Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2021 #1641 Del Skrevet 24. juli 2021 34 minutter siden, Nussepus said: Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. Nei, til de som ønsker å skjule magen. Det er ikke ensbetydende med overvektig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juli 2021 #1642 Del Skrevet 24. juli 2021 Nussepus skrev (3 timer siden): Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. Beste og fineste bikinien jeg har hatt, og jeg har bestilt meg en til. Passer perfekt for meg og kroppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. juli 2021 #1643 Del Skrevet 24. juli 2021 Heartgirl skrev (21 minutter siden): Beste og fineste bikinien jeg har hatt, og jeg har bestilt meg en til. Passer perfekt for meg og kroppen min Du gjentar stadig dette , men spørsmålet var jo ikke det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. juli 2021 #1644 Del Skrevet 24. juli 2021 Nussepus skrev (4 timer siden): Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. Nei det er da mange bikinier som er sånn, men det er da ikke bare overvektige som bruker det. Inspirasjonen har hun mest sannsynlig fått etter bikinien hun fikk sponset i fjor… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juli 2021 #1645 Del Skrevet 24. juli 2021 Nussepus skrev (4 timer siden): Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. Jeg tror bikinien er ment til voksne kropper og kanskje de som har fått barn. De som ikke vil ha de fæle små bikinitrusene og bikinioverdelene som vidt dekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. juli 2021 #1646 Del Skrevet 24. juli 2021 Heartgirl skrev (44 minutter siden): Jeg tror bikinien er ment til voksne kropper og kanskje de som har fått barn. De som ikke vil ha de fæle små bikinitrusene og bikinioverdelene som vidt dekker til. Det finnes en mellomting da, jeg har både kilo++ og fått flere barn, kunne aldri tenkt meg å ha en bikini som dekker så mye som den der. Men det finnes masse fine bikinier å få kjøpt, så man finner alltids den som passer for seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 24. juli 2021 #1647 Del Skrevet 24. juli 2021 Heartgirl skrev (2 timer siden): Jeg tror bikinien er ment til voksne kropper og kanskje de som har fått barn. De som ikke vil ha de fæle små bikinitrusene og bikinioverdelene som vidt dekker til. Det tror jeg og. Så to personer med denne bikinien på stranden i dag, hun ene var nok en xs og det så veldig rart ut med den store toppen og med de store spennene. Og også at selvom hun omtrent ikke hadde noe fett på kroppen ble det sånn innehakk i låret. Hun andre var nok en xl-xxl og den så mye penere og mer naturlig ut der, innhakket i låret var ekstremt, men sånn er jo trusa.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 24. juli 2021 #1648 Del Skrevet 24. juli 2021 Kaisamaia skrev (8 timer siden): Jeg tar aldri ned hele badedrakten når jeg er på do. 😜 Skjønner det er mange som vil ha de slik ja. 😊 Hvordan går du på do uten å dra ned badedrakten ? 😳 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. juli 2021 #1649 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Frøken88 skrev (På 2.7.2021 den 12.47): Syns Robin ser veldig lei seg ut av det man har fått se av han på snappene hun har lagt ut. Mens hun smiler og er glad, det blir så sinnsykt falskt. Ikke lenge siden hun satt foran kamera og holdt en lang muntlig avhandling og sippet, og nå er hun blid og glad som solen. Tror ikke dette bruddet gikk så hardt innpå henne som hun skal ha det til..Det at hun driver å flyr frem og tilbake til og fra hun Lene Mari er vel bare en unnskyldning for alt annet, hun har jo en unnskyldning for alt. En ting er i hvert fall sikkert og det er at alt denne dama foretar seg virker så himla lite gjennomtenkt, hver eneste gang! Spesielt dette bryllupet som hun snakket så storartet om for knappe et år siden, hvor fantastisk og flott det skulle bli. Jeg ler.. Ærlig talt! Så bruddet kan tydeligvis ikke ha gått så veldig inn på henne fordi hun innimellom ler? Hva vet du om det? Dummeste jeg har hørt. Hadde hun snakket mye om bruddet og grått mye så hadde folk helt sikkert kritisert henne for å være selvmedlidende, i offerrollen og utleverende ift familien. Eller? Hva er greia med å kritisere absolutt alt? Skjerpings. Virker som influencere blir kritisert for alt de gjør. Skjønner ikke at de holder ut. Endret 24. juli 2021 av Gjenferdet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. juli 2021 #1650 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Anonym 77 skrev (På 5.7.2021 den 2.49): Ingen tvil om at det var fint gjort av henne men hvorfor legge det ut på Instagram? Får litt bismak av dette. Liker ikke slike selvskryt innlegg. Se på meg så fantastisk jeg er etc. Dette burde de holdt for seg selv. Føler ofte folk på some bare skal fremhevet hvor flott og fantastisk de er. Synest det er innafor å være stolt av seg selv men får være måte på selvskryt. Og hvis hun ikke hadde lagt det ut så hadde hun kanskje blitt kritisert for å være selvsentrert og bare tenke på seg selv? Eller? Det blir feil hvis hun ikke viser at hun gjør noe for andre - da er hun egoist - men også feil hvis hun viser at hun gjør noe for andre - for da er hun skrytete og har et oppblåst ego? Kjære vene. Jeg blir helt matt. At det er mulig. Endret 24. juli 2021 av Gjenferdet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 24. juli 2021 #1651 Del Skrevet 24. juli 2021 1995m skrev (3 timer siden): Hvordan går du på do uten å dra ned badedrakten ? 😳 Haha. 😂 Hva tror du? Drar den til siden, vel. 😂 Nå er det svært sjelden jeg må gjøre det da... Men ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 25. juli 2021 #1652 Del Skrevet 25. juli 2021 10 hours ago, Kaisamaia said: Haha. 😂 Hva tror du? Drar den til siden, vel. 😂 Nå er det svært sjelden jeg må gjøre det da... Men ja. Det er mine alt for stramme til at jeg hadde vurdert engang 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 25. juli 2021 #1653 Del Skrevet 25. juli 2021 Gjenferdet skrev (15 timer siden): Ærlig talt! Så bruddet kan tydeligvis ikke ha gått så veldig inn på henne fordi hun innimellom ler? Hva vet du om det? Dummeste jeg har hørt. Hadde hun snakket mye om bruddet og grått mye så hadde folk helt sikkert kritisert henne for å være selvmedlidende, i offerrollen og utleverende ift familien. Eller? Hva er greia med å kritisere absolutt alt? Skjerpings. Virker som influencere blir kritisert for alt de gjør. Skjønner ikke at de holder ut. Veldig bra skrevet og jeg støtter deg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 25. juli 2021 #1654 Del Skrevet 25. juli 2021 15 hours ago, Gjenferdet said: Ærlig talt! Så bruddet kan tydeligvis ikke ha gått så veldig inn på henne fordi hun innimellom ler? Hva vet du om det? Dummeste jeg har hørt. Hadde hun snakket mye om bruddet og grått mye så hadde folk helt sikkert kritisert henne for å være selvmedlidende, i offerrollen og utleverende ift familien. Eller? Hva er greia med å kritisere absolutt alt? Skjerpings. Virker som influencere blir kritisert for alt de gjør. Skjønner ikke at de holder ut. Mener hun ble kritisert for det. At hun brukte "synd på seg " kortet tidligere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 25. juli 2021 #1655 Del Skrevet 25. juli 2021 Rosa Sitron skrev (4 minutter siden): Mener hun ble kritisert for det. At hun brukte "synd på seg " kortet tidligere. Ikke sant. Influencere kan vel ikke gjøre noe riktig, uansett? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 25. juli 2021 #1656 Del Skrevet 25. juli 2021 Flettfrid skrev (19 timer siden): Det finnes en mellomting da, jeg har både kilo++ og fått flere barn, kunne aldri tenkt meg å ha en bikini som dekker så mye som den der. Men det finnes masse fine bikinier å få kjøpt, så man finner alltids den som passer for seg. Jeg synes ikke bikiniene som man får kjøpt på vanlige butikker er fine i det hele tatt for jeg hater de små bikinitrusene som ikke passer meg og overdelene får jeg ikke rundt livet. I mange år har jeg kjøpt bikinier på den store avdelingen på Kapahl. Til og med de bikiniene har jeg ikke følt meg vel i. Jeg kan bare glemme å få tak i overdel som passer. Derfor har jeg gått i bikinitruse og t-skjorte. Nå har jeg lett i mange år helt inntil jeg så SE reklamere for modellen Kreta. Det er den første bikinien jeg med hånden på hjertet kan si at jeg føler meg vel i fordi jeg føler den passer min kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. juli 2021 #1657 Del Skrevet 25. juli 2021 Heartgirl skrev (3 timer siden): Jeg synes ikke bikiniene som man får kjøpt på vanlige butikker er fine i det hele tatt for jeg hater de små bikinitrusene som ikke passer meg og overdelene får jeg ikke rundt livet. I mange år har jeg kjøpt bikinier på den store avdelingen på Kapahl. Til og med de bikiniene har jeg ikke følt meg vel i. Jeg kan bare glemme å få tak i overdel som passer. Derfor har jeg gått i bikinitruse og t-skjorte. Nå har jeg lett i mange år helt inntil jeg så SE reklamere for modellen Kreta. Det er den første bikinien jeg med hånden på hjertet kan si at jeg føler meg vel i fordi jeg føler den passer min kropp. Både Ellos, Cellbes og Zizzi f.eks har godt utvalg av bikinier i store str 😊 helt sikkert flere også, dette var de jeg kom på i farta nå. Jeg kjøpte meg en på Ellos i år, syns den var super. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilla89 Skrevet 25. juli 2021 #1658 Del Skrevet 25. juli 2021 Nussepus skrev (På 24.7.2021 den 14.11): Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. Ikke nødvendigvis. Man kan være misfornøyd med mage uten å være overvektig. Det flotte er jo at du slipper å dekke til halve kroppen din med en bikini om du ikke vil 👍 jeg har derimot ingen problemer med å forstå at folk velger en Careless bikini istedenfor shorts og T-skjorte. Jeg synes et par av modellene er fine, og det er vel bare bra for folk å ha noe å velge i innenfor de ulike modellene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 25. juli 2021 #1659 Del Skrevet 25. juli 2021 cilla89 skrev (2 timer siden): Ikke nødvendigvis. Man kan være misfornøyd med mage uten å være overvektig. Det flotte er jo at du slipper å dekke til halve kroppen din med en bikini om du ikke vil 👍 jeg har derimot ingen problemer med å forstå at folk velger en Careless bikini istedenfor shorts og T-skjorte. Jeg synes et par av modellene er fine, og det er vel bare bra for folk å ha noe å velge i innenfor de ulike modellene. Der skrev du det jeg tenkte å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 25. juli 2021 #1660 Del Skrevet 25. juli 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Både Ellos, Cellbes og Zizzi f.eks har godt utvalg av bikinier i store str 😊 helt sikkert flere også, dette var de jeg kom på i farta nå. Jeg kjøpte meg en på Ellos i år, syns den var super. Det synes ikke jeg. De har ikke for min kropp som er 2XL. Jeg kan bare glemme slike bikinier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå