Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun sier selv att hun ikke er på noen av disse 3 diskusjonsforum.. men enten lyver hun eller hun har famile (søster og mamma), veninner som leser og sender raskt screenshot av det som diskuteres.

Å på j..el har det aldri vært så mye diskusjon rundt SE som nå🙂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (7 minutter siden):

Hun sier selv att hun ikke er på noen av disse 3 diskusjonsforum.. men enten lyver hun eller hun har famile (søster og mamma), veninner som leser og sender raskt screenshot av det som diskuteres.

Å på j..el har det aldri vært så mye diskusjon rundt SE som nå🙂

Hadde jeg hatt en egen tråd i ett diskusjonsforum så hadde jeg selvfølgelig fulgt med på hva folk var opptatt av eller hvilken info som ble delt😁 

• Liker 3
Skrevet

Så mye tid hun bruker på å snakke om ubetydelig ting på snap, samtidig som hun klager over at hun har altfor mye jobb hun må rekke før fødselen🙄 Bare går rundt og gjør ingenting fornuftig dag ut og dag inn. 

• Liker 7
Skrevet
GulleGull skrev (7 minutter siden):

Hadde jeg hatt en egen tråd i ett diskusjonsforum så hadde jeg selvfølgelig fulgt med på hva folk var opptatt av eller hvilken info som ble delt😁 

Hadde nok gjort det samme.. men hun påstår at V har blokkert alle disse forum.. men den tror ikke jeg på

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det ser ut til at Careless kjolene nupper litt

IMG_5769.jpeg

IMG_5768.jpeg

• Liker 3
Skrevet
Lilleloet skrev (1 minutt siden):

IMG_5769.jpeg

IMG_5768.jpeg

Vi får se om det kommer en forklaring på det i løpet av kort tid 😬🙊

Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn begynt p følge denne dama. Skjønner ikke hvorfor da hun irriterer vettet av meg. Skal avfølge henne asap. Men nå må hun roe seg ned med disse riene sine. Det kalles modningsrier og kan vare i flere uker! 

• Liker 7
Skrevet
Lilleloet skrev (11 minutter siden):

IMG_5769.jpeg

IMG_5768.jpeg

Er det ikke den berømte «smule kjolen»?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Vokteren skrev (3 minutter siden):

Er det ikke den berømte «smule kjolen»?

Mener det var en strikka kjole sist...

Skrevet
Lilleloet skrev (23 minutter siden):

IMG_5769.jpeg

IMG_5768.jpeg

Denne kjolen er jo av nuppemateriale så er ikke rart om den nupper. Likevel så et det mulig at den hun har på seg er en gammel vareprøve som måtte forbedres. 

Skrevet
hvaduikkeser skrev (20 minutter siden):

Jeg har av en eller annen grunn begynt p følge denne dama. Skjønner ikke hvorfor da hun irriterer vettet av meg. Skal avfølge henne asap. Men nå må hun roe seg ned med disse riene sine. Det kalles modningsrier og kan vare i flere uker! 

Er for ho truleg ein dårleg forettnings ide. Kan vedde på det gir klingandes mynt/klikk for kvar gong ho seier rier, det treng ikkje eingong være sant. 

• Liker 3
Skrevet
arnoyb skrev (39 minutter siden):

Mener det var en strikka kjole sist...

Det er mulig. Jeg husker bare at det var samme farge 🙂

Skrevet

Mulig det bare er jeg som er dum her, men er det vanlig å gå med slike rier/modningsrier flere uker før fødsel? Itillegg så vonde at man må puste seg gjennom det, og støtte seg til veggen? Er det smerteterskelen og fokus på alt som skjer i kroppen som er lav her, eller er dette vanlig? 

Jeg er på Sara sin alder, har født tre barn, og har mange venninner som også har født både to og tre ganger. Jeg har aldri hørt om noen som går med slike vonde grusomme rier flere uker før fødsel jeg. Jeg vet alle er forskjellige, men dette er helt nytt for meg. 

• Liker 5
Skrevet
Yvelia skrev (2 minutter siden):

Mulig det bare er jeg som er dum her, men er det vanlig å gå med slike rier/modningsrier flere uker før fødsel? Itillegg så vonde at man må puste seg gjennom det, og støtte seg til veggen? Er det smerteterskelen og fokus på alt som skjer i kroppen som er lav her, eller er dette vanlig? 

Jeg er på Sara sin alder, har født tre barn, og har mange venninner som også har født både to og tre ganger. Jeg har aldri hørt om noen som går med slike vonde grusomme rier flere uker før fødsel jeg. Jeg vet alle er forskjellige, men dette er helt nytt for meg. 

Har bare vært med på det i dagene før fødsel, men utover det vet jeg ikke. Hun deler jo jevnlig innlegg der følgere har tilsvarende opplevelser.

Skrevet
Vokteren skrev (12 minutter siden):

Det er mulig. Jeg husker bare at det var samme farge 🙂

Det var denne som hadde "kjeks-smuler" på seg sist. 

Screenshot_20250127_135433_Chrome.jpg

• Liker 3
Skrevet
Yvelia skrev (5 minutter siden):

Det kan være for at det skal være mer en korrelasjon mellom det hun kjenner og det vi kan se. Er vel ikke like interessant for henne å si at nå har hun litt vondt også syntes det ikke selvom hun sikkert har vondt- så  det må visualiseres og dramatiseres for at folk skal tro på henne og at det er legit. Så blir det litt teatralsk av det hele… Litt usikker på om hun vet hvordan vanlige folk kommuniserer, hun har vel levd igjennom en skjerm siden hun var 16? Der må man nødvendigvis overdrive for å holde seg interessant -hun vet vel ikke noe annet?

• Liker 2
Skrevet (endret)
Yvelia skrev (53 minutter siden):

Jeg gikk en stund med modningsrier før det satte ordentlig i gang, men oppførte meg ikke slik som Sara gjør. Enten har hun veldig lav smerteterskel, ellers så overdriver hun for å tjene penger. 

Endret av hvaduikkeser
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Gjest Floriamint
Skrevet

Siden jeg var dum å var innom Snapchat hennes for pr dager siden. Får jeg stadig opp foreldre på utforsk. Herligheten de deler jo endel fra hjemmet hennes. At voksne folk kan vasse i så mye rot og snapping fatter ikke. At folk gidder å se på dette dag ut og dag inn. Å disse folka får bare mere og mere penger. Nå er hele gjengen blokka . Får fnatt av denne syke verden🙄

Skrevet
Yvelia skrev (1 time siden):

Jeg hadde det med nummer to. Trodde hele tiden at jeg var i fødsel fordi jeg gikk rier (eller noe som lignet) hver kveld i flere uker før fødselen. Ble en bomtur til sykehuset for å få beskjed om 1 cm åpning, hehe. Kropper er ulike.

• Liker 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (7 timer siden):

Hvorfor trenger hun å gi gave til ungen nå? Sa ikke hun at det ikke er nå ungen har bursdag, men de skulle feire det nå? Husker ikke hvorfor, men kanskje pga fødsel? Hun kunne heller gitt gaver på dagen til ungen i stedet for å demonstrere sånn hun gjør.

Det er fordi det var barnebursdag den dagen, og disse gavene var fra barna som kom i bursdagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...