Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
supermamz skrev (9 timer siden):

men hun har jo hatt ME i flere år? Men er først i år hun sier selv at hun har vært mer syk en frisk? Å da tenker jeg ikke på ME sykdommen, men influensa/virus osv..

Jeg har hatt godt immunforsvar, men i år har sykdommene haglet på. Hele familien har ligget nede for telling opp til flere ganger i år. De aller fleste har blitt syke MYE oftere i år enn før covid. Vil tro at en ME - syk person også blir oftere syk i år enn tidligere, uten at noen andre trenger å stille spørsmålstegn med det?? Og om hun har vært mer sliten mtp graviditet, sønnens sykdom osv- ja da blir man lettere syk. Skjønner ikke at dette skal være noe noen pirker på? Trist for de at ferien ble halvveis ødelagt av oppkast. Dere som godter dere- ta dere en bolle og konsentrer dere om eget liv. 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel ganske kjent at hvis man stresser for mye i hverdagen blir man syk med en gang man skal slappe av. Kanskje hun bør ta hintet og roe ned litt, regner med hun ikke må være så mye på farten for å betale regninger. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Basil skrev (10 minutter siden):

Jeg har hatt godt immunforsvar, men i år har sykdommene haglet på. Hele familien har ligget nede for telling opp til flere ganger i år. De aller fleste har blitt syke MYE oftere i år enn før covid. Vil tro at en ME - syk person også blir oftere syk i år enn tidligere, uten at noen andre trenger å stille spørsmålstegn med det?? Og om hun har vært mer sliten mtp graviditet, sønnens sykdom osv- ja da blir man lettere syk. Skjønner ikke at dette skal være noe noen pirker på? Trist for de at ferien ble halvveis ødelagt av oppkast. Dere som godter dere- ta dere en bolle og konsentrer dere om eget liv. 

Nå angriper du veldig feil person her... Tror du skal ta og lese igjennom engang til. Har ikke stilt noe spørsmål til sykdommen til Sara i det hele tatt. Jeg skrev at hun har dårlig imunforsvar som mange andre etter covid så fikk jeg til svar fra en her inne at det var pga ME sykdommen hennes. Å da svarte jeg det der at hun har jo lenge snakket om hun følte seg frisk fra det. Å i år har hun og familien vært mer syke enn friske. Barna hennes testet jo også positiv for covid i vinter så ikke rart at imunforsvaret ikke er så godt som før da. Er jo mange som sliter med det. Så nei tror du får spis bollen selv og lær deg til å lese deg opp før du drar konklusjoner og dikter opp ting man sier. Herregud assa.

• Liker 2
Gjest Vinterferie
Skrevet (endret)
2 hours ago, Diamant20 said:

Nå er det vel ganske kjent at hvis man stresser for mye i hverdagen blir man syk med en gang man skal slappe av. Kanskje hun bør ta hintet og roe ned litt, regner med hun ikke må være så mye på farten for å betale regninger. 

Man får ikke E-coli av å være stresset. 😃 E-coli får du via mat eller drikke. 

Endret av Vinterferie
Skrevet

Jeg følger henne ikke lenger. Men si meg, er hun på sydentur og er syk IGJEN?! 

Og hun kan ikke ha lavt immunforsvar når hun ikke er ME syk! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Vinterferie
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Bibbi_ said:

Du må ikke lese på kommentarene her inne og tro du får et bilde av hva som er skjedd.  

Stakkars Sara Emilie og kjæresten som er matforgiftet av E-coli igjen. Begge to har lagt strak og måtte ha medisiner mot matforgiftning. 

Sara Emilie har ikke nevnt ME med et eneste ord. Det er bare synsing fra noen her inne. 

Endret av Vinterferie
Skrevet
Basil skrev (5 timer siden):

Slik har vi også hatt det siste året,forkjølelse,innfluensa, lungebetennelse datter med to gange korona, kyssesyken... Det eneste vi ikke har hatt er omgangssyke 

Selv gubben som aldri er syk har ligget nede for telling med forkjølelse. Å jeg synes veldig mange sier det samme

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (54 minutter siden):

Hun er fremdeles "ME syk"...... 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Utrolig uheldig. Men er de blitt smittet på all-inclusive? Sånn buffet/måltidsgreie som er der er det ekleste jeg vet. Unger som sugler oppi maten, noen tar maten med hendene, maten står ute leeeenge. Æsj. Men det var kanskje litt off-topic? Uansett, syns synd på henne nå. 

Skrevet
*Prøver igjen* skrev (Akkurat nå):

Hva i alle dager🥴🙈

Du ser hun er veldig ung der. Dette er fra en skoleoppgave (tror jeg det var) for lenge siden.

Jeg løp rundt i en kjeller i Tyskland og var utagerende *yrkestittel* på en skoleoppgave jeg leverte inn på høyskolen, orker ikke at noen skal 🥴🙈 til sånne gamle greier. 😅 Har du aldri gjort sånt? Vært med på noe teit og rart?

• Liker 10
Skrevet
Sharp75! skrev (35 minutter siden):

Hun er fremdeles "ME syk"...... 

Hun har tydeligvis ingen aktiv ME for tiden. Om den ligger i kroppen å lurer, kan så være. Men den er jo ikke aktiv. Så hvorfor skulke hun da ha nedsatt immunforsvar pga den?

Men hvordan er det mulig å bli matforgiftet IGJEN?! 

• Liker 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Hun har tydeligvis ingen aktiv ME for tiden. Om den ligger i kroppen å lurer, kan så være. Men den er jo ikke aktiv. Så hvorfor skulke hun da ha nedsatt immunforsvar pga den?

Men hvordan er det mulig å bli matforgiftet IGJEN?! 

Hun har en "aktiv ME" hun er ikke frisk. Som noen skriver her så har ikke SE skyldt på dårlig immunforsvar pga ME. Og ikke alle med ME har dårlig immunforsvar heller, det er enten eller, jeg blir aldri syk. 

Godt spørsmål, jeg har aldri blitt matforgiftet i utlandet og jeg har reist mye. 

• Liker 1
Skrevet
Minlillelykke skrev (7 timer siden):

Det hårserumet fikser ikke håret så fint. Jeg kjøpte det, fullstendig bortkastede penger. Morrocanoil sin er mye mye bedre.

Samme gjelder fotmaskene fra Maybeauty, Babyfoot sine fungerer så mye bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mange bilder og filmer av den magen man skal måtte se…….

Skrevet
Vinterferie skrev (5 timer siden):

Man får ikke E-coli av å være stresset. 😃 E-coli får du via mat eller drikke. 

Neida, men hun har jo klaget på at hun blir syk uansett så ofte. 

Gjest silikon123
Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Lurer på hvor mange bilder og filmer av den magen man skal måtte se…….

Tipper ganske mange, siden det er 15 uker igjen og hun trives med å dele det. Hvis det ikke er intr for deg, så er det jo bare å avfølge? Forstår ikke klagingen og sytingen din.

Skrevet
silikon123 skrev (8 minutter siden):

Tipper ganske mange, siden det er 15 uker igjen og hun trives med å dele det. Hvis det ikke er intr for deg, så er det jo bare å avfølge? Forstår ikke klagingen og sytingen din.

Visste det kom en sånn kommentar. 

Skrevet
Babushka skrev (3 timer siden):

Samme gjelder fotmaskene fra Maybeauty, Babyfoot sine fungerer så mye bedre. 

Har bestilt noe fra maybeauty, men ble så skuffet! De pore stripsene er helt ok, de er bedre enn nivea sine. Men filmene Therese, Sara og Anna lager må være redigert. Jeg har relativt uren hud, men de får ikke ut på lagt nør så mye som de viser. Jeg har sluttet helt å handle det de reklamerer for. Stort Sett ræl. Fornøyd med Careless produktene da.

• Nyttig 1
Skrevet
Sprite skrev (2 timer siden):

Visste det kom en sånn kommentar. 

Visste det kom til å komme et sånt tilsvar 😝

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...