Viki6 Skrevet 9. mars 2023 #15721 Skrevet 9. mars 2023 Yesohyes skrev (3 minutter siden): Dette synes jeg var under beltestedet. Mener du dette? Jeg skriver ikke mange innlegg her inne, og de jeg har skrevet er veldig tydelige på at jeg ikke er en tilhenger av bedriften hennes i det hele tatt. Det er ingenting ved den som appellerer til meg. Men, å si at hun har klaget over babyen sin siden dag én, er ingenting annet enn ren løgn. Ja hun klaget og søyt gjennom hele svangerskapet, og overdriver alt. Bruker alltid enorme ord som 《KRAFTIGE》, 《LIVSTRUENDE》, 《HEFTIGE》 osv. Flaut. Men at hun har klaget over babyen sin har jeg ikke sett. Hun gir uttrykk for forskjellige tanker og følelser rundt første del av barseltiden og hva som skjer osv. Men -klage på babyen sin-, det gjør hun aldeles ikke, og jeg synes du bør trekke den tilbake. Drittekkel kommentar!🤮 Ikke jeg som skrev den kommentaren. Hun klager ikke akkurat på babyen, kanskje. Men hun klager over at hun ikke får tatt unna jobb, der hun sitter med en to uker gammel baby. Og babyens far prioriterer å jobbe 12-timersdager med en nyfødt i hus. Disse to må jo totalt mangle evner til planlegging og prioritering. Forferdelig trist 15 3
Yesohyes Skrevet 9. mars 2023 #15722 Skrevet 9. mars 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Jepp. Ja vel. Det greier jeg ikke å forstå. 1
J.. Skrevet 9. mars 2023 #15723 Skrevet 9. mars 2023 Yesohyes skrev (Akkurat nå): Ja vel. Det greier jeg ikke å forstå. Ok. 6
Yesohyes Skrevet 9. mars 2023 #15724 Skrevet 9. mars 2023 Viki6 skrev (Akkurat nå): Ikke jeg som skrev den kommentaren. Hun klager ikke akkurat på babyen, kanskje. Men hun klager over at hun ikke får tatt unna jobb, der hun sitter med en to uker gammel baby. Og babyens far prioriterer å jobbe 12-timersdager med en nyfødt i hus. Disse to må jo totalt mangle evner til planlegging og prioritering. Forferdelig trist Jeg er enig i at det er merkelige valg sånn helt innpå fødsel. Han fikk jo to uker, og det burde hun i det minste klart å presse inn ved å planlegge godt i forkant. Så er enig i det. Og selvom jeg på ingen måte forstår at man klarer å velge bort permisjonen sin, så respekterer jeg det likevel. En pappa er like god for barnet som en mor. Så er vel heller det at hun velger det selv, jeg ikke greier å sette meg inn i. At han får den er bare fint. Er jo ikke alt en kan forstå, så er fint og kunne drøfte det med andre.
Yesohyes Skrevet 9. mars 2023 #15725 Skrevet 9. mars 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Ok. Er dette debattstilen din? Isåfall gjør jeg aldri et forsøk på en ordentlig dialog med deg igjen. Stusselig. Adjø🤝 1 1 1
Gjest Kattedama Skrevet 9. mars 2023 #15726 Skrevet 9. mars 2023 Minombre skrev (5 minutter siden): Nei, jeg gjorde ikke det, heldigvis. Det hadde ikke vært mye å følge med på. Men hun jobber som influenser og dette er noe av jobben hennes. Jeg er heller ikke for all eksponeringen og hadde helt klart ikke valgt å legge ut alt det hun gjør. Det er heller ikke poenget mitt. Poenget mitt er at folk sier at dette ligner på omsorgssvikt, at hun prioriterer jobben fremfor ungen, at det er grunnen til at ungen ikke legger på seg osv. Hun har også, gjentatte ganger, sagt at hun får tett oppfølging av helsesykepleier ifht ungen sin vektoppgang og at hun virkelig håper det går seg til slik at hun får fullammet- slik hun ønsker. Slike ting kan folk holde seg for gode til å kritisere! Diskusjon rundt eksponering av barn, værsågod! Diskuter så mye dere vil. Ingen kan diktere hva som blir kritisert eller diskutert, når en influenser legger ut denne typen info. Det er nettopp derfor man ikke skal dele slikt på en offentlig konto, dette vet SE men velger allikevel å «dele».
Minombre Skrevet 9. mars 2023 #15727 Skrevet 9. mars 2023 J.. skrev (56 minutter siden): Denne "tøffen dagen" har straks dratt ut i ett helt år. Har jo klaget over svangerskapet siden dag 1,deretter over babyen siden dag 1.. Skjønner virkelig ikke hvordan du får det ut av snappene hennes. 1
J.. Skrevet 9. mars 2023 #15728 Skrevet 9. mars 2023 Yesohyes skrev (Akkurat nå): Er dette debattstilen din? Isåfall gjør jeg aldri et forsøk på en ordentlig dialog med deg igjen. Stusselig. Adjø🤝 "Debattstilen min" kan du lett finne ved å se på innleggene mine,hvis det interesserer deg. Dette er forøvrig brukerdebatt. Jeg skylder deg ingen forklaring på hvorfor jeg mener det jeg mener,da tråden ikke handler om verken meg eller deg. 8
J.. Skrevet 9. mars 2023 #15729 Skrevet 9. mars 2023 Minombre skrev (Akkurat nå): Skjønner virkelig ikke hvordan du får det ut av snappene hennes. Enkelt - ved å lese daglige snapper om hvor dritt alt er,hele tiden. Flere har jo tydeligvis samme inntrykk siden de sier det samme. La være å dele hver eneste tanke som suser gjennom knollen på offentlig snap,så hadde hele denne diskusjonen vært unngått. 5 5
Gjest Kattedama Skrevet 9. mars 2023 #15730 Skrevet 9. mars 2023 Yesohyes skrev (12 minutter siden): Dette synes jeg var under beltestedet. Mener du dette? Jeg skriver ikke mange innlegg her inne, og de jeg har skrevet er veldig tydelige på at jeg ikke er en tilhenger av bedriften hennes i det hele tatt. Det er ingenting ved den som appellerer til meg. Men, å si at hun har klaget over babyen sin siden dag én, er ingenting annet enn ren løgn. Ja hun klaget og søyt gjennom hele svangerskapet, og overdriver alt. Bruker alltid enorme ord som 《KRAFTIGE》, 《LIVSTRUENDE》, 《HEFTIGE》 osv. Flaut. Men at hun har klaget over babyen sin har jeg ikke sett. Hun gir uttrykk for forskjellige tanker og følelser rundt første del av barseltiden og hva som skjer osv. Men -klage på babyen sin-, det gjør hun aldeles ikke, og jeg synes du bør trekke den tilbake. Drittekkel kommentar!🤮 Hun klager på helt normale ting man møter på under barseltiden. Og det er direkte relatert til mindreårig.
Yesohyes Skrevet 9. mars 2023 #15731 Skrevet 9. mars 2023 (endret) J.. skrev (3 minutter siden): "Debattstilen min" kan du lett finne ved å se på innleggene mine,hvis det interesserer deg. Dette er forøvrig brukerdebatt. Jeg skylder deg ingen forklaring på hvorfor jeg mener det jeg mener,da tråden ikke handler om verken meg eller deg. Jeg vet du ikke skylder meg noen ting. Jeg er ikke fem år. Og nei, er ikke interessert i å lese meg opp på deg😊 Adjø. Endret 9. mars 2023 av Yesohyes 1 1
J.. Skrevet 9. mars 2023 #15732 Skrevet 9. mars 2023 Yesohyes skrev (Akkurat nå): Jeg vet du ikke skylder meg noen ting. Jeg er ikke fem år. Adjø. Snakk om debattevner,du. 8
Yesohyes Skrevet 9. mars 2023 #15733 Skrevet 9. mars 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Hun klager på helt normale ting man møter på under barseltiden. Og det er direkte relatert til mindreårig. Ja, er enig i det. 😊
Minombre Skrevet 9. mars 2023 #15734 Skrevet 9. mars 2023 Lill skrev (2 minutter siden): Ingen kan diktere hva som blir kritisert eller diskutert, når en influenser legger ut denne typen info. Det er nettopp derfor man ikke skal dele slikt på en offentlig konto, dette vet SE men velger allikevel å «dele». Nei, ingen kan diktere det, men det blir ofte poengtert her inne at det stort sett bare er konstruktiv kritikk og at det er bedriften Sara Emilie som blir diskutert. Vel, det er det ikke nå. Nå er det ammingen hennes, omsorgen for barna hennes, om hun er en god mor osv som blir «diskutert» på en særdeles ufølsom og ekkel måte. 3
Bibbi_ Skrevet 9. mars 2023 #15735 Skrevet 9. mars 2023 Minombre skrev (7 minutter siden): Skjønner virkelig ikke hvordan du får det ut av snappene hennes. Jo det tror jeg du skjønner hvis du bare vil. Har ikke sett mange sc hennes etter hun fødte, men de har jeg har sett er det jo bare klaging. Ikke en sc har jeg sett hvor hun koser og nyter babyen sin. Kun klaging av at han ammer hele tiden, aldri sover, hun må jobbe så har ikke tid til babyen. 3 8
Minombre Skrevet 9. mars 2023 #15736 Skrevet 9. mars 2023 HelloMindy skrev (46 minutter siden): Nå diskuterer ikke jeg omsorgssvikt og hvorfor hun ikke har melk, det har jeg tydelig sagt noe om - men jeg syns ikke det er bare «å lufte frustrasjon» i mine øyne hvor hun aktivt bruker denne babyen til å få økt klikk, i en kanal hvor hun driver med både eksponering av barn og blander reklame, vareprøver og salg. Det er faktisk ikke «den vanlige mor i gata» som klager litt: det er en agenda og mening bak alt hun poster. Har sett at du tar avstand fra mye av det som blir sagt og det er bra! Og ja, jeg er enig i at det er en forferdelig smørje av både babysnakk, vareprøver, reklame osv. Det kan lett oppfattes som at babyen blir brukt for å selge mer, men jeg tror ikke like mye på at det er hensikten. Akkurat nå reklamerer hun jo mest for kjoler og viser frem badedrakter og slikt, det har jo ikke så mye med babyen å gjøre akkurat. Jeg har også sagt tidligere i denne tråden at jeg er imot eksponering av barn, både når det gjelder bilder og privat informasjon, så jeg er ikke en person som hyller alt hun gjør. Men, jeg er for at folk skal diskutere på en saklig måte, noe det gang på gang viser seg å være fryktelig vanskelig i denne tråden. 3
Minombre Skrevet 9. mars 2023 #15737 Skrevet 9. mars 2023 Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Jo det tror jeg du skjønner hvis du bare vil. Har ikke sett mange sc hennes etter hun fødte, men de har jeg har sett er det jo bare klaging. Ikke en sc har jeg sett hvor hun koser og nyter babyen sin. Kun klaging av at han ammer hele tiden, aldri sover, hun må jobbe så har ikke tid til babyen. Da har vi to vidt forskjellige briller på når vi ser de snappene! 2
Sunstone Skrevet 9. mars 2023 #15738 Skrevet 9. mars 2023 Anim92 skrev (1 time siden): Jeg sier også «bah» når babyen akkurat hadde sovnet og jeg endelig skulle rydde kjøkkenet, sitte på do lengre enn 30 sekund eller endelig tok meg tid til å ringe mamma. Jeg elsker ikke babyen mindre av den grunn, eller gir den mindre omsorg. Jeg synes diskusjonen dras i en skikkelig støgg retning her. Ja, med ø. Men kringkaster du det på snapchat på influenserkanalen din så hele verden kan se det? Det er vel ikke det at hun sier det og er sliten som er kjernen i diskusjonen. Det er faktisk det at hun deler kun negativitet og utleverer sønnen litt vel mye. Og attpåtil tjener penger på å kringkaste dette. 8
HelloMindy Skrevet 9. mars 2023 #15739 Skrevet 9. mars 2023 Minombre skrev (1 minutt siden): Har sett at du tar avstand fra mye av det som blir sagt og det er bra! Og ja, jeg er enig i at det er en forferdelig smørje av både babysnakk, vareprøver, reklame osv. Det kan lett oppfattes som at babyen blir brukt for å selge mer, men jeg tror ikke like mye på at det er hensikten. Akkurat nå reklamerer hun jo mest for kjoler og viser frem badedrakter og slikt, det har jo ikke så mye med babyen å gjøre akkurat. Jeg har også sagt tidligere i denne tråden at jeg er imot eksponering av barn, både når det gjelder bilder og privat informasjon, så jeg er ikke en person som hyller alt hun gjør. Men, jeg er for at folk skal diskutere på en saklig måte, noe det gang på gang viser seg å være fryktelig vanskelig i denne tråden. Jeg tenker at man må bare hoppe over usaklige innlegg. Jeg syns det er nok av gode diskusjoner og tema å ta av her hvis man velger å ignorere brukerdebatt og småkjeklingen imellom 1
Minombre Skrevet 9. mars 2023 #15740 Skrevet 9. mars 2023 HelloMindy skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at man må bare hoppe over usaklige innlegg. Jeg syns det er nok av gode diskusjoner og tema å ta av her hvis man velger å ignorere brukerdebatt og småkjeklingen imellom Joda, men det var typ 4-5 sider her med ekkokammer over veldig lite saklige ting. Jeg hopper over enormt mye, men ville vise at ikke alle mener hun bare syter og klager hele tiden. Syns det er stygt å si at hun klager på babyen sin! Man skal passe veldig godt på hva man sier til og om folk som nettopp har født. Hun kan jo ha en fødselsdepresjon for alt vi vet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå