Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (43 minutter siden):

Disse kjøperne virker dessverre ikke å være særlig kritisk , og ikke gidder de klage elle returnere heller . Er spent på hvor lenge dette kan fortsette jeg altså .

Nei, de syr og fikser, selger feilprodukter for nesten full pris, og folk kjøper. Virker ikke som de får opp øya. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (14 timer siden):

Jeg spurte ei på finn.no om hvorfor hun ikke returnerte kjolen når det var denne flekken på.? Å her er svaret🙈

Screenshot_20240518-224123~2.png

De har jo angrerett, og spesielt ved feil på produktet er det ingen tvil om pengene tilbake. Hun kan ikke bare velge å gi litt avslag. Her er det krav på full tefusjon. Det samme gjelder når man bruker angrerett innenfor frist.

Lager hun sine egne regler?

Forbrukerne hennes virker jo dumme.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (20 minutter siden):

De har jo angrerett, og spesielt ved feil på produktet er det ingen tvil om pengene tilbake. Hun kan ikke bare velge å gi litt avslag. Her er det krav på full tefusjon. Det samme gjelder når man bruker angrerett innenfor frist.

Lager hun sine egne regler?

Forbrukerne hennes virker jo dumme.

Ja jeg har tenkt det samme ! Dumme/uviten eller rett og slett blendet av det veninnesyndromet med SE som er tatt opp her mange ganger før . 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (17 minutter siden):

Ja jeg har tenkt det samme ! Dumme/uviten eller rett og slett blendet av det veninnesyndromet med SE som er tatt opp her mange ganger før . 

Vi får bare håpe folk snart får øynene opp😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (51 minutter siden):

Vi får bare håpe folk snart får øynene opp😊

Jeg fatter ikke at de vil bruke så mye penger som disse plaggene hennes koster , Jeg vil heller ha flere plagg av billigere sort og variere litt . Nå synes jo ikke jeg noe av det hun lager er noe fint da men bare prisen gjør at jeg uansett ikke hadde kjøpt noe av henne . Godt at det kommer frem at det både er dårlig kvalitet og kundeservice så kanskje det blir en stopp på denne galskapen .. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamelle skrev (På 18.5.2024 den 22.59):

Blir så provosert over at hun skal måtte poengterte at hun nå «endelig har bikini i rett størrelse». Hvorfor gjør hun dette? Er det for å proklamere at hun har gått ned i vekt?

Syns hun har endret seg til det negative etter at hun ble med i 16 uker. Mer fokus på kropp og bilder i speilet med en arm i siden for å fremme midjen. Tror ikke ett sekund på forklaringen om at hun ble med for å spise sunnere. 

Selvfølgelig vil alle deltakere som er med på dette ned i vekt. Bare tull å si noe annet. Hun har gått masse ned i vekt nå,og er såklart stolt av det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Handler kanskje om PR at hun er med i programmet? Få kjolene i monitor uten å merke med reklame. Ser Elin Tvedt også har fått på en Careless kjole 😳

Forstår ennå ikke at de ikke blir leie av å gå rundt i desse kjolene. Må vel være litt behov for variasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER de derre strandveskene hennes. Ikke fordi de er pene og ikke fordi jeg kunne tenkt meg en, men nå har jeg endelig noe å sammenligne den sekken jeg hadde for 20 år siden med! Endelig skal jeg slippe å plages med at folk ikke forstår når jeg sier at det var "en gymbag som også var en hånduk" 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (46 minutter siden):

Jeg ELSKER de derre strandveskene hennes. Ikke fordi de er pene og ikke fordi jeg kunne tenkt meg en, men nå har jeg endelig noe å sammenligne den sekken jeg hadde for 20 år siden med! Endelig skal jeg slippe å plages med at folk ikke forstår når jeg sier at det var "en gymbag som også var en hånduk" 😅

😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Men ehhh 400 kr for en veske/hådkle ?? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Er så lite merking der for tiden at man skjønner at de virkelig gir faen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Er så lite merking der for tiden at man skjønner at de virkelig gir faen. 

Ja det er sykt dårlig..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt hun kan skylde på noen🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240521-215216.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Skal alltid sammenligne med Elkjøp 😆

Folk må jo skrive der, for negative tilbakemeldinger på careless sin side blir jo slettet!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (28 minutter siden):

Alltid jodel som skal få skylden. Denne metoden har hun brukt før. Venninnene skal redde bedriften fra de slemme jodel trollene. Nei, Sara Emilie - dette er det ikke jodel som står bak. Det er ærlige tilbakemeldinger på den ræva kvalitet på varene du selger. 

Også så tilfeldig at hun valgte å anonymisere denne meldingen... Dette er nøye planlagt for å få opp antall stjerner på Trustpilot. Håper det virker mot sin hensikt og at misfornøyde kunder legger igjen anmeldelser. Der kan hun forhåpentligvis ikke slette hva som blir skrevet - slik hun gjør på Facebook. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0da skrev (3 minutter siden):

Alltid jodel som skal få skylden. Denne metoden har hun brukt før. Venninnene skal redde bedriften fra de slemme jodel trollene. Nei, Sara Emilie - dette er det ikke jodel som står bak. Det er ærlige tilbakemeldinger på den ræva kvalitet på varene du selger. 

Også så tilfeldig at hun valgte å anonymisere denne meldingen... Dette er nøye planlagt for å få opp antall stjerner på Trustpilot. Håper det virker mot sin hensikt og at misfornøyde kunder legger igjen anmeldelser. Der kan hun forhåpentligvis ikke slette hva som blir skrevet - slik hun gjør på Facebook. 

Å vips så datt det inn 8 bra tilbakemeldinger på Trustpilot 🙈 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Å vips så datt det inn 8 bra tilbakemeldinger på Trustpilot 🙈 

Akkurat som sist hun la ut klage innlegg om jodel trollene. Sleipt. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til dere her på KG som dokumenterer manglende reklamemerking, dårlig kundeservice, dårlig kvalitet på klærne, manglende forståelse av forbruker rettigheter  hos Careless og uprofesjonell eier av Careless som er admin på bytte/selge/kjøpe gruppe. Der hvor negative tilbakemeldinger blir slettet , samme gjelder Careless sin nettside. Produksjonsfeil over flere år er ikke random, det er bare det man kaller på godt norsk for «dårlig kvalitet». 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 18.5.2024 den 23.14):

Nei, de syr og fikser, selger feilprodukter for nesten full pris, og folk kjøper. Virker ikke som de får opp øya. 

Men hvorfor? Er det fordi de ikke vil skuffe "venninna" si? Er jo helt sprøtt å kjøpe dyre klær i dårlig kvalitet og med feil uten å returnere for å ikke skuffe en nyrik influencer.

Tenker de samme folkene lett returnerer klær fra HM, Cubus o.l som er rimelige kjeder.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 timer siden):

Dette er lavmål og useriøst! 

Her tar hun verken reelle tilbakemeldinger av sine kunder på alvor, og hun drar inn en helt annen bedrift som er helt uvesentlig i denne sammenheng for å opphøye seg selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...