hele tiden.?jeg har sett ei dame og ei på en IG konto. Å en annen ting jeg også synes er rart er at hvorfor selges det så mange kjole videre på Tise og Finn? Hvor det på 90% av annonsene selges når produktet er for stort eller de er kun brukt 1 gang. Selger virkelig folk kjoler til 1200-1600 kr etter kun bruk 1 gang? Det hjelper lite og selge 1000 kjoler om 800 av de selges på finn/Tise fordi folk er misfornøyde Jeg så 3-4 stk kjoler på 17 mai her i byen, by med ca 25 000 innbyggere, har sett folk i bikini flere sommere på rad, samt sett flere ganger careless pakker på matbutikken. Dog skal det sies at jeg syntes kjolene er penere på bildene enn virkeligheten. Badetøyet så helt greit ut. jeg tror veldig mange av forbrukerne kjenner rettighetene sine svær dårlig. Ser på fb at flere bestiller x str og får annen størrelse. I stede for å reklamere mot bedriften så selger de det unna. Får ødelagte varer og selger det videre til redusert pris, i stede for å reklamere til bedriften. Ved reklamasjon skal man ikke betale retur kostnadene, her tror jeg det syndes veldig mye. Folk får latterlige rabatter til neste kjøp. Jeg mener at klesplagg som avviket fra str tabellen er også reklamasjon. Her velger veldig mange å angre kjøpet. Ved å bruke angreretten så må man betale porto. ser senest ei på fb i sta, som hadde hentet ut pakka si i dag. Hun skulle selge videre, fordi hun mente angreretten hadde gått ut. I følge regelverket startet angreretten på fysisk ting i det man mottar gjenstanden. Viser seg at vedkommende hadde fått andre størrelser enn bestilt også. Angreretten startet fra i dag og 14 dager fremover, samt at ved motta feil str så er reklamasjon det riktige. som forbruker må man være litt på i forhold til sine egne rettigheter careless og andre bedrifter skal jo selge. Jeg tipper de fleste er over 18år av de som kjøper klærne til careless. Da er det på tide og forvente litt kunnskap fra mennesker. Nå kjører SE hardt på venninne fronten via snap. Det selger jo. Ikke tvil om at svært mange føler enveis venninne forhold til SE. For SE er det kun penger. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai #34599 Del Skrevet 22. mai Jeg tenker jo at om jeg er str 80a i bh størrelse så burde jeg jo forvente og få en som er lik i størrelse år etter år. Da tenker jeg om jeg velger å kjøpe kun fra ett firma. Om jeg kjøper ,80a hos Change så forventer jeg at 80a passer når jeg kjøper neste gang Bilde fra Jodel 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mai #34600 Del Skrevet 22. mai 45 minutter siden, elskersommer said: Jeg tenker jo at om jeg er str 80a i bh størrelse så burde jeg jo forvente og få en som er lik i størrelse år etter år. Da tenker jeg om jeg velger å kjøpe kun fra ett firma. Om jeg kjøper ,80a hos Change så forventer jeg at 80a passer når jeg kjøper neste gang Bilde fra Jodel Du har rett i at du skal forvente samme størrelse i klær, men hos change (som du nevner) har de policy om å opmuntre til å alltid prøve bh før kjøp fordi størrelser i forskjellige stiler (og noen ganger materialer) er forskjellige. Jeg har flere ganger stått i prøverommet på change og skulle hatt to sorkjellige bher og måttet gått for to forskjellige størrelser. Også dyrere undertøysbutikker har samme greie. (Og cubus, kappahl og hm, har også størrelsesavvik mellom forskjellige stiler og materialer) 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå