Exkt Skrevet 11. mars 2023 #15841 Skrevet 11. mars 2023 J.. skrev (10 minutter siden): Tenkte det samme. Ja, dette er eg 100% sikker på at ho har nekta for. Så her lyger ho. 4 7
J.. Skrevet 11. mars 2023 #15842 Skrevet 11. mars 2023 Morsomt med alle "kloke hoder" som stemmer i om at affilatelenker må til for at SC skal "klare å vokse" og at de inntil nå har "vært i etableringsfasen". Har folk sovet i timen eller er de bare dumme? SC ble etablert i 2011 i LA,USA og slapp i Norge i 2013,altså for 10 år siden. SC har vært velatablert lenge og er god for flere milliarder. Affilatelenker er bare enda mer gullmynter i kassa,både for app-utvikleren,aksjeeiere og de med offentlig konto som da får lov til å bruke arbeidsberkøtyene til appen. Kan ikke annet enn å le. Så bra både Sara og SC kan håve inn ekstra kroner,det trenger de jo.. 9 2
J.. Skrevet 11. mars 2023 #15843 Skrevet 11. mars 2023 Exkt skrev (2 minutter siden): Ja, dette er eg 100% sikker på at ho har nekta for. Så her lyger ho. Du har helt rett. De var jo til og med i storslått bloggerlunsj for å forklares hvordan dette funket! 2 3
Gjest Kattedama Skrevet 11. mars 2023 #15844 Skrevet 11. mars 2023 (endret) Vegglampe skrev (1 time siden): Anbefaler å se yummymummy sin story på snap. Da gir det mer mening hva vedkommende mener. Sara E forsvarer bruken av snap sine reklamer og inntekten det gir. Jeg har ikke Snap, men ser hva du har skrevet i YM tråden. Endret 11. mars 2023 av Lill :)
Hjertestein Skrevet 11. mars 2023 #15845 Skrevet 11. mars 2023 Vegglampe skrev (1 time siden): Anbefaler å se yummymummy sin story på snap. Da gir det mer mening hva vedkommende mener. Sara E forsvarer bruken av snap sine reklamer og inntekten det gir. Leste kommentaren din. Jeg syntes jeg så Sara sin snap nå isted, der hun sa at reklamen som kom mellom snappene var ikke noe hun styrte, men at reklamene kom utifra hva man feks googler. Eller misforstod jeg noe? Hos Sara fikk jeg opp vita. Har faktisk aldri søkt på vita. 3 2
Gjest Juhu25 Skrevet 11. mars 2023 #15846 Skrevet 11. mars 2023 Hjertestein skrev (43 minutter siden): Leste kommentaren din. Jeg syntes jeg så Sara sin snap nå isted, der hun sa at reklamen som kom mellom snappene var ikke noe hun styrte, men at reklamene kom utifra hva man feks googler. Eller misforstod jeg noe? Hos Sara fikk jeg opp vita. Har faktisk aldri søkt på vita. Reklame kommer ikke utifra hva vi googler eller handler på nette . Hver gang jeg ser henne snap eller BH får jeg flipp flopp skoa som hun og BH kan ikke leve uten , spesielt i graviditet liksom . Har ikke googlet de en eneste gang eller sett på
Bellabellee Skrevet 11. mars 2023 #15847 Skrevet 11. mars 2023 Juhu25 skrev (11 minutter siden): Reklame kommer ikke utifra hva vi googler eller handler på nette . Hver gang jeg ser henne snap eller BH får jeg flipp flopp skoa som hun og BH kan ikke leve uten , spesielt i graviditet liksom . Har ikke googlet de en eneste gang eller sett på Jeg får Clas Ohlson og DnB reklame opp hele tiden, innimellom finn. Tror ho måtte skifte tema nu, både ho og Lien, snakke om andre ting enn hverdagen dems. Sett folk her skrive de er lei av hva de snapper om, det samme dag ut og dag inn 2 1
Egvilværeanonym Skrevet 12. mars 2023 #15848 Skrevet 12. mars 2023 Må si meg skuffet over valget om å fortsette med reklame. Det er mildt sagt forferdelig irriterende, og for hva..? Så de kan få enda mer penger..? 🥲🙈 Nei vet du hva.. Lyst å bare avfølge henne right this moment. 9 8
Hjertestein Skrevet 12. mars 2023 #15849 Skrevet 12. mars 2023 Egvilværeanonym skrev (3 timer siden): Må si meg skuffet over valget om å fortsette med reklame. Det er mildt sagt forferdelig irriterende, og for hva..? Så de kan få enda mer penger..? 🥲🙈 Nei vet du hva.. Lyst å bare avfølge henne right this moment. Mye vil ha mer. 6
Kråkapåbygda Skrevet 12. mars 2023 #15850 Skrevet 12. mars 2023 Hjertestein skrev (1 time siden): Mye vil ha mer. Ja mye vil ha mere, og lyver så det renner. Jeg HATER den reklamen og det er iallefall ikke noe jeg har googlet som dukker opp hos meg.... i går rant begeret over og jeg avfulgte både Sara Emilie og Therese.... skjønner at de skal tjene penger på dette, men jeg vil ikke lyves til 12 3
Sol Rampelyset Skrevet 12. mars 2023 #15851 Skrevet 12. mars 2023 Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Minner om at det er regelbrudd å diskutere barnas helse, gi de kallenavn (inkludert forbokstav) og barns følelsesliv. Sol, admin.
Gjest Fru G Skrevet 12. mars 2023 #15852 Skrevet 12. mars 2023 Exkt skrev (9 timer siden): Ja, dette er eg 100% sikker på at ho har nekta for. Så her lyger ho. Ja, både hun og Lien sa at dette styrte de ikke og de tjente ikke noe på det.
HelloMindy Skrevet 12. mars 2023 #15853 Skrevet 12. mars 2023 (endret) Jeg syns det er litt utrolig hvordan hun sitter og ammer, og skal forsvare at hun bevisst velger å la reklamene være på. Det er kun for å spille på følgernes følelser. Argumentasjonen hennes er også preget av at hun ror for å finne best mulig argumenter, men det er bare meg, meg, og meg, uten at hun er ærlig og sier det rett ut: «Jeg lar reklamene være på fordi det gir penger». Snap ferdig. Det hadde vært nok. Men hun roter seg inn i en argumentasjonsrekke om både seg selv som kan si nei til samarbeid nå og stakkars Snapchat, og et sted i mellom rører babyen på seg og lager lyd så hun ser hengivende ned på den, og jeg får personlig følelsen av at hun tenker «ikke nå, vennen». «Han sover». Det er et forsøk på å prøve overbevise hvorfor vi skal bli utsatt for mer reklame så hun kan få mer penger. Forskjellen mellom å velge mellom samarbeid og tilfeldig reklame, er som hun selv sier, i oversatt betydning, at hun har ingen kontroll på hva som vises i kanalene sine, og hun trenger ikke jobbe for å lage content som gir penger. Det genererer tydeligvis nok penger til at hun gidder prøve overbevise - at dette er så sykt bra, folkens! Endret 12. mars 2023 av HelloMindy La til at det var lyd og kommentar til oss om at babyen sover når den lagde lyd og beveget seg. 7 3
Gjest LudaLi Skrevet 12. mars 2023 #15854 Skrevet 12. mars 2023 Camilla_s skrev (18 timer siden): Hvis dere oppriktig mener at det Sara driver med er omsorgssvikt, så håper jeg for guds skyld at dere har sendt inn bekymringsmelding til barnevernet 😊 Lill skrev (17 timer siden): Dytter denne da det er mye persondebatt i tråden, selv om SE velger å eksponere mindreårig så har barn et sterkere vern på KG. De har altså et sterkere vern på et anonymt forum enn hos egne foreldre sine salgskanaler. Ja det er så spesielt det. Foreldrene gjør akkurat hva de vil og deler detaljert om seg selv og barna sine. Kritiseres det her, blir det moderert bort
Gjest LudaLi Skrevet 12. mars 2023 #15855 Skrevet 12. mars 2023 Exkt skrev (10 timer siden): Ho sa for litt siden at ho ikke tjener penger på snap reklamene. Therese Lien kjeftet på de som sa influencere tjener penger på dette. Nå sier Sara at ho aldri har nektet for at ho tjener penger på reklamen. Men jo Sara, det har du sagt! Hun sa at dette ikke var noe de kom til å tjene penger på når Snapchat begynte med dette. Men der ser man altså hvor mye løgn hun farer med og hvor lite pålitelig hun er. Løgn og bedrag
Gjest LudaLi Skrevet 12. mars 2023 #15856 Skrevet 12. mars 2023 HelloMindy skrev (1 time siden): Jeg syns det er litt utrolig hvordan hun sitter og ammer, og skal forsvare at hun bevisst velger å la reklamene være på. Det er kun for å spille på følgernes følelser. Argumentasjonen hennes er også preget av at hun ror for å finne best mulig argumenter, men det er bare meg, meg, og meg, uten at hun er ærlig og sier det rett ut: «Jeg lar reklamene være på fordi det gir penger». Snap ferdig. Det hadde vært nok. Men hun roter seg inn i en argumentasjonsrekke om både seg selv som kan si nei til samarbeid nå og stakkars Snapchat, og et sted i mellom rører babyen på seg og lager lyd så hun ser hengivende ned på den, og jeg får personlig følelsen av at hun tenker «ikke nå, vennen». «Han sover». Det er et forsøk på å prøve overbevise hvorfor vi skal bli utsatt for mer reklame så hun kan få mer penger. Forskjellen mellom å velge mellom samarbeid og tilfeldig reklame, er som hun selv sier, i oversatt betydning, at hun har ingen kontroll på hva som vises i kanalene sine, og hun trenger ikke jobbe for å lage content som gir penger. Det genererer tydeligvis nok penger til at hun gidder prøve overbevise - at dette er så sykt bra, folkens! ‼️💯
Sol Rampelyset Skrevet 12. mars 2023 #15857 Skrevet 12. mars 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Rosa Sitron Skrevet 12. mars 2023 #15858 Skrevet 12. mars 2023 12 hours ago, Exkt said: Ho sa for litt siden at ho ikke tjener penger på snap reklamene. Therese Lien kjeftet på de som sa influencere tjener penger på dette. Nå sier Sara at ho aldri har nektet for at ho tjener penger på reklamen. Men jo Sara, det har du sagt! Ja, det har hun. Men tror til hennes forsvar at hun ikke visste hvordan det fungerte i starten. Men det burde hun være åpen om nå. Greit nok at hun vil tjene penger på det, men ikke skyld på SC. 3
Exkt Skrevet 12. mars 2023 #15859 Skrevet 12. mars 2023 Rosa Sitron skrev (1 minutt siden): Ja, det har hun. Men tror til hennes forsvar at hun ikke visste hvordan det fungerte i starten. Men det burde hun være åpen om nå. Greit nok at hun vil tjene penger på det, men ikke skyld på SC. Ho fikk kommentarer på dette i går. Hvor ho svarte "Det har eg aldri sagt" (at ho ikke tjener penger på reklamene). 1 12
Rosa Sitron Skrevet 12. mars 2023 #15860 Skrevet 12. mars 2023 11 hours ago, Hjertestein said: Leste kommentaren din. Jeg syntes jeg så Sara sin snap nå isted, der hun sa at reklamen som kom mellom snappene var ikke noe hun styrte, men at reklamene kom utifra hva man feks googler. Eller misforstod jeg noe? Hos Sara fikk jeg opp vita. Har faktisk aldri søkt på vita. Du misforsto ikke, men hun har kanskje misforstått. Reklamene er "personlige". Dvs det er en algoritme som velger reklame for deg og for meg. Mannen min og jeg får ulike reklamer, for vi søker på ulike ting , følger ulike kanaler osv, men begge fikk reklame for charterreiser da vi bestilte ferier. Noen ganger bommer algoritmene, tror f.eks at jeg er gravid fordi jeg er kvinne i rett alder, andre ganger full treff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå