Sharpa VinterBerg Skrevet 11. mai 2023 #19841 Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (Akkurat nå): "Utleverer ikke barna" mens hun viser frem barnets lekser.. Helt unødvendig å vise hva ungene har skrevet på leksene sine for 400K randoms. Mindreårige ble for ikke så lenge siden brukt i snikreklame. Bildet ble postet av @Lill :) i går tror jeg det var. 1 1
Nussepus Skrevet 11. mai 2023 #19842 Skrevet 11. mai 2023 Orly skrev (1 time siden): Jeg kjenner jeg blir matt, hun har kjøpt tomt, ny sofa, 4hjulinger til barna mm og så selger hun klærne sine å har skjemmes ikke av at budene er oppi 16000 engang. Det meste har hun vel fått sponset også Penger er åpenbart alt!! Ja. Det finnes ikke mye moral eller empati hos dama. 5 3
Sharp75! Skrevet 11. mai 2023 #19843 Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (44 minutter siden): Careless har noe å lære! Ja, det virker slik, og det vil slå hardt tilbake på dem selv 🥴 men det blir jo selvforskyldt og og isåfall har de seg selv og skylde og ingen andre. God kundeservice er alfaomega. 1
Minlillelykke Skrevet 11. mai 2023 #19844 Skrevet 11. mai 2023 Lill skrev (1 time siden): Jeg skrev at jeg antok, ikke at jeg visste. Hvis du vet mer om det så del det gjerne. Klesbutikker som b-young selger vareprøver her jeg jobber hvertfall. Men de selges til mellom 100-300 kr plagget. 1
Gjest Verba Skrevet 11. mai 2023 #19845 Skrevet 11. mai 2023 Tror dere virkelig SaraE vil selge vareprøver? 🙈 jeg tror hun ikke tørr fordi det er jo rævva kvalitet på det hun selger i butikk. Så tenk åssen vareprøvene må være da 🙈 Tror faktisk at så lur er hun 😂
Gjest 0llis Skrevet 11. mai 2023 #19847 Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (11 minutter siden): Kleshaugen solgt for 16K.. Pluss gammal sofa for 5k. Sjukt.
Gjest Verba Skrevet 11. mai 2023 #19848 Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (21 minutter siden): Kleshaugen solgt for 16K.. 🤯
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19849 Skrevet 11. mai 2023 2 hours ago, Snublefot62 said: Er du ansatt i Careless? Nei.
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19850 Skrevet 11. mai 2023 2 hours ago, Orly said: Klart hun kan selge videre etter hun har skattet av de,kvalmt hele opplegget. Selvfølgelig kan hun det. 😃
Minombre Skrevet 11. mai 2023 #19851 Skrevet 11. mai 2023 Lill skrev (1 time siden): Når Tandberg fikk diagnosen, var det mange som ble diagnostisert. Så mange at NAV svartelistet «spesialister». Dessverre har dette ført til denne skepsisen når det gjelder diagnosen. Ja, men det er maaaange år siden og det er forsket mer på diagnosen etter det. ME er en diagnose men det er mye man fortsatt ikke vet om den. Fibromyalgi ble også sett på som en «tullediagnose» for flere år siden og det henger nok fortsatt i hos enkelte. Alle ekskluderingsdiagnoser har en tendens til å bli sett ned på og bagatellisert. Jeg tenker at så lenge noen forteller at man har en diagnose, bør man aldri så tvil om det. Det er så utrolig sårende å ikke bli trodd og det fører til mistenkeliggjøring av mennesker som har det vanskelig nok fra før. Det er jo helt supert at Sara har det fint nå og at hun ikke er preget av sykdommen. Håper for hennes del at det forblir sånn! Hennes helsetilstand er det ingen som har noe med uansett og sier ingenting om henne som bedriftseier. 1 2
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19852 Skrevet 11. mai 2023 (endret) 2 hours ago, Lill said: Jeg skrev at jeg antok, ikke at jeg visste. Hvis du vet mer om det så del det gjerne. Jeg kjenner ikke til en lovhjemmel som forbyr salg av vareprøve. Regnet med du gjorde det, siden du skrev du var «ganske sikker» på at det ikke er lov. Endret 11. mai 2023 av Vinterferie
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19853 Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (5 timer siden): https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Å da er det slik at når hun selger utallige snap h er dag med kjole fra careless på uten og merke så er det feil? Jeg må spørre slik at jeg ikke melder inn også er det galt 2
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19854 Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (3 timer siden): De aller fleste byr 1200-1500 kr også er det 3 stk som,uten konkurranse engang,har presset budet opp i 16K?! Hjelp. Hvor er dette
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19855 Skrevet 11. mai 2023 Vinterferie skrev (3 timer siden): Dette høres ut som et feilplukk fra lageret. Slikt er veldig beklagelig, men det skjer i alle bedrifter. Careless holder tilbake noen størrelser som ikke ligger for salg, slik at folk kan bytte størrelser. Du skal se at du får bikinien i riktig modell og farge. Og det er Careless som må stå for frakten på dette. Slik er kjøpsloven. Er det noe bedriften SE as gjør som du ikke forsvarer... Til og med dette 3 3
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19856 Skrevet 11. mai 2023 2 hours ago, J.. said: Hun kan da fint viderselge sponset ting,så lenge hun skatter av det. Hvor moralsk greit det er,er en annen ting. Edit - så klart kan hun beholde dritten hun får sponset også,så lenge hun skatter av det. Nevnte jo her en dag en elektrisk bil ungene brukte,som hun fikk sponset i 2019.. Ja, selvfølgelig kan hun selge det. Jeg har forklart meg litt klønete. Saraaemiliee As kan ikke motta ting gratis. Hun må skatte av det hun beholder. Det er en grunn til at vi ser bilen fra 2019, men ikke osteklokker. Som forbruker bør vi være kritisk til influensere som bare elsker et produkt. Jeg sammenligner det med de som hadde jobb i TV-shop. Hver dag var det et nytt produkt som var aldeles fantastisk. Sara Emilie er en selger.
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19857 Skrevet 11. mai 2023 elskersommer skrev (9 minutter siden): Å da er det slik at når hun selger utallige snap h er dag med kjole fra careless på uten og merke så er det feil? Jeg må spørre slik at jeg ikke melder inn også er det galt Ja. Det er ikke lov med umerket reklame,uansett om det er eget merke eller spons. 1
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19858 Skrevet 11. mai 2023 (endret) elskersommer skrev (6 minutter siden): Hvor er dette Instagram, @ Saraemiliebloppis Endret 11. mai 2023 av J..
Gjest Vinterferie Skrevet 11. mai 2023 #19859 Skrevet 11. mai 2023 1 minutt siden, elskersommer said: Er det noe bedriften SE as gjør som du ikke forsvarer... Til og med dette En stakkars lagerarbeidet har pakket ned feil bikini og sendt kunden. 🤷♀️ Skal love deg at alle lagerarbeidere gjør en slik feil en gang i blant. Det er ikke kjekt, men slikt skjer. så ordner kundeservice opp. Dette er helt normal prosedyre. De som aldri har gjort en feil på jobb, kan kritisere.
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19860 Skrevet 11. mai 2023 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Skal love deg at alle lagerarbeidere gjør en slik feil en gang i blant. Men hos Careless skjer det jo like ofte som at folk får riktig bestilling. Det er faktisk helt latterlig. Leser de i det hele tatt bestillingene? 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå