duskelapp Skrevet 25. juli 2022 #4561 Skrevet 25. juli 2022 silikon123 skrev (7 timer siden): Nå har hun ikke vært aktiv i hele dag og det er ofte mye ventetid på sykehus. Virker ikke som at det er noe hun har prioritert. Du informerer ikke arbeidsplassen din om du blir borte pga sykdom du eller? Sier ikke ifra til sjefen om du blir innlagt? Ante ikke at jeg var verken kollega eller sjefen hennes. Først for å være sjef ✋🤑 Hun ingen opplysningsplikt til tusenvis av fremmede folk når det kommer til sensitive opplysninger, og en hvit løgn er ok. Hilsen sjefen 🤡 16 3 5
Gjest Sprite Skrevet 25. juli 2022 #4562 Skrevet 25. juli 2022 Glad flere her inne ser det samme som meg. og til SE,ønsker du ikke spekuleringer og ryktespredning så hold kjeft og ikke post ting som andre mennesker vet hva betyr. *største panneklasket i manns minne*
Sjokka Skrevet 26. juli 2022 #4563 Skrevet 26. juli 2022 Hvordan kan dere sitte å si "hun vet akkurat hva hun gjør og hun har kun seg selv å takke"? Greit nok, hun kunne nok ha lagt det ut på en helt annen måte.. MEN jeg kan selv helt ærlig innrømme at jeg hadde ikke klart å tenke klart i en stressa og uforventet situasjon. Sosiale medier er jobben hennes og hun tenkte nok bare der og da at hun måtte informere om at hun logger av på ubestemt tid pga situasjonen hun er i nå, men det betyr som sagt ikke at det har vært planlagt fra hennes side for å få flere følgere osv.. Jeg vil egentlig tippe at flere av dere som har skrevet her bare vet halvparten av historien hennes (om ikke mindre), men automatisk ender opp med å dømme for de valgene hun tar som dere mener er verdt å lage en diskusjon over. La henne få kontroll på situasjonen og finn noe annet sladder å skrive om heller, tenker jeg. Jeg tviler sterkt på at dere alle kan si med hånda på hjerte at dere tenker 100% klart og at alt dere skriver/gjør er med hensikt/baktanker når dere havner oppi uplanlagte situasjoner dere ikke kunne tenke dere at dere ville havne i.. Er rimelig sikker på at det er noen som automatisk kommer til å si at jeg tar feil og er bedrevitende, men prøv å sett dere i situasjonen selv og tenk over hva dere lirker ut av dere istedenfor og vis litt respekt! 17 3 13
Diamant20 Skrevet 26. juli 2022 #4564 Skrevet 26. juli 2022 Vi kan ikke akkurat si at alle gjør sånn eller legger ut sånn, for de som ikke gjør det vil sannsynligvis ha det privat og sier ikke noe om det. 2
Lillemor1982 Skrevet 26. juli 2022 #4565 Skrevet 26. juli 2022 Flettfrid skrev (1 time siden): Gjør alle? Med 350K følgere så legger man ikke ut hva som helst på sine offentlige profiler. Men klart, vil man legge opp til spekulasjon så gjør man jo det! Kalles clickbait 👍 Men nå skal det jamres, nå som hun har lagt ut mer info enn hun hadde tenkt. Hun skulle nok ha tenkt på det litt før 🤷♀️ 10
Innsidenut Skrevet 26. juli 2022 #4566 Skrevet 26. juli 2022 Mener å huske hun lurte seerne eg par dager, snappet om andre ting, men bak kulissene skjedde det noe annet. Overraskelse for Therese eller Monica og den gang da bloggerne var med til Island. Hun burde gjort det samme her. Langt over 500.000 seere på snap og over 300.000 på insta. Så klart var den snappen helt idiotisk, men hun tenkte vel ikke noe over det, men en så stor influenser burde vist bedre. hun hadde fint klart å lure alke ved å ta bilde av en skive «frokost nå, så skal jeg på tur i skogen med en venninne»… ta bilde av et kumlokk, himmelen, neglene, håret, seg selv og skrevet noe helt random.. da hadde ikke dette skjedd. 14
MiominMio Skrevet 26. juli 2022 #4567 Skrevet 26. juli 2022 duskelapp skrev (9 timer siden): Snakk om å be om spekulasjoner! En hvit løgn kunne hun vel komt med - typ. Alt fint utenom akutt migrene, kommer sterkere tilbake i morgen. Jis! Snakk om å bruke situasjonen for klikkbait, spør du meg.... Så meg om det! Slutt bare slutt 6
mhjo Skrevet 26. juli 2022 #4568 Skrevet 26. juli 2022 Hadde hun lagt ut masse fake-bilder og tilgjort dagene sine, og det senere hadde kommet ut at hun var på sykehuset, så kan du banne på at det også hadde vært galt. Da hadde det nok blitt hylekor om at hun skal være så ekte og lurer følgerne sine. Man kan ikke vinne her inne, uansett hva man gjør. Det ligger absolutt noe i dette utsagnet. 14
Gasellen Skrevet 26. juli 2022 #4569 Skrevet 26. juli 2022 kommer sikkert en gråte-story snart hvor hun er sur/lei seg fordi folk lurer på hvorfor hun er på sykehuset etter at hun har delt det offentlig. Hun skrev at det gikk bra så da gjør det nok det. Det er det eneste som betyr noe. Noen dager med reklamefri gjør vel godt uansett. 10 1
supermamz Skrevet 26. juli 2022 #4570 Skrevet 26. juli 2022 Gasellen skrev (5 minutter siden): kommer sikkert en gråte-story snart hvor hun er sur/lei seg fordi folk lurer på hvorfor hun er på sykehuset etter at hun har delt det offentlig. Hun skrev at det gikk bra så da gjør det nok det. Det er det eneste som betyr noe. Noen dager med reklamefri gjør vel godt uansett. Helt sant. Det er det som betyr noe oppi alt dette, men hun vet hva hun delte. Å selvfølgelig begynner folk å lure når det er et slik bilde. Er jo bare sånn vi mennesker er. Så syns det blir litt for teit om hun skal drive å kjefte og gråte på story... 8
Gjest Sprite Skrevet 26. juli 2022 #4571 Skrevet 26. juli 2022 Jeg tror de fleste av oss kan være enige i at denne diskusjonen er på kanten. poenget er at influenseren her burde tatt ansvar å latt være å poste det bildet. Uten tvil,ferdig snakka. Hadde hun ikke posta det hadde ikke dette skjedd. Når hun la ut den biten om at det var folk som hadde spredd rykter kunne hun tatt ned bildet. Gjorde hun det? Nei. Dette er hun skyld i selv. FAKTA !
akkurat passe Skrevet 26. juli 2022 #4572 Skrevet 26. juli 2022 Rem skrev (På 14.7.2022 den 18.28): Ekstremt hvor opptatt enkelte er på dette silikonet 😅 Jeg synes hun har veldig fine pupper, så hvorfor er det så mye oppheng i dette? Har hun sagt selv at hun ønsker å fjerne/har komplikasjoner eller er det bare hets fra enkelte mot alt som ikke er naturlig? 1
Sol Rampelyset Skrevet 26. juli 2022 #4573 Skrevet 26. juli 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Sol, admin.
duplexx Skrevet 26. juli 2022 #4574 Skrevet 26. juli 2022 (endret) Sjokka skrev (11 timer siden): Hvordan kan dere sitte å si "hun vet akkurat hva hun gjør og hun har kun seg selv å takke"? Greit nok, hun kunne nok ha lagt det ut på en helt annen måte.. MEN jeg kan selv helt ærlig innrømme at jeg hadde ikke klart å tenke klart i en stressa og uforventet situasjon. Sosiale medier er jobben hennes og hun tenkte nok bare der og da at hun måtte informere om at hun logger av på ubestemt tid pga situasjonen hun er i nå, men det betyr som sagt ikke at det har vært planlagt fra hennes side for å få flere følgere osv.. Jeg vil egentlig tippe at flere av dere som har skrevet her bare vet halvparten av historien hennes (om ikke mindre), men automatisk ender opp med å dømme for de valgene hun tar som dere mener er verdt å lage en diskusjon over. La henne få kontroll på situasjonen og finn noe annet sladder å skrive om heller, tenker jeg. Jeg tviler sterkt på at dere alle kan si med hånda på hjerte at dere tenker 100% klart og at alt dere skriver/gjør er med hensikt/baktanker når dere havner oppi uplanlagte situasjoner dere ikke kunne tenke dere at dere ville havne i.. Er rimelig sikker på at det er noen som automatisk kommer til å si at jeg tar feil og er bedrevitende, men prøv å sett dere i situasjonen selv og tenk over hva dere lirker ut av dere istedenfor og vis litt respekt! Det er ingenting tilfeldig ved hvordan en influenser ordlegger og eksponerer seg. Det var ikke in the heat of the moment det der - men dere kan jo lure dere selv 😂 Det er selvfølgelig en måte å ta sykedager på jobben fra, men likevel måtte holde spenningen oppe. Hva tror du er jobben til en influenser egentlig?? Gjemme seg? Endret 26. juli 2022 av duplexx 14 1
Sol Rampelyset Skrevet 26. juli 2022 #4575 Skrevet 26. juli 2022 Tråden er ryddet for referanse til slettet innhold. Sol, admin.
Gjest Heartgirl Skrevet 26. juli 2022 #4576 Skrevet 26. juli 2022 mhjo skrev (9 timer siden): Hadde hun lagt ut masse fake-bilder og tilgjort dagene sine, og det senere hadde kommet ut at hun var på sykehuset, så kan du banne på at det også hadde vært galt. Da hadde det nok blitt hylekor om at hun skal være så ekte og lurer følgerne sine. Man kan ikke vinne her inne, uansett hva man gjør. Det ligger absolutt noe i dette utsagnet. Dette ordtaket er noe å ta til seg for alle sammen. Alt SE gjør blir feil for mange av kritikerne hennes. De tar henne på alt.
elskersommer Skrevet 26. juli 2022 #4577 Skrevet 26. juli 2022 Kan vi ikke bare la SE få fred. Hun forteller hva som har skjedd når hun er klar for det La oss bare slutte og spekulere 7 2
Justlooking Skrevet 26. juli 2022 #4578 Skrevet 26. juli 2022 Synes det er litt trist at når man har kjøpt en bolig til 11 mill så er man avhengig av klikk for å holde interessen gående og at pengene kommer inn. Det går an å si at jeg logger av et par dager uten at det burde være noe problem. Og ferdig med det liksom. Man burde ikke være avhengig av clickbaits og spekulasjoner for å få inn penger nok til å betjene lånet. Det er baksiden ved å være influencer og å vedlikeholde at pengene faktisk må komme inn .. 20
Venke 87 Skrevet 26. juli 2022 #4579 Skrevet 26. juli 2022 duskelapp skrev (23 timer siden): Er på sykehuset... Situasjonen handler ikke om meg! Okei... Så derfor legger du det ut slik at situasjonen også kan handle om deg.... Plis og vis litt forståelse! Forståelse for at du ønsker oppmerksomhet for noe som ikke handler om deg... Ah, skjønner! *panneklask* .. Enig 👍 3
Sol Rampelyset Skrevet 27. juli 2022 #4580 Skrevet 27. juli 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt og stenges inntil videre etter gjentatte brudd på reglene. Vennligst les reglene våre og regelpresiseringene på nytt. Sitat * Persondebatt Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen. Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Story House Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. Sol, admin. 14 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå