Gjest LudaLi Skrevet 12. mars 2023 #15881 Skrevet 12. mars 2023 Fru G skrev (43 minutter siden): All denne meningsløse snappingen gir jo mening nå. Det gir PENGER i kassa. Jo flere snapper, jo mere gryn. Tenkte akkurat det samme. Nå har vi fått svar på det. Cha-ching🤑
elskersommer Skrevet 12. mars 2023 #15882 Skrevet 12. mars 2023 Fru G skrev (48 minutter siden): All denne meningsløse snappingen gir jo mening nå. Det gir PENGER i kassa. Jo flere snapper, jo mere gryn. Så hun tjener på hver snapp hun sender? 4
Gjest LudaLi Skrevet 12. mars 2023 #15883 Skrevet 12. mars 2023 Det er nok derfor hun snapper så mye mens hun ammer da. Lett tjente penger når man får betalt for hver reklame som blir vist. Den snappingen har vel eskalert siste tiden.
Gjest LudaLi Skrevet 12. mars 2023 #15884 Skrevet 12. mars 2023 (endret) elskersommer skrev (4 minutter siden): Så hun tjener på hver snapp hun sender? For hver reklame som blir vist får hun en sum, selv om følgerne trykker seg forbi reklamen. Mente hun sa at det kommer reklame hver 7 eller 8 snap. Den siste tiden har folk telt 30-40 snap bare mens hun sitter å gir babyen sin mat Endret 12. mars 2023 av Mamak
J.. Skrevet 12. mars 2023 #15885 Skrevet 12. mars 2023 elskersommer skrev (3 minutter siden): Så hun tjener på hver snapp hun sender? Nei. På storyen hennes (å andre influencere..) vises det korte reklamesnutter midt i snapstoryen hennes. Per 7 snap hun selv poster,dukker det opp en reklamefilm. Denne filmen inneholder affilatelenker,trykker du på lenken for å kjøpe produktet fra reklamen,tjener både influenceren og SC en viss % på kjøpet ditt. Er samme greia på IG og på blogger i sin tid,men nå på SC.
Gjest Fru G Skrevet 12. mars 2023 #15886 Skrevet 12. mars 2023 elskersommer skrev (4 minutter siden): Så hun tjener på hver snapp hun sender? Flere snapper, mer reklame. Da skal jeg prøve å styre min nysgjerrighet og ikke klikke på sc. Går vel ikke glipp av så mye.
elskersommer Skrevet 12. mars 2023 #15887 Skrevet 12. mars 2023 Mamak skrev (15 minutter siden): For hver reklame som blir vist får hun en sum, selv om følgerne trykker seg forbi reklamen. Mente hun sa at det kommer reklame hver 7 eller 8 snap. Den siste tiden har folk telt 30-40 snap bare mens hun sitter å gir babyen sin mat Det var da teit..
elskersommer Skrevet 12. mars 2023 #15888 Skrevet 12. mars 2023 J.. skrev (14 minutter siden): Nei. På storyen hennes (å andre influencere..) vises det korte reklamesnutter midt i snapstoryen hennes. Per 7 snap hun selv poster,dukker det opp en reklamefilm. Denne filmen inneholder affilatelenker,trykker du på lenken for å kjøpe produktet fra reklamen,tjener både influenceren og SC en viss % på kjøpet ditt. Er samme greia på IG og på blogger i sin tid,men nå på SC. Men hvis jeg ikke trykker på de aktuelle reklamene? Tjener hun penger da også? 1
J.. Skrevet 12. mars 2023 #15889 Skrevet 12. mars 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Men hvis jeg ikke trykker på de aktuelle reklamene? Tjener hun penger da også? Ja. Hun tjener bare mer om du kjøper. Betalt får hun uansett. X pers har sett x reklamer = x kroner tjent. Desto lenger story per dag hun lager = fler reklamer = mer penger tjent. 1 6
Trøndelag84 Skrevet 12. mars 2023 #15890 Skrevet 12. mars 2023 Man kan skjule fra feeden på SC hvem man ikke vil se. Det har jeg gjort med SaraE og flere andre jeg kjente irriterte meg. Så godt de ikke dukker opp 😊 5 3
Mio-lio Skrevet 12. mars 2023 #15891 Skrevet 12. mars 2023 Mulig noen har sendt dette før. Klarer ikke følge med på disse 20 sidene som skrives her daglig. Men kom over disse nå. Så å si identiske til de nye Careless kjolene. Til å med printe på kjolene er vel helt like ? 3 1
J.. Skrevet 12. mars 2023 #15892 Skrevet 12. mars 2023 Mio-lio skrev (16 minutter siden): Mulig noen har sendt dette før. Klarer ikke følge med på disse 20 sidene som skrives her daglig. Men kom over disse nå. Så å si identiske til de nye Careless kjolene. Til å med printe på kjolene er vel helt like ? Identisk er å overdrive.. Men all fast fashion er jo samme smørja. (Gul er NAKD,fersken er Careless...) 1
elskersommer Skrevet 12. mars 2023 #15893 Skrevet 12. mars 2023 J.. skrev (46 minutter siden): Ja. Hun tjener bare mer om du kjøper. Betalt får hun uansett. X pers har sett x reklamer = x kroner tjent. Desto lenger story per dag hun lager = fler reklamer = mer penger tjent. Ok.. så hun melker da denne barseltiden for alt det er verdt og dvs at hun tjener penger på den lille😞😞 4 7
J.. Skrevet 12. mars 2023 #15894 Skrevet 12. mars 2023 elskersommer skrev (3 minutter siden): Ok.. så hun melker da denne barseltiden for alt det er verdt og dvs at hun tjener penger på den lille😞😞 Jepp....! 2
Mio-lio Skrevet 12. mars 2023 #15895 Skrevet 12. mars 2023 J.. skrev (39 minutter siden): Identisk er å overdrive.. Men all fast fashion er jo samme smørja. (Gul er NAKD,fersken er Careless...) Tenkte mere på at disse to kjolene var ekstremt like. Det hvite å gule mønstre på den andre kjolen er også ekstremt lik noe fra den nye bikini linja hub driver med nå. 5
pukka Skrevet 12. mars 2023 #15896 Skrevet 12. mars 2023 Det er ærlig talt ikke mye som er likt her? 🙈Ermene er helt forskjellige - Careless har smock/vaffelstrikk i hele midjen mens NAKD kun har det i ryggen. Ryggene er ellers også helt forskjellige hvor Careless er dekkende mens NAKD er ganske åpen og har knyting i nakken. Samme med utringningen og printet - helt ulike. Lengden ser heller ikke lik ut, Careless er fotsid mens NAKD ser mer ut som ankellengde. Det eneste jeg ser som er noenlunde likt er fargen om man ser dem på avstand? 13 4
Gjest Fru G Skrevet 12. mars 2023 #15897 Skrevet 12. mars 2023 Kjoler som er laget av 100% polyester til tusenlappen. Det er materiale som er laget av plast. Miljøversting innen klesproduksjon. Hvorfor snakke om miljø og bærekraft?
Mio-lio Skrevet 12. mars 2023 #15898 Skrevet 12. mars 2023 pukka skrev (41 minutter siden): Det er ærlig talt ikke mye som er likt her? 🙈Ermene er helt forskjellige - Careless har smock/vaffelstrikk i hele midjen mens NAKD kun har det i ryggen. Ryggene er ellers også helt forskjellige hvor Careless er dekkende mens NAKD er ganske åpen og har knyting i nakken. Samme med utringningen og printet - helt ulike. Lengden ser heller ikke lik ut, Careless er fotsid mens NAKD ser mer ut som ankellengde. Det eneste jeg ser som er noenlunde likt er fargen om man ser dem på avstand? Nei ser at de ikke ligner når man fikk de så nære. Så de bare på avstand å da syntes jeg printe og fargen så veldig likt ut.
Bibbi_ Skrevet 12. mars 2023 #15899 Skrevet 12. mars 2023 Fru G skrev (41 minutter siden): Kjoler som er laget av 100% polyester til tusenlappen. Det er materiale som er laget av plast. Miljøversting innen klesproduksjon. Hvorfor snakke om miljø og bærekraft? Skulle ikke hun bli bærekraftig etter nyttår? Eller husker jeg feil? 4 1
hvitsky Skrevet 12. mars 2023 #15900 Skrevet 12. mars 2023 Mio-lio skrev (1 time siden): Tenkte mere på at disse to kjolene var ekstremt like. Det hvite å gule mønstre på den andre kjolen er også ekstremt lik noe fra den nye bikini linja hub driver med nå. Vil også si mye som er totalt ulikt her. Flott kjole men ligner på mye som allerede finnes. Kjedelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå