LivEinar Skrevet 1. juni #45701 Skrevet 1. juni (endret) elskersommer skrev (7 timer siden): Nå leste jeg på Jo..l for en måneds tid siden att de skulle legge ned careless på Storo. Noen hadde hørt dette. Men tenkte att det skriver jeg ikke her for da hadde jeg fått beskjed fra noen om å legge frem bevis. Men det stemte. Bilde fra SE sin snapchat Å etablere seg i en såpass liten by som Bodø, er en betydelig risiko. Særlig CL sine kjoler er lett gjenkjennbare og utvalget er begrenset. Sjansen vil være stor for at man i ulike sammenhenger møter flere med maken kjole. Skal man da smile og nikke og hilse vennlig til medsøstrene (som en følger skreiv de gjorde på 17.mai). Fordi vi tilhører det samme laget, samme community (som SET kaller det), sekt eller whatsoever!?! 😜 Et felles samfunn (community) kan kanskje fungere i den digitale verden der man kan være anonyme beundrere eller tilhengere, men hvordan vil det fungere in real life? Hvis SET ønsker å selge så mye som hun sier og bli stor - også i en liten by? Hurra, vi liker og kjøper de samme merkeklærne - vi støtter samme influenseren! Vi «uniformerer» oss - så flott!?! 😳 Jeg ser ikke det helt for meg… 😅🤪 Endret 1. juni av LivEinar 12 1
GulleGull Skrevet 1. juni #45702 Skrevet 1. juni (endret) Careless har endelig lagt ut str tabellen for floppsa👍🏻 Endret 1. juni av GulleGull 6
Outandabout Skrevet 1. juni #45703 Skrevet 1. juni Men ærlig talt. Hvis desse sandalene faktisk bare er plukket fra en messe, og Sara sier at de har arbeidet med desse i 2.5 år….. skjønner ikke da følgerne at dette er tull og tøys? 11
elskersommer Skrevet 1. juni #45704 Skrevet 1. juni (endret) Jeg er ikke fisefine og jeg kan si noen gloser høyt om jeg føler behov for det. Men hvordan kan ei som er bedriftseier legge ut slike ting? Hun vil bli tatt seriøst men jeg klarer det ikke Bilde fra SE sin snapchat Endret 1. juni av elskersommer 14
Floriamint Skrevet 1. juni #45705 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke fisefine og jeg kan si noen gloser høyt om jeg føler behov for det. Men hvordan kan ei som er bedriftseier legge ut slike ting? Hun vil bli tatt seriøst men jeg klarer det ikke Bilde fra SE sin snapchat Æsj 14
Vinnanna15 Skrevet 1. juni #45706 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (17 minutter siden): Jeg er ikke fisefine og jeg kan si noen gloser høyt om jeg føler behov for det. Men hvordan kan ei som er bedriftseier legge ut slike ting? Hun vil bli tatt seriøst men jeg klarer det ikke Bilde fra SE sin snapchat Gud så morsomt 😬 Driter i alle høla hennes 😬😆Usmakelig kvinnemenneske! Mange av dem i sosiale medier om dagen! Følger kun 2 på snap. Gir opp hele menneskeheten snart 😅 12 3
Anonym_2024 Skrevet 1. juni #45707 Skrevet 1. juni Outandabout skrev (1 time siden): Slippes de ikveld? Da er jeg spent på strategien for å få unna desse. - vondt i forbindelse med svangerskap? - nett-troll, offer-rolle - nervøs for slipp, blinke blinke inn i kamera De slippes i kveld og dette er strategien. 4
elskersommer Skrevet 1. juni #45708 Skrevet 1. juni Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): De slippes i kveld og dette er strategien. Det er helt utrolig 🤔 11
snute Skrevet 1. juni #45709 Skrevet 1. juni Skjønner ikke hvordan den butikken i Bodø skal gå rundt, hvis det er sånn at den på Storo går dårlig og det ikke er marked for 2 butikker i Oslo. Det er ca 25.000 personer innom Storo hver dag, i Bodø by bor det ca 42.000… 12 1
Vokteren Skrevet 1. juni #45710 Skrevet 1. juni Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): De slippes i kveld og dette er strategien. Jeg hadde ikke ville byttet liv med henne for all rikdom i verden. Hun virker nærmest manisk! En ting er at hun ikke bryr seg om bygdesladder og nettroll, men dette kommer til å slå tilbake på barna hennes før eller senere. 17 2
oss-to Skrevet 1. juni #45711 Skrevet 1. juni (endret) Anonym_2024 skrev (12 minutter siden): De slippes i kveld og dette er strategien. Om dette er sant, burde det vore førsteside oppslag i avisa. 🙈. Men innser all publisitet er klikk😔 Endret 1. juni av oss-to 3
Outandabout Skrevet 1. juni #45712 Skrevet 1. juni Jeg mener fortsatt at det burde blitt undersøkt litt omkring desse sandalene (produksjonen) 3 10
LivEinar Skrevet 1. juni #45713 Skrevet 1. juni oss-to skrev (20 minutter siden): Om dette er sant, burde det vore førsteside oppslag i avisa. 🙈. Men innser all publisitet er klikk😔 Mer klikk nå ja, men omdømmet hennes svekkes stadig - det klarer hun helt sjøl. Og et dårlig omdømme vil på sikt virke negativt både privat og forretningsmessig. 😉 9 5
Floriamint Skrevet 1. juni #45714 Skrevet 1. juni LivEinar skrev (4 minutter siden): Mer klikk nå ja, men omdømmet hennes svekkes stadig - det klarer hun helt sjøl. Og et dårlig omdømme vil på sikt virke negativt både privat og forretningsmessig. 😉 Håper folk ser galskapen å viser tydelig å ikke klikke inn. 7
Tigerfrue Skrevet 1. juni #45715 Skrevet 1. juni Outandabout skrev (10 minutter siden): Jeg mener fortsatt at det burde blitt undersøkt litt omkring desse sandalene (produksjonen) Ja, du sier noe...... og kanskje ved hvilke fabrikker disse klærne, som ofte viser seg å ha elendig kvalitet, kommer fra også..... Ingenting hadde forundret meg om de ble laget ved samme fabrikker som type shine og temu, lissom. 4 3
oss-to Skrevet 1. juni #45716 Skrevet 1. juni LivEinar skrev (6 minutter siden): Mer klikk nå ja, men omdømmet hennes svekkes stadig - det klarer hun helt sjøl. Og et dårlig omdømme vil på sikt virke negativt både privat og forretningsmessig. 😉 Ja, når ein trudde alle grenser var nådd.🙈 6
Stargaze Skrevet 1. juni #45717 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (1 time siden): Jeg er ikke fisefine og jeg kan si noen gloser høyt om jeg føler behov for det. Men hvordan kan ei som er bedriftseier legge ut slike ting? Hun vil bli tatt seriøst men jeg klarer det ikke Bilde fra SE sin snapchat Det er faktisk nesten ikke til å tro! Tar noen henne på alvor i det hele tatt? Hun må være helt skrapt i kassa og totalt desperat som legger ut sånt.. Stadig nye lavmål 12 2
oss-to Skrevet 1. juni #45718 Skrevet 1. juni (endret) Anonym_2024 skrev (1 time siden): De slippes i kveld og dette er strategien. Kopiert frå sida til firmaet bak SE!... We pride ourselves on fostering a community where good people create good products leading to good business all while supporting good causes. ( Mi utheving) https://www.dignitycollective.no/ Endret 1. juni av oss-to 6
Era Vulgaris Skrevet 1. juni #45719 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (1 time siden): Jeg er ikke fisefine og jeg kan si noen gloser høyt om jeg føler behov for det. Men hvordan kan ei som er bedriftseier legge ut slike ting? Hun vil bli tatt seriøst men jeg klarer det ikke Bilde fra SE sin snapchat Hun er altså så enkelt møblert i topplokket. Dette skal liksom være en seriøs bedrift? Og du kan banne på at eventuelle kritiske kommentarer blir besvart med latterliggjøring fordi sure kjerringer på diverse forum ikke har humor. For et smakløst menneske. 13 1
Stargaze Skrevet 1. juni #45720 Skrevet 1. juni Tigerfrue skrev (1 time siden): Ja, du sier noe...... og kanskje ved hvilke fabrikker disse klærne, som ofte viser seg å ha elendig kvalitet, kommer fra også..... Ingenting hadde forundret meg om de ble laget ved samme fabrikker som type shine og temu, lissom. Plastikk, fast fashion er det uansett…og akkurat det flommer kloden over av. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå