elskersommer Skrevet 31. august #50461 Skrevet 31. august Angel75 skrev (5 timer siden): Hun har trukket seg fra Amicas. Nå forsnakket du deg vel litt🙈 4 4
Undrende123 Skrevet 31. august #50462 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (6 minutter siden): Rart å påpeke andres moral når man har dobbeltmoral selv var mitt poeng . Du synes det er greit å snakke nedsettende om andre kvinners kropper, fordi jeg IKKE misliker alt ved SET? Den er grei, Jojo. 12
Sol79 Skrevet 31. august #50463 Skrevet 31. august Totton skrev (1 time siden): Milde måne🤩 Noen som har vært på Sara Emilie sin snap i dag? FOR et lekkert hus, FOR noen lekre detaljer. Trappen, badet, kjøkkenet, benkeplaten. En ting er sikkert, Sara Emilie og Vegard har god smak😃 Hver sin smak heldigvis. Jeg syns Pilotfrue sitt hus er vanvittig mye finere enn dette til Sara Emilie. Altfor mørkt og dystert, ser ut som nyrik russer møter ungkarsbolig, men blir sikkert helt knall på Halloween. 7 4
Anemoi Skrevet 31. august #50464 Skrevet 31. august Sol79 skrev (4 minutter siden): Hver sin smak heldigvis. Jeg syns Pilotfrue sitt hus er vanvittig mye finere enn dette til Sara Emilie. Altfor mørkt og dystert, ser ut som nyrik russer møter ungkarsbolig, men blir sikkert helt knall på Halloween. 😂 Du fikk sagt det! SET skryter jo på snap at hun har fått lagt opp massevis av stikkontakter ute, spesielt med tanke på Halloween… 🫣 7
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50465 Skrevet 31. august (endret) Undrende123 skrev (1 time siden): Innlegget jeg rapporterte er fullt av nedsettende karakteristikker av kroppen til SET, og kroppen til kundene. Det er imot KGs regler. Det er ikke forretningsmodellen til SET å bohyshame kvinner, tvert imot. Dette vet jeg at du også vet. Det står ingenting av det du skriver her i det innlegget, så sant vi ikke har lest ulike innlegg? Endret 31. august av Anonym_2024 5 3
Anemoi Skrevet 31. august #50466 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (49 minutter siden): Jeg har også lagt merke til i denne tråden at vi skal ikke snakke om kroppen til SE det er det bare hun som skal gjøre? Men å glorifisere den og gang på gang fremheve at man er så begeistret for den type figur da kan man snakke om kroppen hennes ? Er det bare meg som ser dobbeltmoralen om dette kroppsgreiene her ? Neida, vi er mange flere enn deg som ser det, @JojoMoyes! 👍🏻😉 8 1 2
Angel75 Skrevet 31. august #50467 Skrevet 31. august elskersommer skrev (21 minutter siden): Nå forsnakket du deg vel litt🙈 Forsnakket meg om hva? Hva Sara har sagt på en offentlig snap? Som andre også i tråden har hørt? Eller prøver du deg på brukerdebatt som ikke er lov? 5 9
Nussepus Skrevet 31. august #50468 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (54 minutter siden): Jeg har også lagt merke til i denne tråden at vi skal ikke snakke om kroppen til SE det er det bare hun som skal gjøre? Men å glorifisere den og gang på gang fremheve at man er så begeistret for den type figur da kan man snakke om kroppen hennes ? Er det bare meg som ser dobbeltmoralen om dette kroppsgreiene her ? Og greia er jo at hun er nok ikke så veldig smal rundt livet heller. Men det ser jo sånn ut når man er 130 cm over baken. Hvordan jeg vet det? Jo for det har hovedpersonen selv delt på snap. I skjønn forening med sæd, blod, sensorbytte, reklame, runkemaskin og sextørke på grunn an blødninger etter fødsel. Joda. Seriøs forretningsdame… 10 5
GulleGull Skrevet 31. august #50469 Skrevet 31. august (endret) Tigerfrue skrev (1 time siden): Om Sara er en slik fantastisk forretningskvinne, er jeg noe " lunken " til.....mer useriøs og fjasete....... jeg ser vell heller på det hun har fått til som ren flaks, å være på rett tid og sted, samt blande dette med kroppstørrelsen sin. Hun hadde ikke solgt en brøkdel av det hun gjør, hadde det ikke vært for at hun reklamerer på snap 24/7, og da ispedd det faktum at hun selger kroppstypen sin og henvender seg hovedsakelig da til store og kraftige kvinner...... Er man stor og kraftig, så drømmer man om å bare være vanlig, en størrelse M, og det er veldig lett å la seg rive med av en modell som er stor og kraftig ( S), som prater til deg 24/7 og som forteller deg at du må forte deg å kjøpe alt dette fine og unike, ellers blir det tomt..... de er ikke dumme, bare lette å lede til å drømme om å se bedre ut. Samme med dyr hudpleie eller hårprodukter...... har du problemer med hud og hår, så lar du deg lure til at disse dyre produktene kommer til å gi deg en strålende hud, og ett tykt, langt og glansfult hår. Men folk glemmer at klærne er laget mest for å passe Sara, da hun har silikon, smalere midje og med en kjempe hekk og lår..... de fleste kjøpere har store mager, og klærne er desverre ikke så fine på da.... sorry. Leste en tilbakemelding fra en kunde at hun skulle ønske CL snart kunne lage en kjole man ikke så gravid ut i. Så du er inne på noe vedr passform på disse plaggene. CL kan ikke trylle formfulle kvinner noe tynnere eller smekrere en det de er, problemet er jo gjerne at man kanskje ser større ut og heller fremhever «problemet». Men hjelper kanskje at noen de har blitt lurt til å stole på sier de ser flotte og nydelige ut. Det betyr ikke at man ikke ser fin ut i kjolen, ikke det jeg mener, men det gjør ikke det faktum at man har ekstra her og der noe annerledes. Dessuten så finnes det pluss size klær i en haug av andre nettbutikker som man kan se like fin ut i. Men de har ingen egen venninne som snakker til deg 24/7 for å overbevise (groome) deg at deres butikk er den eneste som eksisterer at man sammen lager noe som er helt unikt og hun vil bli så rørt og glad om man handler, en venninne som eneste agenda er å tjene penger på deg koste hva det koste vil (av etikk og moral)….🫠 Endret 31. august av GulleGull 11 3
Orly Skrevet 31. august #50470 Skrevet 31. august Anemoi skrev (49 minutter siden): Når SET hylles her inne av flere som forretningskvinne, lukker man øynene for et par ting. 🫣 For det første, hun hadde ideen til CL og er firmaets levende reklameplakat, men hun leder/drifter ikke bedriften. Hun er kun medeier i 50 % av firmaet, Reme eier resten. For det andre, dette er en influenser som har bygd seg opp ved å eksponere sine barn og tjene penger på det - en styggedom! 😖 De som sier jeg håper hun slutter med det er usigelig naive. Dette startet i 2015 på insta, og forverret seg fra 2018 da hun ble enda mer personlig og gikk over til å rendyrke en livsstilskonto. Fire barn har hun fått og brukt som innhold. 😓 Sara Emilie Tandberg har altså holdt på i 10 år med barneeksponering, noe de fleste vet og fordømmer. Og hun forsvarer dette, for hun skal jo dele hele livet sitt (sitat SET), og barna er en del av det, derfor går de med i dragsuget. Og det gir penger i kassen, å vise barn i bilder/tale genererer mange flere klikk (jf. undersøkelsen her tidligere). 💰 Likevel hylles hun som person, influenser og forretningskvinne! Forstå det den som kan… 😆 Godt skrevet, fatter ikke at ikke folk skjønner dette. 6 4
Anemoi Skrevet 31. august #50471 Skrevet 31. august GulleGull skrev (15 minutter siden): Leste en tilbakemelding fra en kunde at hun skulle ønske CL snart kunne lage en kjole man ikke så gravid ut i. Så du er inne på noe vedr passform på disse plaggene. CL kan ikke trylle formfulle kvinner noe tynnere eller smekrere en det de er, problemet er jo gjerne at man kanskje ser større ut og heller fremhever «problemet». Men hjelper kanskje at noen de har blitt lurt til å stole på sier de ser flotte og nydelige ut. Det betyr ikke at man ikke ser fin ut i kjolen, ikke det jeg mener, men det gjør ikke det faktum at man har ekstra her og der noe annerledes. Dessuten så finnes det pluss size klær i en haug av andre nettbutikker som man kan se like fin ut i. Men de har ingen egen venninne som snakker til deg 24/7 for å overbevise (groome) deg at deres butikk er den eneste som eksisterer at man sammen lager noe som er helt unikt og hun vil bli så rørt og glad om man handler, en venninne som eneste agenda er å tjene penger på deg koste hva det koste vil (av etikk og moral)….🫠 Her gir du en veldig god og reflektert tilbakemelding på @Tigerfrue sitt (også gode) innlegg. (Får ikke til å sitere dere begge siden det er på to ulike sider.) Jeg har også sett kundekommentarer til SET med ønske om en mindre «gravid-aktig» kjole. Det vi diskuterer nå er CL sitt konsept (sitat hjemmesiden): «Careless er utviklet slik at det skal passe til flest mulig kroppstyper.» Jeg måtte utheve det siste avsnittet ditt, @GulleGull. 👏🏻 I parasosiale forhold er det sannelig mye grooming! 😉 4 6
GulleGull Skrevet 31. august #50472 Skrevet 31. august (endret) Anemoi skrev (11 minutter siden): Her gir du en veldig god og reflektert tilbakemelding på @Tigerfrue sitt (også gode) innlegg. (Får ikke til å sitere dere begge siden det er på to ulike sider.) Jeg har også sett kundekommentarer til SET med ønske om en mindre «gravid-aktig» kjole. Det vi diskuterer nå er CL sitt konsept (sitat hjemmesiden): «Careless er utviklet slik at det skal passe til flest mulig kroppstyper.» Jeg måtte utheve det siste avsnittet ditt, @GulleGull. 👏🏻 I parasosiale forhold er det sannelig mye grooming! 😉 SET deler det en veldig nær venninne ville delt med deg, eller litt mer utover det faktisk😅 så følgere begynner tenke at de gjerne vil hjelpe til og at de skylder noe tilbake uten å tenke på at de er 1 av 180.000 andre mennesker SET gjør akkurat det samme med. Man kommer aldri til å bli venninnen til SET uansett hvor mye du deler/engasjerer deg tilbake, heier, hjelper og handler, man blir bare brukt. Det må folk snart begynne forstå🙄 Endret 31. august av GulleGull La til 2 ord 4 5
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50473 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (2 timer siden): Fikk opp reklame for Careless på min face nå , før jeg blokkerte den reklamen gikk jeg inn for å se . Ingen får svar på spørsmål om de forskjellige tingene hun selger ? Rødt flagg for meg . De fleste som kommenterte de floppsene hennes anbefalte de ikke og de fleste skrev at de hadde snublefare og man måtte løfte beina ekstra høyt for å unngå å snuble når man gikk med de!? Javel dette virker jo som kvalitet og gode produkter «Not» Hvilken Facebook side var dette? 1
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50474 Skrevet 31. august Angel75 skrev (5 timer siden): Nå i august er alt jeg husker. Angel75 skrev (5 timer siden): Tro hva du vil. Det gjør dere jo uansett når det kommer til Sara. Var det i august i år, Sara hadde sagt på Snap at hun var ute av Amicas? 3
Dupers Skrevet 31. august #50475 Skrevet 31. august Anonym_2024 skrev (6 minutter siden): Var det i august i år, Sara hadde sagt på Snap at hun var ute av Amicas? Ja. Ca ei uke siden jeg så på snap at hun skulle ut 2
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50476 Skrevet 31. august Dupers skrev (1 minutt siden): Ja. Ca ei uke siden jeg så på snap at hun skulle ut Utdypet hun hvorfor hun ikke ønsket å være en del av Amicas lenger? Det er den eneste av alle bedriftene hun er medeier i, utenom CareLess som har hatt en relativ grei omsetning. Resten er i minus. 3
JojoMoyes Skrevet 31. august #50477 Skrevet 31. august Anonym_2024 skrev (16 minutter siden): Hvilken Facebook side var dette? Jeg fikk det opp i min feed på face , antar jo at det er Careless sin Facebook-side jeg kom inn på da . Jeg vil ikke ha reklame fra noen butikker så trykker de alltid vekk . 2
Pepssi Skrevet 31. august #50478 Skrevet 31. august Anonym_2024 skrev (5 minutter siden): Utdypet hun hvorfor hun ikke ønsket å være en del av Amicas lenger? Det er den eneste av alle bedriftene hun er medeier i, utenom CareLess som har hatt en relativ grei omsetning. Resten er i minus. Jeg tror hun sa at det var veldig mye for henne nå med barna i tett alder, flytting, og at det ble mer naturlig at Therese og Monica fortsatte uten henne siden de opererer fra Sørlandet, og hun ikke hadde tid. 2 12
Angel75 Skrevet 31. august #50479 Skrevet 31. august Pepssi skrev (2 minutter siden): Jeg tror hun sa at det var veldig mye for henne nå med barna i tett alder, flytting, og at det ble mer naturlig at Therese og Monica fortsatte uten henne siden de opererer fra Sørlandet, og hun ikke hadde tid. @elskersommer oops her er det flere som forsnakker seg. 1 10
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50480 Skrevet 31. august Pepssi skrev (7 minutter siden): Jeg tror hun sa at det var veldig mye for henne nå med barna i tett alder, flytting, og at det ble mer naturlig at Therese og Monica fortsatte uten henne siden de opererer fra Sørlandet, og hun ikke hadde tid. Men har ikke CareLess og Amicas kontor på samme sted? I det 4500 kvm store kontoret til Reme i Kristiansand? 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå