Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

J.. skrev (8 minutter siden):

Det endrer jo ikke at den krever voksent tilsyn.

6,7 km/t er nok til å gi både hodeskader og noen stygge "road rashes" på barnehud.

Nettopp. Det er snakk om en 4 åring! Uansvarlig så det holder. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner mrg ikke på dette kjolegreiene hennes, jeg liker kjoler med smock , men de kjolene der er utrolig merkelige i formen , hvorfor selger de så bra da?

Forstår heller ikke hvorfor alle sy st de kjolene er såååå fine og verdt den prisen... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

L-3xl er visst også samme str..

Screenshot_20230508_201714_Snapchat.thumb.jpg.1b71d3b8cebf12d18c3f2b8d7bb3aa2b.jpg

Det er lengden på kjolen fra under bysten og ned.Sånn er det flere steder. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exkt skrev (1 minutt siden):

Du vrir og vrenger på alt som blir skrevet. Det eneste vi reagerer på er at små barn leker med atv uten tilsyn av voksne. Farten kan stilles inn på de fleste slike atver. Noe som er påpekt i tidligere innlegg. Når det står at den kun skal brukes under tilsyn av voksne, så står det der for en grunn. 

Nei du skriver selv at jeg lyver og farten er mye høyere, så hvem som vrir og vender kan nok diskuteres ;) men du vet vet kanskje bedre enn det som står på salgsstedene..  Nå er jeg ferdig med den diskusjonen med deg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (Akkurat nå):

Forstår heller ikke hvorfor alle sy st de kjolene er såååå fine og verdt den prisen... 

Nei jeg skjønner det virkelig ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (8 minutter siden):

Det er lengden på kjolen fra under bysten og ned.Sånn er det flere steder. 

Sara sier jo det er brystmålene som er avgjørende da resten basically er et telt..

Screenshot_20230508_210859_Snapchat.jpg

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Exkt skrev (21 minutter siden):

Barnas sikkerhet er ikke så nøye med. Mor må ha fred så hun får snakket med fansen på snap. Helt latterlig. 

Seriøst? Jeg har rapportert deg flere ganger nå. Jeg informerte deg i stad om at det ikke er lov å skrive om barn på KG. Kan du la det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

Nei du skriver selv at jeg lyver og farten er mye høyere, så hvem som vrir og vender kan nok diskuteres ;) men du vet vet kanskje bedre enn det som står på salgsstedene..  Nå er jeg ferdig med den diskusjonen med deg. 

Du får lese hva jeg har skrevet en gang til. Jeg skreiv at flere av disse atvene går nokså fort. Og at hastigheten kan reguleres. Jeg vet ikke hvilke merke hun har kjøpt. Men jeg vet at de ikke skal brukes uten tilsyn av voksen. - uansett hastighet. Så får du bare mene hva du vil. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (24 minutter siden):

Det er fortsatt ikke samme regler som atv og det er heller ikke En atv;)  hadde det vært atv hadde det vært helt andre regler. 

Hva så? Hvorfor forsvarer du dette? Hadde du valgt å gjøre det samme med egne barn?

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Jeg har rapportert deg flere ganger nå. Jeg informerte deg i stad om at det ikke er lov å skrive om barn på KG. Kan du la det være?

Pass på deg selv du. Ikke første gang du prøver leke moderator her. 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på pysjene fordi de har egentlig samme design som kjolene - empireliv med dyp utringning.

90% ish av tilbakemeldingene ser slik ut,så Careless er neppe så hett som det legges frem som,mtp hvor mange returer de mottar..

Tror også folk begynner å bli lei dette størrelseskaoset.

Screenshot_20230508_211515_Chrome.jpg

Screenshot_20230508_211450_Chrome.jpg

Screenshot_20230508_211443_Chrome.jpg

Screenshot_20230508_211426_Chrome.jpg

Screenshot_20230508_211414_Chrome.jpg

Screenshot_20230508_211358_Chrome.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Sara sier jo det er brystmålene som er avgjørende da resten basically er et telt..

Screenshot_20230508_210859_Snapchat.jpg

Ja? Men de målene som er like der har jo ikke noe med vidde eller sånn sett str, det er jo bare hvor lang den er forran og bak.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns den rosa røde er nydelig🫶🏻 Men jeg er en S og er redd for å drukne i den🫣 så et bilde av ei som hadde str XS og den så litt for stor ut.🫤 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Exkt skrev (10 minutter siden):

Pass på deg selv du. Ikke første gang du prøver leke moderator her. 

Du bryter forumreglene, så det er virkelig ikke jeg som er problemet. Det gjelder de andre som hiver seg på diskusjonen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kritiserer ATV’en har ikke peiling.

Vi har en helt identisk og kjøpte den til 3 åringen vår. Den går maksfart i gåfart og den er veldig lett. 3 åringen min løper fortere enn denne kjører. Maksfart 6,7km oppnår den iallefall ikke, tipper den kjører 4-5km i timen. Vi bruker vår innendørs og det finnes 1000 andre leker som er mer farlig enn den der. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Hva så? Hvorfor forsvarer du dette? Hadde du valgt å gjøre det samme med egne barn?

Det stor forskjell mellom en ATV og et leke kjøretøy. Oppfatter ikke at @Orly forsvarer noe som helst, det er viktig at man diskuterer reelle problemstillinger her. Barneoppdragelsen til Tandberg har ingen direkte påvirkning på den shady måten hun driver bedriften på. Utenom det at hun velger å direkte linke salg og mindreårige, som hun ofte gjør. Det er kritikkverdig.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Smurfii skrev (1 time siden):

jeg syns den rosa røde er nydelig🫶🏻 Men jeg er en S og er redd for å drukne i den🫣 så et bilde av ei som hadde str XS og den så litt for stor ut.🫤 

Jeg kunne ikke hatt denne kjolen, jeg er like lav som modellen på 158 cm. Jeg liker ikke å snuble i kjolene jeg har på.

2DD9245C-0048-4B3A-A889-1454670E73E2.png

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (17 minutter siden):

Det stor forskjell mellom en ATV og et leke kjøretøy. Oppfatter ikke at @Orly forsvarer noe som helst, det er viktig at man diskuterer reelle problemstillinger her. Barneoppdragelsen til Tandberg har ingen direkte påvirkning på den shady måten hun driver bedriften på. Utenom det at hun velger å direkte linke salg og mindreårige, som hun ofte gjør. Det er kritikkverdig.

I mine øyne er det uforsvarlig å la små barn kjøre disse uten voksent tilsyn og attpå til formidler hun det til alle følgerne sine. Jeg forstår ikke hvorfor du svarer for Orly heller, regner med hun klarer å svare for seg selv. Det var henne jeg stilte spørsmålene til. 

• Liker 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Er det lov å la være å merke eller merke med noe mindre prangende enn «reklame» eller «annonse» når det er bare litt reklame i innlegget, eller hvis produktet som eksponeres har en lite fremtredende rolle?

Nei. Hvis det som legges ut har markedsføringsverdi, skal det tydelig fremgå at innlegget er markedsføring.

Med markedsføringsverdi mener vi at innlegget skaper oppmerksomhet rundt et produkt, en tjeneste eller en næringsdrivende, og at dette direkte eller på sikt kan være med på å fremme salg. Noen eksempler på dette er omtale av et produkt, en tjeneste eller den næringsdrivende i tekst og/eller lyd og tilfeller hvor den næringsdrivende tagges i bildet. Et innlegg vil også kunne ha markedsføringsverdi uten tagg og nærmere omtale, dersom varemerket er synlig i bildet.»

Klippet fra Forbrukertilsynet.no

I storyen på Insta nå forteller Sara at hun bodde i kjolene hun nå lanserer helt frem til slutten av svangerskapet, og at hun bruker de hele tiden nå. Uendelig mange storyer som burde vært merket med egenreklame der altså…

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (3 timer siden):

Er ikke V i pappaperm da? Da kan jo han ta seg av L mens SE kan bli litt mer voksen og ta seg av sine to eldste og gi de litt kvalitetstid de få gangene de er der. Kjøpe seg fri fra dårlig samvittighet?! Fy faen sier jeg bare 

:fnise:

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...