Anonym_2024 Skrevet 9. juli #47541 Skrevet 9. juli Angel75 skrev (7 minutter siden): Det er det. Så bra ingen her støtter opp under det. Det er vel noe av det alle her i tråden er enige om. Er man alle enige? Det jeg ser at at ingen tar avstand fra selve kilden til denne eksponeringen? Og at hun reklamerer for CareLess samtidig som hun bruker barnet som trekkplaster, burde få alle til å skygge unna både kjøp av CareLess og følge Sara på Snap. 5 2
Gjest LivEinar Skrevet 9. juli #47542 Skrevet 9. juli (endret) Anonym_2024 skrev (40 minutter siden): Det er faktisk helt uforståelig at folk støtter opp under at en mindreårig, knapt 14 dager gammel er blitt mors inntektskilde. At hun i tillegg bruker mindreårig i et direkte reklame oppdrag er kynisk og tankeløst. Ja, det var min hensikt å peke på dette når bildet blei lagt ut, jeg har sett i ettertid at linja mht barneeksponering bør justeres noe, så jeg sletta bildet etter at denne diskusjonen kom opp. I samsnakk med @Roe og @elskersommer prøvde vi å justere kritikken av barneeksponeringa til noe bedre og mer konstruktivt. @JojoMoyes peker på at det ikke bør være om å gjøre å ta hverandre nå, - slett ikke å sjøl gjeneksponere bilder som en form for bevis på hvor fæle andre er. Jeg mener fortsatt at SET er hovedkilden og at hennes konstante eksponering av sine barn er svært kritikkverdig, @Anonym_2024. Samtidig er dette en tråd der vi bør kunne diskutere og påpeke dette på en grei måte. Endret 9. juli av LivEinar
Anonym_2024 Skrevet 9. juli #47543 Skrevet 9. juli Bibbi_ skrev (23 timer siden): Er det forløsende å se renselsen renner nedover bena hennes? Er det forløsende å høre om spermen til V? Seriøst?! Trodde et sekund at dette var tråden om Iselin Guttormsen. Sara har snart forbigått IG i både vulgaritet og hodeløs eksponering. 9 4
Sol Rampelyset Skrevet 9. juli #47544 Skrevet 9. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Sol. Admin. 1 2
Angel75 Skrevet 10. juli #47545 Skrevet 10. juli Nå er det iallefall bekreftet av Sara og V at på mandag ryker muligheten for flere reklamebarn! 3
elskersommer Skrevet 10. juli #47546 Skrevet 10. juli Angel75 skrev (34 minutter siden): Nå er det iallefall bekreftet av Sara og V at på mandag ryker muligheten for flere reklamebarn! Med mindre hun finner seg en annen mann🙈 2 3
Anonym_2024 Skrevet 10. juli #47547 Skrevet 10. juli (endret) Så lenge folk både følger og støtter CareLess og Sara, så vil den eksponeringen av barn aldri ta slutt. Det er når pengestrømmen stopper opp, fordi folk velger seg andre steder å kjøpe klær fordi de er i mot denne eksponeringen realitetene i det kjennes best, eller hvis man velger å avfølge henne på hennes plattformer. Jeg støtter at man ikke skal dele usladdet bilder av barn her på KG, MEN det endrer ikke det faktum at mor og bestemor er de som deler og distribuerer disse bildene eller filmene i utganspunktet. Det er de som må stoppe med dette. Endret 10. juli av Anonym_2024 12 2
Angel75 Skrevet 10. juli #47548 Skrevet 10. juli elskersommer skrev (15 minutter siden): Med mindre hun finner seg en annen mann🙈 🙈🙈 1
JojoMoyes Skrevet 10. juli #47549 Skrevet 10. juli Angel75 skrev (2 minutter siden): 🙈🙈 elskersommer skrev (18 minutter siden): Med mindre hun finner seg en annen mann🙈 Det gidder hun vel ikke ! Dørterskelen er så tung 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 5
Sol Rampelyset Skrevet 10. juli #47550 Skrevet 10. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing og kommentarer til slettet innhold. Tråden stenges midlertidig, da det er tydelig at mange brukere trenger å komme seg ut i sommerværet og lufte hodet! Sol, admin. 5 8 13
Forumansvarlig Skrevet 13. juli #47551 Skrevet 13. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt, omtale av barn og avsporinger. Forumansvarlig 1 1
GulleGull Skrevet 13. juli #47552 Skrevet 13. juli Dere som følger med, hvordan har det gått med droppet av de nye kjolene og floppsa? Har SET lagt ut noe om det, pleier jo å komme en statusoppdatering😅
elskersommer Skrevet 13. juli #47553 Skrevet 13. juli GulleGull skrev (1 time siden): Dere som følger med, hvordan har det gått med droppet av de nye kjolene og floppsa? Har SET lagt ut noe om det, pleier jo å komme en statusoppdatering😅 Jeg er så usikker på om jeg har sett det Hun la jo ut halvårlig tall.. men ser att det ikke er utsolgt i noen str på "flops" og utsolgt i en del str av kjolene. 3
Anonym_2024 Skrevet 13. juli #47554 Skrevet 13. juli elskersommer skrev (13 minutter siden): Jeg er så usikker på om jeg har sett det Hun la jo ut halvårlig tall.. men ser att det ikke er utsolgt i noen str på "flops" og utsolgt i en del str av kjolene. Hva var halvårige tallet?
elskersommer Skrevet 13. juli #47555 Skrevet 13. juli Anonym_2024 skrev (2 timer siden): Hva var halvårige tallet? Fant ikke denne snappen men dette er noe en annen skrev på en annen side. Å de tallene stemmer 3
GulleGull Skrevet 13. juli #47556 Skrevet 13. juli elskersommer skrev (7 minutter siden): Fant ikke denne snappen men dette er noe en annen skrev på en annen side. Å de tallene stemmer Hva er poenget i å måle det i antall bestillinger, det sier jo veldig lite? Reklamasjoner, svinn, avanse og retur osv vil jo spille inn i hva fortjenesten faktisk blir som er intr for selskapet… men det ser kanskje bedre ut for følgerne og lettere å få de med på laget til å bestille ved å måle ting i antall bestillinger isteden for omsetning🤔. 4
Dottie Skrevet 13. juli #47557 Skrevet 13. juli Var en tråd om en som ønsket seg flere bh’er på facebook-gruppen, hun forteller at høyre stroppen har blitt ødelagt på de hun har (amanda-bh’en).. flere henger seg på og forteller at de og har opplevd at høyre stropp har røket/blitt ødelagt i gummien som er i stroppen. Jeg har og opplevd dette - og tenkte å kommentere, men nå er tråden vekke. Flere som har sett dette? 4
Angel75 Skrevet 13. juli #47558 Skrevet 13. juli (endret) Dottie skrev (3 minutter siden): Var en tråd om en som ønsket seg flere bh’er på facebook-gruppen, hun forteller at høyre stroppen har blitt ødelagt på de hun har (amanda-bh’en).. flere henger seg på og forteller at de og har opplevd at høyre stropp har røket/blitt ødelagt i gummien som er i stroppen. Jeg har og opplevd dette - og tenkte å kommentere, men nå er tråden vekke. Flere som har sett dette? Er ikke første gang en negativ tråd blir slettet der inne 🤔 tviler på det blir den siste. Sara er en av moderatorene. Endret 13. juli av Angel75 2
GulleGull Skrevet 13. juli #47559 Skrevet 13. juli Dottie skrev (14 minutter siden): Var en tråd om en som ønsket seg flere bh’er på facebook-gruppen, hun forteller at høyre stroppen har blitt ødelagt på de hun har (amanda-bh’en).. flere henger seg på og forteller at de og har opplevd at høyre stropp har røket/blitt ødelagt i gummien som er i stroppen. Jeg har og opplevd dette - og tenkte å kommentere, men nå er tråden vekke. Flere som har sett dette? Har lagt merke til at alle slike «negative» tråder blir slettet. Sånn som det ser ut nå, godkjennes innlegg også slettes de om det kommer litt mange ærlige negative tilbakemeldinger på de. De kunne kanskje heller bare stenge kommentarfeltet om det ble mye å holde styr på. Skryteinnlegg får stå så vidt jeg skjønner. Så det er jo i såfall sensur av ærlige konstruktive tilbakemeldinger som folk bruker energi på å skrive. 4
elskersommer Skrevet 13. juli #47560 Skrevet 13. juli GulleGull skrev (53 minutter siden): Hva er poenget i å måle det i antall bestillinger, det sier jo veldig lite? Reklamasjoner, svinn, avanse og retur osv vil jo spille inn i hva fortjenesten faktisk blir som er intr for selskapet… men det ser kanskje bedre ut for følgerne og lettere å få de med på laget til å bestille ved å måle ting i antall bestillinger isteden for omsetning🤔. Om jeg forsto henne riktig så sa hun att det var mindre omsetning fordi de da har solgt flops og denne innershort som var ett billig produkt.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå