Snublefot62 Skrevet 7. mai 2023 #19301 Del Skrevet 7. mai 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Helt rett det du sier @Japp og hun sa jo også hun hadde en smell i påsken (tror jeg det var), altså hun er ikke frisk fra ME. Så vi vet ingenting. Det er kun SE som vet. Alt annet blir synsing her på KG. Som SE bevisst legger opp til. Som gir engasjement. Som gir henne inntekt. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mai 2023 #19302 Del Skrevet 7. mai 2023 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Som SE bevisst legger opp til. Som gir engasjement. Som gir henne inntekt. Som kritikerne biter på. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mai 2023 #19303 Del Skrevet 7. mai 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Som kritikerne biter på. Det ene hadde ikke eksistert uten det andre. Ingen hadde "synset" om helsen hennes om hun ikke hadde fortalt om den. Men det er jo ikke uvanlig at folk med kronisk sykdom tolker alle kroppens reaksjoner som sykdom,selv om det ikke er det. Syns forøvrig det er kynisk å spille på ME-kortet når det passer seg men aldri nevne det ellers,feks når folk stiller spørsmål rundt at hun er "syk" hele tiden. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 7. mai 2023 #19304 Del Skrevet 7. mai 2023 On 5/6/2023 at 1:03 PM, J.. said: Influencere (med fler..) burde virkelig snart lære seg at menneske innehar fler reaksjonsmønster og følelser enn sinne og glede. Man er ikke nødvendigvis "provosert" fordi man lurer på/reagerer på noe. Og Sara,alt er ikke sykdom heller. Det er lov å være sliten uten at man er syk. Hun hadde feber og følte seg dårlig. Jeg får ikke feber fordi om jeg er sliten. Jeg føler meg ikke dårlig fordi om jeg er sliten. Denne Michelle lurte ikke på noe. Det var ingen spørsmålstegn. En helt unødvendig kritisk kommentar, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mai 2023 #19305 Del Skrevet 7. mai 2023 Vinterferie skrev (3 minutter siden): Hun hadde feber og følte seg dårlig. Jeg får ikke feber fordi om jeg er sliten. Jeg føler meg ikke dårlig fordi om jeg er sliten. Feber er et symptom på infeksjon. Etter 5 timer var hun frisk og rask igjen,så det var neppe faktisk feber hun hadde,men en fysisk reaksjon på å være veldig sliten. Som sagt,alt er ikke sykdom. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 7. mai 2023 #19306 Del Skrevet 7. mai 2023 21 hours ago, elskersommer said: Er det ikke sånn at når det merkes reklame så skal det vises godt? Ikke samme farge i ordet reklame som bakgrunnen? Eller tar jeg feil. Lastet ned ett bilde fra Snapchat i dag fordi jeg tenkte og sende det inn også manglende merking. Men så ville jeg sjekke bilder en gang til slik at dette ikke var noe jeg hadde gått glipp av.. å den merkingen der var jammen ikke lett og se🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Så bra at du rapporterer. Det er bra å henvende seg til riktige instanser som har myndighet til å gjøre noe med det. Jeg tror flere av profilene her inne bare klager, uten å gjøre noe med det. Jeg kommer ikke til å melde inn manglende reklame, fordi det ikke irriterer meg. Jeg likte ikke kommentarene om at alkohol ikke går over i morsmelk. Og da reagerte jeg. Ville bare si at jeg synes det er flott at du tar ansvar, ikke bare klager. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 7. mai 2023 #19307 Del Skrevet 7. mai 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Feber er et symptom på infeksjon. Etter 5 timer var hun frisk og rask igjen,så det var neppe faktisk feber hun hadde,men en fysisk reaksjon på å være veldig sliten. Som sagt,alt er ikke sykdom. Du har helt rett. Feber er tegn på infeksjon i kroppen. Har aldri hørt om noe som har hatt 39 i feber, for så å bli frisk etter 5 timer. Det er så dumt at fy. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 7. mai 2023 #19308 Del Skrevet 7. mai 2023 An.onym skrev (4 minutter siden): Du har helt rett. Feber er tegn på infeksjon i kroppen. Har aldri hørt om noe som har hatt 39 i feber, for så å bli frisk etter 5 timer. Det er så dumt at fy. Overdrivelse og løgner som vanlig fra den kanten. At hun ikke ser hvordan hun fremstiller seg er bare helt merkelig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan1ne Skrevet 7. mai 2023 #19309 Del Skrevet 7. mai 2023 An.onym skrev (5 minutter siden): Du har helt rett. Feber er tegn på infeksjon i kroppen. Har aldri hørt om noe som har hatt 39 i feber, for så å bli frisk etter 5 timer. Det er så dumt at fy. 39 i feber er ekstremt mye for en voksen person. Du har helt rett. Er vel kun ved alvorlige infeksjoner man har så høy feber som voksen! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mai 2023 #19310 Del Skrevet 7. mai 2023 Vinterferie skrev (46 minutter siden): Jeg tror flere av profilene her inne bare klager, uten å gjøre noe med det. Er jo dette du sier alle andre ikke skal gjøre - synse,mene,tro. Start med deg selv,da vel. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2023 #19311 Del Skrevet 7. mai 2023 J.. skrev (1 time siden): Feber er et symptom på infeksjon. Etter 5 timer var hun frisk og rask igjen,så det var neppe faktisk feber hun hadde,men en fysisk reaksjon på å være veldig sliten. Som sagt,alt er ikke sykdom. Husk at det var paraceten som hadde kicket inn etter 5 timer 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2023 #19312 Del Skrevet 7. mai 2023 Vinterferie skrev (56 minutter siden): Jeg kommer ikke til å melde inn manglende reklame, fordi det ikke irriterer meg Så da skal disse influencere bare gjøre som de vil når det gjelder merking av innlegg? Skal de ikke gjøre jobben sin riktig slik som du og jeg må? Skal de ikke følge reglene slik som du og jeg må? Å det som er rart er at så fort man skriver her at SE ikke følger lover og regler når det kommer til merking ja da er man sjalu.. at man leter etter feil på bilder. Hvorfor kan ikke disse influencere bare gjøre den enkle jobben der er å merke riktig? 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mai 2023 #19313 Del Skrevet 7. mai 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Så da skal disse influencere bare gjøre som de vil når det gjelder merking av innlegg? Skal de ikke gjøre jobben sin riktig slik som du og jeg må? Skal de ikke følge reglene slik som du og jeg må? Å det som er rart er at så fort man skriver her at SE ikke følger lover og regler når det kommer til merking ja da er man sjalu.. at man leter etter feil på bilder. Hvorfor kan ikke disse influencere bare gjøre den enkle jobben der er å merke riktig? Hun har sagt det flere ganger at det er så "kjipt" å merke all spons/reklame som nettopp det,for da "er jo alt reklame"! Hun sneier innom det idag også på SC,at "hold ut "egenreklame,dere følger tross alt en gründer!" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2023 #19314 Del Skrevet 7. mai 2023 An.onym skrev (1 time siden): Du har helt rett. Feber er tegn på infeksjon i kroppen. Har aldri hørt om noe som har hatt 39 i feber, for så å bli frisk etter 5 timer. Det er så dumt at fy. Jeg hadde selv en meget hektisk jobb før og da mener jeg dager med jobb i 12 timer. Å da mener jeg 12 timer i hardt fysisk arbeid med kun matpause. Det hendte kroppen sa kraftig i fra om dette skjedde over tid men fikk aldri feber. Men vondt i hele kroppen som om det var en kraftig influensa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 7. mai 2023 #19315 Del Skrevet 7. mai 2023 elskersommer skrev (6 minutter siden): Jeg hadde selv en meget hektisk jobb før og da mener jeg dager med jobb i 12 timer. Å da mener jeg 12 timer i hardt fysisk arbeid med kun matpause. Det hendte kroppen sa kraftig i fra om dette skjedde over tid men fikk aldri feber. Men vondt i hele kroppen som om det var en kraftig influensa Sara må lære seg forskjellen på å være sliten og syk. Har lagt merke til at hver gang det er noe, så har hun 39 i feber. Kanskje hun føler det virker mer reelt om hun sier hun har feber. Ikke vet jeg, men det jeg derimot vet er at med så høy feber, da er man syk. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mai 2023 #19316 Del Skrevet 7. mai 2023 Hun sier hun skjermer barna men det gjør hun jo ikke? Hun tar jo imot spons til barnas ting og klær som jo er å bruke barna sine kommersielt og det motsatte av å skjerme de. Hun tjener da mer enn nok til å kjøpe/betale klær/sko til barna sine selv.. For en spøk. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mai 2023 #19317 Del Skrevet 7. mai 2023 elskersommer skrev (16 minutter siden): Jeg hadde selv en meget hektisk jobb før og da mener jeg dager med jobb i 12 timer. Å da mener jeg 12 timer i hardt fysisk arbeid med kun matpause. Det hendte kroppen sa kraftig i fra om dette skjedde over tid men fikk aldri feber. Men vondt i hele kroppen som om det var en kraftig influensa Har du ME? Flere med ME får feber ved PEM...... 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 7. mai 2023 #19318 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) Sharp75! skrev (19 minutter siden): Har du ME? Flere med ME får feber ved PEM...... Anstrengelsesutløst sykdomsfølelse og lang restitusjonstid.. ikke feber og disse løgnene Tandberg strør om seg er ikke noe å heie på. Endret 7. mai 2023 av Sharpa VinterBerg 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. mai 2023 #19319 Del Skrevet 7. mai 2023 Sharp75! skrev (2 timer siden): Som kritikerne biter på. Jeg har ikke bitt på. Men noen gjør det nok. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mai 2023 #19320 Del Skrevet 7. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (7 minutter siden): Anstrengelsesutløst sykdomsfølelse og lang restitusjonstid.. ikke feber og disse løgnene Tandberg strør om seg er ikke noe å heie på. Hold deg til fakta om sykdom i stedet for å synse. Vet om flere som får feber ved PEM. Å komme med fakta om en sykdom som allerede er stigmatiserende, er ikke å heie på SE. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå