Gjest Verba Skrevet 11. mai 2023 #19821 Del Skrevet 11. mai 2023 Altså.. 16000 er nesten like mye jeg får utbetalt fra nav liksom. Jeg synes jo det er utrolig spesielt av de som byr de summene der. 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19822 Del Skrevet 11. mai 2023 9 minutter siden, Orly said: Jeg kjenner jeg blir matt, hun har kjøpt tomt, ny sofa, 4hjulinger til barna mm og så selger hun klærne sine å har skjemmes ikke av at budene er oppi 16000 engang. Det meste har hun vel fått sponset også Penger er åpenbart alt!! Saraaemiliee as kan ikke motta spons. Varene må returneres etter at hun har vist dem frem. Velger hun å beholde produktene, så må hun skatte av vareverdien. Det finnes regler å forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19823 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Vinterferie skrev (5 minutter siden): Saraaemiliee as kan ikke motta spons. Varene må returneres etter at hun har vist dem frem. Velger hun å beholde produktene, så må hun skatte av vareverdien. Det finnes regler å forholde seg til. Hun kan da fint viderselge sponset ting,så lenge hun skatter av det. Hvor moralsk greit det er,er en annen ting. Edit - så klart kan hun beholde dritten hun får sponset også,så lenge hun skatter av det. Nevnte jo her en dag en elektrisk bil ungene brukte,som hun fikk sponset i 2019.. Endret 11. mai 2023 av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19824 Del Skrevet 11. mai 2023 14 minutter siden, Orly said: 🤦🏻♀️ må du slutte å forsvare hele tiden. Mye rart med den bedriften nå Jeg informerer. Dette er et helt ordinært feilplukk på lager. Det kommer til å ordne seg for kunden. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19825 Del Skrevet 11. mai 2023 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Det kommer til å ordne seg for kunden. 😃 Dette kan du faktisk ikke stå inne for,med mindre du er ansatt. 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19826 Del Skrevet 11. mai 2023 1 minutt siden, J.. said: Dette kan du faktisk ikke stå inne for,med mindre du er ansatt. Unnskyld, jeg skal omformulere meg. Jeg er overbevist om at det kommer til å ordne seg for kunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. mai 2023 #19827 Del Skrevet 11. mai 2023 Vinterferie skrev (23 minutter siden): Dette høres ut som et feilplukk fra lageret. Slikt er veldig beklagelig, men det skjer i alle bedrifter. Careless holder tilbake noen størrelser som ikke ligger for salg, slik at folk kan bytte størrelser. Du skal se at du får bikinien i riktig modell og farge. Og det er Careless som må stå for frakten på dette. Slik er kjøpsloven. Er du ansatt i Careless? 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. mai 2023 #19828 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Vinterferie skrev (12 minutter siden): Saraaemiliee as kan ikke motta spons. Varene må returneres etter at hun har vist dem frem. Velger hun å beholde produktene, så må hun skatte av vareverdien. Det finnes regler å forholde seg til. Klart hun kan selge videre etter hun har skattet av de,kvalmt hele opplegget. Endret 11. mai 2023 av Orly 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. mai 2023 #19829 Del Skrevet 11. mai 2023 Vinterferie skrev (7 minutter siden): Jeg informerer. Dette er et helt ordinært feilplukk på lager. Det kommer til å ordne seg for kunden. 😃 Ah så du er ansatt i bedriften siden du vet det vil ordne seg? 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 11. mai 2023 #19830 Del Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (42 minutter siden): Tanken er fin,men hør på "Sekten som ville redde verden" om nettopp denne organisasjonen så kan man heller finne bedre alternativ. Gjorde det selv! Det var ikke UFF pr se men noe liknende som går til lokale idrettslag o.l. Skrev bare UFF for enkelhets skyld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. mai 2023 #19831 Del Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (52 minutter siden): Tanken er fin,men hør på "Sekten som ville redde verden" om nettopp denne organisasjonen så kan man heller finne bedre alternativ. Gjorde det selv! 😳😳 Dette har gått meg hus forbi, jeg har valgt UFF, skjer ikke igjen. Takk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. mai 2023 #19832 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Vinterferie skrev (37 minutter siden): Hvilken lovhjemmel skulle forby salg av vareprøver? 🤔 Jeg skrev at jeg antok, ikke at jeg visste. Hvis du vet mer om det så del det gjerne. Endret 11. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 11. mai 2023 #19833 Del Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (51 minutter siden): Dette har jeg tilgode å oppleve,selv etter 12+ år med nettshopping. Ikke lenge siden jeg opplevde det i en norsk nettbutikk. Fikk en annen kjole enn den jeg hadde bestilt. Veldig god kundeservice der da - de sendte umiddelbart ny kjole, og samtidig returlapp med fri retur som jeg kunne bruke til å sende tilbake den andre kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. mai 2023 #19834 Del Skrevet 11. mai 2023 pukka skrev (1 minutt siden): Ikke lenge siden jeg opplevde det i en norsk nettbutikk. Fikk en annen kjole enn den jeg hadde bestilt. Veldig god kundeservice der da - de sendte umiddelbart ny kjole, og samtidig returlapp med fri retur som jeg kunne bruke til å sende tilbake den andre kjolen. Og jeg har fått feil str fra H&M, men de rettet opp uten kostnad. God kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 11. mai 2023 #19835 Del Skrevet 11. mai 2023 Verba skrev (51 minutter siden): Altså.. 16000 er nesten like mye jeg får utbetalt fra nav liksom. Jeg synes jo det er utrolig spesielt av de som byr de summene der. 🤦🏻♀️ Ganske hårreisende pris ja 🙈 Mulig kjøperen har tenkt å videreselge, og håper på å tjene noen kroner? Sannsynligvis klær for ganske mange tusen i alle de sekkene 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 11. mai 2023 #19836 Del Skrevet 11. mai 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Jeg kjenner også flere med ME. Aldri i verden om de har hatt perioder hvor de hadde orket å drive med alt SE gjorde mens hun var "syk". Fra de fikk diagnosen tok det år før de orket å gjøre noe som helst. En dusj var nok til at de var utslitte. Et par av de er nå på bedringens vei, men uføre dessverre. En tredje person har i flere år etter diagnosen hatt personlig assistent 24/7, og har det fremdeles. Ja, jeg vet den kan variere hvor dårlig man blir. Men ME kommer vel ikke og går når det passer en?! Ja, det er de DU kjenner, jeg kjenner i hvert fall to med ME- diagnose som ikke har det sånn. Jobbet sammen med ei med ME også og hun jobbet 50 % for å kunne være i jobb. I perioder var hun sykmeldt pga forverring i formen. Ikke alle er sengeliggende eller blir helt utslått av en dusj, det kommer jo an på hvilken grad man har. Folk er forskjellige og diagnoser sier nødvendigvis ikke noe om personens funksjon. Det er jo funksjon som er viktig, ikke hvilken diagnose som står på papiret. Det er forsåvidt ikke poenget mitt heller, poenget er at det å så tvil om personers diagnose og funksjon er en uting! Man må i gjennom en lang utredning for å få ME diagnose, det er ikke bare en time hos fastlege for å få det i journalen sin. Selvsagt kan feildiagnostisering skje, men det er ikke opp til den vanlige mannen i gata å avgjøre. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 11. mai 2023 #19837 Del Skrevet 11. mai 2023 1 hour ago, J.. said: Dette har jeg tilgode å oppleve,selv etter 12+ år med nettshopping. Jeg har opplevd feilplukk flere ganger. Stort sett i min favør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. mai 2023 #19838 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Minombre skrev (5 minutter siden): Ja, det er de DU kjenner, jeg kjenner i hvert fall to med ME- diagnose som ikke har det sånn. Jobbet sammen med ei med ME også og hun jobbet 50 % for å kunne være i jobb. I perioder var hun sykmeldt pga forverring i formen. Ikke alle er sengeliggende eller blir helt utslått av en dusj, det kommer jo an på hvilken grad man har. Folk er forskjellige og diagnoser sier nødvendigvis ikke noe om personens funksjon. Det er jo funksjon som er viktig, ikke hvilken diagnose som står på papiret. Det er forsåvidt ikke poenget mitt heller, poenget er at det å så tvil om personers diagnose og funksjon er en uting! Man må i gjennom en lang utredning for å få ME diagnose, det er ikke bare en time hos fastlege for å få det i journalen sin. Selvsagt kan feildiagnostisering skje, men det er ikke opp til den vanlige mannen i gata å avgjøre. Når Tandberg fikk diagnosen, var det mange som ble diagnostisert. Så mange at NAV svartelistet «spesialister». Dessverre har dette ført til denne skepsisen når det gjelder diagnosen. Endret 11. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19839 Del Skrevet 11. mai 2023 pukka skrev (23 minutter siden): Ikke lenge siden jeg opplevde det i en norsk nettbutikk. Fikk en annen kjole enn den jeg hadde bestilt. Veldig god kundeservice der da - de sendte umiddelbart ny kjole, og samtidig returlapp med fri retur som jeg kunne bruke til å sende tilbake den andre kjolen. Sharp75! skrev (20 minutter siden): Og jeg har fått feil str fra H&M, men de rettet opp uten kostnad. God kundeservice. Careless har noe å lære! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19840 Del Skrevet 11. mai 2023 "Utleverer ikke barna" mens hun viser frem barnets lekser.. Helt unødvendig å vise hva ungene har skrevet på leksene sine for 400K randoms. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå