Blomstene1234 Skrevet 18. februar 2023 #14081 Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Det dere mener er løgn? Hun er tatt i løgn flere ganger. Du kan jo lese jordmor sitt innlegg om Tandbergs feilinformasjon om graviditet og fødsel. Hun roter med begrep og har åpenbart ikke peiling på hva hun snakker om. I julen hadde sønnen syreforgiftning, men ble ikke innlagt.. Styrtfødsel er det blitt mast om lenge før jul. Her tar vel du litt i? Hun sa aldri at sønnen hadde syreforgitning vel? Hun sa at han kunne bli det. Og at hun roter med begrep er ikke det samme som å lyge. Kanskje hun selv er blitt feilinformert om begreper. Jeg føler ikke at hun driver en opplæringskanal om svangerskap og fødsel. Og så snakker du mye om at hun eksponerer barna, når gjorde hun det sist? Helt supert at det har vært fokus på det, for det var mye tidligere! Og siste spørsmål, hvordan mener du at hun har eksponert babyen? Ja hun bretter ut mye mer enn jeg ville vært komfortabel med, men har ikke fått med meg at babyen er eksponert 4 10
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #14082 Skrevet 18. februar 2023 (endret) Blomstene1234 skrev (4 minutter siden): Her tar vel du litt i? Hun sa aldri at sønnen hadde syreforgitning vel? Hun sa at han kunne bli det. Og at hun roter med begrep er ikke det samme som å lyge. Kanskje hun selv er blitt feilinformert om begreper. Jeg føler ikke at hun driver en opplæringskanal om svangerskap og fødsel. Og så snakker du mye om at hun eksponerer barna, når gjorde hun det sist? Helt supert at det har vært fokus på det, for det var mye tidligere! Og siste spørsmål, hvordan mener du at hun har eksponert babyen? Ja hun bretter ut mye mer enn jeg ville vært komfortabel med, men har ikke fått med meg at babyen er eksponert Joda, det sa hun på snap og det kokte i tråden her da hun sa at sønnen hadde syreforgiftning. I tillegg eksponerer hun barnets sykdomshistorie og komplikasjoner som barnet opplever. Babyen i magen brukes som agn for klikk, salg og likes. Endret 18. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 8 2
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #14083 Skrevet 18. februar 2023 Trøndelag84 skrev (1 time siden): Har født på tre forskjellige sykehus. Virker som om en prosedyre på meg😊 Men selvfølgelig har ikke alle de samme prosedyrene. Er vel ikke rar om hun har veneflon 😊 Jeg fikk ikke det. Jeg fødte på st.olavs
baremeg Skrevet 18. februar 2023 #14084 Skrevet 18. februar 2023 Blomstene1234 skrev (4 minutter siden): Her tar vel du litt i? Hun sa aldri at sønnen hadde syreforgitning vel? Hun sa at han kunne bli det. Og så snakker du mye om at hun eksponerer barna, når gjorde hun det sist? Hun skrev: «Nå har vi syreforgifting i hus» og det mener jeg kvalifiserer å eksponere barna. Slutt å unnskyld henne!! 11 9
Blomstene1234 Skrevet 18. februar 2023 #14085 Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (8 minutter siden): Joda, det sa hun på snap og det kokte i tråden her da hun sa at sønnen hadde syreforgiftning. I tillegg eksponerer hun barnets sykdomshistorie og komplikasjoner som barnet opplever. Babyen i magen brukes som agn for klikk, salg og likes. Ok. Kunne ikke huske at hun sa at han faktisk var syreforgiftet, men det er godt mulig det stemmer. Som sagt, veldig bra at det har vært fokus på dette med eksponering av barna for det har vært mye. Men når gjorde hun det sist var spørsmålet 3
baremeg Skrevet 18. februar 2023 #14086 Skrevet 18. februar 2023 Blomstene1234 skrev (2 minutter siden): Ok. Kunne ikke huske at hun sa at han faktisk var syreforgiftet, men det er godt mulig det stemmer. Som sagt, veldig bra at det har vært fokus på dette med eksponering av barna for det har vært mye. Men når gjorde hun det sist var spørsmålet Er ikke lenge siden hun nevnte syreforgiftningen eller alt som hører med diabetesen hans. Nei, hun viser ikke bilder, men hun forteller gjerne om sykdommen hans og alt som følger med. 3 2
Blomstene1234 Skrevet 18. februar 2023 #14087 Skrevet 18. februar 2023 baremeg skrev (7 minutter siden): Hun skrev: «Nå har vi syreforgifting i hus» og det mener jeg kvalifiserer å eksponere barna. Slutt å unnskyld henne!! Jeg har ikke sagt at det ikke er å eksponere barna, da må du lese det jeg skrev en gang til. Jeg spurte når hun sist eksponerte barna. Det er vel en stund siden syreforgiftningen? Og slike svar som dette er vel det folk mener når de skrive at kritikerne bestemmer hva som er lov å mene her inne. Jeg kan forsvare om jeg ønsker på lik linje som du kan si negative ting. Og du trenger ikke å bruke doble utropstegn 1 1 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #14088 Skrevet 18. februar 2023 (endret) Blomstene1234 skrev (5 minutter siden): Ok. Kunne ikke huske at hun sa at han faktisk var syreforgiftet, men det er godt mulig det stemmer. Som sagt, veldig bra at det har vært fokus på dette med eksponering av barna for det har vært mye. Men når gjorde hun det sist var spørsmålet Barnets sykdomshistorie som blir delt titt og ofte er å eksponere. Du vet tom hvem det er. Endret 18. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 7
Blomstene1234 Skrevet 18. februar 2023 #14089 Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Barnets sykdomshistorie er å eksponere. Du vet tom hvem det er. Som sagt, jeg sier ikke at det ikke er å eksponere barna. Jeg er helt enig i at å utlevere sykdom er å eksponere. Men jeg lurer på når hun gjorde det sist? 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #14090 Skrevet 18. februar 2023 Blomstene1234 skrev (Akkurat nå): Som sagt, jeg sier ikke at det ikke er å eksponere barna. Jeg er helt enig i at å utlevere sykdom er å eksponere. Men jeg lurer på når hun gjorde det sist? For noen uker siden.. 2
baremeg Skrevet 18. februar 2023 #14091 Skrevet 18. februar 2023 Blomstene1234 skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sagt at det ikke er å eksponere barna, da må du lese det jeg skrev en gang til. Jeg spurte når hun sist eksponerte barna. Det er vel en stund siden syreforgiftningen? Og slike svar som dette er vel det folk mener når de skrive at kritikerne bestemmer hva som er lov å mene her inne. Jeg kan forsvare om jeg ønsker på lik linje som du kan si negative ting. Og du trenger ikke å bruke doble utropstegn Beklager at jeg brukte for mange utropstegn …… 1
HelloMindy Skrevet 18. februar 2023 #14092 Skrevet 18. februar 2023 (endret) Blomstene1234 skrev (4 minutter siden): Som sagt, jeg sier ikke at det ikke er å eksponere barna. Jeg er helt enig i at å utlevere sykdom er å eksponere. Men jeg lurer på når hun gjorde det sist? Hun skrev ganske nylig om disse alarmene som går av i forbindelse med sykdommen. Og at de sov lite. Jeg husker ikke eksakt dato, men det er ikke veldig lenge siden. En uke eller to. Endret 18. februar 2023 av HelloMindy 5
addict Skrevet 18. februar 2023 #14093 Skrevet 18. februar 2023 pep skrev (44 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor man diskuterer veneflon og igangsetting her... Hva er liksom greia,tror dere hun har bedt om å få veneflon for å få det til å se mere dramatisk ut,eller hva? Vi får tro at helsepersonell på det aktuelle sykehuset har kontroll.. Tror ikke de setter veneflon for moro skyld,og tror heller ikke de setter i gang en fødsel uten at det er hensiktsmessig.. Tror du misforstår med vilje hva denne "diskusjonen" (som forøvrig ikke er en diskusjon) rundt veneflon går ut på. Det ble stilt spørsmål av en person om det var vanlig å få veneflon under fødsel, vi som svarer deler dermed at vi har forskjellige erfaringer hvor noen har fått og noen ikke 🤷🏼♀️ Ingen spekulerer i hennes veneflon, så det var jo litt vel dramatisk og på krigsstien å påstå. 3 3
