Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym_2024
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Å hvordan kan noen ødelegge den aldeles nydelig Telemarks bunaden med den skjorta😡😡 Hva skjer med folk som faktisk synes dette er pent🙄🙄

Bilde fra careless sin IG

IMG_20250501_164835.jpg

Nydelig? Kjenner at det gjør vondt i øynene og at det er trist å se at man kan «herpe» en så vakker bunad med den skjorten der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den rosa skjorta var helt forferdelig 🫣

og ødelegge Telemarksbunaden slik da

• Liker 8
Gjest Ninaen
Skrevet
Anonym_2024 skrev (56 minutter siden):

Nydelig? Kjenner at det gjør vondt i øynene og at det er trist å se at man kan «herpe» en så vakker bunad med den skjorten der. 

Jeg brakk meg faktisk…beklager å måtte si det. Og det er ikke bunadspolitiet som snakker, det gjør vondt i øya. Fytti rakkern 

Gjest hei_paa_deg
Skrevet
Anonym_2024 skrev (3 timer siden):

Jeg støtter på ingen måte denne polyester skjorten til Sandra Lyng, men her ser man  klasseforskjellen på CareLess produkter og SL sitt «design».  Skjorten til Lyng er estetisk vakker å se på, i tillegg til at den gir det lille ekstra med et touch av tradisjonelt norsk design. Bildet er hentet fra  https://lyngwear.no

IMG_4261.jpeg

IMG_4262.jpeg

IMG_4263.jpeg

Det blir for mye dette her… 

Skrevet

De bunad skjortene var jo helt forferdelige, de passet jo ikke i farge eller mønster i det hele tatt.. og jeg er ikke bunadspoliti. You do you liksom.. jeg synes den nye trenden med skorter er fine men disse 🥵

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Signerer! Dette er ikke pent i det hele tatt... :sjokkert:

Screenshot_20250501_205955_Snapchat.thumb.jpg.46eac24dfe1ef53e936df8104d8d314f.jpg

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (4 timer siden):

Er nok mye kjoler igjen på lager. Er ikke utsolgt i noen størrelser i grønn og hvit. Er også igjen kjoler i blå og svart.

Å la oss si hva vi tenker om disse skjortene? De passer jo ikke til de bunadene. Fargen blir jo helt feil

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-05-01-16-08-37-810_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-05-01-16-08-46-280_com.snapchat.android.jpg

Skulle jeg kjøpt en annerledes bunadskjorte enn den som hører til ville jeg nok heller valgt de fra sandra lyng enn disse

• Liker 9
Skrevet

Har hun også begynt med sånne bunadsskjorter?

Skrevet

Oj, jeg er ikke bunadspoliti, kommer til å få bunad etter mormor og kommer nok til å bruke den "feil" med bla feil sko, og feil strømper. Og jeg synes mange av de nye skjortene jeg har sett istedet for de hvite er fine under. Men de der, nei de er ikke fine altså. Den under telemarksbunaden er jo helt krise. 

• Liker 14
Gjest Anonym_2024
Skrevet
Roadrunner skrev (40 minutter siden):

Screenshot_20250501_205955_Snapchat.thumb.jpg.46eac24dfe1ef53e936df8104d8d314f.jpg

Den bunaden med det hvite forkleet, noen som vet hva slags bunad det er? Den var veldig fin. 

Skrevet
Anonym_2024 skrev (7 minutter siden):

Den bunaden med det hvite forkleet, noen som vet hva slags bunad det er? Den var veldig fin. 

Tror det er Åmlibunaden, veldig fin☺️

IMG_9574 Copy.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Tror det er Åmlibunaden, veldig fin☺️

IMG_9574 Copy.jpeg

Tenk og ødelegge den nydelige bunaden med en småblomstrete svart skjorte😔😔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Tenk og ødelegge den nydelige bunaden med en småblomstrete svart skjorte😔😔

ENIG!

• Liker 3
Skrevet
hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Har hun også begynt med sånne bunadsskjorter?

Kanskje det var et hull i markedet for utrolig stygge bunadskjorter hun følte hun måtte dekke..?!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Prisen på skjortene er tydeligvis 1499,-

Syns det er drøyt dyrt for ei sånn skjorte.

IMG_2119.jpeg

• Liker 4
Skrevet
daeva skrev (5 minutter siden):

Prisen på skjortene er tydeligvis 1499,-

Syns det er drøyt dyrt for ei sånn skjorte.

IMG_2119.jpeg

Hva er den laget av? Eksklusiv plast?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (30 minutter siden):

Kanskje det var et hull i markedet for utrolig stygge bunadskjorter hun følte hun måtte dekke..?!

🤣🤣

Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Det er helt grusomt!! Tenk å ødelegge flotte bunader med dette. SE burde skamme seg. Hvem kjøper disse grusomme plaggene? 

• Liker 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (27 minutter siden):

Det er helt grusomt!! Tenk å ødelegge flotte bunader med dette. SE burde skamme seg. Hvem kjøper disse grusomme plaggene? 

Som flere skriver lenger opp, jeg er heller ikke bunadspoliti, derimot tvert om. Synes veldig mange av de nye type skjortene i ensfarget og med blomster er veldig fine til forskjellige bunader, og at en kan «sette sitt eget preg» på noe så vakkert… har selv vært på tanken og har veldig lyst på ensfarget silkeskjorte til min bunad… MEN…. Seriøst SE… det her må jo være noe av det styggeste jeg har sett🫨 synes både lyng sine og de på sparkjøp til en drøyt 500 lapp, correct me if i’m wrong, er så innmari mye penere enn disse!! Skamme seg, CL og SE

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...