Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Verba
Sharp75! skrev (15 minutter siden):

14.000 nå. Er galskap. Hadde aldri gitt det for brukte klær, sikkert ubrukte også, men allikevel. Klær man aldri har sett eller prøvd 😳😳 lurer på hva det ender på 😳 

Enig! 16000 nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Til og med jeg som er en fattig-Per i forhold, puttet tre sekker med brukte klær i tre ulike UFF-kontainere nå. Masse flotte klær, til og med en del jeg har strikket selv, og noen plagg med lappen på fortsatt. 
Kunne sikkert fått noen kroner for de, men valgte å donere. 

Tanken er fin,men hør på "Sekten som ville redde verden" om nettopp denne organisasjonen så kan man heller finne bedre alternativ.

Gjorde det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba
Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Til og med jeg som er en fattig-Per i forhold, puttet tre sekker med brukte klær i tre ulike UFF-kontainere nå. Masse flotte klær, til og med en del jeg har strikket selv, og noen plagg med lappen på fortsatt. 
Kunne sikkert fått noen kroner for de, men valgte å donere. 

Samme her. Jeg er en ufør alenemor til en preTeen, og jeg donerer alltid bort klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste byr 1200-1500 kr også er det 3 stk som,uten konkurranse engang,har presset budet opp i 16K?!

Hjelp.

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (33 minutter siden):

Over 10K for brukte klær er galskap.

Også smålig å ta budrunde når penger uansett ikke er et problem.

Uthevet part der imot,lurer jeg også på.

Helt enig, tenk så fantastisk om hun hadde gitt bort isteden

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Helt enig, tenk så fantastisk om hun hadde gitt bort isteden

Kunne gitt det til Frivillighetssentralen,asylmottak,eller et krisehjem,feks.

Kvinner som må rømme hjemmet kanskje midt på natten har ikke alltid tid til å pakke noe som helst..

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exkt skrev (13 minutter siden):

Ikke et bilde av klærna. Folk byr som galne, uten å vite hva de egentlig byr på. 

Helt sinnsykt , i tillegg går budene mye opp , hvertfall i starten,  ikke snakk om å by 100-200 mer enn forrige bud nei.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

Kunne gitt det til Frivillighetssentralen,asylmottak,eller et krisehjem,feks.

Kvinner som må rømme hjemmet kanskje midt på natten har ikke alltid tid til å pakke noe som helst..

Eller en av de mange hjelpeorganisasjonene som hjelp oss å hjelpe osv , det hadde hun fått en stjerne på av meg.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Eller en av de mange hjelpeorganisasjonene som hjelp oss å hjelpe osv , det hadde hun fått en stjerne på av meg.  

Jepp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba
Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Men jeg forstår bare ikke disse som blir blendet av dette influencer kjøret. Ser jo det blir forsket på dette med at de får venninne følelsen, de blir "lokket" til å kjøpe m.m. Det er skremmende med hele influencer bransjen! Vi forbrukerne må også våkne. 

Lurer på om denne kjøperen som byr og byr (tror det er samme) , hadde bydd så høyt hos en "vanlig" person, jeg tviler. 

Enig her å gitt!

det er derfor jeg er så på når det kommer til SaraE. Er ikke HENNE jeg er ute etter, men selveste influenceryrket. Det er en skikkelig shady business. Og noen stikker seg litt mere frem enn andre.

jeg tror ikke noen hadde bydd så mye på 10 søppelsekker med klær som man ikke får sett bilder av, om jeg hadde lagt det ut 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Sharp75! skrev (51 minutter siden):

10.500 kr er budet oppe i på hennes sekker med klær 😳 hadde vært interessant og sett de klærne som er i. Er det vareprøver mon tro 🤔

Jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å selge vareprøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir matt, hun har kjøpt tomt, ny sofa, 4hjulinger til barna mm og så selger hun klærne sine å har skjemmes ikke av at budene er oppi 16000 engang. Det meste har hun vel fått sponset også 

Penger er åpenbart alt!!

Endret av Orly
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
5 hours ago, GhostHug said:

Jeg fikk bikinien i posten nå og har fått feil topp. Miami som jeg egentlig bestillte er utsolgt i fargen.
Vurderer å bare returnere alt.

Det blir helt uaktuelt å betale frakten selv.

Dette høres ut som et feilplukk fra lageret. Slikt  er veldig beklagelig, men det skjer i alle bedrifter. Careless holder tilbake noen størrelser som ikke ligger for salg, slik at folk kan bytte størrelser. 

Du skal se at du får bikinien i riktig modell og farge. Og det er Careless som må stå for frakten på dette. Slik er kjøpsloven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Orly skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner jeg blir matt, hun har kjøpt tomt, ny sofa, 4hjulinger til barna mm og så selger hun klærne sine å har skjemmes ikke av at budene er oppi 16000 engang.

Penger er åpenbart alt!!

Det er vel derfor hun allerede har startet groomingen av kunder, med umerket reklame for neste kolleksjon. Nå skal følgerne hjernevaskes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (12 minutter siden):

Enig! 16000 nå 🙈

Hva i alle dager! 🙄👀

Hadde aldri bydd så mye for klær jeg ikke har sett! Sykt. Skulle ønske hun donerte det vekk istedenfor. Det er mange mennesker der ute som har mer behov for klærne enn noen som faktisk kan punge ut 16k for klær…….. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (Akkurat nå):

Dette høres ut som et feilplukk fra lageret. Slikt  er veldig beklagelig, men det skjer i alle bedrifter. Careless holder tilbake noen størrelser som ikke ligger for salg, slik at folk kan bytte størrelser. 

Du skal se at du får bikinien i riktig modell og farge. Og det er Careless som må stå for frakten på dette. Slik er kjøpsloven. 

🤦🏻‍♀️ må du slutte å forsvare hele tiden. Mye rart med den bedriften nå

• Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mhjo skrev (Akkurat nå):

Hva i alle dager! 🙄👀

Hadde aldri bydd så mye for klær jeg ikke har sett! Sykt. Skulle ønske hun donerte det vekk istedenfor. Det er mange mennesker der ute som har mer behov for klærne enn noen som faktisk kan punge ut 16k for klær…….. 

ikke sant.. det er helt vanvittig.  De har ikke sett det som er i men byr 16 000?😱 verden vil bedras, hva er det med folk

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (2 minutter siden):

Dette høres ut som et feilplukk fra lageret. Slikt  er veldig beklagelig, men det skjer i alle bedrifter.

Dette har jeg tilgode å oppleve,selv etter 12+ år med nettshopping.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (Akkurat nå):

Dette har jeg tilgode å oppleve,selv etter 12+ år med nettshopping.

Må si meg enig i det, i tillegg er det mer sannsynlig at det er slik bedriften agerer med tanke på den historikken som foreligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
9 minutter siden, Lill :) said:

Jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å selge vareprøver.

Hvilken lovhjemmel skulle forby salg av vareprøver? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...