Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
HelloMindy skrev (15 minutter siden):

«Dere som krever dere skal se på og følge dagen min, men som ikke gir meg en følg, som støtter bedriften min. Da tenker jeg du tenker litt feil». Så med andre ord, innrømmer hun at grunnen til at hun lukket profilen var for å få flere følgere; ikke fordi hun skal skjerme seg selv fordi hun er så sårbar. Har hvertfall ingen behov for å følge henne der for å se enda mer mas om modningsrier og det som må være Norges lengste fødsel.  

Har hun sagt det? Omg🙈 Tenk å selge sjela si for penger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HelloMindy skrev (17 minutter siden):

«Dere som krever dere skal se på og følge dagen min, men som ikke gir meg en følg, som støtter bedriften min. Da tenker jeg du tenker litt feil». Så med andre ord, innrømmer hun at grunnen til at hun lukket profilen var for å få flere følgere; ikke fordi hun skal skjerme seg selv fordi hun er så sårbar. Har hvertfall ingen behov for å følge henne der for å se enda mer mas om modningsrier og det som må være Norges lengste fødsel.  

Dere som krever at dere skal se og følge dagen min. I alle dager 👀 Hun har en offentlig Snapchat kanal.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Fru G skrev (3 minutter siden):

Har hun sagt det? Omg🙈 Tenk å selge sjela si for penger. 

Hun kan umulig ha forståelse for hva det vil si å være en offentlig person i some. 

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Aldri hørt om at man går fra 1 til 2 cm også tilbake til 1 igjen… men men 

Nå er det vel ikke noen eksakt vitenskap, så vidt jeg vet. Jeg lå på fødestua over tre vaktskift, og to jordmødre var helt uenige om antall cm, hun ene mente jeg hadde større åpning enn den neste som kom på vakt. Ble så skuffa husker jeg 😄

Skrevet

Hun som er så opptatt av følger nå burde vel også da ta seg tid til å rydde opp i følgerlista si. Ganske mange inaktive kontoer der, men det viktigste er jo antall følgere, ikke om de faktisk er reelle følgerne. Noen profiler følger bare henne også? Er ikke det litt rart 😂 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette må være verdens lengste graviditet, som har gått over til verdens lengste fødsel.  Føler denne dama har vert gravid i 3 år nå...  Har sett snappene hun legger ut, oppfører seg som en drittunger og ler av seg selv når hun tror hun er morsom. Hun virker som en desperat 14 åring på konstant jakt etter oppmerksomhet. "Se, jeg mista airfryer'en på gulvet, guuuu så morsom jeg er". 🙄

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Mellion skrev (1 time siden):

Hun som er så opptatt av følger nå burde vel også da ta seg tid til å rydde opp i følgerlista si. Ganske mange inaktive kontoer der, men det viktigste er jo antall følgere, ikke om de faktisk er reelle følgerne. Noen profiler følger bare henne også? Er ikke det litt rart 😂 

Er jo ekstremt mange kjøpte følgere, så ikke rart det er mange inaktive og profiler som kun følger hun.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av anon_5665
Skrevet (endret)
J.. skrev (4 timer siden):

Har hatt "ekstreme modningsrier" i.. 2 mnd nå? Alikevel bare 1 cm,sier hun idag.

Blitt strippet idag da så blir vel enda mer gnål..

Reagerte jeg også på. Hun påstår å ha hatt modningsrier i flere måneder og resultatet er 1cm åpning 😅😂 Håper hennes gravide følgere skjønner at dette ikke er normalt. Murringer og nedpress er vanlig. Hun blåser opp absolutt alt

Endret av Mamak
Skrevet

Hun sa på snap idag at hun aldri hadde nådd uke 40. Men hashtaggen sier noe annet da.

BD73498C-51DC-4C43-BB73-99D706B4A0B3.jpeg

Skrevet
Verba skrev (16 minutter siden):

Hun sa på snap idag at hun aldri hadde nådd uke 40. Men hashtaggen sier noe annet da.

Det har hun vel sagt før også, at hun aldri har gått så lenge. Ny løgn altså. Er det mulig?!! Å så teit ting å lyve om! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Fant ikke det bilde, men står uke 40 på et bilde også

• Nyttig 1
Skrevet

Man er i uke 40 når man er 39+3. 

Trodde de fleste kvinner visste det?

Skrevet (endret)
Verba skrev (51 minutter siden):

Endret, misforsto. Så ikke at dette var en gammel ig-post. 

Endret av PecanPie
  • Liker 2
Gjest Rubberake
Skrevet
Sprite skrev (4 minutter siden):

Hun vet det jo åpenbart selv også når hun var 39+3 på bildet over her. Hun er vel 39+0 i dag, såååå… 

Skrevet

Hun skriver at hun har født 38+0 og 38+5 tidligere. Vet ikke om hun bare husker feil jeg, eller om det er noe feil med det bildet fra ett tidligere svangerskap…. Ja ja, barnet kommer til slutt, det er helt sikkert. 

• Liker 1
Skrevet
Rubberake skrev (1 minutt siden):

Hun vet det jo åpenbart selv også når hun var 39+3 på bildet over her. Hun er vel 39+0 i dag, såååå… 

Det er et gammelt bilde

Skrevet (endret)
Sprite skrev (9 minutter siden):

Sant, men hun sier jo at hun kom i uke 38+5 mener jeg

Endret av Nassenøff
  • Liker 1
Skrevet
snute skrev (4 minutter siden):

Hun skriver at hun har født 38+0 og 38+5 tidligere. Vet ikke om hun bare husker feil jeg, eller om det er noe feil med det bildet fra ett tidligere svangerskap…. Ja ja, barnet kommer til slutt, det er helt sikkert. 

For en teit ting å juge om når hun har lagt ut tidligere svangerskap 😂

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sprite skrev (5 timer siden):

Aldri hørt om at man går fra 1 til 2 cm også tilbake til 1 igjen… men men 

Det går an. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...