Outandabout Skrevet 1. mai 2025 #43841 Skrevet 1. mai 2025 LivEinar skrev (53 minutter siden): interessant tema! Kan dette være en influenser-greie? De har mange følgere og så bygger de opp «spenninga» ved å annonsere produktene lenge på forhånd, de reklamerer tungt og bruker klærne som skal lanseres hele tida. Drop blir som en slags felles happening der de mest trofaste sitter klare på et felles klokkeslett. Det spilles bevisst (og kynisk) på et fellesskap og «tenk så stort og vellykket CL er blitt» - og «dere har vært med på å bygge dette opp!» Følgere og mange kjøpere glemmer at alt er forretningsbasert. Dette er en business-kvinne som er på jobb 24/7. Skillet mellom privatperson og selger er visket helt ut. Mange følgere opplever at de følger en person som forteller om privatlivet sist, relasjonen oppleves nær - mens det egentlig dreier seg om jobb og kjøp&salg. Ene øyeblikket er det om kynnere, neste øyeblikket om salg… Stemmer 100 prosent det du sier her. Dette «ønsker å være åpen om økonomien til Careless» også… Her skal følgerne få innblikk for å føle seg som en del av bedriften. Når hun forklarer sier hun et tall (8100 eller noe), mens hun skriver 81000. Helt sirkus! Hele greia er basert på at Sara skal sitte der og få følgerne engasjerte og dedikerte i Careless. Vegard som har peiling på økonomi (tror jeg), må jo vri seg i gamingstolen av måten Sara forklarer på. (Ungdomsskole-preg). Hun er taktisk, og vil nå ha med følgerne med på å nå et visst antall bestillinger på et gitt antal måneder. Hun er også «kjempenervøs» før hvert dropp, og er såååå takknemlig i etterkant for at følgerne hennes har handlet. Det er altså så «happy» family og sekt - vibes at jeg blir skremt. 😧 5 6
elskersommer Skrevet 1. mai 2025 #43842 Skrevet 1. mai 2025 Dupers skrev (4 timer siden): Var det ikke den blå festkjolen som hadde en feil i systemet kvelden den droppa, så de måtte gå inn å endre på antall på laget hele tiden når systemet sa de var tomme? Jo.. å det er nå blitt bare rot som kundene må svi for. Å det er ikke ett eneste unnskyld fra SE på Snapchat😟 1
elskersommer Skrevet 1. mai 2025 #43843 Skrevet 1. mai 2025 Noen fant denne på en side på Facebook. Tror virkelig folk att lomma har en annen funksjon når den er sydd feil vei? Bilde fra facebook 7 3
Outandabout Skrevet 1. mai 2025 #43844 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (1 minutt siden): Noen fant denne på en side på Facebook. Tror virkelig folk att lomma har en annen funksjon når den er sydd feil vei? Bilde fra facebook Haha, dauer 🤣 4
Bibbi_ Skrevet 1. mai 2025 #43846 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (15 minutter siden): Noen fant denne på en side på Facebook. Tror virkelig folk att lomma har en annen funksjon når den er sydd feil vei? Bilde fra facebook 😂 En funksjon at lomma går feil vei 😂😂 Nei, du har kjøpt et Careless produkt, da må du regne med feil. 8
Snublefot62 Skrevet 1. mai 2025 #43848 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (25 minutter siden): Noen fant denne på en side på Facebook. Tror virkelig folk att lomma har en annen funksjon når den er sydd feil vei? Bilde fra facebook Ja? Funksjonen er jo åpenbar? Fylle lommene til Sara Emilie? Lurer fælt på om vi vil se salgsannonser fremover nå hvor selger har snudd lommen selv? Til full pris. Åpenbart. 11 1
Fnug Skrevet 1. mai 2025 #43849 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (58 minutter siden): Feil på feil🙄 Bilde fra facebook Og når noen svarer dette på den første kommentaren om ermene på kjolen; 6
Angel75 Skrevet 1. mai 2025 #43850 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (1 time siden): Noen fant denne på en side på Facebook. Tror virkelig folk att lomma har en annen funksjon når den er sydd feil vei? Bilde fra facebook Det har jeg for meg at jeg leste noen andre og har fått på en tidligere kjole 🙈
elskersommer Skrevet 1. mai 2025 #43851 Skrevet 1. mai 2025 Snublefot62 skrev (1 time siden): Ja? Funksjonen er jo åpenbar? Fylle lommene til Sara Emilie? Lurer fælt på om vi vil se salgsannonser fremover nå hvor selger har snudd lommen selv? Til full pris. Åpenbart. Kommer sikkert noe råd om og sprette opp lommen og sy den riktig vei selv🙄 2 1
Gjest Anonym_2024 Skrevet 1. mai 2025 #43852 Skrevet 1. mai 2025 arnoyb skrev (7 timer siden): Qliro et da virkelig ikke liten å uetablert 🤷🏼♀️ Klarna er nok glad i returer, de er bare strenge på det. For Klarna er returer positivt for det kan generere mer penger men de må være streng for at regler overholdes og konflikter unngås. Er de ikke? I forhold til Klarna? Qliro ble etablert i 2014, Klarna i 2005 🤷♀️. Praksisen rundt returer som foregår i CareLess har nok ikke Klarna tjent mye på, det tar lengre tid for disse bedriftene å få ut pengene sine når en bedrift har kunder som returner ofte. Så at CareLess har måtte benytte seg av en såpass liten og uetablert aktør i forhold til Klarna og at de i tillegg har slettet alle negative kommentarer om dette byttet på sin Facebook side er underlig. Her burde CareLess vært mer transparent, men velger å slette alle kommentarer og henviser til at bytte/selge/kjøpe gruppen ikke er en «diskusjonsgruppe».
Gjest Anonym_2024 Skrevet 1. mai 2025 #43853 Skrevet 1. mai 2025 LivEinar skrev (14 timer siden): Jeg skulle gjerne skrive: Voksesmerter. Men jeg har mer lyst til å skrive: Amatørskap. Jeg får det ikke til å være voksesmerter. De solgte flere festkjoler i fjor enn i år. Dette med kaos under dropp er blitt normalen, i fjor skyldte de på systemet og i år har de nytt system, hva er unnskyldningen i år?
elskersommer Skrevet 1. mai 2025 #43854 Skrevet 1. mai 2025 Anonym_2024 skrev (43 minutter siden): Jeg får det ikke til å være voksesmerter. De solgte flere festkjoler i fjor enn i år. Dette med kaos under dropp er blitt normalen, i fjor skyldte de på systemet og i år har de nytt system, hva er unnskyldningen i år? Er nok mye kjoler igjen på lager. Er ikke utsolgt i noen størrelser i grønn og hvit. Er også igjen kjoler i blå og svart. Å la oss si hva vi tenker om disse skjortene? De passer jo ikke til de bunadene. Fargen blir jo helt feil Bilde fra SE sin Snapchat 3
Tessa12 Skrevet 1. mai 2025 #43855 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (5 minutter siden): Er nok mye kjoler igjen på lager. Er ikke utsolgt i noen størrelser i grønn og hvit. Er også igjen kjoler i blå og svart. Å la oss si hva vi tenker om disse skjortene? De passer jo ikke til de bunadene. Fargen blir jo helt feil Bilde fra SE sin Snapchat Nei nei nei rett og slett bare NEI. 12
Gjest Era Vulgaris Skrevet 1. mai 2025 #43856 Skrevet 1. mai 2025 Anonym_2024 skrev (53 minutter siden): Jeg får det ikke til å være voksesmerter. De solgte flere festkjoler i fjor enn i år. Dette med kaos under dropp er blitt normalen, i fjor skyldte de på systemet og i år har de nytt system, hva er unnskyldningen i år? Jeg har aldri handlet fra Careless, kommer heller aldri til å gjøre det. Hengte meg mest opp i at hun spør «Hva tenker dere?» om avgjørelsene som skal tas i forbindelse med dato for dropp. Ingen seriøse aktører gjør noe sånn, det er helt merkelige forretningsdrift.
GulleGull Skrevet 1. mai 2025 #43857 Skrevet 1. mai 2025 elskersommer skrev (16 minutter siden): Er nok mye kjoler igjen på lager. Er ikke utsolgt i noen størrelser i grønn og hvit. Er også igjen kjoler i blå og svart. Å la oss si hva vi tenker om disse skjortene? De passer jo ikke til de bunadene. Fargen blir jo helt feil Bilde fra SE sin Snapchat Oi da, her har de vel tatt de modellene med de bunadene de hadde og prøvd å matche skjortene. Dette gjorde bare vondt i øynene, synd å ødelegge helheten i bunaden sånn da. Kunne i det minste lagt litt jobb i å finne mønster med litt mer fargetoner som passer norske bunader når de først skulle produsere noe til en tradisjonell bunad. Om man liker denne looken så kan man jo bare ta hvilken som helst skjorte/bluse i eget skap å bruke. Så sparer man de penga😅 6 2
GulleGull Skrevet 1. mai 2025 #43858 Skrevet 1. mai 2025 Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Jeg har aldri handlet fra Careless, kommer heller aldri til å gjøre det. Hengte meg mest opp i at hun spør «Hva tenker dere?» om avgjørelsene som skal tas i forbindelse med dato for dropp. Ingen seriøse aktører gjør noe sånn, det er helt merkelige forretningsdrift. Tror hun bare spørr for engasjement -så gjør de som det passer de best seff. uansett. Så tror følgerne de har innflytelse. . 4 1
Gjest Anonym_2024 Skrevet 1. mai 2025 #43859 Skrevet 1. mai 2025 Jeg støtter på ingen måte denne polyester skjorten til Sandra Lyng, men her ser man klasseforskjellen på CareLess produkter og SL sitt «design». Skjorten til Lyng er estetisk vakker å se på, i tillegg til at den gir det lille ekstra med et touch av tradisjonelt norsk design. Bildet er hentet fra https://lyngwear.no
elskersommer Skrevet 1. mai 2025 #43860 Skrevet 1. mai 2025 Å hvordan kan noen ødelegge den aldeles nydelig Telemarks bunaden med den skjorta😡😡 Hva skjer med folk som faktisk synes dette er pent🙄🙄 Bilde fra careless sin IG 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå