Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fnug skrev (1 time siden):

Mageboern får vel navn fra Star Wars om jeg ikke tar helt feil, slik som den forrige - V er vel ihuga fan.. (om jeg ikke har misforstått noe - kan ikke si jeg følger så veldig med 😅)

Så de skal hete…

Glemte at man ikke skal skrive navn. 

Endret av Melus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym_2024 skrev (3 timer siden):

Dette ser ikke bra ut. De hadde et varelager i april som var verdt 25. millioner. I tillegg kjører CareLess salg på en rekke sommer produkter. Dropp i mai har vært langt unna forventningene, inkludert tap i forbindelse med salg av bunadskjorter. Og nå har de rotet med salg av sko også. 

Enig. Dette tyder på store likviditetsproblemer. Allerede etter regnskapet i fjor var likviditeten svak. Careless  er jo eid 50% hver av Dignity Collective og Sara Emilie AS. David Reme er styreleder og Vegard daglig leder. Signatur er daglig leder eller styreleder hver for seg….

Også Dignitive Collctiv står oppført med pantheftelse. 
Her var heller ikke likviditeten mer enn tilfredstillende i fjor. 
Forøvrig et konglomerat av selskaper under Reme.

Hadde ikke sovet godt med et 30 millioners hus under oppføring og sånne tall. Snapchatinntektene kommer heller ikke til å vare evig.

«Likviditet, i økonomisk sammenheng, er en bedrifts evne til å betale sine løpende forpliktelser, som regninger, lønn, skatter etc. Det dreier seg om å ha nok penger og likvide midler tilgjengelig til å dekke disse utgiftene. God likviditet betyr at bedriften har kapasitet til å betale for seg, mens dårlig likviditet kan føre til problemer med å dekke løpende utgifter.» 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (6 timer siden):

Star wars unge? Hva menes med det? 

To unger som er oppkalt etter figurer derfra. Er så harry som det får blitt.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa31 skrev (7 timer siden):

Håper virkelig snapchat slutter å lønne meningsløse "influencere" som selger barna sine, samt alt av privatliv som forøvrig ingen bryr seg om. 

Hadde vært en drøm om det skjedde. 
Syns trekløveret Sara, Lien og Nyhus har blitt helt desperate etter at de startet tjene på snap! Null mening i innhold. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at snapchat ser galskapen i meningsløst innhold og solgte barndommer. 

Ref SE på snap, skjønner ikke hvorfor ansatte på føden ikke reagerer og gir SE tilsnakk om den mobilbruken. 

Når jeg skulle føde, riktignok i 2016, men i dag er det jo enda viktigere, så var det første vi ser på rommet en plakat med oppfordring til å legge bort mobilen. Jordmor sa også at hun håpte vi tenkte over det. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa31 skrev (2 minutter siden):

Vi får håpe at snapchat ser galskapen i meningsløst innhold og solgte barndommer. 

Ref SE på snap, skjønner ikke hvorfor ansatte på føden ikke reagerer og gir SE tilsnakk om den mobilbruken. 

Når jeg skulle føde, riktignok i 2016, men i dag er det jo enda viktigere, så var det første vi ser på rommet en plakat med oppfordring til å legge bort mobilen. Jordmor sa også at hun håpte vi tenkte over det. 

Enig, orka ikke se på telefonen under egen fødsel engang. Den lå å slang i baggen da vi kom inn og der lå den til jeg skulle sende bilder til familie. Helt sykt hva influenserne kan tjene penger på og hva de deler💀

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villa31 skrev (7 minutter siden):

Må si du tror godt om en app som var ment for å sende nakenbilder,som om det er meningsfylt og godt innhold..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokteren skrev (Akkurat nå):

🎯

Som forventet, ingen fødsel. 

IMG_1304.jpeg

Enig i at det blir for mye (penge)melking av en evt fødsel. Men synes du virkelig at det er kritikkverdig å dra inn på sykehuset når man føler fødsel er igang? Synes dette er en rar kritikk. Hun må tross alt ta hensyn til babyen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 timer siden):

Enig. Dette tyder på store likviditetsproblemer. Allerede etter regnskapet i fjor var likviditeten svak. Careless  er jo eid 50% hver av Dignity Collective og Sara Emilie AS. David Reme er styreleder og Vegard daglig leder. Signatur er daglig leder eller styreleder hver for seg….

Også Dignitive Collctiv står oppført med pantheftelse. 
Her var heller ikke likviditeten mer enn tilfredstillende i fjor. 
Forøvrig et konglomerat av selskaper under Reme.

Hadde ikke sovet godt med et 30 millioners hus under oppføring og sånne tall. Snapchatinntektene kommer heller ikke til å vare evig.

«Likviditet, i økonomisk sammenheng, er en bedrifts evne til å betale sine løpende forpliktelser, som regninger, lønn, skatter etc. Det dreier seg om å ha nok penger og likvide midler tilgjengelig til å dekke disse utgiftene. God likviditet betyr at bedriften har kapasitet til å betale for seg, mens dårlig likviditet kan føre til problemer med å dekke løpende utgifter.» 

Skulle ikke V få kjøpe seg inn i CL da han begynte å jobbe for henne og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 minutt siden):

Enig i at det blir for mye (penge)melking av en evt fødsel. Men synes du virkelig at det er kritikkverdig å dra inn på sykehuset når man føler fødsel er igang? Synes dette er en rar kritikk. Hun må tross alt ta hensyn til babyen.

Handler jo om å iscenesette en situasjon som er "spennende" for å øke views og engasjement som igjen gir uttelling økonomisk..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (3 minutter siden):

Det kritikkverdige er at hun deler minutt for minutt på den gule appen, kun for å tjene penger. Hadde det vært fødsel på gang så hadde hun merket det. Virker som hun tåler svært lite. Eller så er det kun for å tjene ekstra penger. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (7 minutter siden):

Om du ser bildet jeg og Anonym_2024 diskuterte, regner jeg med du skjønner hva jeg er kritisk til.  IMG_1300.thumb.jpeg.cf71812329426afc6a472c01efc37e3c.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (9 timer siden):

Må være dritlei av dem på føden. Helt normalt med kynnere.

Jeg var igjen for dårlig å lese hvem skriver hva. Var kommentaren over i kombinasjon med den under jeg siktet til

Vokteren skrev (14 minutter siden):

🎯

Som forventet, ingen fødsel. 

IMG_1304.jpeg

Er jo forståelig at forskjellige folk i forumet mener forskjellige ting, så da får dere overse min kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokteren skrev (3 minutter siden):

Om du ser bildet jeg og Anonym_2024 diskuterte, regner jeg med du skjønner hva jeg er kritisk til.  IMG_1300.thumb.jpeg.cf71812329426afc6a472c01efc37e3c.jpeg

Ja, enig at dette er for drøyt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Outandabout skrev (1 time siden):

Hadde vært en drøm om det skjedde. 
Syns trekløveret Sara, Lien og Nyhus har blitt helt desperate etter at de startet tjene på snap! Null mening i innhold. 

D e faktisk dem spm legger ut meningsfulle innhold å tar opp tematikk som er intresangt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokteren skrev (6 minutter siden):

Når hun skriver sånn -så kan man lure noen ganger om ting de velger eller situasjoner man velger å sette seg i er styrt etter «penger inn». Men jeg skjønte det sånn at hun var 3 cm når hun kom inn på sykehuset? Det er forøvrig vondt nok og hvis det stemmer at hun har hatt styrtfødsler før så er det jo litt lurt og sikkert anbefalt å dra inn til føden. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

Når hun skriver sånn -så kan man lure noen ganger om ting de velger eller situasjoner man velger å sette seg i er styrt etter «penger inn». Men jeg skjønte det sånn at hun var 3 cm når hun kom inn på sykehuset? Det er forøvrig vondt nok og hvis det stemmer at hun har hatt styrtfødsler før så er det jo litt lurt og sikkert anbefalt å dra inn til føden. 

Er vell ved 4-5 cm ofte at fødsel starter, om jeg husker riktig, selv om det kan ta lang tid fra 3-5 kan det jo også gå fort som hun jo er vandt til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (35 minutter siden):

Er vell ved 4-5 cm ofte at fødsel starter, om jeg husker riktig, selv om det kan ta lang tid fra 3-5 kan det jo også gå fort som hun jo er vandt til. 

Bor hun langt unna sykehuset? Jeg har selv erfaring med styrtfødsler. (Jeg har dog ikke hatt kynnere i flere måneder). Bor 35 minutter fra sykehuset. Jeg hadde ikke fått reist hjem med 3cm åpning og så kraftige smerter.  I alle fall ikke etter så kort tid på sykehuset. Er noe som ikke henger helt sammen her. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...