Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Era Vulgaris skrev (4 minutter siden):

Jeg skal ikke begi meg ut på noen debatt om sykdom eller ME her, men det er da allment kjent at veldig mange som fikk en ME diagnose for en del år tilbake med stor sannsynlighet ble feildiagnosert. Og at ekstremt få som faktisk har ME blir så friske som SE ser ut til å være. 

Noen har nok det, men allikevel så er vel det opp til lege å ta en vurdering, ikke oss? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10.500 kr er budet oppe i på hennes sekker med klær 😳 hadde vært interessant og sett de klærne som er i. Er det vareprøver mon tro 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (12 minutter siden):

10.500 kr er budet oppe i på hennes sekker med klær 😳 hadde vært interessant og sett de klærne som er i. Er det vareprøver mon tro 🤔

Over 10K for brukte klær er galskap.

Også smålig å ta budrunde når penger uansett ikke er et problem.

Uthevet part der imot,lurer jeg også på.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
GhostHug skrev (4 timer siden):

Ja, uten noe beskjed. Det var flere miami igjen i fargen i xs når jeg bestillte. Ble ikke utsolgt før et halvt døgn senere.

Jeg ønsker ikke den jeg har fått nå.

Proft opplegg ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Sharp75! skrev (14 minutter siden):

Kødder du?! Fy faen folk er idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær et fuckings forbilde Sara og doner bort klærne til de som faktisk trenger de!

10.500kr er helt INSANE!😤😑

• Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
Smurfii skrev (2 minutter siden):

Vær et fuckings forbilde Sara og doner bort klærne til de som faktisk trenger de!

Kvalmt egentlig. Kunne gledet mange med de klærne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (4 minutter siden):

Får helt bakoversveis og mister munn og mæle. Av 2 ting: hvem f... byr over 10.000 for brukte klær?? Og Sara overgår seg selv igjen, være så smålig å selge brukte klær. Hvorfor ikke få en stjerne i boka SE å gi de klærne til noen som trenger det? Er mange nå som ikke har mulighet til å kjøpe seg noe. Her hadde du sjansen til å gjøre noe fint. Håper i hvertfall du donerer bort pengene du tjener på disse brukte klærne. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (11 minutter siden):

14.000 nå. Er galskap. Hadde aldri gitt det for brukte klær, sikkert ubrukte også, men allikevel. Klær man aldri har sett eller prøvd 😳😳 lurer på hva det ender på 😳 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Får helt bakoversveis og mister munn og mæle. Av 2 ting: hvem f... byr over 10.000 for brukte klær?? Og Sara overgår seg selv igjen, være så smålig å selge brukte klær. Hvorfor ikke få en stjerne i boka SE å gi de klærne til noen som trenger det? Er mange nå som ikke har mulighet til å kjøpe seg noe. Her hadde du sjansen til å gjøre noe fint. Håper i hvertfall du donerer bort pengene du tjener på disse brukte klærne. 

Enig, det er helt sinnsykt! Og at hun har samvittighet til å la budet gå så høyt? Om ikke høyere?💩 Dama driter penger, faen så kvalmt!😪

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

14.000 nå. Er galskap. Hadde aldri gitt det for brukte klær, sikkert ubrukte også, men allikevel. Klær man aldri har sett eller prøvd 😳😳 lurer på hva det ender på 😳 

Kjøpt tomt,ny sofa,ny barnesykkel og ATVer til ungene så må vel fleske til litt,for å dekke over utgiftene..

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (12 minutter siden):

Dette beviser som tidligere nevnt, for SaraE er penger selve livet. Blir helt satt ut av hvor smålig hun er. Burde skjemmes!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vil ha mer. SE beviser bare at penger er viktigst. Hun som tjener såpass mye burde donere vekk sekkene med klær til familier som sliter. Det hun gjør nå er bare kvalmt!! 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Noen har nok det, men allikevel så er vel det opp til lege å ta en vurdering, ikke oss? 

Jeg har ikke sagt noe annet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Kjøpt tomt,ny sofa,ny barnesykkel og ATVer til ungene så må vel fleske til litt,for å dekke over utgiftene..

Kaster om seg med penger. Det værste er alt hun kjøper til ungene. Alt for å slippe å leke/ være en tilstedeværende mor.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
litenstjerne skrev (1 minutt siden):

Mye vil ha mer. SE beviser bare at penger er viktigst. Hun som tjener såpass mye burde donere vekk sekkene med klær til familier som sliter. Det hun gjør nå er bare kvalmt!! 

Til og med jeg som er en fattig-Per i forhold, puttet tre sekker med brukte klær i tre ulike UFF-kontainere nå. Masse flotte klær, til og med en del jeg har strikket selv, og noen plagg med lappen på fortsatt. 
Kunne sikkert fått noen kroner for de, men valgte å donere. 

• Liker 9
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Men jeg forstår bare ikke disse som blir blendet av dette influencer kjøret. Ser jo det blir forsket på dette med at de får venninne følelsen, de blir "lokket" til å kjøpe m.m. Det er skremmende med hele influencer bransjen! Vi forbrukerne må også våkne. 

Lurer på om denne kjøperen som byr og byr (tror det er samme) , hadde bydd så høyt hos en "vanlig" person, jeg tviler. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sagt noe annet. 

Nei, jeg stiller et spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Til og med jeg som er en fattig-Per i forhold, puttet tre sekker med brukte klær i tre ulike UFF-kontainere nå. Masse flotte klær, til og med en del jeg har strikket selv, og noen plagg med lappen på fortsatt. 
Kunne sikkert fått noen kroner for de, men valgte å donere. 

Samme gjør vi, klærne fra barna donerer vi til andre familier. Vi kunne sikkert tjent en fin sum, men når man vet at det er så mange der ute i dag som sliter, da har ikke jeg samvittighet til å overprise brukte klær bare for å tjene litt ekstra. 

SE burde bruke sin stemme til å gi til de som sliter, hjelpe familier. Hvorfor ikke gjøre noe bra for andre? 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...