oss-to Skrevet 6 timer siden #56881 Skrevet 6 timer siden Minimeg1234 skrev (11 minutter siden): Det er vel egentlig ingenting i hennes verden vil jeg tro. Det trur eg du har heilt rett i. Jamfør innlegget eg la ut tidlegare i kveld, kan det jo hende ho har blokkert dei. 4
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56882 Skrevet 6 timer siden oss-to skrev (8 minutter siden): Det trur eg du har heilt rett i. Jamfør innlegget eg la ut tidlegare i kveld, kan det jo hende ho har blokkert dei. Det kan hende ja.
Anemoi Skrevet 5 timer siden #56883 Skrevet 5 timer siden Angel75 skrev (2 timer siden): De som kjenner på den nærheten til Sara er nok ikke i denne tråden. Og de er nok bare en liten brøkdel som kjenner på sterke følelser. Alle blir ikke påvirket. For hver og en de av de tre setningene dine om tilhørigheten til Sara, det er kun antagelser.
Anemoi Skrevet 5 timer siden #56884 Skrevet 5 timer siden Donnap skrev (2 timer siden): Ser hun går ned i antall følgere nå. 15 november hadde hun 189,5 tusen følgere, i går hadde hun 189,4 og i dag 189,3 tusen følgere. Håper det betyr at disse enten har gått lei av alle sykt lange utbroderinger hun har på helt uvesentlige ting, at folk er lei av bedriftseier med svært useriøs konto, gått lei av dårlig service og mye feil med klær på Careless eventuelt sist men absolutt ikke minst barneeksponeringen. Andre årsaker kan det også være, men nå har hun gått ned 200 følgere på få dager, det må være en grunn til det. Sjekket ikke mellom 15 og 20, så kan hende hun gikk ned til 189,4 tidligere enn jeg fikk med meg. Gode observasjoner, @Donnap! ☺️ SET økte før og i forbindelse med fødselen til yngste datter (våren 2025) følgertallet sitt opp med minst 10 000, til ca 195 000. Det jobbet hun hardt for, omtrent fra unnfangelssesøyeblikket. Etter det (fødselen) har følgertallet på snap gradvis og jevnt sunket, måned for måned, til det det er i dag, 189 300. Nå synker det hurtigere enn tidligere, med ca 100 i uken. Tallene taler… 1
Donnap Skrevet 5 timer siden #56885 Skrevet 5 timer siden Minimeg1234 skrev (1 time siden): Det er vel egentlig ingenting i hennes verden vil jeg tro. Hun har mistet 1900 følgere siden 6 oktober, det er ganske mye på 1,5 måned. Hun hadde 191 200 følgere 6 oktober 1
Donnap Skrevet 5 timer siden #56886 Skrevet 5 timer siden (endret) Anemoi skrev (1 time siden): Gode observasjoner, @Donnap! ☺️ SET økte før og i forbindelse med fødselen til yngste datter (våren 2025) følgertallet sitt opp med minst 10 000, til ca 195 000. Det jobbet hun hardt for, omtrent fra unnfangelssesøyeblikket. Etter det (fødselen) har følgertallet på snap gradvis og jevnt sunket, måned for måned, til det det er i dag, 189 300. Nå synker det hurtigere enn tidligere, med ca 100 i uken. Tallene taler… Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke begynte å ta screenshot mye tidligere av følgertallet, synes det er interessant å se at innimellom så mister hun mange følgere, og å se hva som kan være årsaken til det. Hun har mistet 1900 følgere siden 6 oktober, regner med hun føler litt på det. Var litt trøtt tidligere i kveld da jeg la ut at hun hadde mistet 2000 på få dager 😅 Men oppdaget det selv akkurat før det ble påpekt. Endret 3 timer siden av Donnap 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå