pep Skrevet 19. februar 2023 #14241 Del Skrevet 19. februar 2023 Sprite skrev (10 minutter siden): Hvor er det poenget? Poenget mitt var, hvordan er det annerledes? Du ser ikke forskjellen? En bruker her inne snakker generelt om nettroll. Hun har ikke nevnt navn,hverken brukernavn eller ekte navn. (Som hun selvfølgelig ikke vet) Om hun hadde kalt en bruker her inne feks "dårlig mor" hadde ikke dennes barn kunnet søke opp navnet til mor,og funnet det som er skrevet. Det kan barna til navngitte influensere. Du ser at det er en forskjell der,eller? Ja,hun har valgt å dele,men nei,det betyr ikke at vi MÅ finne alt som er negativt for så å skrive om det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14242 Del Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (6 minutter siden): Men hun selveste lærer er vi sikker hun er lærer akkurat som jordmor som fikk mye høre i går ? Og hun lærer burde selv skrive det på en tråd om skole / utdanning . Hadde ingenting med det tråden her. Rapporter de som skriver hets eller hva folk mener . Enkelt og greit . men føler noen er ute for å stenge tråden bare med bruker debatt Nei,ingen som vet om hun er lærer. Men om det skal handle om SE her inne,kan man ikke begynne å kritiserer en brukers yrke. (Som man ikke vet om stemmer en gang) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14243 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (Akkurat nå): Nei,ingen som vet om hun er lærer. Men om det skal handle om SE her inne,kan man ikke begynne å kritiserer en brukers yrke. (Som man ikke vet om stemmer en gang) Akkurat som med jordmor i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14244 Del Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Akkurat som med jordmor i går Men jordmoryrket ble vel ikke kritisert på samme måte? Er vel også litt forskjell på helsepersonell og andre yrker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 19. februar 2023 #14245 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (6 minutter siden): Du ser ikke forskjellen? En bruker her inne snakker generelt om nettroll. Hun har ikke nevnt navn,hverken brukernavn eller ekte navn. (Som hun selvfølgelig ikke vet) Om hun hadde kalt en bruker her inne feks "dårlig mor" hadde ikke dennes barn kunnet søke opp navnet til mor,og funnet det som er skrevet. Det kan barna til navngitte influensere. Du ser at det er en forskjell der,eller? Ja,hun har valgt å dele,men nei,det betyr ikke at vi MÅ finne alt som er negativt for så å skrive om det. Så det denne læreren skriver (som er nøyaktig det samme som blir skrevet her inne bare av en annen person) er greit? Mobbeoffer kan bedrive mobbing fordi det har skjedd mot dem? Samme greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14246 Del Skrevet 19. februar 2023 Sprite skrev (Akkurat nå): Så det denne læreren skriver (som er nøyaktig det samme som blir skrevet her inne bare av en annen person) er greit? Mobbeoffer kan bedrive mobbing fordi det har skjedd mot dem? Samme greia Men hun har jo ikke skrevet det til en bestemt person? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 19. februar 2023 #14247 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (Akkurat nå): Men hun har jo ikke skrevet det til en bestemt person? SO WHAT Herregud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 19. februar 2023 #14248 Del Skrevet 19. februar 2023 Anne Line skrev (1 time siden): Det er faktisk heilt utruleg å lese tråden her. Definisjonen på det berykta mammapolitiet står sterkt her. Ein gjeng med ufordragelege “vaksne” mobbarar som kan tillate seg å meine og tru noko om ein annan person ut ifrå ein brøkdel av det dei får sjå av livet ut av bilete på internett. Eg er lærar og jobbar dagleg med å læra opp barn til å ikkje dømma og til å tolerera andre menneske for den dei er. Med mødre som oppfører seg slik som eg er vitne til her inne, er det ikkje rart skulen står ovanfor ei av dei største utfordringane nokon gong: vanleg folkeskikk som barna burde lært på heimebane. Dette er berre utruleg trist, og eg kjenner eg blir oppgitt på vegne av både Sara Emilie og andre oppegåande menneske. Det er rett og slett ekkelt å lesa her inne. De sit der på dykkar høge hest og dømmer og hetsar eit anna menneske i hennar mest sårbare periode. Som mødre burde de verkeleg visst bedre og skamma dykk! Stygge nettroll som gøymer seg bak tastaturet og trur dei kan sei og meina kva dei vil om andre menneske. 🎯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14249 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (5 minutter siden): Men jordmoryrket ble vel ikke kritisert på samme måte? Er vel også litt forskjell på helsepersonell og andre yrker. Les begge innlegg så ser du forskjell hvordan de skriver . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14250 Del Skrevet 19. februar 2023 Sprite skrev (3 minutter siden): SO WHAT Herregud!!! So what? Det er jo du som sammenligner to helt forskjellige ting. Merkelig at du ikke ser det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14251 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg er litt spent på å høre fødselshistorien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14252 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (2 minutter siden): So what? Det er jo du som sammenligner to helt forskjellige ting. Merkelig at du ikke ser det? Utrolig mye brukerdebatt på deg pep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 19. februar 2023 #14253 Del Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Utrolig mye brukerdebatt på deg pep. Sorry! Men noe av det jeg har kommentert nå,er jo ang læreren som fikk kritikk for feil lærere gjør. Hvis ikke det er brukerdebatt, så vet ikke jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14254 Del Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (1 minutt siden): Jeg er litt spent på å høre fødselshistorien da. Jeg håper virkelig at hun klarer å slutte med å brukes dette stakkars barnet som agn i kanalene sine. Det er så kynisk at det er rett og slett skummelt. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14255 Del Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Jeg håper virkelig at hun klarer å slutte med å brukes dette stakkars barnet som agn i kanalene sine. Det er så kynisk at det er rett og slett skummelt. Ble satt ut at vi kunne se glimt av ungen sin hår , kropp , vekt Trodde hun sa skal ikke dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14256 Del Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (Akkurat nå): Ble satt ut at vi kunne se glimt av ungen sin hår , kropp , vekt Trodde hun sa skal ikke dele Klikk og likes. Det er bare det som er viktig ser det ut som. Kynisk som f. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14257 Del Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (Akkurat nå): Sorry! Men noe av det jeg har kommentert nå,er jo ang læreren som fikk kritikk for feil lærere gjør. Hvis ikke det er brukerdebatt, så vet ikke jeg! Læreren er en voksen kvinne som helt sikkert klarer å svare for seg selv Selv om jeg forstår hva du tenker. jeg bare synes det er så trist at SaraE setter folk opp mot hverandre, og når folk hører om de fæle trollene som er psykiske syke fittekjerringer så er på en måte standarden satt i tråden her. Og det er så trist. Det er ingen av oss som har kalt Sara for sånne ting. Mens vi må finne oss i å bli kalt mobbere, fittekjerringer, psykisk syke, troll, løgnere YOU NAME IT, kun fordi vi setter spørsmålstegn ved ting. Noen av oss sitter faktisk med Bevis for ting også, og noen av oss har faktisk peiling på hva vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14258 Del Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (9 minutter siden): Jeg håper virkelig at hun klarer å slutte med å brukes dette stakkars barnet som agn i kanalene sine. Det er så kynisk at det er rett og slett skummelt. Enig. Sier en ting men gjør noe annet. er mest spent på hva hun mener med at hun holdt nesten på å få KS. Hun hadde jo ikke behøvd å nevnt det når det ikke skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14259 Del Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Enig. Sier en ting men gjør noe annet. er mest spent på hva hun mener med at hun holdt nesten på å få KS. Hun hadde jo ikke behøvd å nevnt det når det ikke skjedde Igjen så handler det vel om å skape engasjement i kanalene. Alt for likes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. februar 2023 #14260 Del Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (5 minutter siden): Læreren er en voksen kvinne som helt sikkert klarer å svare for seg selv Selv om jeg forstår hva du tenker. jeg bare synes det er så trist at SaraE setter folk opp mot hverandre, og når folk hører om de fæle trollene som er psykiske syke fittekjerringer så er på en måte standarden satt i tråden her. Og det er så trist. Det er ingen av oss som har kalt Sara for sånne ting. Mens vi må finne oss i å bli kalt mobbere, fittekjerringer, psykisk syke, troll, løgnere YOU NAME IT, kun fordi vi setter spørsmålstegn ved ting. Noen av oss sitter faktisk med Bevis for ting også, og noen av oss har faktisk peiling på hva vi snakker om. 🎯 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå