Bibbi_ Skrevet 19. mars #42261 Del Skrevet 19. mars arnoyb skrev (42 minutter siden): Tenker det er litt hvordan man tolker det. Når hun sier "skal vi satse på det" så tolker jeg det som at vi er careless. Men er kanskje flere som er naiv å mener vi er dem og følgerne, er det det du mener? Noen plass er det jo forskjell på ei jakke til 10000,- og ei på 2500,- spørsmålet er hvor.... Når det gjelder dun, er det noen måte man kan vite hvordan dyr er behandla her? Hadde hun ment Careless hadde hun vel heller spurt de som jobber i Careless, dvs Vegard. Må være måte på hvordan man skal bortforklare hva SE sier. Selvfølgelig er det følgerene, de naive og enkle menneskene som føler de er med på å lage ræla kjoler, jakker osv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 19. mars #42262 Del Skrevet 19. mars Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Hadde hun ment Careless hadde hun vel heller spurt de som jobber i Careless, dvs Vegard. Må være måte på hvordan man skal bortforklare hva SE sier. Selvfølgelig er det følgerene, de naive og enkle menneskene som føler de er med på å lage ræla kjoler, jakker osv. Når hun spør følgerne om "skal vi satse på det". Hun spør følgerne om vi, careless skal satse på det. Om du tolker det som at det er careless og følgerne er jo det greit, men slik tolker ikke jeg det. Må du lese hva jeg faktisk skriver før du hisser deg tåpelig opp. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 19. mars #42263 Del Skrevet 19. mars Bibbi_ skrev (15 timer siden): https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/jenny-skavlan_-pavirkere-pusher-usunt-overforbruk-1.17313618 Bra Jenny Skavland belyser alt overforbruket bl.a Sara Emilie pusher på de enkle følgerene sine. Men jeg har ikke troa på at følgerne til Sara E er voldsomt opptatt av miljø…… 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 19. mars #42264 Del Skrevet 19. mars Når hun spør følgerene sine, så er det ett salgsstriks. La oss si at 1000stk svarer, og 400 kjøper.. 400×2500=1 mill.. Det er ganske mye penger! Hun sikrer at folk kjøper produktet, hun gjør det ettertraktet, "venninnene" har jo tross alt vært med å bestemt. De får eierfølelse, og en team følelse.. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 19. mars #42265 Del Skrevet 19. mars Banænie skrev (24 minutter siden): Når hun spør følgerene sine, så er det ett salgsstriks. La oss si at 1000stk svarer, og 400 kjøper.. 400×2500=1 mill.. Det er ganske mye penger! Hun sikrer at folk kjøper produktet, hun gjør det ettertraktet, "venninnene" har jo tross alt vært med å bestemt. De får eierfølelse, og en team følelse.. Spot on, @Banænie !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. mars #42266 Del Skrevet 19. mars arnoyb skrev (4 timer siden): Tenker det er litt hvordan man tolker det. Når hun sier "skal vi satse på det" så tolker jeg det som at vi er careless. Men er kanskje flere som er naiv å mener vi er dem og følgerne, er det det du mener? Noen plass er det jo forskjell på ei jakke til 10000,- og ei på 2500,- spørsmålet er hvor.... Når det gjelder dun, er det noen måte man kan vite hvordan dyr er behandla her? Med "VI" mener hun følgere og henne Hun sier selv at "VI" har skapt dette sammen. Altså de som følger henne og hennes selv. Akkurat slik Isabel Raad driver. Dette har vi skapt damer 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. mars #42267 Del Skrevet 19. mars Outandabout skrev (36 minutter siden): Men jeg har ikke troa på at følgerne til Sara E er voldsomt opptatt av miljø…… De er garantert ikke opptatt av miljø. Når man kjøper 9 stk av samme kjole(forskjellige farger) så sier jo det seg selv. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 19. mars #42268 Del Skrevet 19. mars Fatter ikke at noen faktisk tror på at de er en del av dette "vi-pratet"... Det er ikke "vi", det har aldri vært "vi"! Hvem tjener på dette her?? Ihvertfall ikke vi! Det er definitivt kun en person... 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 19. mars #42269 Del Skrevet 19. mars Men hallo, se på hvor mange damer som syns det er knallmorsomt at de unnfanget Luke i badekar (sykt at vi vet dette) Sara e deler mange meldinger idag fra følgere som tuller med henne om badekaret de har på hotellet. Altså…… Så dessverre, følgerne er blodfan! Unnskyld igjen for å være forutinntatt, men jeg mistenker at mange av følgerne er ensomme. Man kan ikke ha et stort sosialt nettverk om man sitter og kommuniserer slik med en fremmed influencer. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 19. mars #42270 Del Skrevet 19. mars Noen kjapt valgte og tilfeldige VI-eksempler… 😉 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 19. mars #42271 Del Skrevet 19. mars arnoyb skrev (6 timer siden): Tenker det er litt hvordan man tolker det. Når hun sier "skal vi satse på det" så tolker jeg det som at vi er careless. Men er kanskje flere som er naiv å mener vi er dem og følgerne, er det det du mener? Noen plass er det jo forskjell på ei jakke til 10000,- og ei på 2500,- spørsmålet er hvor.... Når det gjelder dun, er det noen måte man kan vite hvordan dyr er behandla her? Tolker det på samme måte som deg. «Vi» er careless, men er jo ofte en snakkemåte. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. mars #42272 Del Skrevet 19. mars Katten til Mozart skrev (6 minutter siden): Tolker det på samme måte som deg. «Vi» er careless, men er jo ofte en snakkemåte. Så du mener ut ifra disse bildene at SET snakker om "VI =careless "? Bilde fra SE sin Snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 19. mars #42273 Del Skrevet 19. mars elskersommer skrev (2 minutter siden): Så du mener ut ifra disse bildene at SET snakker om "VI =careless "? Bilde fra SE sin Snapchat Ikke alt det der, nei. Spørs hvilken setting hun sier det i. Noen ganger når hun sier «vi» tenker jeg det er talemåte og careless. Andre ganger er det sikkert for å skape engasjement (som feks det med «hva tenker vi om hårplanene til sommeren») og noe er mer direkte, som siste bilde, når hun babler om universet «vi» har skapt sammen. Det sistnevnte er definitivt vi som i «jeg og du», og ikke careless. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. mars #42274 Del Skrevet 19. mars Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 19. mars #42275 Del Skrevet 19. mars elskersommer skrev (7 timer siden): De er garantert ikke opptatt av miljø. Når man kjøper 9 stk av samme kjole(forskjellige farger) så sier jo det seg selv. 9 stk i feil størrelse.. 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 19. mars #42276 Del Skrevet 19. mars elskersommer skrev (49 minutter siden): Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Sorry, men jeg ser bare alt rotet i bakgrunnen 🤮 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet 19. mars #42277 Del Skrevet 19. mars elskersommer skrev (1 time siden): Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Med rette justeringer så tror jeg denne kan bli veldig fin! Kanskje droppe den reima å heller bruke strikk innvendig eller noe. Og kanskje litt kortere og mere A form. Er dette ferdig produkt eller er det vareprøve? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 20. mars #42278 Del Skrevet 20. mars Pepssi skrev (6 timer siden): Med rette justeringer så tror jeg denne kan bli veldig fin! Kanskje droppe den reima å heller bruke strikk innvendig eller noe. Og kanskje litt kortere og mere A form. Er dette ferdig produkt eller er det vareprøve? Der er ikke det verste hun har klart å bladd frem i Kina katalogen. Synes mye av det hun lager er rett og slett stygt,både i form og mønster. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 20. mars #42279 Del Skrevet 20. mars Isola2 skrev (25 minutter siden): Der er ikke det verste hun har klart å bladd frem i Kina katalogen. Synes mye av det hun lager er rett og slett stygt,både i form og mønster. Tenkte det samme. Dette er fortsatt in, og om man går med den åpen så blir den mer stilfull - selv om den mister litt funksjon, da dette er regnjakke(?). Synes det er renere og mye mer pent med stilrene klær i en farge, enn alle blomstermønstrene. Bilde og posering er heller ikke helt heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 20. mars #42280 Del Skrevet 20. mars elskersommer skrev (8 timer siden): Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Det er så sykt kjerring og stygt 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå