Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Anonym_2024 skrev (32 minutter siden):

Sa ikke Sara Emilie for en tid tilbake at hun var redd for egen sikkerhet eller noe lignende? Hvis man er redd, hvorfor legger man ut alt av informasjon om hvor og hvordan man bor? 

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Det virker på meg som at hun blir så overrasket fordi noen har funnet ut av hvor hun bor og derfor staalker henne.. Men adressen hennes ligger jo på nett. Trenger ikke å være Einstein for å finne ut hvor hun bor

Ja, dette er et stort paradoks!
På den ene siden har SET opplevd en stalker, vært redd, full av angst og isolert seg en periode. Og det nye huset er sikret på alle bauger og kanter med kamera og annet sikkerhetsutstyr, alt for at hun/de skal føle seg trygge.
På den andre siden legger hun ut ekstremt mange opplysninger om hvor de til enhver tid befinner seg, hvem som er hjemme/borte, planløsningen av huset, hvem som sover hvor og en drøss med detaljerte husbilder som viser og gir informasjon om det meste.

De fleste kan lett finne svært mange detaljer om dette hjemmet! Hvorfor SET deler så enormt mye og samtidig sier hun er redd for egen sikkerhet, er vanskelig å skjønne. Det kan være tankeløshet, behov for å bli sett, ønske om å dele alt, behov for innhold, å ikke bry seg eller noe helt annet… Men paradoksalt, det er det. 

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Sikkert enklere enn å returnere, siden det ikke akkurat er en enkel sak hos denne bedriften, etter som jeg har forstått. Sy om er nå en ting, men at man må reparere klær med en gang man har kjøpt de er jo helt borti natta. Viktig at SE ikke opplever noe negativt omkring bedriften hun er ansvarlig for, så viktig er det, at ingen klager på kvaliteten! 

Jeg har returnert flere ganger med angrefrist skjema. Og kan virkelig ikke forstå at noen oppfatter det vanskelig. Er det flere her inne som  har problemer, eller er det bare @Era Vulgarissom synes det er vanskelig? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Bella50 skrev (6 minutter siden):

Jeg har returnert flere ganger med angrefrist skjema. Og kan virkelig ikke forstå at noen oppfatter det vanskelig. Er det flere her inne som  har problemer, eller er det bare @Era Vulgarissom synes det er vanskelig? 

Bare å sjekke Trustpilot...

Gi beskjed om du trenger bilder🙂

Endret av elskersommer
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Jeg har da aldri sydd om NYE plagg for at de skal passe 😂 

Det er helt normalt for oss korte.  Mange butikker har syerske/skredder som legger opp klær. Jeg er kort, og må alltid legge opp bukser, kjoler, jakker. 
Dersom jeg har kjøpt noe på nett, som jeg vil ha lagt opp. Leverer jeg det til vår lokale Dressmann. Der henter syersken hver tirsdag, og leverer tilbake tirsdagen etter. 
Jeg synes du kan slutte med den latterliggjøringen, du holder på med. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Eg har lagt merke til at Sara Elise ofte skriblar over bilete og/eller namn når ho deler skryt, men at alt står ope når det kjem til kritikk. Er det nokon som veit kvifor ho gjer det slik? Eg synest det verkar litt underleg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (24 minutter siden):

Bare å sjekke Trustpilot...

Gi beskjed om du trenger bilder🙂

Jeg sjekket. Det var en som ikke fikk returnere på angrefrist siden vilkårene ikke var oppfylt. Og det var en som ikke fikk angre fordi plagget luktet svette. Og det var flere som klager på frakten. Men stort sett ser det ut som det er greit å angre et kjøp. IMG_8641.thumb.jpeg.3831e59e6daf106d721b5dc99780954a.jpeg

IMG_8643.jpeg

IMG_8642.jpeg

IMG_8640.jpeg

IMG_8639.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Bella50 skrev (37 minutter siden):

Hvorfor har du returnert så mange ganger? For det kommer jo an på hvorfor du returnerer, hvor lett det kan være. En kjole man ønsker bytte pga feil str er nok ikke det som gjør at folk har problemer med retur. 

• Liker 6
Skrevet
oss-to skrev (14 minutter siden):

Eg har lagt merke til at Sara Elise ofte skriblar over bilete og/eller namn når ho deler skryt, men at alt står ope når det kjem til kritikk. Er det nokon som veit kvifor ho gjer det slik? Eg synest det verkar litt underleg.

Derfor: 
😉

IMG_2653.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Bella50 skrev (45 minutter siden):

Bilder fra trustpilot

IMG_20251004_175354.jpg

IMG_20251004_175446.jpg

IMG_20251004_175518.jpg

IMG_20251004_175556.jpg

IMG_20251004_175621.jpg

IMG_20251004_175704.jpg

IMG_20251004_175742.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
oss-to skrev (42 minutter siden):

Anemoi skrev (27 minutter siden):

Derfor: 
😉

IMG_2653.jpeg

Og for å skremme folk fra å stille spørsmål som hun kan tolke som kristiske

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
MøllersTran skrev (2 minutter siden):

Sant, sant. Kanskje en av grunnene til at hun sier bare 3 av 1000 meldinger hun får, er kritiske…
Hvem vil risikere å bli hengt ut offentlig med navn og bilde på snap - hvis man skulle være så uheldig å bli definert som «idiot». 😜

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Anemoi skrev (38 minutter siden):

Derfor: 
😉

IMG_2653.jpeg

😅🙈

MøllersTran skrev (10 minutter siden):

OK. Høyrest fornuftig ut. Eg lurte på om ho skraverte, fordi det var fabrikert. Vil jo tru at følgarane ønskjer namn og bilete på trykk når ein hyllar influensaren.

Endret av oss-to
  • Liker 5
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Ok.. Men da må vi være enig om at de @Bella50 refererte til også er feil🙂

Nettopp! Hvis man ikke kan stole på de negative, så kan man ikke stole på de positive heller. Helt klart.

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (6 minutter siden):

Jeg stoler ikke på noen anmeldelser fra trustpilot. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (17 minutter siden):

Nettop, da kan ingen stoles på hverken negative eller positive 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Undrende123 skrev (På 2.10.2025 den 19.56):

De har tatt et bevisst valgt om å være åpne om barnets diagnose (som alle i barnets liv MÅ vite om). SET og mannen forfekter åpenhet, kunnskap og informasjon. Ikke om barnet, men om sykdommen. Jeg synes ikke det er kritikkverdig. 

Jeg synes heller ikke det er kritikkverdig at vi fikk se noen tomme rom med flytteesker strødd utover gulvet i innflytningsprosessen. 

Så du synes ikke at alle i hele verden vet hvor i huset soverommene til hvert enkelt barn er? 

• Liker 5
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Hvorfor har du returnert så mange ganger? For det kommer jo an på hvorfor du returnerer, hvor lett det kan være. En kjole man ønsker bytte pga feil str er nok ikke det som gjør at folk har problemer med retur. 

Det var snakk om angrefrist. Diskusjonen oppstår fordi @Era Vulgarismente at det var vanskelig å returnere den nye jakken som flere oppfatter er for lang på armene. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Bilder fra trustpilot

IMG_20251004_175354.jpg

IMG_20251004_175446.jpg

IMG_20251004_175518.jpg

IMG_20251004_175556.jpg

IMG_20251004_175621.jpg

IMG_20251004_175704.jpg

IMG_20251004_175742.jpg

Vi snakker om angrefrist og ikke reklamasjon, @elskersommer. Vet du forskjellen? 🤔 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...