Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 18:57 #54941 Skrevet søndag kl. 18:57 Vokteren skrev (2 minutter siden): 1 annet barn. I alle fall om vi skal følge det SE fortalte på snap. Flere =SE sine barn + et til 1 2
Vokteren Skrevet søndag kl. 18:57 #54942 Skrevet søndag kl. 18:57 Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): Jeg la til litt før jeg så svaret ditt. Det har vært spekulert her inne om jeg er SE, familie, venner etc fra jeg kom inn her. Innlegge til Gullegull gjør at jeg har rett i mine antagelser og at hun har tolket ditt innlegg til å gjelde det samme. Fint om du holder meg utenfor ting jeg aldri har involvert meg i. Jeg rettet kun på innlegget ditt, da informasjonen du kom med er feil. 8
Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 18:59 #54943 Skrevet søndag kl. 18:59 Vokteren skrev (Akkurat nå): Fint om du holder meg utenfor ting jeg aldri har involvert meg i. Jeg rettet kun på innlegget ditt, da informasjonen du kom med er feil. Det skal jeg. Bra du retter men om du leser tidligere i tråden så er det allerede rettet på. 2
Vokteren Skrevet søndag kl. 19:01 #54944 Skrevet søndag kl. 19:01 Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Det skal jeg. Bra du retter men om du leser tidligere i tråden så er det allerede rettet på. Det var ikke rettet på da jeg kommenterte det. Viktig at rett informasjon blir lagt frem. 1 5
Kleppmelk Skrevet søndag kl. 19:03 #54945 Skrevet søndag kl. 19:03 Vet ikke hvor mange tusen følgere hun har på Snap, men etter alt hun har delt om huset er det jo ikke akkurat rakettforskning og finne ut hvor hun bor. ref kveldens snap om uvedkommende på tomta. Det ER så lite gjennomtenkt det opplegget hun kjører at jeg har ikke ord. Jeg hadde fått helt paranoia av tanken på at 300k mennesker visste hvor jeg bodde. 7 5
Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 19:06 #54946 Skrevet søndag kl. 19:06 Vokteren skrev (5 minutter siden): Det var ikke rettet på da jeg kommenterte det. Viktig at rett informasjon blir lagt frem. Det er det. 2
Bibbi_ Skrevet søndag kl. 19:09 #54947 Skrevet søndag kl. 19:09 Kleppmelk skrev (4 minutter siden): Vet ikke hvor mange tusen følgere hun har på Snap, men etter alt hun har delt om huset er det jo ikke akkurat rakettforskning og finne ut hvor hun bor. ref kveldens snap om uvedkommende på tomta. Det ER så lite gjennomtenkt det opplegget hun kjører at jeg har ikke ord. Jeg hadde fått helt paranoia av tanken på at 300k mennesker visste hvor jeg bodde. I tillegg fortelle hvor de sover , hvor barna sover osv. Hvis du da påstår du har angst for at folk skal bryte seg inn eller noe, så er du fa.. meg hakke dum! 4 12
Vokteren Skrevet søndag kl. 19:10 #54948 Skrevet søndag kl. 19:10 Kleppmelk skrev (1 minutt siden): Vet ikke hvor mange tusen følgere hun har på Snap, men etter alt hun har delt om huset er det jo ikke akkurat rakettforskning og finne ut hvor hun bor. ref kveldens snap om uvedkommende på tomta. Det ER så lite gjennomtenkt det opplegget hun kjører at jeg har ikke ord. Jeg hadde fått helt paranoia av tanken på at 300k mennesker visste hvor jeg bodde. Ikke bare vet de hvor hun bor, men de vet planløsningen på huset. De har nylig flyttet inn, og allerede har de uvedkommende luskende rundt huset. 15
Angel75 Skrevet søndag kl. 19:14 #54949 Skrevet søndag kl. 19:14 Håper det ordner seg med skoleskyss. De har like mye rett på det som andre som er i den situasjonen. At folk sitter her og skriver at de bør kjøre selv, slylde deg selv m.m er latterlig. 1 5
Angel75 Skrevet søndag kl. 19:15 #54950 Skrevet søndag kl. 19:15 Vokteren skrev (4 minutter siden): Ikke bare vet de hvor hun bor, men de vet planløsningen på huset. De har nylig flyttet inn, og allerede har de uvedkommende luskende rundt huset. Hvor har du sett det? 2 1
Vokteren Skrevet søndag kl. 19:22 #54951 Skrevet søndag kl. 19:22 Angel75 skrev (5 minutter siden): Hvor har du sett det? 2 5
Sol79 Skrevet søndag kl. 19:22 #54952 Skrevet søndag kl. 19:22 Angel75 skrev (6 minutter siden): Håper det ordner seg med skoleskyss. De har like mye rett på det som andre som er i den situasjonen. At folk sitter her og skriver at de bør kjøre selv, slylde deg selv m.m er latterlig. Nei, det er ikke latterlig. Og det gjelder ikke spesifikt SE, men alle som flytter ut av skolekretsen pga nye partnere. De kan jaggu kjøre ungene sine til skolen selv og ikke bruke offentlige midler på det. 5 10
Anemoi Skrevet søndag kl. 19:31 #54953 Skrevet søndag kl. 19:31 (endret) Vokteren skrev (21 minutter siden): Ikke bare vet de hvor hun bor, men de vet planløsningen på huset. De har nylig flyttet inn, og allerede har de uvedkommende luskende rundt huset. Flere hundre tusen fremmede vet alt, alt for mye om både de to eldste og de to yngste barna. Mange har dessuten advart høylydt mot å dele alt av detaljer om huset og uteområdene. Her vet mange mye… SET hadde også en angstreaksjon på lørdag. Hun var alene hjemme med de to yngste, og oppdaget plutselig at ytterdøren hadde stått lenge åpen/på gløtt. Da låste hun seg inne på badet med barna, og først etter å ha kontrollert kameraet, roet hun seg. Dette er delingskulturen bakside… Endret søndag kl. 19:32 av Anemoi 2 16
Angel75 Skrevet søndag kl. 19:35 #54954 Skrevet søndag kl. 19:35 Vokteren skrev (13 minutter siden): Det hørtes ut på deg som det var pga at det var Sara, men her ser det ut som det var tilfeldig. 1 4
Angel75 Skrevet søndag kl. 19:38 #54955 Skrevet søndag kl. 19:38 Sol79 skrev (13 minutter siden): Nei, det er ikke latterlig. Og det gjelder ikke spesifikt SE, men alle som flytter ut av skolekretsen pga nye partnere. De kan jaggu kjøre ungene sine til skolen selv og ikke bruke offentlige midler på det. Så bra at ikke noen enkeltpersoner på KG skal bestemme over hvor folk får bosette seg. Og er ikke alltid folk flytter på seg pga nye partnere. Nok avsporing fra min side. 1 2
Roe Skrevet søndag kl. 19:44 #54956 Skrevet søndag kl. 19:44 Angel75 skrev (8 minutter siden): Det hørtes ut på deg som det var pga at det var Sara, men her ser det ut som det var tilfeldig. Tolket dette også som tilfeldig, ikke nødvendigvis pga det var Sara.. 1 2
Vokteren Skrevet søndag kl. 19:44 #54957 Skrevet søndag kl. 19:44 Angel75 skrev (6 minutter siden): Det hørtes ut på deg som det var pga at det var Sara, men her ser det ut som det var tilfeldig. Da laget du din egen tolkning av det jeg skrev. 3 4
Vokteren Skrevet søndag kl. 19:46 #54958 Skrevet søndag kl. 19:46 Anemoi skrev (13 minutter siden): Flere hundre tusen fremmede vet alt, alt for mye om både de to eldste og de to yngste barna. Mange har dessuten advart høylydt mot å dele alt av detaljer om huset og uteområdene. Her vet mange mye… SET hadde også en angstreaksjon på lørdag. Hun var alene hjemme med de to yngste, og oppdaget plutselig at ytterdøren hadde stått lenge åpen/på gløtt. Da låste hun seg inne på badet med barna, og først etter å ha kontrollert kameraet, roet hun seg. Dette er delingskulturen bakside… Medaljens bakside kom fort til syne 8 2
Bibbi_ Skrevet søndag kl. 19:52 #54959 Skrevet søndag kl. 19:52 Vokteren skrev (4 minutter siden): Medaljens bakside kom fort til syne Ja, for hvis hun er SÅ redd for alt, hvorfor deler hun så detaljert om huset og barna? Hadde jeg vært i hennes sko (sjeleglad for at jeg ikke er det) , så hadde jeg aldri i verden delt alt slik hun gjør. Eller er denne redelsen kun for å få mer klikk / penger? 2 11
oss-to Skrevet søndag kl. 20:08 #54960 Skrevet søndag kl. 20:08 Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Ja, for hvis hun er SÅ redd for alt, hvorfor deler hun så detaljert om huset og barna? Hadde jeg vært i hennes sko (sjeleglad for at jeg ikke er det) , så hadde jeg aldri i verden delt alt slik hun gjør. Eller er denne redelsen kun for å få mer klikk / penger? I influensakulturen har sårbarheit blitt ei form for valuta. Det som ein gong var personlege kjensler, blir no innhald som kan målast i klikk, visningar og reklameinntekter. Å dele angst, sorg eller uro kan verke ekte , og kan være ekte , men samtidig gjev det merksemd, følgjarar og pengar.Samtidig ser vi eit paradoks: Ho seier ho er redd men likevel står huset hennar der med store glas som inviterer til innsyn. Det er eit bilete på heile kulturen, vil vere private, men på ein offentleg måte. 3 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå