Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Lily Of the Valley
Bjørkstussen skrev (12 timer siden):

Bare jeg som blir bekymret over den føflekken bak på ryggen hennes? Altså fra snap reklamen ang bikini?

om det er nevnt før bet ikke jeg, men den føflekken burde absolutt sjekkes hvis ikke den er sjekket. 
ikke noe hets, bare en bekymring 

Syns den så rimelig vanlig ut. Minner om nr. 2 under «normal». Alltids greit med en sjekk, men viktig å ikke bli hysterisk.IMG_3908.thumb.png.ca411a34ab4860eb148f902fbbf69d40.png

kilde: http://melanom.no/melanom-foeflekkreft/diagnostisering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sprite
Snublefot62 skrev (13 timer siden):

Ganske så direkte tilbakemelding nå på Careless sin fb side. Kunde som får en bh som rakner i sømmene og butikken tilbydde kun en ny i annen farge - med tilbud om å kjøpe ny truse i samme farge som bh. Butikken skulle dekke frakt.

Skammelig frekt. Det er i strid med forbrukerkjøpsloven og råtten kundeservice. Håper flere leser disse anmeldelsene.

Tilbud om å kjøpe ny truse ja. Wow. Så utrolig generøst av dem. 

Seriøst,HVORFOR støtter folk dette idiotiske firmaet med denne IDIOTISKE personen i front?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet på Discord.. Hvor er mangfoldet hun snakker om? Forskjellen er kun vekt og alle modellene er etnisk norske.... Jeg tittet på grunn av den kommentaren, innom careless sin side. Og jeg finner bare ei nydelig dame av farge. Egentlig vet jeg ikke om jeg er lei meg på grunn av mangel på mangfold, eller det faktum at det ikke gikk opp for meg før jeg leste kommentaren på Discord.. uansett. Nå er det det eneste jeg ser mangel på mangfold 🤦🏻‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kathyzz skrev (10 minutter siden):

Som skrevet på Discord.. Hvor er mangfoldet hun snakker om? Forskjellen er kun vekt og alle modellene er etnisk norske.... Jeg tittet på grunn av den kommentaren, innom careless sin side. Og jeg finner bare ei nydelig dame av farge. Egentlig vet jeg ikke om jeg er lei meg på grunn av mangel på mangfold, eller det faktum at det ikke gikk opp for meg før jeg leste kommentaren på Discord.. uansett. Nå er det det eneste jeg ser mangel på mangfold 🤦🏻‍♀️

Syns ikke det viser mangfold ift ulike kroppstyper heller,jeg.

Nesten alle modellene er store,hva er mangfold med det,hvis Careless er for alle..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Syns ikke det viser mangfold ift ulike kroppstyper heller,jeg.

Nesten alle modellene er store,hva er mangfold med det,hvis Careless er for alle..

Absolutt. Det finnes mange former på oss kvinner og ikke så mange av de er representert sånn egentlig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malya

Var det ikke Sara som sa hun hadde svart truse under kjolene, og at de ikke var gjennomsiktige? 

Kilde: Anmeldelser fra kunder, Careless.no.

IMG_6762.jpeg

IMG_6763.jpeg

IMG_6764.jpeg

IMG_6765.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malya skrev (11 minutter siden):

Var det ikke Sara som sa hun hadde svart truse under kjolene, og at de ikke var gjennomsiktige? 

IMG_6762.jpeg

IMG_6763.jpeg

IMG_6764.jpeg

IMG_6765.jpeg

Kjemikalie lukten de klager på,er som oftest noe fabrikken "dynker" klærne med før shipping,for å unngå skadedyr på produktene.

Men dette gjøres kun hos "jalla" fabrikker..

Derfor det ofte stinker både diesel og det som verre er av feks Wish produkter..

• Liker 8
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de butikk ansatte hadde fått hver sin kjole som uniform,hvorpå én av de hadde valgt å ha singlet under kjolen for å dekke seg til litt mer (virket det som),da den er veldig utringet.

Den er liksom så teltaktig og tildekket,men dypt utringet,samme er alle bikiniene.

Det er liksom ingen variasjon der heller.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influencere (med fler..) burde virkelig snart lære seg at menneske innehar fler reaksjonsmønster og følelser enn sinne og glede.

Man er ikke nødvendigvis "provosert" fordi man lurer på/reagerer på noe.

Og Sara,alt er ikke sykdom heller.

Det er lov å være sliten uten at man er syk.

Screenshot_20230506_130109_Snapchat.jpg

Endret av J..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (13 timer siden):

Veldig enig i det. De gangene jeg har valgt å ta et glass vin har jeg valgt å avstå fra amming noen timer etter det.

Altså, folk må da få lov til å synes bikinine er fine uten å bli ledd av! 

elskersommer skrev (12 timer siden):

Må si meg enig

Jeg synes også ett par av bh som hun har er veldig fine. Men jeg kjøper de ikke

Men vi må kunne like de uten at noen nærmest mener at vi da ikke kan tilføre denne tråden noe

Var det det jeg mente med ironi tenker dere? Altså, jeg synes ikke det hun selger er pent, men der er vi alle forskjellige. Men å håpe at hun skal åpne flere butikker, når dama driver med så mye rart synes jeg er vannvittig. Hun må først slutte med skjult reklame, ha kvalitet på produktene sine, svindel og lureri. Derfor tenker jeg det er ironi når folk har lyst til å støtte denne galskapen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (15 minutter siden):

Influencere (med fler..) burde virkelig snart lære seg at menneske innehar fler reaksjonsmønster og følelser enn sinne og glede.

Sånn går det når en bretter ut om sykdom i salgskanalene.. Hallo, selvinnsikten ringer.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Var det det jeg mente med ironi tenker dere? Altså, jeg synes ikke det hun selger er pent, men der er vi alle forskjellige. Men å håpe at hun skal åpne flere butikker, når dama driver med så mye rart synes jeg er vannvittig. Hun må først slutte med skjult reklame, ha kvalitet på produktene sine, svindel og lureri. Derfor tenker jeg det er ironi når folk har lyst til å støtte denne galskapen. 

Det er snodige greier at noe støtter dette mennesket som lyver i egne salgskanaler og henger ut samboeren samt eksponerer unger. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malya skrev (1 time siden):

IMG_6762.jpeg

IMG_6763.jpeg

IMG_6764.jpeg

IMG_6765.jpeg

Hvorfor gir de fem stjerner, når de ikke er fornøyde? 

• Liker 14
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
FruJohansen skrev (23 minutter siden):

Det gir ingen mening  🤷‍♀️

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malya
FruJohansen skrev (25 minutter siden):

Det har det blitt stilt spørsmål om flere ganger. Dårlige anmeldelser, men 5 stjerner. Slik har det vært på alt Sara selger. Første gang jeg la merke til det var med Sapatos skoene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (1 time siden):

Det er jo ikke urimelig å kommentere at det er mye sykdom på hennes kanaler. Det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lill :) skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke urimelig å kommentere at det er mye sykdom på hennes kanaler. Det er det. 

Helt enig.

Men å si at folk blir "provosert" fordi de stiller spørsmål blir for dumt.

Tror også Sara kaller alt sykdom,til og med ting som er helt normalt.

Man kan være sliten uten at det er sykdom og man kan gjerne føle seg litt "tom" etter en periode med stress,det er ikke sykdom.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk og 39 i feber, det er da man går i kjolene sine, selvfølgelig. Viktig å vise mangfold i bruk av klærne også. Får meg til å lure på om disse influenserne har sluttet å gå i vanlige klær, når hun går i kjolene sine vinter som vår, i alle settinger. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at når det merkes reklame så skal det vises godt? Ikke samme farge i ordet reklame som bakgrunnen? Eller tar jeg feil.

Lastet ned ett bilde fra Snapchat i dag fordi jeg tenkte og sende det inn også manglende merking. Men så ville jeg sjekke bilder en gang til slik at dette ikke var noe jeg hadde gått glipp av.. å den merkingen der var jammen ikke lett og se🙈

Bilde fra SE sin Snapchat Screenshot_2023-05-06-15-38-36-779_com.snapchat.android.thumb.jpg.ebc4c3b53541d5fbe3892fb173d6fce7.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Er det ikke sånn at når det merkes reklame så skal det vises godt? Ikke samme farge i ordet reklame som bakgrunnen? Eller tar jeg feil.

Lastet ned ett bilde fra Snapchat i dag fordi jeg tenkte og sende det inn også manglende merking. Men så ville jeg sjekke bilder en gang til slik at dette ikke var noe jeg hadde gått glipp av.. å den merkingen der var jammen ikke lett og se🙈

Bilde fra SE sin Snapchat Screenshot_2023-05-06-15-38-36-779_com.snapchat.android.thumb.jpg.ebc4c3b53541d5fbe3892fb173d6fce7.jpg

Perfekt eksempel på mangelfull merking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...