Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Sol, admin.

Skrevet
Snoker45 skrev (9 timer siden):

Hun må være blandt de mest dobbelmoralske influenserne der ute. Stoler ikke noe på noe av det hun sier. Og hun har ekstremt høye tanker om seg selv. Skremmende og fryktelig usjarmerende.

Ja hun mener og uttaler at hun kan alt om diabetes. Ble kvalm her om dagen da hun sa hun kunne lære følgere alt om diabetes og barn. Hun er veldig høy på seg selv. På tide å jekke seg ned, rydde huset og være litt mer ydmyk.  Ser snart bare at hun står å holder på denna magen også. Flere ganger om dagen legger hun ut slike bilder. Akkurat som det er en sensasjon. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Skrevet
Nillani skrev (9 minutter siden):

Ja hun mener og uttaler at hun kan alt om diabetes. Ble kvalm her om dagen da hun sa hun kunne lære følgere alt om diabetes og barn. Hun er veldig høy på seg selv. På tide å jekke seg ned, rydde huset og være litt mer ydmyk.  Ser snart bare at hun står å holder på denna magen også. Flere ganger om dagen legger hun ut slike bilder. Akkurat som det er en sensasjon. 

Ble kvalm selv, skremmende det 

Skrevet (endret)

Savna nesten alle «reklamepausene» til SE i dag jeg… Enda godt det var litt Careless og «kimomomo» 🥴

Endret av Plast
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Mååååå hun smile og (gjøre seg til) le hele tiden??🤯🤯 er det fordi typen ser på snappene at hun gjør seg så søt hele tiden? 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Smurfii skrev (10 timer siden):

Mååååå hun smile og (gjøre seg til) le hele tiden??🤯🤯 er det fordi typen ser på snappene at hun gjør seg så søt hele tiden? 

For ikke lenge siden var det galt at hun gråt på snapper 🙄 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Chrisy skrev (21 timer siden):

Blir gal av å høre synnsyk🙈Det har jo ingenting med uttalen å gjøre. Hu  vet kanskje ikke at det heter sinnsyk🤷‍♀️

Har ikke lagt merke til det, men skal høre etter på nye videoer nå :D 

Skrevet

For meg begynner hun bli kjedelig og følge. Å jeg er ikke inne så mye som før. Men har tenkt på noe🙈

Hun sier at hun kan ikke bare ta fri.. firma må ha henne fordi det er hun som gjør at det selger.  Hun har kjøpt hus til 11 mill og det koster helt klart litt or måned og ha det huset. Men hva om nå flere og flere velger og avfølge? Hva om dette "influenceryrke" bli dårligere betalt? Flere og flere får jo opp øynene,å særlig når det iblandet masse informasjon om barn.

Hvor skal hun da ta inntektene fra? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

For meg begynner hun bli kjedelig og følge. Å jeg er ikke inne så mye som før. Men har tenkt på noe🙈

Hun sier at hun kan ikke bare ta fri.. firma må ha henne fordi det er hun som gjør at det selger.  Hun har kjøpt hus til 11 mill og det koster helt klart litt or måned og ha det huset. Men hva om nå flere og flere velger og avfølge? Hva om dette "influenceryrke" bli dårligere betalt? Flere og flere får jo opp øynene,å særlig når det iblandet masse informasjon om barn.

Godt spørsmål. Hun har null utdanning og ikke en gang fullført videregående. Med forbruket hennes og de utgiftene hun har i måneden er hun helt avhengig av å leve som influencer og at «fansen» kjøper det rælet hun pusher på de.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
LinnHenrikke skrev (20 minutter siden):

Godt spørsmål. Hun har null utdanning og ikke en gang fullført videregående. Med forbruket hennes og de utgiftene hun har i måneden er hun helt avhengig av å leve som influencer og at «fansen» kjøper det rælet hun pusher på de.

Ja.. men ser hvordan det går for CBE og mannen.. fra millionoverskudd til nesten null. Det var kanskje og overdrive. Men tror det er sykt lite som skal til før ting kan gå fra sykt bra tall til minus. De er jo avhengig av deg og meg. Å ser jo litt at SE begynner å bli litt småsur i sine besvarelser til folk som er kritiske. Legger ut livet til sin syke sønn.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Careless. 

Skrevet
Ville91 skrev (49 minutter siden):

Careless. 

Careless er brått en døgnflue

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Plast skrev (1 time siden):

Careless er brått en døgnflue

tror hun da må være flink og virkelig holde det merket varmt  Jeg ville jo allerede nå vært bekymret når man ser hvor mye negative meldinger det er på trust pilot. Jeg selv har lyst til og kjøpe bh derfra men jeg synes denne størrelse greiene er så teit. Har prøvd og sende x antall meldinger med spørsmål men er aldri noen som gidder og svare. Så de skal ikke holde på slik så lenge før de fleste velger å heller bruke andre.

For meg betyr god service mye. Om ett firma ikke gidder og gjøre noe for og yte god service så velger jeg neste firma på lista

Endret av elskersommer
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvor gammelt er det Careless firmaet egentlig?

Gjest Vinterferie
Skrevet
10 minutter siden, Snublefot62 said:

Hvor gammelt er det Careless firmaet egentlig?

Firmaet har registreringsdato 01.01.22. Så det er snart 1 år, og har allerede donert 1/2 mill til ME forskning. Og åpner snart butikk nr 2. 😃 Firmaet har en eventyrlig start. 

Gjest Vinterferie
Skrevet
54 minutter siden, elskersommer said:

tror hun da må være flink og virkelig holde det merket varmt  Jeg ville jo allerede nå vært bekymret når man ser hvor mye negative meldinger det er på trust pilot. Jeg selv har lyst til og kjøpe bh derfra men jeg synes denne størrelse greiene er så teit. Har prøvd og sende x antall meldinger med spørsmål men er aldri noen som gidder og svare. Så de skal ikke holde på slik så lenge før de fleste velger å heller bruke andre.

For meg betyr god service mye. Om ett firma ikke gidder og gjøre noe for og yte god service så velger jeg neste firma på lista

Du må ikke sende melding.  Du må sende Mail til Careless kundeservice. Så får du nok svar, skal du se. 😃

Skrevet

Noen som fikk gavekort istedenfor pengene tilbake. Sinnsykt bra service🫶🏻😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Gjest Vinterferie
Skrevet
3 hours ago, LinnHenrikke said:

Sara Emilie eier et stort hus med utleidel, en leilighet, hun er dyktig på foto redigering, dyktig på regnskap, og utrolig kreativ. Den driftige damen der har mange føtter å stå på. 😃

Skrevet
Vinterferie skrev (3 minutter siden):

Sara Emilie eier et stort hus med utleidel, en leilighet, hun er dyktig på foto redigering, dyktig på regnskap, og utrolig kreativ. Den driftige damen der har mange føtter å stå på. 😃

😂

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Tråden stenges for moderering etter gjentatte ryddinger for avsporinger.

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...