Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

arnoyb skrev (42 minutter siden):

Tenker det er litt hvordan man tolker det. Når hun sier "skal vi satse på det" så tolker jeg det som at vi er careless. Men er kanskje flere som er naiv å mener vi er dem og følgerne, er det det du mener?   Noen plass er det jo forskjell på ei jakke til 10000,- og ei på 2500,- spørsmålet er hvor.... Når det gjelder dun, er det noen måte man kan vite hvordan dyr er behandla her?

Hadde hun ment Careless hadde hun vel heller spurt de som jobber i Careless, dvs Vegard. Må være måte på hvordan man skal bortforklare hva SE sier. Selvfølgelig er det følgerene, de naive og enkle menneskene som føler de er med på å lage ræla kjoler, jakker osv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Hadde hun ment Careless hadde hun vel heller spurt de som jobber i Careless, dvs Vegard. Må være måte på hvordan man skal bortforklare hva SE sier. Selvfølgelig er det følgerene, de naive og enkle menneskene som føler de er med på å lage ræla kjoler, jakker osv. 

Når hun spør følgerne om "skal vi satse på det". Hun spør følgerne om vi, careless skal satse på det. Om du tolker det som at det er careless og følgerne er jo det greit, men slik tolker ikke jeg det.  Må du lese hva jeg faktisk skriver før du hisser deg tåpelig opp. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun spør følgerene sine, så er det ett salgsstriks. La oss si at 1000stk svarer, og 400 kjøper.. 400×2500=1 mill.. Det er ganske mye penger! Hun sikrer at folk kjøper produktet, hun gjør det ettertraktet, "venninnene" har jo tross alt vært med å bestemt. De får eierfølelse, og en team følelse.. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banænie skrev (24 minutter siden):

Når hun spør følgerene sine, så er det ett salgsstriks. La oss si at 1000stk svarer, og 400 kjøper.. 400×2500=1 mill.. Det er ganske mye penger! Hun sikrer at folk kjøper produktet, hun gjør det ettertraktet, "venninnene" har jo tross alt vært med å bestemt. De får eierfølelse, og en team følelse.. 

Spot on, @Banænie !!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (4 timer siden):

Tenker det er litt hvordan man tolker det. Når hun sier "skal vi satse på det" så tolker jeg det som at vi er careless. Men er kanskje flere som er naiv å mener vi er dem og følgerne, er det det du mener?   Noen plass er det jo forskjell på ei jakke til 10000,- og ei på 2500,- spørsmålet er hvor.... Når det gjelder dun, er det noen måte man kan vite hvordan dyr er behandla her?

Med "VI" mener hun følgere og henne

Hun sier selv at "VI" har skapt dette sammen. Altså de som følger henne og hennes selv. Akkurat slik Isabel Raad driver. Dette har vi skapt damer

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (36 minutter siden):

Men jeg har ikke troa på at følgerne til Sara E er voldsomt opptatt av miljø…… 

De er garantert ikke opptatt av miljø. Når man kjøper 9 stk av samme kjole(forskjellige farger) så sier jo det seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at noen faktisk tror på at de er en del av dette "vi-pratet"... Det er ikke "vi", det har aldri vært "vi"! Hvem tjener på dette her?? Ihvertfall ikke vi! Det er definitivt kun en person...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo, se på hvor mange damer som syns det er knallmorsomt at de unnfanget Luke i badekar (sykt at vi vet dette) 

Sara e deler mange meldinger idag fra følgere som tuller med henne om badekaret de har på hotellet. Altså…… 

Så dessverre, følgerne er blodfan! 
Unnskyld igjen for å være forutinntatt, men jeg mistenker at mange av følgerne er ensomme. Man kan ikke ha et stort sosialt nettverk om man sitter og kommuniserer slik med en fremmed influencer. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (6 timer siden):

Tolker det på samme måte som deg. «Vi» er careless, men er jo ofte en snakkemåte. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til Mozart skrev (6 minutter siden):

Tolker det på samme måte som deg. «Vi» er careless, men er jo ofte en snakkemåte. 

Så du mener ut ifra disse bildene at SET snakker om "VI =careless "?

Bilde fra SE sin Snapchat 

IMG_20250319_182428.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Så du mener ut ifra disse bildene at SET snakker om "VI =careless "?

IMG_20250319_182428.jpg

Ikke alt det der, nei. Spørs hvilken setting hun sier det i. Noen ganger når hun sier «vi» tenker jeg det er talemåte og careless. Andre ganger er det sikkert for å skape engasjement (som feks det med «hva tenker vi om hårplanene til sommeren») og noe er mer direkte, som siste bilde, når hun babler om universet «vi» har skapt sammen. Det sistnevnte er definitivt vi som i «jeg og du», og ikke careless. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes folk att dette er fint🙄

Screenshot_2025-03-19-22-58-03-199_com.snapchat.android.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

De er garantert ikke opptatt av miljø. Når man kjøper 9 stk av samme kjole(forskjellige farger) så sier jo det seg selv.

9 stk i feil størrelse.. 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Sorry, men jeg ser bare alt rotet i bakgrunnen 🤮

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (1 time siden):

Med rette justeringer så tror jeg denne kan bli veldig fin! Kanskje droppe den reima å heller bruke strikk innvendig eller noe. Og kanskje litt kortere og mere A form. Er dette ferdig produkt eller er det vareprøve?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepssi skrev (6 timer siden):

Med rette justeringer så tror jeg denne kan bli veldig fin! Kanskje droppe den reima å heller bruke strikk innvendig eller noe. Og kanskje litt kortere og mere A form. Er dette ferdig produkt eller er det vareprøve?

Der er ikke det verste hun har klart å bladd frem i Kina katalogen. Synes mye av det hun lager er rett og slett stygt,både i form og mønster.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (25 minutter siden):

Der er ikke det verste hun har klart å bladd frem i Kina katalogen. Synes mye av det hun lager er rett og slett stygt,både i form og mønster.

Tenkte det samme. Dette er fortsatt in, og om man går med den åpen så blir den mer stilfull - selv om den mister litt funksjon, da dette er regnjakke(?). Synes det er renere og mye mer pent med stilrene klær i en farge, enn alle blomstermønstrene. 

Bilde og posering er heller ikke helt heldig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

Det er så sykt kjerring og stygt 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...