Gjest Juhu25 Skrevet 18. februar 2023 #14094 Skrevet 18. februar 2023 HelloMindy skrev (9 minutter siden): Hun skrev ganske nylig om disse alarmene som går av i forbindelse med sykdommen. Og at de sov lite. Jeg husker ikke eksakt dato, men det er ikke veldig lenge siden. En uke eller to. nå sist hun hadde barna tror jeg hun snakka om da var det kynnere og alarmen som holdte hun våken
kathyzz Skrevet 18. februar 2023 #14095 Skrevet 18. februar 2023 pep skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor man diskuterer veneflon og igangsetting her... Hva er liksom greia,tror dere hun har bedt om å få veneflon for å få det til å se mere dramatisk ut,eller hva? Vi får tro at helsepersonell på det aktuelle sykehuset har kontroll.. Tror ikke de setter veneflon for moro skyld,og tror heller ikke de setter i gang en fødsel uten at det er hensiktsmessig.. Grunnen var enkelt at noen spurte om det var en grunn til at hun hadde fått det.. Når noen da svarer at det ikke blir gjort med mindre det er medisinsk grunnlag for det, så reagerer man på det. For det er ikke riktig. I SE sin fødsel er det bare spekulasjon, hun kan ha det som sikkerhet, eller hun har større sannsynlighet for komplikasjoner. Det er bare å lese seg bakover så ser en hvor denne tråden startet ☺️ Regner uansett med at fødselen er over, den er filmet og dokumentert så vi får nok svar 😅 2
Dannon Skrevet 18. februar 2023 #14096 Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Hun har ikke kommet med råd som helsepersonell til en bruker, men strippet Tandberg i å ikke inneha kompetanse. Du trenger ikke å være jordmor for å skjønne at Tandberg ikke innehar kunnskap om begrep og det hun prater om. Jøje meg, du virker til å ha en eller annen personlig vendetta mot SE. Stripping før fødsel er IKKE uvanlig, veneflon er IKKE uvanlig. Hva ER det du tjaser med? 7 8
Bibbi_ Skrevet 18. februar 2023 #14097 Skrevet 18. februar 2023 baremeg skrev (2 timer siden): Men da kunne hun vel sagt det i en Snap dagen etter at det kanskje ikke var så alvorlig som hun ga uttrykk for? Istedet velger hun å late som ingenting og det provoserer meg. Hun nevner syreforgifting og «alle» her leser om det på bla Helse Norge om hvor alvorlig det er og at det innebærer innleggelse og kanskje intensiv mens et lite barn som et nydiagnostisert får lov til å ligge hjemme? Bare vær ærlig og legg deg flat de gangene du overdriver for du sier ikke sånne ting uten grunn om et uskyldig barn for å få følgere!! Legger seg aldri flat for noe som helst. Hverken syreforgiftning, kjoler som ikke var bærekraftige allikevel, eller brudd på personvernloven for å nevne noe! 5 1
Dannon Skrevet 18. februar 2023 #14098 Skrevet 18. februar 2023 Dannon skrev (1 minutt siden): Jøje meg, du virker til å ha en eller annen personlig vendetta mot SE. Stripping før fødsel er IKKE uvanlig, veneflon er IKKE uvanlig. Hva ER det du tjaser med? Stripping er forresten ikke igangsetting, bare for å ha det på det rene. 10
Fru Uperfekt Skrevet 18. februar 2023 #14099 Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (På 4.2.2023 den 1.07): Som Sara As aldri - aldri skal fremstilles som drops! Mvh Noen som vet bedre! Nå er det bare en måte å si det på. Jeg bruker og uttrykket å knaske om Paracet og andre tabletter 1
Trøndelag84 Skrevet 18. februar 2023 #14100 Skrevet 18. februar 2023 Verba skrev (50 minutter siden): Jeg fikk ikke det. Jeg fødte på st.olavs Fikk da jeg fødte på st.Olavs. Fikk væske i den husker jeg, så mulig det var en grunn til det den gangen, men jeg kan ikke huske hva. Har siden født ved to andre sykehus og der har det vært prosedyre. Fødte for ikke så lenge siden 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå