Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (18 minutter siden):

Nei SE sin barneeksponering er absolutt ikke avsporing . Beklager om jeg gir inntrykk av at jeg mener det.
Derimot så tenker jeg at å begynne å diskutere andre influenseres barneeksponering her inne blir avsporing da tråden handler om SE.  

Der er vi helt enige! 😉 Fint med avklaringer. 👍🏻

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minimeg1234 skrev (13 timer siden):

Om det er vås eller ikke så kan hun styre arbeidsdagen selv  som gjør at det fungerer. Alternativet er kanskje å få trygd fra nav . 

Hvilken arbeidsdag? 
De fleste sminker seg FØR de drar på jobb. Eller spiser frokost FØR jobb. For DET er ingen jobb! 
At «vi» idiotisk nok, SER på det tomme innholdet som presenterer, slik at det genererer penger til profilen, gjør det heller ikke til en jobb. Vi lures, vi er for lite kritiske, og vi krever ingenting av influencerne som gjør at de må endre innhold heller. Det er bare tragisk. Barna mine er MER kritiske til innhold de ser, enn det vi voksne er. Det sier meg noenting- De har skjønt noe vi som foreldregenerasjon ikke forstår , og vi er, som jeg er inne på, altfor lite kritiske. Vi drives av en enorm nysgjerrighet, der noen argumenterer med at de ser, for å dokumentere, manglende reklame. Det er penger til influencerne. De ler høyt på vei til banken. 
For å få endring må vi slette og blokkere dem ute av livene våre. Det er det ENESTE som nytter. 

• Liker 5
  • Nyttig 16
Skrevet

Det er vel «litt» mer enn 1 av 1000 meldinger som fatshamer SE nå om dagen. 
Men, hun liker jo ikke tall, stakkars. Noe som er meget ulikt en businesskvinne…

Jeg hadde aldri klart å sendt slike meldinger, men jeg har full forståelse av at folk blir provosert. Greit at hun har 2 svangerskap på kort tid, men hun stappet i seg ufattelig mange kalorier i form av smør og kjeks, helst i monitor for å provoserer -samtidig som hun kjørte egen kampanje som ryster meg langt inn i sjela enda. Jeg har ikke 4 barn, så hun vet nok mye, men jaggu har hun hatt flaks også med den helsetilstanden jeg følte hun på trass skulle vise verden at det var null problem. Dette samtidig som en mor og/eller baby dør i fødsel pga overvekt 😢

Uansett, jeg kan hjelpe deg med den ligningen og de tallene du ikke liker. Hadde du fulgt litt av helserådene og advarslene du fikk, så hadde du vært tilbake i matchvekt nå.                               Enkel matematikk dette.

Så spar meg for påstanden om at du har ikke en slik kropp som bare går tilbake til normalen, jo, det har du, det er selvdisiplinen din som er unormal, Prinsesse Vil-ikke!
Tenk hadde du hørt litt på nettrollet, av og til har DE rett også

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Harnoejegvilsi skrev (34 minutter siden):

Hvilken arbeidsdag? 
De fleste sminker seg FØR de drar på jobb. Eller spiser frokost FØR jobb. For DET er ingen jobb! 
At «vi» idiotisk nok, SER på det tomme innholdet som presenterer, slik at det genererer penger til profilen, gjør det heller ikke til en jobb. Vi lures, vi er for lite kritiske, og vi krever ingenting av influencerne som gjør at de må endre innhold heller. Det er bare tragisk. Barna mine er MER kritiske til innhold de ser, enn det vi voksne er. Det sier meg noenting- De har skjønt noe vi som foreldregenerasjon ikke forstår , og vi er, som jeg er inne på, altfor lite kritiske. Vi drives av en enorm nysgjerrighet, der noen argumenterer med at de ser, for å dokumentere, manglende reklame. Det er penger til influencerne. De ler høyt på vei til banken. 
For å få endring må vi slette og blokkere dem ute av livene våre. Det er det ENESTE som nytter. 

ja det med arbeidsdagens innhold til influenserne og SE  kan diskuteres . Det er totalt meningsløst det aller meste. Jeg er veldig enig i mye av det du skriver. Syns du treffer spikeren på hodet her. 

Samtidig så syns jeg det er viktig å ha en kritisk stemme til det de driver med. For å få til det så må man følge med. Om noen her inne følger for å kunne ansvarliggjøre influenserne  så syns jeg det er bra. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Debbie M skrev (6 minutter siden):

Det er vel «litt» mer enn 1 av 1000 meldinger som fatshamer SE nå om dagen. 
Men, hun liker jo ikke tall, stakkars. Noe som er meget ulikt en businesskvinne…

Jeg hadde aldri klart å sendt slike meldinger, men jeg har full forståelse av at folk blir provosert. Greit at hun har 2 svangerskap på kort tid, men hun stappet i seg ufattelig mange kalorier i form av smør og kjeks, helst i monitor for å provoserer -samtidig som hun kjørte egen kampanje som ryster meg langt inn i sjela enda. Jeg har ikke 4 barn, så hun vet nok mye, men jaggu har hun hatt flaks også med den helsetilstanden jeg følte hun på trass skulle vise verden at det var null problem. Dette samtidig som en mor og/eller baby dør i fødsel pga overvekt 😢

Uansett, jeg kan hjelpe deg med den ligningen og de tallene du ikke liker. Hadde du fulgt litt av helserådene og advarslene du fikk, så hadde du vært tilbake i matchvekt nå.                               Enkel matematikk dette.

Så spar meg for påstanden om at du har ikke en slik kropp som bare går tilbake til normalen, jo, det har du, det er selvdisiplinen din som er unormal, Prinsesse Vil-ikke!
Tenk hadde du hørt litt på nettrollet, av og til har DE rett også

SE har gått ned 20 kilo siden fødsel . Jeg syns det er veldig bra jeg . 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (Akkurat nå):

SE har gått ned 20 kilo siden fødsel . Jeg syns det er veldig bra jeg . 

Det er veldig bra det ja, og ganske normalt etter 4 mnd. Også har hun 20 kg som ikke blir like lett å bli kvitt, og som lett kunne vært unngått om hun hadde fulgt helseråd. Hun har ekstremt dårlig selvdisiplin, det er det som er problemet her, og latterlig å høre henne si at hun ikke har en slik kropp som raser ned etter fødsel. Det er holdningen som er helt på trynet.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (20 minutter siden):

J

Endret av Minimeg1234
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Samtidig så syns jeg det er viktig å ha en kritisk stemme til det de driver med. For å få til det så må man følge med. Om noen her inne følger for å kunne ansvarliggjøre influenserne  så syns jeg det er bra. 

Så fint at du mener det, jeg er en av dem… 😉

Endret av Anemoi
  • Nyttig 1
Skrevet
Debbie M skrev (7 timer siden):

Det er veldig bra det ja, og ganske normalt etter 4 mnd. Også har hun 20 kg som ikke blir like lett å bli kvitt, og som lett kunne vært unngått om hun hadde fulgt helseråd. Hun har ekstremt dårlig selvdisiplin, det er det som er problemet her, og latterlig å høre henne si at hun ikke har en slik kropp som raser ned etter fødsel. Det er holdningen som er helt på trynet.

Denne helsereisen hennes da? Bare stoppet opp? Fikk solgt treningsklær, så da var det ikke vits mer?? 

• Liker 9
Skrevet
Bibbi_ skrev (27 minutter siden):

Denne helsereisen hennes da? Bare stoppet opp? Fikk solgt treningsklær, så da var det ikke vits mer?? 

Som forventa! Men nå lanseres treningsbag, i en (etter hennes mening) perfekt størrelse. Den har også plass til sko. Lien lanserer snart yogamatter og annet treningsutstyr. Tilfeldig? Nei. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (9 timer siden):

Hvilken arbeidsdag? 

Det er så sant, så sant det du skriver! Og nå skal de på snapschool og lære alle triksa i boka, bli enda mer kyniske og folk skal bite mer og mer på.... Og hadde det ikke vært for Snapchat, hadde aldri Careless klart å bestå... Det er jo alle venninnene som handler, fordi de blir påvirket og lurt. Stopp verden, jeg vil av.... 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Anemoi skrev (8 timer siden):

Så fint at du mener det, jeg er en av dem… 😉

👍

Skrevet (endret)
Mallisaen skrev (58 minutter siden):

Det er så sant, så sant det du skriver! Og nå skal de på snapschool og lære alle triksa i boka, bli enda mer kyniske og folk skal bite mer og mer på.... Og hadde det ikke vært for Snapchat, hadde aldri Careless klart å bestå... Det er jo alle venninnene som handler, fordi de blir påvirket og lurt. Stopp verden, jeg vil av.... 

Her beskriver du det meste i en enkel setning! 👍🏻 
SET har flere ganger nevnt at de oppretter butikkene for å nå ut til nye og flere grupper enn snap-følgerne. 
Hun spesifiserer ikke hvordan butikkene går økonomisk, bare at de går bra. Men jeg tror ikke blindt på det en influenser sier…

Endret av Anemoi
  • Liker 7
Skrevet

Jeg syns stadig at hjemmet til SE og fam. er flott. Det å gå inn i stua på morgenen med den utsikten må være magisk 😍

IMG_2531.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Denne som droppes i morgen ser så god ut . 

IMG_2530.jpeg

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (7 minutter siden):

Jeg syns stadig at hjemmet til SE og fam. er flott. Det å gå inn i stua på morgenen med den utsikten må være magisk 😍

IMG_2531.jpeg

Så mye snø på Harestua nå? 🤔 

• Liker 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (23 minutter siden):

IMG_2530.jpeg

Er det en pysj? Altså en nattkjole??

• Liker 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (23 minutter siden):

IMG_2530.jpeg

Gratisreklame for SET og morgendagens drop??? Hmmmm… 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Anemoi skrev (2 minutter siden):

Uten tvil 😂

• Liker 3
Skrevet
Anemoi skrev (2 minutter siden):

Tenker du at det er jeg som gir gratisreklame ?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...