Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Yvelia skrev (4 timer siden):

Mulig det bare er jeg som er dum her, men er det vanlig å gå med slike rier/modningsrier flere uker før fødsel? Itillegg så vonde at man må puste seg gjennom det, og støtte seg til veggen? Er det smerteterskelen og fokus på alt som skjer i kroppen som er lav her, eller er dette vanlig? 

Jeg er på Sara sin alder, har født tre barn, og har mange venninner som også har født både to og tre ganger. Jeg har aldri hørt om noen som går med slike vonde grusomme rier flere uker før fødsel jeg. Jeg vet alle er forskjellige, men dette er helt nytt for meg. 

Jeg fikk sånn med nummer 3. Blir helt gal. De andre ungene måtte sove hos barnevakten i nærmere en uke, for jeg visste jo ikke når vi måtte dra på sykehus. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Sara var gøy når hun delte i gamledager, men nå de siste årene har det tapt seg noe vanvittig på innhold. Det er selvsagt helt greit, jeg lever godt allikevel! Kjøpte også en av de første kjolene hennes men den er solgt for lenge siden for nå synes jeg merket er kjempeharry og tenker mitt når jeg ser noen med klærne der 😅

Det er jo helt genialt det hun har fått til. Venninnefølelse, vandrende reklameplakat, «ned på jorda», ned til fingerspissene kalkulerte dropp og ordlyder som nå sist. Fødsel trekker følgere og da var det også dropp. Ingenting er tilfeldig. 

Jeg støtter overhodet ikke dette overbruket og fast fashion, men hun har knekt koden i motsetning til Lien, Nyhus osv. Hun er dritgod, enten vi vil det eller ikke. De fleste kundene er ikke her inne og de ser heller ikke det «vi ser». Jeg hadde heller kanskje ikke tenkt over alt dette hvis jeg ikke hadde lest her inne over flere år så det handler ikke om at jeg er bedre enn andre, men at man får litt forskjellige meninger og synspunkter man ikke får andre steder. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Kleppmelk skrev (40 minutter siden):

Jeg synes Sara var gøy når hun delte i gamledager, men nå de siste årene har det tapt seg noe vanvittig på innhold. Det er selvsagt helt greit, jeg lever godt allikevel! Kjøpte også en av de første kjolene hennes men den er solgt for lenge siden for nå synes jeg merket er kjempeharry og tenker mitt når jeg ser noen med klærne der 😅

Det er jo helt genialt det hun har fått til. Venninnefølelse, vandrende reklameplakat, «ned på jorda», ned til fingerspissene kalkulerte dropp og ordlyder som nå sist. Fødsel trekker følgere og da var det også dropp. Ingenting er tilfeldig. 

Jeg støtter overhodet ikke dette overbruket og fast fashion, men hun har knekt koden i motsetning til Lien, Nyhus osv. Hun er dritgod, enten vi vil det eller ikke. De fleste kundene er ikke her inne og de ser heller ikke det «vi ser». Jeg hadde heller kanskje ikke tenkt over alt dette hvis jeg ikke hadde lest her inne over flere år så det handler ikke om at jeg er bedre enn andre, men at man får litt forskjellige meninger og synspunkter man ikke får andre steder. 

Det som er så synd. At følgerne ikke forstår… Fint oppsummert av deg! 

• Liker 5
Skrevet
Stargaze skrev (20 timer siden):

Dette er jo bare tragisk. Enkelt og greit. Hva med å ha fokus på barnet og fødselen i stedet for den j**** mobilen.

Hun blir mer og mer usmakelig(om det faktisk er mulig) og desperat etter pengef

Ho å mange flere har vell lyst å ha minner å se tilbake på selv om dem velger å ikke legge ut så mye.

• Liker 1
Skrevet
Kleppmelk skrev (39 minutter siden):

Vet ikke om hun er dritgod men hun mangler litt skrupler, har spisse albuer og har nok rette personligheten til å gi f…. i Etikk og moral. Hun hadde nok ikke klart seg i en vanlig jobb hvor man måtte forholde seg til normer og retningslinjer. Så spørs hvor lenge det går men hun er god til å forte seg å melke kua før det blir strammet inn og vanskeligere å omgå normal forretningsskikk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjøper virkelig folk 6 kjoler som nesten er identiske uten og prøve 1 først for å se om de er fine på? Jeg skjønner meg bare ikke på dette🤔

Bilde fra kjøp salg facebook 

IMG_20250523_221841.jpg

• Liker 9
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Kjøper virkelig folk 6 kjoler som nesten er identiske uten og prøve 1 først for å se om de er fine på? Jeg skjønner meg bare ikke på dette🤔

IMG_20250523_221841.jpg

Hun har prøvd en tidligere Belle modell før. 

Skrevet
elskersommer skrev (11 minutter siden):

IMG_20250523_221841.jpg

Det må jo være grådig kjedelig å ha så mange like kjoler!! 

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (21 minutter siden):

IMG_20250523_221841.jpg

Tror folk er redde for å ikke sikre seg, så kjøper de flere også blir man sittende med mange man ikke vil ha. Men er det ikke mulig å returnere? Det er jo drøssevis med ubrukte, nye plagg fra Carless kjoler på Tise, den fb siden og og på Finn og noen selger mange av like plagg så åpenbart «hamstret». 

• Liker 3
Gjest Anonym_2024
Skrevet
elskersommer skrev (29 minutter siden):

IMG_20250523_221841.jpg

Det er den kjolen som klør. 

Skrevet
GulleGull skrev (6 minutter siden):

Tror folk er redde for å ikke sikre seg, så kjøper de flere også blir man sittende med mange man ikke vil ha. Men er det ikke mulig å returnere? Det er jo drøssevis med ubrukte, nye plagg fra Carless kjoler på Tise, den fb siden og og på Finn og noen selger mange av like plagg så åpenbart «hamstret». 

Mange prøver å selge fordi de må betale returporto. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Yvelia skrev (8 timer siden):

Mulig det bare er jeg som er dum her, men er det vanlig å gå med slike rier/modningsrier flere uker før fødsel? Itillegg så vonde at man må puste seg gjennom det, og støtte seg til veggen? Er det smerteterskelen og fokus på alt som skjer i kroppen som er lav her, eller er dette vanlig? 

Jeg er på Sara sin alder, har født tre barn, og har mange venninner som også har født både to og tre ganger. Jeg har aldri hørt om noen som går med slike vonde grusomme rier flere uker før fødsel jeg. Jeg vet alle er forskjellige, men dette er helt nytt for meg. 

Har kun sett det hos influensere. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Sladdermor
Skrevet
Vokteren skrev (10 timer siden):

På Jo..l står det at det hun snakker om der ble diskutert på et annet forum like før hun snakket om det på snap 😉

Måtte inn på jo..l for å lese, hun og gubben blir beskyldt for utroskap. Skal ikke tro alt man leser men 🤔

Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Mange prøver å selge fordi de må betale returporto. 

Kan skjønne det til en viss grad, men de aller fleste nettbutikker trekker for  returporto. Når jeg sjekker Careless opp mot andre merker på Tise feks, der jeg pleier handle klær, så er 50% av Careless klærne som ligger ute nye og ubrukte mens andre merker som ikke driver med dropp og influensermarkedsføring men selges mye i populære nettbutikker så er godt under 20%  av nye ubrukte klær til salgs og det er alle merker man kjøper i nettbutikker som også har returporto. Så returporto kan umulig være det hele bildet?  

Endret av GulleGull
  • Liker 1
Skrevet
Mamma53 skrev (3 timer siden):

Ho å mange flere har vell lyst å ha minner å se tilbake på selv om dem velger å ikke legge ut så mye.

Så klart alle vil ha bilde/video fra føden. Men hvorfor må det deles med flere tusen? Ingen barn må være på internett 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (17 minutter siden):

Så klart alle vil ha bilde/video fra føden. Men hvorfor må det deles med flere tusen? Ingen barn må være på internett 

Yngste vår er 17 år -vi har 2 bilder fra fødselen, en når hen er svøpt godt inn og jeg fikk hen i armene og ett når jordmor veier. Kan ikke si at verken ungdomen eller jeg savner flere timer med video eller 50 bilder fra fødsel -selve fødselen har liksom ikke vært noe å ha i fotoalbumet å dra frem . 

Endret av GulleGull
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Har null bilder fra fødselene. Kunne ikke falt meg inn heller. Kun bilde tatt rett etterpå, da barnet lå på brystet. Fødslene vil jeg ikke se eller tenke på, for det er overhodet ikke noe å verken se eller høre. 🤣 Men jeg er 45 og ikke så moderne at alt i livet må dokumenteres og vises frem. Noen ting tilhører fortiden og er uinteressant. Fødsel er en slik ting. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Herregud for ett mas det er om denne magen og fødselen. Det går i kynnere, modning,rier og nedpress konstant. Gjentar seg selv i det uendelige - nå vet vel alle hva og hvordan hennes fødsler har vært.  Klager over at hun har altfor mye jobb å gjøre før fødselen, men sitter konstant å babler. Der i huset er det Vegard som jobber, ingen tvil om det.  Burde se seg rundt og ta tak i alt rotet i huset - men nei, dronninga må dokumentere åpning og rier🤡 

Savner den Sara var før Careless, og dette klikk for mest mulig penger. Galskap! 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Gjest Sladdermor
Skrevet (endret)

.

Endret av Sladdermor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...