Kule rampe Space Skrevet 16. april 2025 #43121 Skrevet 16. april 2025 Angel75 skrev (49 minutter siden): Sara vet hva hun gjør, folk går på limpinnen hver bidige gang. De klarer ikke å holde kjeft 🙈 og Sara ler på vei til banken. Og de snakker om at det er er den trofaste følgerskaraen som er dumme 🫠 Det er den trofaste følgerskaraen som er blåst og kjøper stygge scholer så spenna flagrer 2 1
Kule rampe Space Skrevet 16. april 2025 #43122 Skrevet 16. april 2025 Pepssi skrev (1 time siden): Hun legger jo ut slike ting fordi hun vet at det blir negativ snakk om det. Det gir henne mere oppmerksomhet, eventuelt flere klikk. Muligens slenger noe media seg på banen også. Så vips, der har hun kanskje fått noen flere følgere. Det beste hadde vært å ikke gitt henne oppmerksomhet på slike ting 😄 Det er jo det hun vil. Og hun fikk viljen sin denne gangen også gitt siden det blir tatt opp på «selveste» kvinneguiden Håpet er om noen leser her så innser se hvor mobbete og manipulerende SET er som er dronninga av kynisme
GulleGull Skrevet 16. april 2025 #43123 Skrevet 16. april 2025 (endret) Pepssi skrev (1 time siden): Hun legger jo ut slike ting fordi hun vet at det blir negativ snakk om det. Det gir henne mere oppmerksomhet, eventuelt flere klikk. Muligens slenger noe media seg på banen også. Så vips, der har hun kanskje fått noen flere følgere. Det beste hadde vært å ikke gitt henne oppmerksomhet på slike ting 😄 Det er jo det hun vil. Og hun fikk viljen sin denne gangen også gitt siden det blir tatt opp på «selveste» kvinneguiden Så du mener kvinneguiden er grunnen til og styrer innholdet på snappen hennes? Det tror jeg ikke, har fulgt henne tidligere da var tråden her mye mer positiv og hun hadde mye mer hyggelig og gjennomarbeidet innhold. Det kritiske har kommet i takt med at innholdet har endret seg til det «FastFasion snapping - slaget.» Jeg gir henne ikke klikk selvom jeg «henger» litt her. Antall følgere har vel også falt siste tiden i hvertfall på snap. Instagram har jeg ikke kontroll på. Endret 16. april 2025 av GulleGull 1
Gjest LivEinar Skrevet 16. april 2025 #43124 Skrevet 16. april 2025 Snublefot62 skrev (31 minutter siden): Tja. Jeg tror ikke nødvendigvis at antall følgere øker nevneverdig, eller at det blir veldig mange ekstra visninger. Mange er lei av det samme innholdet og at hun deler intime detaljer er ikke akkurat noe nytt. Det jeg tror er at påminnelser om hvor desperat og billig hun fremstår gjør at flere innser realiteten og faktisk avfølger eller i det minste slutter å falle for triksene hennes. Hun kommer sjeldent med noe nytt. Hun er gravid. Igjen. Hun driter ut samboeren. Igjen. Hun viser frem dropp. Igjen. Hun viser usunne matvaner. Igjen. Og innimellom skal hun liksom sjokkere med hint om at hun og samboer har sex? Kom igjen da. Det er så billig og tacky hun får meg til å tvile på alderen hennes. Støttes! Fra desember til april har følgertallet på snap gått ned med ca 5000.
Anne Grøntgress Skrevet 16. april 2025 #43125 Skrevet 16. april 2025 Grøsser av den eggesalaten hennes med et dusin egg, lettmajones og aromat. 🤢 så sunn.. og så himla ultraprosesert 1 2
elskersommer Skrevet 16. april 2025 #43126 Skrevet 16. april 2025 Anne Grøntgress skrev (10 minutter siden): Grøsser av den eggesalaten hennes med et dusin egg, lettmajones og aromat. 🤢 så sunn.. og så himla ultraprosesert Husk att hun bruker sikkert ett sundt knekkebrød 🙈 2
Anne Grøntgress Skrevet 16. april 2025 #43127 Skrevet 16. april 2025 elskersommer skrev (Akkurat nå): Husk att hun bruker sikkert ett sundt knekkebrød 🙈 Ja det veier opp 😝 1
Lillemor1982 Skrevet 16. april 2025 #43128 Skrevet 16. april 2025 Tessa12 skrev (4 timer siden): Dette var noe hun fortalte titt og ofte i forrige svangerskap også…da hun hadde sterke kynnere så «da vet dere hva vi har holdt på med» Husker det, hun fortalte spesifikt at chynnere kom når han spermet i henne 🤮 3
arnoyb Skrevet 16. april 2025 #43129 Skrevet 16. april 2025 Era Vulgaris skrev (3 timer siden): På en bedrifts sosiale medier. Det er altså så uprofesjonelt og håpløst den blandingen hun driver med. Det hadde framstått som så mye mer ryddig og seriøst om hun hadde en kanal for business og en privat. «Vi har hatt sex, løp og kjøp sholer av meg» 🙄 Men bedriften her er jo salg av privatliv. Jeg personlig synes d er unødvendig å utlevere sexlivet, men jeg synes alt hun utleverer er unødvendig. Så skjønner ikke helt denne at det ikke har noe på en bedrifts kanal å gjøre... 3
Outandabout Skrevet 16. april 2025 #43130 Skrevet 16. april 2025 Uten å gå i detaljer, men vi hadde sengekos igår? Nok detaljer for min del… 6
Pepssi Skrevet 16. april 2025 #43131 Skrevet 16. april 2025 GulleGull skrev (1 time siden): Så du mener kvinneguiden er grunnen til og styrer innholdet på snappen hennes? Det tror jeg ikke, har fulgt henne tidligere da var tråden her mye mer positiv og hun hadde mye mer hyggelig og gjennomarbeidet innhold. Det kritiske har kommet i takt med at innholdet har endret seg til det «FastFasion snapping - slaget.» Jeg gir henne ikke klikk selvom jeg «henger» litt her. Antall følgere har vel også falt siste tiden i hvertfall på snap. Instagram har jeg ikke kontroll på. Jeg har ikke sagt at kvinneguiden er grunnen til og styrer innholdet hennes. Jeg sa at hun vet at noen reagerer på slike ting, og når det da blir snakka om av flere på diverse medier så funker det hun prøver på. Jeg nevnte kvinneguiden fordi det er på kvinneguiden jeg skriver. Hadde jeg skrevet på andre plattformer så hadde jeg nevnt den plattformen. ikke sikkert du gir henne klikk, men andre mennesker kanskje blir nysgjerrige og gir henne klikk. Poenget mitt er at hun sier slike ting med vilje for å provosere, så det beste vi kan gjøre er jo å ikke gi henne oppmerksomhet på det 😊 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april 2025 #43132 Skrevet 16. april 2025 (endret) hormonellas varelager Endret 16. april 2025 av Hva sa de?
Purple Diamond Skrevet 16. april 2025 #43133 Skrevet 16. april 2025 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Husker det, hun fortalte spesifikt at chynnere kom når han spermet i henne 🤮 Hjelpes 🤯🤢 2
Lillemor1982 Skrevet 16. april 2025 #43134 Skrevet 16. april 2025 Purple Diamond skrev (14 minutter siden): Hjelpes 🤯🤢 Etter det har jeg kun klart å tenke på ham som 'Mr Sekret' 😂😂 Jfr at hun kalte han Mr Secret i starten av forholdet 4
Hellowcow Skrevet 17. april 2025 #43135 Skrevet 17. april 2025 Anne Grøntgress skrev (7 timer siden): Grøsser av den eggesalaten hennes med et dusin egg, lettmajones og aromat. 🤢 så sunn.. og så himla ultraprosesert Pluss litt deilig hår/lo fra sokkene til sønnen! Deilig 3
Hellowcow Skrevet 17. april 2025 #43136 Skrevet 17. april 2025 elskersommer skrev (12 timer siden): Hva er grunnen til at det er så viktig og fortelle sine følgere om grunnen til mye kynnere i går kveld/natt? Hvem har liksom interesse av å må vite når paret har sex? Er det også ett tema som er viktig og prate om slik att alle kan føle det ikke er flaut og legge ut på sine SoMe kanaler 🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Høres ut som en tenåring som har hatt seg for første gang. 6
Dupers Skrevet 17. april 2025 #43137 Skrevet 17. april 2025 Hellowcow skrev (1 time siden): Høres ut som en tenåring som har hatt seg for første gang. Er det ikke ganske vanlig at folk som har mistet store deler av ungdomstiden til sykdom at de deler litt for mye om sexlivet sitt? Dette fordi de ikke fikk full opplevelse av ungdomstiden. Mange av de som er millennials har også et rart forhold til Bare Bea og hvordan de spiste kake etter første gang. 3
Hellowcow Skrevet 17. april 2025 #43138 Skrevet 17. april 2025 Dupers skrev (5 minutter siden): Er det ikke ganske vanlig at folk som har mistet store deler av ungdomstiden til sykdom at de deler litt for mye om sexlivet sitt? Dette fordi de ikke fikk full opplevelse av ungdomstiden. Mange av de som er millennials har også et rart forhold til Bare Bea og hvordan de spiste kake etter første gang. Skjønner egentlig ikke hvorfor noen vil dele om sexlivet sitt i det hele tatt, har noen interesse av å vite når andre har hatt seg og med hvem, sånn bortsett fra de nærmeste vennene? Og forskjell på å fortelle noen venninner det VS 200.000 stk på snap! Og de i bare Bea var vel 16 -18 år ikke 32 med straks fire barn. Alle vet at hun har hatt sex, trenger ikke skryte av det.. 6
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april 2025 #43139 Skrevet 17. april 2025 Dupers skrev (41 minutter siden): Er det ikke ganske vanlig at folk som har mistet store deler av ungdomstiden til sykdom at de deler litt for mye om sexlivet sitt? Dette fordi de ikke fikk full opplevelse av ungdomstiden. Mange av de som er millennials har også et rart forhold til Bare Bea og hvordan de spiste kake etter første gang. Bare Bea, ja. Hvem var hun?
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april 2025 #43140 Skrevet 17. april 2025 Influensere er ganske vulgær hele jengen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå