Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hvorfor sier SE det da, at hun designer ned til den minste detalj, og produserer noe som ikke finnes på markedet fra før?? 

Jeg er ikke det minste sjokkert over at man finner svært like produkter som SET sine til salgs  mange andre steder - og oftest billigere. Og det er nok slik mindre bedrifter jobber, de velger fra et større utvalg som allerede fins, og gjør små og ikke alt for kostbare endringer/tilpasninger. 

Det som da skurrer, er at SET markedsfører sine CL-produkter som helt unike, at dette har hun sjøl skapt, at hun er med og designer alt ned til minste detalj, og at denne type produkter ikke fantes på markedet tidligere.
Intervjueksempler:

«Noe av forklaringen på Careless-suksessen tror hun dreier seg om at klesmerket tar hensyn til at kvinnekropper kommer i ulike fasonger og at den forandrer seg med årene. - – Vi har nok truffet på et stort hull i markedet, sier Sara Emilie Tandberg.»
https://www.rb.no/sara-emilies-klesmerke-tar-helt-av-jeg-foler-meg-heldig-og-privilegert/s/5-43-2160098

«Hun ønsket å skape et merke der det var rom for å være ulike. Uansett størrelse, form, høyde og bredde ville hun skape klær som man følte seg vel i. […]  Jeg visste at jeg dekket et stort hull i markedet, og det er utrolig hyggelig at så mange liker det jeg skaper, sier hun til BA.»
https://www.ba.no/influenseren-apner-butikk-i-bergen/s/5-8-2597973

«Under åpningen av sin nye butikk holdt Tanberg en tale, hvor hun forteller kundene at Careless er opptatt av mangfold, bærekraft og at det er greit å være som du er. - Vi har blitt som et helt eget samfunn, sier Tandberg, referert i Bergens Tidende.»
https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/lange-koer-sa-vilt/81549876

Endret av LivEinar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivEinar skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke det minste sjokkert over at man finner svært like produkter som SET sine til salgs  mange andre steder - og oftest billigere. Og det er nok slik mindre bedrifter jobber, de velger fra et større utvalg som allerede fins, og gjør små og ikke alt for kostbare endringer/tilpasninger. 

Det som da skurrer, er at SET markedsfører sine CL-produkter som helt unike, at dette har hun sjøl skapt, at hun er med og designer alt ned til minste detalj, og at denne type produkter ikke fantes på markedet tidligere.
Intervjueksempler:

«Noe av forklaringen på Careless-suksessen tror hun dreier seg om at klesmerket tar hensyn til at kvinnekropper kommer i ulike fasonger og at den forandrer seg med årene. - – Vi har nok truffet på et stort hull i markedet, sier Sara Emilie Tandberg.»
https://www.rb.no/sara-emilies-klesmerke-tar-helt-av-jeg-foler-meg-heldig-og-privilegert/s/5-43-2160098

«Hun ønsket å skape et merke der det var rom for å være ulike. Uansett størrelse, form, høyde og bredde ville hun skape klær som man følte seg vel i. […]  Jeg visste at jeg dekket et stort hull i markedet, og det er utrolig hyggelig at så mange liker det jeg skaper, sier hun til BA.»

«Under åpningen av sin nye butikk holdt Tanberg en tale, hvor hun forteller kundene at Careless er opptatt av mangfold, bærekraft og at det er greit å være som du er. - Vi har blitt som et helt eget samfunn, sier Tandberg, referert i Bergens Tidende.»

«Vi har blitt som ett helt eget samfunn»… spesielt😅

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (50 minutter siden):

«Vi har blitt som ett helt eget samfunn»… spesielt😅

Eller sekt som jeg ville kalt det... Å ja, det er veldig spesielt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Intervjueksempler:

Kundene er opptatt av bærekraft??!????

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (6 timer siden):

Ganske sikker på at det er slik alle små og mellomstore driver så jeg synes det er rart at all blir så sjokkert. Man kan da ikke tro at noen lager en helt ny modul som aldri er brukt for å produsere 1000 stk av noe?! 

Er nok ikke så mange her inne som tror på att SE gjør annet enn og ta sine modeller ut fra en stor tykk bok. Men så har vi det faktum at SE selv sier hun designer alt selv ned til minste detalj 🙄 Er jo her alt blir feil🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (26 minutter siden):

Er nok ikke så mange her inne som tror på att SE gjør annet enn og ta sine modeller ut fra en stor tykk bok. Men så har vi det faktum at SE selv sier hun designer alt selv ned til minste detalj 🙄 Er jo her alt blir feil🙈

Jeg forstår ikke helt dette med at hun påstår at hun designer. Det virker som at det er litt annenhver gang om hun designer eller om hun bestemmer utfra en designers design

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å bruke google foto og søke med bilde av kjolene til Careless, så ser man fort hvor mange det fins av samme slag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Hvorfor sier SE det da, at hun designer ned til den minste detalj, og produserer noe som ikke finnes på markedet fra før?? 

Fo å selge naturligvis....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (54 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt dette med at hun påstår at hun designer. Det virker som at det er litt annenhver gang om hun designer eller om hun bestemmer utfra en designers design

Det er typisk influensere, de klarer ikke holde styr på selvimotsigelsene sine, når man kjatter på tlf «hele dagen» så er det nok ikke lett å huske hva man har sagt eller i hvilken setting man har sagt hva. Tydeligvis det samme hva man sier for evt spm. tegn blir bare bortforklart med svada eller unngått å svare på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Så hun lyver altså?

Jeg tror hun til et visst nivå mener hun gjør en kjempe stor jobb å fikser så mye selv. Men kall d hva du vil 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (2 timer siden):

Jeg tror hun til et visst nivå mener hun gjør en kjempe stor jobb å fikser så mye selv. Men kall d hva du vil 🤷🏼‍♀️

Når hun flere ganger sier hun designer ned til minste detalj,  og så plutselig innrømmer at designeren hennes peller ut fra et blad... Du er tatt i løgn da ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Når hun flere ganger sier hun designer ned til minste detalj,  og så plutselig innrømmer at designeren hennes peller ut fra et blad... Du er tatt i løgn da ja. 

Hun hevder også at hun har brukt 2 år på å utvikle disse sandalene..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isola2 skrev (1 time siden):

Når du er på mobilen 24/7, er det ikke så lett å huske alt det du sier der og da. Dermed kommer motsigelsene og justeringene, som (bevisst eller ubevisst) kan bli til løgner  - eller i beste fall - omskriving av sannheta - fordi det passer deg best. 

Endret av LivEinar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (7 timer siden):

Når du er på mobilen 24/7, er det ikke så lett å huske alt det du sier der og da. Dermed kommer motsigelsene og justeringene, som (bevisst eller ubevisst) kan bli til løgner  - eller i beste fall - omskriving av sannheta - fordi det passer deg best. 

Ja, er fort gjort å gå seg vill i all bullshitten man lirer av seg. Merkelig bare at folk i dette samfunnet hennes (menigheten) tar alt den dama sier for god fisk..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (9 timer siden):

Kanskje det tok to år fra første vareprøve til de fant en fabrikk som hadde myke såler og flere design enn bare de happy floppene 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Kanskje det tok to år fra første vareprøve til de fant en fabrikk som hadde myke såler og flere design enn bare de happy floppene 🤷🏼‍♀️

😂 å kjære vene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...