Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

J.. skrev (12 minutter siden):

"Følg meg på IG for å se svar på spørsmålsrunde!"

Så mye for å skjerme seg selv med privat konto ja,hadde jo tross alt ingenting med å øke følgertall å gjøre,si.

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare sier det som det er. Hadde hun ønsket å skjerme seg selv og sine. Hadde hun vært mer avlogget og privat. Jeg lurer på hvor mye tid hun bruker pålogget jeg. Jeg tror ikke det er mye tid igjen til de stakkars barna. Hun er aktiv på veldig mange sosiale medier i tillegg til ulike forumer på tross av at hun benekter dette. Det kan umulig være mye tid igjen til å leke og være tilstedeværende mamma? 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinterferie
1 hour ago, Mamak said:

Jeg forstår virkelig ikke at flere reagerer. Hun påstår at 98% følgerne gir positiv respons. Jeg er veldig usikker på om dette faktisk er sant. Hvorfor reagerer hun som hun gjør om det er så lite negativt? Hun svarer de såkalte mobberne med å mobbe tilbake og legger ut ting hun vet vil gi ytterligere negativ respons. Dette er tydeligvis en helt bevisst strategi. Som inngår i det hun kaller høy kompetanse. 

For en liten stund siden var jeg innom Sara Emilie sin IG konto. Hun hadde lagt ut en video som var et par timer gammel. Over 100 positive   kommentarer. 
Så stakk jeg innom Kvinneguiden, 5 negative kommentarer om samme video. 

Jeg tror det stemmer. 😃 De fleste er positive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige å sutre om negative tilbakemeldinger om Tandberg mottar 98% positive kommentarer på innholdet i sine salgskanaler. Det henger ikke på greip i det hele tatt å ha så mye fokus på 2% negative tilbakemeldinger. Hun er jo ikke akkurat troverdig denne dama. Lyver og fører kundene sine bak lyset.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare sier det som det er. Hadde hun ønsket å skjerme seg selv og sine. Hadde hun vært mer avlogget og privat. Jeg lurer på hvor mye tid hun bruker pålogget jeg. Jeg tror ikke det er mye tid igjen til de stakkars barna. Hun er aktiv på veldig mange sosiale medier i tillegg til ulike forumer på tross av at hun benekter dette. Det kan umulig være mye tid igjen til å leke og være tilstedeværende mamma? 

Selvfølgelig er hun aktiv på diverse forum. Hun burde fokusere på andre ting enn å konstant dumme seg ut i some. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (36 minutter siden):

For en liten stund siden var jeg innom Sara Emilie sin IG konto. Hun hadde lagt ut en video som var et par timer gammel. Over 100 positive   kommentarer. 
Så stakk jeg innom Kvinneguiden, 5 negative kommentarer om samme video. 

Jeg tror det stemmer. 😃 De fleste er positive. 

Hun har 367k følgere på Snapchat. 100 positive kommentarer er 0.03% av den totale følgermassen.

Forsvinnende få. Mens 5 negative kommentarer på KG blir husket i all evighet og malt opp etter veggen...

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spennende hvordan denne pågående fødselen (på uke X nå) er i den rolige fasen når hun skal reise til Oslo for å fikse håret, men det er helt krise at barna er hjemme med henne hvis fødselen starter for de rekker ikke fikse barnevakt. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (28 minutter siden):

Veldig spennende hvordan denne pågående fødselen (på uke X nå) er i den rolige fasen når hun skal reise til Oslo for å fikse håret, men det er helt krise at barna er hjemme med henne hvis fødselen starter for de rekker ikke fikse barnevakt. 

At hun i det hele tatt får seg til dokumentere om dette. Jeg syns det virker som de barna bare er til bry for henne jeg. De tårene hun presser frem når de reiser til pappa er godt skuespill for å si det sånn. Godt de har en tilstedeværende pappa da, han virker jo om ikke annet mer oppegående. 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Mamak skrev (3 timer siden):

Anbefaler dere å se intervjuet med Kristin Gjelsvik på god morgen Norge i dag. Dette handler ikke om SaraE. Men generelt kritikk til influenserbransjen, som hun forsåvidt selv er en del av👍🏻☺️

Det er en balansegang dette med kritt av en influenser. Når en beveger på seg til å kritisere utseendet, kritikk som går på foreldrerollen, kritikk som går på hvordan en har det hjemme osv på influenseren mener jeg det er personangrep. Kritikk mot hvordan selskapet drives er noe helt annet. Da går det på hvordan de markedsfører annonser noe det er regler for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (Akkurat nå):

At hun i det hele tatt får seg til dokumentere om dette. Jeg syns det virker som de barna bare er til bry for henne jeg. De tårene hun presser frem når de reiser til pappa er godt skuespill for å si det sånn. Godt de har en tilstedeværende pappa da, ban virker jo om ikke annet mer oppegående. 

Synes og det virker som hun synes de barna er til bry.

Får virkelig håpe det ikke er tilfellet, men så mye hun er på some så undrer jeg meg om hun har tid til å være mor altså.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Sharpa VinterBerg skrev (47 minutter siden):

Selvfølgelig er hun aktiv på diverse forum. Hun burde fokusere på andre ting enn å konstant dumme seg ut i some. 

Har ikke influensere lov til å være på forskjellige forum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Joda.

Men å benekte at de er de når de blir konfrontert med det/nekte for det,er bare tafatt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
17 minutter siden, Mamak said:

At hun i det hele tatt får seg til dokumentere om dette. Jeg syns det virker som de barna bare er til bry for henne jeg. De tårene hun presser frem når de reiser til pappa er godt skuespill for å si det sånn. Godt de har en tilstedeværende pappa da, han virker jo om ikke annet mer oppegående. 

Jeg forstår hvorfor Sara Emilie reagerer på kommentarer her på Kv. Å kritisere manglende omsorg ovenfor barn på dette grunnlaget er ikke konstruktiv kritikk av en bedrift.

Jeg har sett de samme snappene, og ser bare en kjærlig mor som basert på tidligere fødsler ønsker å skåne barna. 
Jeg ser ikke at barna er til bry. Det er ikke synd i barn som tilbringer en natt hos besteforeldre. Eller har foreldre som arbeider.  
Jeg tror Sara Emilies barn har det helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinterferie skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår hvorfor Sara Emilie reagerer på kommentarer her på Kv. Å kritisere manglende omsorg ovenfor barn på dette grunnlaget er ikke konstruktiv kritikk av en bedrift.

Jeg har sett de samme snappene, og ser bare en kjærlig mor som basert på tidligere fødsler ønsker å skåne barna. 
Jeg ser ikke at barna er til bry. Det er ikke synd i barn som tilbringer en natt hos besteforeldre. Eller har foreldre som arbeider.  

Ikke optimalt å ha barne stående å glo under en fødsel,men det gir neppe traumer senere i livet heller.

En fødsel er faktisk så naturlig som det blir,og ifølge SE ramler jo ungen ut uansett så det virker jo svært udramatisk,fra hennes egne fortellinger.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Hvem har sagt det? Om du har fulgt debatten her inne har du sikkert fått med deg at Tandberg benekter at hun henger på ulike forum. Du følger jo Tandberg og må da ha fått med deg dette?

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (1 time siden):

Som nevnt av veldig mange andre og Sara selv: det som blir delt på Saras konto er bedrift, hun sier selv på bloggerne at alt hun poster på some er inntekt (jobb). Ergo: snakker hun om barna så vil jo enklere ting om de bli diskutert. Vil hun ikke ha diskusjoner om det så må hun slutte å eksponere barna. Enkelt å greit.

Endret av Hjertestein
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (1 time siden):

Det er en balansegang dette med kritt av en influenser. Når en beveger på seg til å kritisere utseendet, kritikk som går på foreldrerollen, kritikk som går på hvordan en har det hjemme osv på influenseren mener jeg det er personangrep. Kritikk mot hvordan selskapet drives er noe helt annet. Da går det på hvordan de markedsfører annonser noe det er regler for. 

Er det personangrep å reagere på at en person som fronter naturlig skjønnhet og kritiserer sosiale medier for filters, har både extensions, brystimplantater, vipper og hva annet? Mens hun står og slenger rundt seg med hvor naturlig hun er, og hvor viktig det er å elske seg selv.  Jeg ble sykt overrasket for noen uker tilbake da jeg innså hun har extensions! 

Er det personangrep å reagere på at hun bruker barna sine for å få flere klikk? Fortelle hvor mye de er i veien om hun føder mens de er der, samtidig som hun reiser til Oslo for å fikse håret? Både at hun melker det hun kan før fødselen nå, med både å legge ut provoserende innhold og høste sympati med stakkars henne fra A til Å. «Vannet må ikke gå mens jeg står her og farger håret». Det gjør ikke det, Sara Emilie, ro deg ned.

Det er faktisk bedriften AS alt hun deler på profilen sin. Hun velger å dele livet sitt. Hun velger at livet hennes, fra A til Å, er oppe til diskusjon. Hun tjener penger på alt hun legger ut. Uansett om det er et samarbeid, annonse eller dokumentasjon fra hennes liv. Det sier hun selv i Bloggerne. Det er krise for henne å ikke kunne dele noe fra livet hennes de første seks ukene etter fødselen, selv om det ikke er samarbeid eller reklame. Det er det hun tenker på etter en fødsel. Det sier hun selv. 

Alt hun deler er oppe for diskusjon, og hvis man ikke mener det, må man virkelig sette seg inn i hva influenser er og gjør, og hvilke millioner de håver inn på å dele alt dette med oss. Alt er kalkulert. Alt er planlagt. Alt er veid for og imot. Det er ikke personangrep å kritisere hvordan en person oppfører seg med tanke på hvilken innflytelse de har som en bedrift, som de har valgt, ved å selge sitt eget liv. 

Og jeg sier gjerne imot personangrep, som det har vært i denne tråden: det har jeg gjort flere ganger, man trenger ikke å være ufin. Men det er stort sett ikke ufint. Og det er ikke ufint å kommentere og ta henne på hva hun selv sier og fronter. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan Sara ha reklame nå som hun er i permisjon? Trodde ikke det var lov. Hun nevnte vell noe som det selv for noen dager siden? 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Vinterferie skrev (1 time siden):

Jeg er enig med deg og det reagerer jeg også på. Mine barn har overnattet masse hos sine besteforeldre. De tar ikke skade av det. 

Jeg synes ikke det er greit å kritisere SE for manglende omsorg. Dere som kritiserer kjenner ikke en gang SE som privatperson men bare gjennom hennes some. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Hun har 367k følgere på Snapchat. 100 positive kommentarer er 0.03% av den totale følgermassen.

Forsvinnende få. Mens 5 negative kommentarer på KG blir husket i all evighet og malt opp etter veggen...

Hun er da et menneske som alle oss andre her. Og forskning viser at det er det negative vi husker og tar med oss. Kunne tro hun ikke hadde rett til å reagere av flere her inn. Ja, hun bør tenke over hva hun legger ut i SOME, men flere her inne har NULL sympati med henne som menneske, mor, kjæreste, datter, søster m.m.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...