Tessa12 Skrevet 6. mai 2023 #19281 Del Skrevet 6. mai 2023 Lill :) skrev (27 minutter siden): Perfekt eksempel på mangelfull merking. Det står jo egenreklame på det bildet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 6. mai 2023 #19282 Del Skrevet 6. mai 2023 FruJohansen skrev (4 timer siden): Hvorfor gir de fem stjerner, når de ikke er fornøyde? Slik er det på Therese lien sine ting og, på bylien sin hjemme side. Masse negative tilbakemeldinger, men de har 5 stjerner🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. mai 2023 #19283 Del Skrevet 6. mai 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Er det ikke sånn at når det merkes reklame så skal det vises godt? Ikke samme farge i ordet reklame som bakgrunnen? Eller tar jeg feil. Lastet ned ett bilde fra Snapchat i dag fordi jeg tenkte og sende det inn også manglende merking. Men så ville jeg sjekke bilder en gang til slik at dette ikke var noe jeg hadde gått glipp av.. å den merkingen der var jammen ikke lett og se🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Det det er ikke bra nok merket, reklamen skal være godt synlig og det er ikke deb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. mai 2023 #19284 Del Skrevet 6. mai 2023 HelloMindy skrev (2 timer siden): Syk og 39 i feber, det er da man går i kjolene sine, selvfølgelig. Viktig å vise mangfold i bruk av klærne også. Får meg til å lure på om disse influenserne har sluttet å gå i vanlige klær, når hun går i kjolene sine vinter som vår, i alle settinger. Akkurat det med å gå kun i kjoler er det mange som gjør,så det blir rar kritikk 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. mai 2023 #19285 Del Skrevet 6. mai 2023 Tessa12 skrev (1 time siden): Det står jo egenreklame på det bildet. Det er ikke synlig nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. mai 2023 #19286 Del Skrevet 6. mai 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Med hvit skrift, på hvit bakgrunn og med liten skriftstørrelse. Fantastisk godt merket!!! Sier du det samme til alle som kritiserer bedrifter for uryddig opptreden og brudd på god forretningsskikk? For det høres ut som en kjip hobby.. Nei bare når jeg e uheldig å dumpe over sånne mennesker som oppfører seg sånn. Heldigvis er de jo i fåtall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. mai 2023 #19287 Del Skrevet 6. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 6. mai 2023 #19288 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Orly skrev (1 time siden): Akkurat det med å gå kun i kjoler er det mange som gjør,så det blir rar kritikk Poenget er jo ikke at hun går i kjoler? Hun må veldig gjerne gå i hva som helst for min del, året rundt, men det er merkelig for meg når det er én type kjole - hennes kjole(r) nærmest hele tiden, også når man er syk. Viktig å ikke miste tid for egenreklame i noen som helst setting, også det man ikke merker. Du må gjerne syns det er rar kritikk, men jeg syns det er rart man gjør alt i plagget man selger, som om man ikke eier annet. Endret 6. mai 2023 av HelloMindy La til siste setning. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 6. mai 2023 #19289 Del Skrevet 6. mai 2023 Det som er påfallende er jo det jeg antar er den bevisste bruken av kjoler som kommer innen rimelig tid HELE TIDEN! Nå kommer vi kun til å se denne strandkjolen. Bra er det, for ved første øyekast var jeg ready to buy! Ved neste øyekast, så ser en hvor dårlig kvalitet det er. Så jada, dette er umerket reklame på speed eller noe sånt. Ser jo ikke ut. 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermegåsa Skrevet 6. mai 2023 #19290 Del Skrevet 6. mai 2023 Kunne i det minste tatt på seg pysjen sin og reklamert for den som syk?😉 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 6. mai 2023 #19291 Del Skrevet 6. mai 2023 elskersommer skrev (5 timer siden): Er det ikke sånn at når det merkes reklame så skal det vises godt? Ikke samme farge i ordet reklame som bakgrunnen? Eller tar jeg feil. Lastet ned ett bilde fra Snapchat i dag fordi jeg tenkte og sende det inn også manglende merking. Men så ville jeg sjekke bilder en gang til slik at dette ikke var noe jeg hadde gått glipp av.. å den merkingen der var jammen ikke lett og se🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Legger mer merke til at hun står på skrå foran speilet for å virke slankere, enn den reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 6. mai 2023 #19292 Del Skrevet 6. mai 2023 Sprite skrev (1 time siden): Buhu😂 Når bedriften ikke klarer å skille mellom privat og bedrift,hvorfor skal vi? Veldig godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. mai 2023 #19293 Del Skrevet 6. mai 2023 Nillani skrev (22 minutter siden): Ja for disse influenserdamene tåler jo ikke kritikk eller kritiske spørsmål.. De skal kun ha ros og hjerter, hvis ikke blir de meget fornærmet vettu.. fy f... for noen typer. Sara er ekstrem der å. Bedreviter og høy på seg selv.. Min erfaring er at SE fint tåler konstruktiv kritikk, jeg har skrevet til henne flere ganger og hatt fine dialoger med henne selv om vi har vært uenige. Men de som hun innimellom legger ut, er langt unna konstruktiv kritikk spør du meg. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 6. mai 2023 #19294 Del Skrevet 6. mai 2023 J.. skrev (10 timer siden): Influencere (med fler..) burde virkelig snart lære seg at menneske innehar fler reaksjonsmønster og følelser enn sinne og glede. Man er ikke nødvendigvis "provosert" fordi man lurer på/reagerer på noe. Og Sara,alt er ikke sykdom heller. Det er lov å være sliten uten at man er syk. Ikke uvanlig at noen med ME kan få reaksjon med forhøyet temperatur etter en stressende periode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 6. mai 2023 #19295 Del Skrevet 6. mai 2023 Japp skrev (42 minutter siden): Ikke uvanlig at noen med ME kan få reaksjon med forhøyet temperatur etter en stressende periode. 39 i temp hos voksne er nokså høy feber. Spesielt som i dette tilfellet, hvor hun våknet med feber på 39. Vil tro de færreste av oss hadde orket tanken på sminke, bilder og x antall klesskift. Imponerende? Eller er vi atter en gang vitne til en aldri så liten overdrivelse... 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 7. mai 2023 #19296 Del Skrevet 7. mai 2023 An.onym skrev (6 timer siden): 39 i temp hos voksne er nokså høy feber. Spesielt som i dette tilfellet, hvor hun våknet med feber på 39. Vil tro de færreste av oss hadde orket tanken på sminke, bilder og x antall klesskift. Imponerende? Eller er vi atter en gang vitne til en aldri så liten overdrivelse... er nok en vanlig overdrivelse tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 7. mai 2023 #19297 Del Skrevet 7. mai 2023 An.onym skrev (8 timer siden): 39 i temp hos voksne er nokså høy feber. Spesielt som i dette tilfellet, hvor hun våknet med feber på 39. Vil tro de færreste av oss hadde orket tanken på sminke, bilder og x antall klesskift. Imponerende? Eller er vi atter en gang vitne til en aldri så liten overdrivelse... Det er godt mulig det er en overdrivelse, men uansett er det ikke uvanlig at folk med ME kan oppleve slike ting. Det kan også være svingninger av det gjennom døgnet, så man kan føle seg bedre utpå dag enn hva man var da man våknet. Jeg vet ikke hva som stemmer med SE, men forklarer generelt at det hun beskriver ikke er uvanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mai 2023 #19298 Del Skrevet 7. mai 2023 Japp skrev (10 timer siden): Ikke uvanlig at noen med ME kan få reaksjon med forhøyet temperatur etter en stressende periode. Ikke uvanlig at man rett og slett er sliten etter en hard periode,heller. Rett etter sykdom snappen var det jo mer jobb og soling,så var neppe så ille. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. mai 2023 #19299 Del Skrevet 7. mai 2023 Tråden er rydder for krenkende innlegg med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mai 2023 #19300 Del Skrevet 7. mai 2023 Japp skrev (2 timer siden): Det er godt mulig det er en overdrivelse, men uansett er det ikke uvanlig at folk med ME kan oppleve slike ting. Det kan også være svingninger av det gjennom døgnet, så man kan føle seg bedre utpå dag enn hva man var da man våknet. Jeg vet ikke hva som stemmer med SE, men forklarer generelt at det hun beskriver ikke er uvanlig. Helt rett det du sier @Japp og hun sa jo også hun hadde en smell i påsken (tror jeg det var), altså hun er ikke frisk fra ME. Så vi vet ingenting. Det er kun SE som vet. Alt annet blir synsing her på KG. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå